Zaujímavé ale nebezpečné.
Zaujímavé ale nebezpečné.
www.oznamy.sk/testy/t1.html je ta adresa
Dost sila teda. 150mm kluky :o))
kdyz slysim horske kolo za 6tisic beha mi mraz po zadech .. brrrr
kamos ma 4 roky nejakeho ADMIRAL 18spd v takove cenove relaci a to je kafe to povim :o/ uz jsem mu na tom vymenil snad uplne vsechno… takze ho to kolo prislo uz tak 14tisic .. a porad to je hovadsky tezky ADMIRAL
no tak ja zase znam cloveka co ma asi devet let starej Author Dallas za (v te dobe) 6000kc funguje pomerne bezvadne. A jezdi na nem docela dost.
jasně, třeba můj otec na něm dokonce jezdí i maratony, umístuje se v polovině kategorie, ale zase na něm nedá víc jak 700km ročně a furt se v tom hrabe…
author bude asi krapet jina liga … ten admiral – byl plast tam kde mel byt kov, tezkej kov kde mela byt slitina, blato hlinik kde mel byt aspon plast … proste kde to melo pruzit tak to prdlo, kde to melo byt pevny tak se to zohlo a zbytek se nejak natahnul
Na vaze nezalezi. Podstatne je aby vydrzela kola, v poradku prevod , brzdy a razeni.
Co máš proti ADMIRALUM, měl jsem admiral Matterhorn, stál ve své době necelých 8000. Najezdil jsem na něm kolem 2000km za rok, někdy i víc, je na něm takových 8000km a rám naprosto v poho, jediná závada byla často ohnutá patka,ale řekl bych že byl lepší než hliník co mám teď. A od admiralu tam byl jen rák, a nevim, co na něm mělo být z plastu. Všechno ostatní bylo shimano a ráfky remerx.Ale já si osobně stěžovat nemůžu, vydržel i maratony.
Tak, tak, ADMIRAL Matterhorn a Everest boli legendy… najlepsie z „TESCO“ bikov, bez debaty :-))) Najma Everest – designovo predbehol dobu, cely cierny a zlate doplnky, vcetne luxusnych V-brakes atd :-))
no tusim ze ten kamos ma prave Matterhorna, ale mu ani me ten bajk rozhodne cool nepripadal (leda po designu) a je fakt ze ten cernozlatej vypadal taky dobre – otec mi ho chtel koupit, ale vykricel jsem jsem si Author Spirit a myslim ze to byla lepsi volba
Mezi metterhornem a everestem snad nebyl jinej rozdil až na vidli,ne? Matterhorn mět pavnou a everest odpruženou, jiának to samé, matterhorn je taky černý se zlatem.Hodilo by se nato zlatý LX: )
nie, oba existovali s pevnou.
mattehorn (aspon ten co mel kamos) mel plastovy V-ecka .. taky vynalez :o/ na tom druhym to byl „pozlacenej“ kov ne ?
Já na metterhornovi mám určitě kov,a výrobce myslim mana, nebo tak nějak, ale brzdlili dobře, a nikdy se mi nezlomili.
Jaký bylo řazení? U matterhornu byl vzadu megaranch a SIS, a měnič byl gripshit:)
A ještě jedno, admiral je Tescové kolo? Já ho měl s cyklo obchodu, přimo od dovadatele.
on tam mel plastovy V-ecka a nejobycejnejsi SIS bez indexu (resp takovej s 50ti polohama) .. proste des a bes, o plastovej pedalech ani nemluve
Tyto kola jsou ve všech Tescách v Evropě, nebo je to jen naše specialita vynucená neuvěřitelně vysokou životní úrovní danou všemi socialisticokapitalistickými pokusy na naší veřejnosti.
Jestli je to otazka, tak odpoved je ANO. Treba v Rakousku se na techle sekackach jezdi na nakupy – je to tam obdoba nasich skladacek, SOBI 20, ukrajin a jinych priblizovadel.
Jestli je to otazka, tak odpoved je ANO. Treba v Rakousku se na techle sekackach jezdi na nakupy – je to tam obdoba nasich skladacek, SOBI 20, ukrajin a jinych priblizovadel.
Ja mam spis zkusenosti, ze treba v Nemecku jezdi lidi na mnohem vetsich pleckach nez tady – o peknej bike tam skoro nezavadis (a to je parita kupni sily nekde trosku jinde) – tady jsou do toho podle me lidi ochotny vrazit mnohem vic.
Jojo,já byl teďka v Mnichově a tolik „krásných“ kol jsem ještě v životě neviděl,ale musím uznat,že na nich jezdí všichni,spousta cyklostezek a nemusí se bát,že jim je někdo ukradne:)
Myslim že to tady někdo nepochopil,buď já, nebo Ty:)
Dobře,tolik hnusných,starých a rezavých kol.Lepší?
Mam pocit ze tyhle hnusny kola pouzivaj ve meste jako ucinnou prevenci proti kradezi. A doma maji poschovavany pekny biky na vikendove vylety za mesto.
haha…to je jeste hodne slabe! bavil jsem se s jednim borcem co dela v Joku.to sem nevedel jestli se mam smat nebo plakat.rikal ze on je na tom dobre ze dela uz „drazsi“ kola…ty za 4tisice… ze ty levnejsi buchaji cigani a ze to teprv stoji za to.
no… když je tu řeč o tescových kolech, tak na závodech v Bystřici pod Hostýnem ten downhill nějaký machr fachal právě na kole z Tesca!!
A kolo se dožilo cíle?
to nevim, ale fakt jsem čuměl
no jo… tady je fotka http://new.mtbs.cz/obrazek.html?…
Kliky tam moc vidět nejsou, ale vidle vypadá taky hodně zajímavě. Stejně jako moje RST capa.
super tema, dost seč bavim a spatne se mi pise, jak mi skace branice. Ja soi z tesca a tak kupuju jenom rohliky a mleko
Se podivej do threadu Bystrice DH, tam je o tom celkem rozsahla debata.
myslim, ze jeden muj kamos si v tescu koupil bike, kterej mel plastovy kliky. no, moc dlouho nevydrzely…
jo ty kliky měl i ten borec na DH, ale mu vydržely
a odjel to vsede nebo ve stoje??
Ty má sestra na svym olpranu taky. Má už asi 5 let a zatim ok, ale na druhou stranu je pravda, že za tu dobu najela asi 400 km:-)
jo a taky asi nevazi 85–90 kilo jako muj kamos.
To opravdu ne:-)
Ale to nejsou pure plast, myslim. Vevnitr je ocel.
snad, ja je nevidel ani cely, ani ulomenou.
jo, vevnitr je ocel a diky tomu jsou ty kliky taky v dusledku tak tezke. Ale kdysi jsem videl u klik z Tesco kola nejaky plastovy srouby nebo misky (nebo neco takovyho) – kamosovi se na tom pri snaze o dotazeni strhnul zavit. To jsem tehda fakt cumel :)
plastový šrouby dodáva i author ke svým držákům na pumpičky na rám, vydrží cca 50km než se ulomí hlavička :-(
tak to je dost smutny… ale u tech klik to byla vazne sila
Já měl u pumpičky přibalený poctivý kovový…
Já neměl žádný…:)
A co řikáte na Olprany a dominatory, obě se prodávaj v Tesku?
Ten článek (test) je z ledna 1999 a od té doby se vůbec nic nezměnilo. Tesku, Kauflandu, Intersparu apod. je nutno se při nákupu kola velkým obloukem vyhnout!!!!! Do servisu mi s těmi koly lidi chodí a jsou to nepoužitelné šmejdy, které neřadí, nebrzdí, no prostě ta kola jsou životu nebezpečná. No ale některým lidem to nevysvětlíte. Na druhou stranu mám alespoň v servisu co dělat.
tie tescove biky jednoznacne nie su urcene do lesa a uz vobec nie na preteky ci maratony.
Pokial sa ale pouzivaju s rozumom, tak celkom dobre funguju. V rodine ich mame viacero, pouzivaju sa na jazdenie do skoly a prace a to celorocne, teda aj v snehu. Ten najstarsi ma nabehane cez 40 tisic km a stale funguje. Vymienam na nich v podstate to iste ako na zavodnych bikoch – retaze, brzdove spalky, obcas plast atd.
no proste kolo jak ma byt:-) za ty prachy, nekup to!