Zdar, někde jsem se dočet, že se stále více prosazuje integrované řazení v rámu … víte o tom někdo víc ?
Zdar, někde jsem se dočet, že se stále více prosazuje integrované řazení v rámu … víte o tom někdo víc ?
… jako ze by se radilo ramem ? :)))
Ne, jako ze swe radi v ramu. Nemas pak saltr vzadu a je to min nachylny na poskozeni + mensi neodpruzene hmoty a podobne… Ve spojeni s kardanem je to podle me idealni reseni, jenze to zas nikdo neumi vyrobit / zaplatit ;-)
že by se tohle stále více prosazovalo ? to asi ne. Tazatel měl na mysli něco jiného, nejspíš IHS nebo dualy nebo si dělá prdel.
No moc si prdel nedělám. Četl jsem to v nějaké recenzi k Eurobiku, a opsal jsem to přesně. Proto se ptám co se tím mohlo myslet. Nevím. Nevím jestli to je řazení převodů … na příští rok jsem si všimnul, že shimano uvádí řazení shimano integrated … jestli to je ono a co to je nevím ..
a není to náhodou bud integrované řízení (hlavové) nebo řazení v nábě (jako rohloff a sram) a nebo integrované s pákami, dualy…
hod sem kdes to přečet…
už jsem to našel … Šterba psal v prvním díle z Eurobike pozvolný nástup integrovaného řazení do rámu, je asi čas to začít brát vážně.
jo tak neni to nejaka ta vymyslenost DH masin jako treba Honda a snad to meli/maji i jine znacky? V tom ale nevidim zadny pozvolny nastup ale jen experimentovani :)
fakt nevim co myslel… rozlouskne to někdo? můj tip je že měl na mysli hlavový složení IHS
V Velu v reportáži z Eurobike to má na fotce jedna DH mašina. Vypadá to jak létající talíř přilepenej v místě přesmykače… to? vše, co o tom vím…
to je planetová převodovka
jestli někdo nebyl na Eurobike … mohl by nám to objasnit .
Já teda taky netuším. Nemyslím si ale že by IHS postupně nastupovalo, to je tu už nějakej pátek, dneska je spíš problém potkat nový kolo s klasikou.
Na druhou stranu mi není jasný, co z řazení by se tak asi mohlo integrovat do rámu. To bu se do něj museli integrovat i pohoný prvky, takže fakt jedině nějakej kardan a k tomu převodovka.
taky jsem si říkal, že ihs už je dlouho…
fakt je že řazení a řízení to si človek překlepne ani neví jak…
Ale možná to je fakt něco jako ten Gearbox od Hondy, nebo ten Nicolai – čili takový ty motorky bez motorku…
Nikolaj pouziva upravenej Rolhoff
Napr. Rohloff namontovany do ramu. http://www.nicolai.net/…gallery.html Na XC to asi nebude.
ten full tandem to je úlet. Nevím jak bych rozdejchával kdyby mě tím někdo zaříz ve sjezdu :-)
Já už se nad tím taky podivoval tuhle, ale Pádlista mě „sepsul“ že to není nic divnýho :)
zeby integ. slozeni ?
Myslim si, ze je to planetovka, ktera je umistena v miste pohonu, tedy u klik.To asi myslel Sterba.Zacalo s tim pokud vim experimentovat napr. GT, prvni prototyp jsem videl nekdy pred 5-ti lety.Jinak pojem razeni v ramu je pochopitelne blbost.Spise by to melo byt měnič převodů integorovany do ramu a nebo prevodovka. V anglictine to bude asi speed change box(gear) in frame, coz si asi muze nekdo prelozit i jako razeni v ramu.
První co mě napadlo po přečtení přízpěvku,bylo integrované vedení řazení v rámu.Planetovky a kardany budou mit asi těžko nějaký masivnejší nástup!Teda myslím v cyklistice!
To je to co ma Evil Imperial 2013i ?
Treba to. Konecne prvni clovek, ktery mluvi o tom o cem je rec a krapek se orientuje v cyklistice. Mezi vsema tema cantileverama a pevnejma vidlicema je nas tu jako safranu :))) Na pevnaku to sice postrada asi polovinu vsech vyhod, ale jestli vnitrek vypada jko u B1, tak je to jednodussi, levnejsi a spolehlivejsi nez „klasicke“ reseni s prehazovackou.
ve 2013i je, cituji:
„…modified 7-speed or 14-speed Rohloff speedhub based gearbox and shifting system…“
coz je podle me totez co vyse zminovany nicolai nebo treba honda RN 01…
a pak jsou dalsi, na bazi shimana nexus, treba brodie…
no a mit to moje merida, to by se mi taky moc libilo… ;)
Tak to ses asi prvni clovek na bikeforu (a patej v evrope), kterej vi co je v Honde RN 01. Rohloff urcite neni spatna vec, ale B1 me udivil svou jednoduchosti.
666er for ever!