Ahoj, mužete někdo poreferovat o praktických zkušenostech s mechanickýma kotoučovkama SH Deore?
Ahoj, mužete někdo poreferovat o praktických zkušenostech s mechanickýma kotoučovkama SH Deore?
Jsou na nic, kamarad je ma a brzny ucinek veskery zadny. Za tu cenu si poridis kvalitni Vecka.Zadny kotoucovky mechaniky nebrat…
Avidy CPS . . .
Zalezi od toho ktore. Kamos ma ten lepsi model a so svojimi 90 kilami je v zime spokojny.
A to jsou 475 nebo 515? :)…jako jsou to oboje, ale o kterych se ty bavis? 475 fcnosti nalezi tak k Acere…mozna ani to ne…515 jsou bez vymeny desek totalne marny…ale i pak by to jeste chtelo vymenit kotouc – ten original se strasne spatne cisti…dalsi nevyhody – moc tuhy chod, mekky…
Ale jinak jsou v pohode…
515
Ja se ptal JT…ne tebe… :)
Jde mi o 515 ky. To už jsem taky slyšel že je třeba dát jiný destičky – nějaký zlatý nebo červený (jinak jsou prej v pohodě), taky jsem koukal na kterých kolech jsou posazený z fabriky a jsou hozený třeba na Kony…V čka mám super (100% spokojenost s brzdným účinkem za sucha), ale nechci věčně utírat ráfky od „kaše“ před každým sjezdem…v zimním období to zkrátka není ono.
Na zlaty nebo cerveny se vykasli :)…dej tam Baradine za 260,– spekany a budes v pohode – ja tedka jeste premyslim nad vetsim kotoucem a hlavne jinym :o))) (tak 200mm prumer na predek by tomu mel dodat aspon nakej vykon…)
Takze – pokud chces aby ty brzdy 515 brzdily, tak staci vymenit desky a taky kotouc…pak uz fungujou jakz takz :)
V zime ale bude fungovat trosku i original – nepotrebujes takovy vykon…
jenze kdyz pak spocitas investici do jinejch kotoucu a desticek tak si muzes rovnou koupit lepsi brzdu:-)
Sorry…ale jediny lepsi brzdy jsou Avidy a ty si za neco pres dvojku za par nesezenu :-))))
Ked to pises podomna!
Zkus mi to prelozit a vysvetlit…nechapu co jsi tim myslel
Podemne…
No ale v pod tebe nic nepisu…tak mi to zkus vysvetlit – v tomdle stromecku jsi vubec do ted nebyl…
Zalezi od toho ktore. Kamos ma ten lepsi… A ty pises: A to jsou 475 al. 515… A ja na to: 515 Ty: Ja jsem se neptal tebja… Aaale, nechajme toho. Ja uz som to pochopil a ty nemusis :-)
sobce:-)
No jo – ale porad nechapu proc reagujes sem a ne o kousek vys…vubec nechapu o cem mluvis…ale ocividne je to jedno :o)))
Asi takto? Pisem preto az dolu, aby to nikto neprehliadol a hlavne Ty!!! :-)
Já je mám 515, teda pouze přední a musim uznat že kdybych ji neměl tak teď vzimě nebrzdim, zadní V breake taktéž Deore prostě ve sněhu nebrzdí.Jen mě štve že sem ?ukl do kotouče a teď i po srovnání mi škrtá. Já osobně bych Ti poradil si to dát jen na jedno, má to své pro i proti.Je těžší a myslim že mechanická kotoučovka nebrzdí o tolik lépe než V-breake, to už bch spíš investoval do hydraulických Véček, ale hydraulika má zas nevýhodu že když se ti stim něco stane tak seš nahranej,třeba když ti vyteče tekutina, to nespravíš, mechaniku v pohodě čimkoliv.
Eště sem zapomněl , mám tam kotouč 160, když tam dám tu 200, jak přenastavím vzdálenost destiček.Něco přece se pro brzdu změní( jako pro nastavení.)
Vrazis tam adapter, ktery posune cely trmen na vzdalenosti osa-desky o 20mm…treba neoriginalni…to mas fuck…
Hydraulicke vecko delal Wendler a Starbike – todle by jsi si fakt na bajka misto kotoucu nedal :o) – ver mi…
Hydraulicky rafkovky sou od Magury – nevim o zadnych, ktere by vytekly, ale s hmotnosti jsou na tom stejne jak ty 515tky cca…
Mechanicka kotoucovka – no spis 515tka :o)))