Nezná někdo ceny Rock Shocků 2005?
Nezná někdo ceny Rock Shocků 2005?
Prej budou až 1.listopadu…
Slováci je mají na těchto stránkách http://the.mtbiker.sk/index.php?… ale od našeho dovozce teda nevím jaké mají být.
akorát je to divné na těch slovenských stránkách je že budou vyrábět duke jen sl a xc bez u-turnu a velo tvrdí že sl bez a xc s u-turn tak nevím co bude pravda.Ty ceny u reba se mi zdají docela vysoké.
no, jsou vysoke. I v zahranicnich shopech jsou pekne drahe. Budou stat odhadem tak od 12.000 nahoru (mozna jeste vic). Nevim, za ty prachy uz bych sel radsi do Foxe. Ale mozna konecne aspon budou dovazet Duke se vzduchem 100 mm.
ja mám toho letošního duka xc u-turn a jsem s ním velice spokojen právě kvůli u-turn a pružině.Tak jsem ji plánoval na kolo co budu stavět přítelkyni příští rok, ale oni už ji vyrábět nebudou.Fox nebo marathonka se mi zdají dost drahé.Navíc na tu rebu bych musel ještě shánět kotouče.
no, to se me zdaji taky (pro me). ja jsem to ale myslel tak, ze kdybych mohl dat za vidlici vice nez 12000 ze bych radsi bral Fox nebo Marathon S.
no já sehnal pro sebe duka xc u turn 04 za 8 400.A to je dost rozdíl oproti marathonce.Navíc když se mi zdají tyto vidle rovnocené.
Taky mám tuhle vidlici, měl jsem ji za 8600. Je suprová. Změnu zdvihu používám, normálně dávám 85mm, prudké kopce 70mm a sjezdy 108 mm. A to už je docela mazec. Nevíte jestli jde do pravé nohy koupit uzávěr s ventilkem na dofoukání vzduchu. Pokud jo, tak kde a za kolik?
11250 za pevnej zdvih, 13600 za u-turn, to je o dost levnejsi nez maratonky… zvlast kdyz je to vahove srovnatelny
a ma to 32mm nohy, takze i na kotouce IMHO vhodnejsi. i kdyz zivotnosti bude marathonka na tom asi lip.
Takze nejake RS Reby se uz objevily tu …
Na tu rebu jsem zvědavej, vypadají dost lákavě. Myslím, že konečně dobrej konkurent marathonek…
Kámoš z cykla ji zkoušel na Sportlife a říkal, že je tuhá a chodí perfektně. Váha je taky super. Mít prachy a nemít letošního Duka XC, klidně do ní jdu.
Taky jsem jí na sportlifu zkoušel, jsem docela překvapenej, ale takle na trenažeru to člověk všechno nepozná, mám zní dobrý pocit…
Takže takto by to mělo být- doporučená MOC v Kč , snad to bude srozumitelné a já jdu do Reby . Judy TT 3.150,– Judy XC 4.660,– Judy SL 6.200,– Pilot XC 6.750,– Pilot SL 7.650,– Pilot SL PopLock 8.750,– Duke XC 9.400,– Duke SL 11.700,– Reba SL 100 Int. Foodgate Adj 12.500,– Reba SL Air U-Turn Int. Floodgate Ad 14.800,– Reba Race 115 Ext. Floodgate Adj. 13.500,– Reba Race 115 PopLock Ext. Floodgate 15.000,– Reba Race Air U-Turn Ext. Floodgate 16.200,– Reba Team 100mm PopLock Adj. Ext. Floodgate 16.200,– Reba Team Air U-Turn Ext. Floodgate 16.800,– Reba Team Air U-Turn PopLock Ext. Floodgate 18.400,– SID Race 15.300,– SID Team 17.700,– SID Team PopLock 18.800,– SID World Cup 26.700,– Pike SL U-Turn Int. Floodgate Adj. Maxxle 13.700,– Pike Race U-Turn Ext. Floodgate Adj. Maxxle 15.300,– Pike Team U-Turn Ext. Floodgate Adj. Maxxle 16.200,– Pike Team U-Turn PopLock Ext. Floodgate 17.700,– PSYLO XC 11.000,– Boxxer Race 8" 20.300,– Boxxer Ride 22.650,– Boxxer Team 32.000,– Boxxer World Cup 41.500,–
Na sportlife jsem dostal info, ze jsou vsechny Reby komplet vzduchove … muzete to potvrdit?
Diky
Tak se mrkni na www.rockshox.com, ne?
a vadí?
Letos by měl Rockshox dělat Rebu i pro „29“ Garyho Fishera.Nevíte někdo,jestli se budou k nám dovážet?
Nevite nekdo, jestli je nejaky zasadni rozdil mezi REBA verzemi SL, RACE, TEAM – krom hmotnosti? Predpokladam, ze vsechny verze se delaji jak s U-TURN AIR (plynule menitelny zdvih – vyssi hmotnost) tak i s DUAL AIR (fixne menitelny zdvih – nutno rozdelat – lehci varianta).
Diky
Je to popsany na www.rockshox.com. Ale v kostce:
SL – zaklad – funkce stejne, jen interni FloodGate (mez prorazeni LockOutu), nastavovani pomoci imbusu Race – stejny material a funkce, jen FloodGate je nastavovan koleckem na noze Team – jako Race, jen lepsi material (tusim korunky), tzn. lehci. Jinak mam pocit, ze u vseho je mozny prikoupit PopLock.
Myslim, ze dobre to maj rozdeleny na http://the.mtbiker.sk
Samozrejme, vsechno je to teorie, vyctena z manualu (jde to v anglictine stahnout z netu, vcetne kompletniho servisu). Krom chybejicih navarku na rafkove brzdy to nema chybu. Ale alespon to urychli prechod na disk…
Ktery typ byste uprednostnili: U-Turn Air nebo Dual Air?