V lednu jsem koupil nové GT Avalanche 0.0. Značka je moje srdeční záležitost. Jenže zkušenosti s předchozím bajkem byly postavené na hlavu. Propadávání kotoučovky, praskání v představci, zadrhávající vidle, chroupání sedlovky, zkrátka byl jsem v servisu víc než v lese. Nakonec promazaná sedlovka chroupala už po 50 km. Vyvrcholilo to výměnou rámu. Tu mi udělali na přelomu června a července. Když mi to telefonem oznámili, radost rychle vystřídala obava: taková akce když je servis nabitý zakázkama! Jak to dopadne? Praskání octalinku s jedním zrnkem písku, spěch… Musím smeknout před tím servisem v jedné pražské strmé jednosměrce. Červenec, srpnová dovolená, podzim. Jezdím, neopravuji, žádné rozebrat-vyčistit-namazat-složit-seřídit. Asi to kolo u výrobce dělali v pátek odpoledne. Máte podobné zkušenosti nebo spíš opačné – od výrobce OK a jak se něco servisuje, už to není ono?