Jde přeplést silniční kolo ze standardního kříženého výpletu,32 drátů na radiální pro zvětšení tuhosti?Se stejným materiálem.
Jde přeplést silniční kolo ze standardního kříženého výpletu,32 drátů na radiální pro zvětšení tuhosti?Se stejným materiálem.
draty budou jinak dlouhy.
Take vetsina nab neni urcena pro radialni vyplet a muze to byt i duvod pro neuznani pripadne reklamace.
na puvodnich dratech , ktere budou do radialu dlouhe se da po jejich zkraceni udelat novy zavit. Ve slusnych servisech maji valcovacku zavitu (nekde jsem ji videl snad za 7 000,– :)
:) to myslis vazne??? Bolo by to mozno realizovatelne pri nestencovanych dratoch, a aj tak by to urcite znizilo kvalitu dratov. Tiez niet co riesit lebo by tato praca urcite stala o dost viac ako nova sada beznych DT nestencovanych dratov
Ne ne je to realizovatelne i na ztencovanych dratech. To ztenceni nikdy neuacina hned za zavitem. No a co se tyce prace vse zalezi na domluve a nebo znamosti v servisu.
no kdyz jsem chtel minuly rok vyplest radial tak jsem narazil na neresitelny problem- draty proste jsem nikde nesehnal potrebnou delku.o valcovacce v nekterych sopech slyseli poprve. tak jsem to nakonec vzdal a vypletl normal
Takze to jde a mam velky efekt?Stejne potrebuju nove draty,takze koupe novych by nebyla takovy problem.Jen jde o to,jestli rafek i naboj to povoli.
jaky to da efekt vazne nevim.osobne jsem to chtel protoze se mi to libi. naba bude asi vic namahana,ale nemyslim ze by to bylo az takova hruza
Ano, draty budou kratsi. ALE POZOR!!!!! Spousta vyrobcu NEDOPORUCUJE radialni vyplet kvuli pevnosti prirub! Ja osobne takto vytrhl tri draty ze Shimana 600! Navic takovy vyplet je tvrdsi, t.j. mene pohodlny. Draty poradne utahni, na radialu se mi zpocatku povolovaly, nez jsem je utahl na krev. Radeji zvol krizeny vyplet s draty 1,8/1,5/1,8mm. DT Revolution.
Já mám docela silný pocit,že se mi to přední kolo tak nějak vlní při jízdě ze sedla a necítím nějakou výraznější reakci na záběr.Něco bude i ve mně:))Proto hledám způsob,jak tohle změnit,a já nejsem moc náročný na pohodlí,spíš,aby to pořádně jelo.
Asi bys měl napnout výplet, na obou kolech. A co se týče reakce na záběr, ty máš poháněný i přední kolo? :))
Jak vypadá radiální výplet? Nějaký url s obrázky please..
Sem – na prednim kole – tink.wz.cz/pic/2/photos/000_1093.html…
proste jak jsou na vetsine kol draty z naboju do rafku ruzne krizene, tak na radialnim vypletu nejsou krizene vubec a draty jsou vlastne na naboj a rafek kolme.
Ja si to presne tak myslel, ale ze tu psali ze to je pevnejsi tak to me zmatlo, ciste laickym prvnim pohledem mi to pevnejsi nez ruzne prokrizene draty nepripadne.. A jak je to s kotoucovkou, prenese se brzdna sila i pres tenhle vyplet dobre nebo je to ciste pro V a kotouce by to zmrsili? jinak receno, jaky vyplet je nejlepsi dopredu kdyz brzdim jako prase?
Radiální výplet nesnese zátěž krouticím momentem. Proto může být jen na předním kole bez kotoučovek.
Cau PT, jasne ze to jde, kamos me inspiroval – prepletl(zkraceni dratu a valcovacka) kola Remerx Stormy, Campa Xenon, 36× DT? draty na 18dratu vepredu a prej nepozoruje ubytek tuhosti, jen ubytek hmotnosti, lepsi manipulovatelnost a riditelnost. Neresim(hlavne ty financni duvody) zaplet. kola a tak mam o praci za dlouhych zimnich veceru, po psani bakalarky, postarano…
Honza Br.
jo jeste ze Campa to vyrazne nedopurucuje! ale to je jasny… kdyz ale kdyz lonska velocka naba je jen za 300, tak na to prdim, ze by se mi rozpadlo uplne cely kolo abych sel na hubu, to je asi nepravdepodobny…
To si děláš srandu, že zapletl Stormy radiálně 18ti drátama? Na to bych se já osobně bál sednout. A ještě ke všemu zrovna s touhle nábou, ta, pokud si matně vzpomínám, taky zrovna není určená pro radiální výplet. A co ho k tomu vlastně vedlo? Já sice hlasuju pro radiální výplet, ale tohle mi přijde jako šílenej risk.