Teď jsem se vrátil od Kamlera…má je tam za velmi sympatické ceny – cca 3700 a 4700. Jsou s němi již nějaké zkušenosti?
Teď jsem se vrátil od Kamlera…má je tam za velmi sympatické ceny – cca 3700 a 4700. Jsou s němi již nějaké zkušenosti?
a jakej to je rok? výprodej nebo férová cena?
Se delaj az na 2005, ne? Tagze asi vyprodej. Nikdo to nechce ani novy :)
mozna kdyby to prodavali s milanovou upravou se zarukou
no a právě tady někdo psal že už ji letos jezdil model 2004, tak já to nechápu, ale v podstatě je to pro me fuck, protože další vidle už SR nebude-tři už stačily :-) bude to něco fajnovějšího od indiána…
Ja vim akorat, ze jim jde hrozne rychle dolu elox (nitridace).
Myslim, ze tunit nepotrebujou. Pokud je to skutecne jen prepracovany model XC Pro E 02, staci nalit jiny olej do Duro D a nebo seridit utlum u Duro E. Model 02 mel nohy tvrdochrom a manzety, funkce perfektni. Jestli budou tyhle stejne, sel bych do nich. Jak je to s cernenim nohou netusim, musel bych to videt. Skoda, ze nemaji cepy na V brzdy.
se ještě uvidí co na to ta nová manitou splice, která bude konkurovat duru, u indiána umí i levnější vidle přimět k chodu (axel) a cenově začínají být zajímavý. E02 by mohli modifikovat tak, že vyhodí ty gumový tyčky a dají progresivně vinuté pružiny+přepracují dorazy, tlumení je v poho, držák to je velkej…
hm mozna kdyby suntour nemel povest jakou ma. tak by se to prodavalo, jenze kazdej radsi priplati/sezene od kamarada jetou/ za kvalitu od M&M a pod.
doted byla hlavni sila SR v prodeji na novych kolech, takze se prodavalo dost. myslim ze kdyz se bude timhle tempem zlepsovat, brzo se dotahne na stale se zhorsujici M. myslim ze manitou zacina tusit novou konkurenci a proto alespon zlevnuje. kazdopadne ostatni vyrobci museji do budoucna pocitat s tim ze nebudou 3 ale 4. takhle nejak to vidim. otazka je jen jak dlouho to bude trvat.
No mě se Marcoška podruhé vrátila ze servisu, nejdřív lupala noha v korunce a po výměně nohou/korunky/krku mi nějakej bordel uvnitř poškrábal nohu. Teď mi „JEN“ přelisovali obě vnitřní nohy. Vezmu vidli, zapružím. Na vnitřních nohách se udělaly dva kroužky od špinavého oleje a viděl jsem tam i malou kovovou šponu!!!!!!!!! Renomé značky a servisu u p. „B“ je alespoň u mě nadobro ztracený.
No jo, když B. je známej lempl… Kdyby mu u M. dali kopačky a zvolili někoho schopnějšího, to by bylo…
Kdybyste viděli ty jeho zápisy o provedené opravě. Prvňáček by to napsal líp a možná i rovně. Nechcete je někdo zveřejnit? Jinak tentokrát chyběla položka „nový olej Motorex“, tak mi tam asi z vaničky (s bordelem) nalili ten vylitej.
Možná bychom mohli zkusit napsat přímo do M. Kdyby nás bylo víc a pokuď tam nejsou socialisti, tak by to mohlo zabrat…
Ja uz jsem do M. psal a popisoval jsem jim situaci s Bartonickem v CR (po te, co se v nekolika informacnich mailech na nej odkazovali). Potom uz mi od nich nic neprislo…
No a z toho vyplývá to nejlepší pro nás zákazníky, jen a? se firmy snažej, jinak sr suntour se podle mě taky zlepšuje tim, že děla pro M par oem modelu, z kerejch se da něco vypujčit a vylepšit a pak to dělat pod SR
Já myslel, že jsou to elastomerky a la MG 91, 92 a tak, kovový pouzdra, tvrdochrom nohy, štelování předpětí jako „emgéčka“, ale bez takovejch těch „teploměrů“, design podle Marcocchi. Co by na nich bylo ryze taliánskýho?
Letos se na Taiwanu delaly vsechny modely rady EXR,EZ,Z1 Drop Off a trekingove TXC.
Tak to zas prr. Jednalo se jen a pouze o 8 OEM modelu. Treba od Z1 Drop Off to byly jen Comp a Triple. Tak to zas nehazej vsechno do jednoho pytle. Tam to bude az letos (05) :)