Jaký máte názor na biky pod 10 kg – Stojí opravdu za to ??? ( bavím se o pevném zadku )
Jaký máte názor na biky pod 10 kg – Stojí opravdu za to ??? ( bavím se o pevném zadku )
Stojí, když na to máš. Ale to se nebavím o penězích..
:)
koukni na muj, ale s cenou pocitej min 100tis Kc
co to je za skladacku ? :)
jaka skladacka ? to je vysperkovany origos viz. ur:www.stevensbikes.de/2004/index.php?…
No tak Twist nebyl daleko od pravdy,ne?:)
je to vysperkovane pouze o drobnosti (predstave,sedlo, sedlovka…) s pomerem ca 40Kc na 1 usporeny gram hmotnosti
Nebylo by levnější uspořit nějakej ten gram na sobě?:-)))
hmotnost kola neprispiva k pohonu. Ma hmota ano. U kola se nelze priblizit k 0kg u vlastni hmotnosti ano. To by potom byli nejlepsi nejaci anorektici s vahou 40kg
No to by me zajimalo, vystudoval nekdo kde je ta optimalni cloveci vahova hranice, pod kterou uz neni treba jit? At vim, kolik bych mel pres zimu nabrat :)
právě že každý člověk je orginál z různých úhlů pohledu, tak nemůžes stanovit jednoduchý vzorec na optimální váhu. Buď jsi závodník a tvůj sportovní doktor už tvé tělo zná tak dobře, že ti řekne optimální váhu anebo nejsi závodník a děláš to dle pocitu kam až s váhou můžeš jít, aby to nebylo kontraproduktivní.
Staci kdyz udrzis pri ANP 7W/kg po 6hodin a budes vyhravat, a muzes mit treba 150kg :-)) B.
Na kolik tě vyšel celkově?
Wow,tak to je fakt krasavec…
hele prestan nam cpat kolo ktery je na fotce z nteu!!! promin ale mozna bych ti trochu vic vreil ze je tvoje kdyby ta fotka byla focena aspon nekde vlese a ne s bilim pozadim a sedou podlahou!!!! promin ale neverim ze je to tvoje kolo!!!!!!!!!!
no je trochu divny ze by takovej clovek nemel ani na blbej digital a nevyfotil to nebo aspon nekoho s digitalem neznal:-).ale nebudeme prece hned zavidet ne?:-)
no zavidel bych nekomu kdo to kolo fakt ma!!! ale fakt tomu neverim!! digital ma uz fakt kazdej!!! a vopravdu pochzbuju ze von nikoho takovyho nezna!! proste je mi to divny!! a ta fotka kterou ma je presne ta co je na netovejch strankach!!
hele nechci te podezrivat z natvrdlosti,ale je snad kazdymu jasny ze to foto je ze stranek vyrobce. a tak to tak neres.jestli ma,tak ma.a jestli nema,tak je chudak a je to jenom jeho starost:-)
no mozna trochu natvrdlej budu ale jemu proste neverim a verit nebudu!!!!
jenom je otazka kolik lidi to zajima ze zrovna tebe to tolik stve:-) ja bych mu to i docela veril,prece neni tak blbej aby jentak machroval se seriovkou:-)
Hele mne je to celkem uplne jedno jestli to zajima jednoho nikoho nebo vschny je mi to uplne jedno!!! a nikoho nenutim aby semnou souhlasil myslim si to ja!! proste pochybuju ze rekreacni cyklista ma takovyhle kolo!!! a nema ani na posranej digital aby to vyfotil!! a ani ten digital by nebyl potreba!! scaner ma taky kde kdo!!
mysli si to:-).tak to ted aspon vime vsichni:-). a jinak teda pro ujasneni:-),takovyhle kola myvaji kolikrat prave rekreacni cyklisti:-)
na to si prisel jak?? ze rekreacni cyklisti si poridej takovyhle kolo?? ja nevim jak ty ja sem z prahy a tady teda rekreacni cyklisti nejezdej na takovejhle kolech!! tady jezdej tak mozna na nejakym authoru!!
prostě už to překousni že máš horšího bika a neřeš to. Kromě toho na švizích kolem Prahy se dá vidět leccos a 50tkč není žádná míra, fakt na tom jezdí kolikrát hrozní balíci a neumětelové. Když máš prachy tak si prostě koupíš drahý ikdyž ho nepotřebuješ :-) a hlavně lepší foto než ze stránek výrobce se málokomu podaří udělat.
mne ale nejde vote ze mam horsi kolo ale de mi voto ze mu proste neverim!! to je cely
:-)) tak se ho zeptame jak to je:-). lado,tak jak to je,at jsme vsichni v klidu:-)
ja sem ale prvne psal ladovi ale misto ladi si napsal ty
zapomnel si na vykricniky.verim ze je uz musis mit slusne natrenovany. ale hele nic proti tobe,jenom to tak se vsim neprehanej:-)
ano, to kolo je skutecne moje. Jeho osazeni odpovida tomu, co je uvedeno v popise http://www.bike-forum.cz/forum/bikes.php?… a pokud to prispeje k tve dusevni pohode, tak digitak nemam, tak aspon neco nemusis zavidet :P
LOL :-)
seriova kola mi nic nerikaji – zajimal by me tvuj nazor na stavena na zakazku. – popripade na postavena podle momentalni nalady.
Potvrzuji. Videl jsem Laduv Stevens na vlastni oci. Chtel jsem si na neho i sahnout ale nenasel jsem na to odvahu ;))
si mel rict. sahnout bych ti dovolil :-) P.S. Pokud bys mel zajem, klidne pujcim, ale pochybuji, ze se na neho vlezes.
…a stačíš mu? – vzhledem k tvé vlastní charakteristice „rekreační cyklista“…
A proč by musel. To je jako kdyby špatný řidič nemohl mít M5. To by tady těch spor?áku moc nejezdilo:-) Navíc někteří dokážou rekreačne natočit i 10 tis za rok.
v M5 bych to zvládnul i za měsíc :) ale asi by to nebylo moc rekreačně…
no ja bych jiste zcela profesionalne trefil nejakou lampu:-)
kdybys jel se mnou na spolujezdci? no možný to je :)
pockej zitra,to budes koukat.jestli cabbage uz jezdi jako ty,tak mete na starosti jednoho co vas bude zpomalovat:-).no a nebo me uhonite k smrti:-)
Koukni na tohle. http://weightweenies.starbike.com/articles.php?… Ten první je asi za čtvrt milionu a to by jsi jeste vsechny dily nesehnal.
váha sedla je mega masakr, do dneška jsem si myslel že není nic lehčího než tune speed needle :-)
jj ty vahy jsou uzasne a ty komponenty udesne. Silnicni komponenty na horaku, kazeta (12–27T) z jednoho kusu ,… Velice rad bych videl spolehlivost a zivotnost po par maratonech
Ty vago na to bych se bal sednout … aby me neodfouk vitr :o)
Můj bajk je tedy většinou pod 70 kily, a tak pod 10 by se určitě vešel, ale řekni mi, co na něm chceš vozit, tolik váží snad jen batole?:)
Pokud mají dostatečně tuhý rám, tak za to stojí. Ale uvažuj taky takto (platí pro biky): kola cca 13kg – 20t kola cca 11kg – 50t kola cca 10kg – 100t kola do 9kg – 200t (U silniček odečti 2kg v každé kategorii a je to obdobné.) Na druhou stranu, je potřeba taky koukat na bezpečnost = životnost a vlastnosti komponent. Myslím, že bytelný a bezpečný HT se dá do 10kg postavit. Osobně mám zkušenost s bikem pod 9,5kg a při vylepšení jsem mu skoro 1kg přidal (vidle, brzdy, představec, sedlovka – větší=těžší rám nepočítám)
myslim ze s pomerem 10kg=100 tacu to prehanite pod deset kg se to da postavit i za 50–60tisic si myslim
Taky bych řekl, že s těmi 60tis, se dá pod 10kg dostat.
Hmm, na to bych byl docela zvědavý. 60000 je hranice průměrných sportovních/amatérských závodních biků. Většina z nich má ale mezi 11 a 13 kg a to stále není řeč o fullech. Zkus to díl po dílu spočítat – stačí, když vezmeš biky na hranici 10kg na weightweenies a lightbikes, aby ses tolik nezapotil při vymýšlení dílů, a spočítej ceny. Za 60 nebude ani jediný. Ale kéž by ;-)
Mylsím, že by to jít mělo. Rám už seženeš i pod 10000, samozřejmě véčka, nějakou lehčí vidli bez loku ze sřední třídy (Scareb Duke), hodně se dá ušetřit na kolech – zeslabované dráty, alu niple, lehký ráfek a hlavně lehké pláště (350 gr jeden- to tě finančně moc nevyčerpá a ušetříš tím až půl kila), lehké duše. Nějaké lehké komponenty třeba od Pells(nejsou až tak drahý), otočná rukoje? je taky lehčí :-). Bez pedálu by se dalo dostat na hranici 10kg.
Přesně tak jsem si to myslel (a i zkoušel). Výsledek = 50000,– a 11,6kg viz sekce bikes.
a jak shodíš za deset tisíc těch zbylých 1,6 kg?
Právě že těžko ;-)
Za 60tis,neni zadny problem poskladat kolo pod 10kg,vpoho se dostanes na 9,5Kg…prave ho skladam…
napustíš rám vodíkem:)
to by byl pridavnej pohon(a posledni pomoc pri padu), lepsi by bylo vakuum, kdyby to ram vydrzel.
I kdybys ho napustil nevim cim, neodlehcil bys ho ani o gram. Jedine kdybys mel vakuum v trubce, tak mozna 0.01g. Na to abys dosahl co chces, bys musel ten vodik mit v hodne sirokych trubkach, pak neco ano.
už jsi někdy viděl lítající balonky?
:-) to nemyslis vazne ze?
punk´s not dead :-D
Vidim ze tady zase vyvolavas nejake „zajimave“ debaty ?
chceš se přidat? vstup je za vtipný komentář, takže nemáš šanci:o)
to máš teda kliku že už jsi in, ikdyž asi omylem :)
ja jo, ale ty asi ne :)
Nevím jestli uvádíš váho i s pedály nebo bez.
Jenom těmihle úpravami ušetříš odhadem 850gr a cena nahorů moc nepůjde, tak by to možná šlo. Navíc pokud jsi vážil i s pedály tak si je odečti, protože já počítám váhu bez pedálů.
A navíc nevozíš tu rukoje? :-)
No dobře. Poslední stav biku: RB CRX, Duke race s krkem sřezaným co to šlo, Ritchey pro představec a řidítka, woodman sedlovka, Pells sedlo, X.0 řazení (vysněná rukoje? ;-)), X.9 přehazovačka, LX smyk, XT osa, Gebhardt kliky s dvojpřevodníkem, Sram 9.0 SL náby, výplet DT Revolution 2–1.5–2 + alu niple, duše Conti Supersonic (každá 90gramů) a pláště Conti Explorer 486 a 474 gramů. Dohromady stále 11.2 kg. Na pedály odečti 256gramů a to je 10,85. Cena značně vzrostla (přepočti si cenu na 1 ušetřený gram jen ve hmotnosti výpletů a nebude se ti líbit ;-)) a kouzelnou hranici jsme stále nepřekročili. Nejde to tak jednoduše (tedy na papíře a na fóru samozřejmě ano) ;-)
Ale už se blížíme :-), Jen by mě zajímalo když v téhle sestavě váží 11,2 tak to v té původní mělo fakt těch 11,6. Dráty jsem myslel Revolution 1,8–1,5–1,8, Pláště se daj sehna ještě mnohem lehčí, zahodit rohy, košíky tacháč, a podobné příteže :-) Kolik stály ty dráty, kdyby to bylo kolem 25 za drát tak by to ještě šlo. Jasně že to beru teoreticky, tvé kolo jsem si vybral proto, žes tam napsal tu hmotnost a v bikes máš rozpis komponentů, tak se bylo od čeho odrazit. Při své výšce holt asi potřebuješ žirafu tak na rámu toho moc neušetříš. Pro sebe bych stavěl tak na 17 a to by bylo zase o něco lehčí.
Na rozdílech velikostí se moc gramů nenašetří.. Dráty jsem kupoval po 17Kč/kus + niple tuším 6Kč/ks
Přes zimu budu stavět fulla a podle weightweenies mi součet komponentů vychází na 11.49.. tak nevím, jak je to možný??? ;-)
K tvému biku: největší rána je rám a vidle – když se s nimi nedostaneš pod 3,00kg tak celek pod 10kg nevyjde. Prostor máš v nábách (Hugi – přes 200g dolů, vidlici – Duke není nejlehčí – za Foxe a jdeš o 150g dolů, pak už je to po 50g u sedla, klik, možná gripy, dál ráfky – ovšem to jsou krvavě drahé gramy). A samozřejmě rohy pryč – dalších 150g nejmíň.
Přesně tak to mám spočítané také.. i s cenou :-(
BTW jak jsem psal, po výměně základu by ten bike měl mít při stejné hmotnosti 100mm zdvihy vpředu i vzadu ;-)
Jen abych si š?ouchnul: S Dukem se dá postavit Full pod 9.5kg, a zcela pojízdný.
http://www.extralite.com/index_euro.htm
pokračovat na mtb components → factory bikes → F1 race disc. To je sen – nááádhera…
no, kdyz fiknes pevnou vidli, tak jsi prumerne o 650g jeste nize, :-).
vision 03,11.7 kilo a to ma sakra tezkej ram:-).a kolik stoji asi tusis,50000,– to neni:-)) a ja jsem si postavil za nejakych 70000,– bika co ma nejakych 12 az 12.3 kilo(podle plastu) a jsem s nim mooc spokojeny.myslim ze honeni gramu se vyplati az od 100000,–.pak clovek ma i na pravidelny vyhazovani znicenych komponentu.
tak, tak. Jedna vec je to kupit a druha vec drzet v provozuschopnem stavu, :-). To jsou dalsi desetitisice rocne… .
Jen na doplnění – váhy jsem myslel s pedály (pojízdný bike) a s lakem :-) a u volby komponent bych myslel ty, co nejsou životu nebezpečné (např. Alu představec pod 200g, řidítka pod 150g, pláště pod 450g bych tam moc nezařazoval – jinak z toho vyjde bike na silnici…)
No právě.. Při kombinaci superlehkých Conti duší a Schwalbe FastFred na předním i zadním by sice byla hmotnost kol 0.0prd, ale daleko bych s tím v lese nedojel.
Ale ano, dojel bys docela daleko, neni problem.
elita na tom jezdí krále i sudety :) takže bych se toho nebál
nj, taky že po roce a půl už to mám právě tak postavené :o)
Tu tvoji moratku zeru – nemas jednotlive komponenty zpracovene v nejake tabulce ? docela by me to zajimalo.Nemel bys zajem dat to na tyto stranyk at se i ostatni pokochaji – http://www.bicy.cz/…e-detail.php?…
Děkuji :o)
Správný odkaz na moratku: http://www.bicy.cz/…e-detail.php?…
Build List a detailní fotky mám ve fotogalerii (odkaz v profilu), pokud to někoho opravdu zajímá. Teď má 9kg, koncem března, až dorazí další šperky od Extralite, to bude 8.7 (a šlo by to níííž – ale nějakých dílů se prostě odmítám zbavit – Time pedály, CK náby a hlava, DT keramické ráfky). Zdá se, že už jsem dosáhl pro mně tolerovatelného váhového dna :o) Teď už budu vážně muset začít dělat i něco se sebou, abych byl rychlejší :o(
Tak jen abych podpořil svůj názor, že do 60 ticíc to jde tak tady jsou dva příklady seriovek: Apache Shaman X.0, má přesně 10,0 bez pedálů ale zase jsou tam UST pláště, tak kdyby tam byla klasika tak by se dalo dostat na tu 10 i s pedálama, cen 56tis Kellys Raptor 04, i s pedálama dle výrobce 10,05, ale tam jsou zase Fly Weighty, cena 59990.
Takže minimálně pro výrobce kol to takový problém není. Doufám, že se na mě teď všichni vrhnou s tím, že mysleli kola, které si postavíš sám :-)
Mysleli ;-)
Ty prodáváš toho svého RaceBika?
Jen po částech, pohon si nechávám. Viz sekce bazar, sem to nepatří.
A jsou to váhy udávané výrobcem,nebo osobní zkušenost?Myslím,že občas se výrobci přechválí..
Ten Apache je zvážený v posledením Velu ( nebijte mě čtu Velo), Kellys jak jsem napsal dle výrobce. Příkladů by se určitě našlo víc, ale tyhle dvě kola mi tak nějak přišli pod ruku, když jsem hledal.
Výjimky možné jsou – Shaman má Spyderovskou karb.zadní stavbu tedy pár gramíků tam ušetří. Na druhou stranu ve Velu píšou „maličko přes 10kg“ – 10,5 ? a k tomu pedály a jsme zpátky doma) Ale je fakt, že pod 100t by se vešel a prostor pro vylepšování tam je (sedlovka, sedlo, a rám ;-)
podivej se na myho kandika, ten nestal vic jak sedesat urcite, ( uz to nedokazu spocitat ) ma 10,6kg. dvoukilovou marzosku vymen za sida nebo skareba, spdcka za slehace, misto exploreru sonicy nebo fastfredy, misto brzd xtr mrazky, misto flitu slrko a mas nejakejch 9,7 jen to fikne …
To je presne ten duvod, proc se pod takovou hranici nedostanu. Jeste prihodis kotouce, das si pedaly TIME, plaste a sedlo, ktere Ti vyhovuji a mas tam hned pres 11 kg.
SLR je nejpohodlenejsi sedlo co jsem kdy vozil ( mysli ve verzi Ti ) – samorzejme ma kazdy jinou prdel........
kurňa tak to já su váhově v té první a cenově v druhé.No ale už víc ušetřit prachů i váhy se skoro na ničem nedalo.
ja nevim kam se zaradit
18kg – 60 000 kde je chyba? .-)
Chyba se stala, když jsi se učil číst písmena jako HT, XC a začal jsi si je plást s DH, FR a podobně :-)
mas pravdu kdyz se probirala pismenka H, T, X, C tak sem ve skole chybel.
No, to nevim, kde se stala chyba, mily soudruhu, :-)))).
Pod 10 kg se dostat dá celkem snadno, chce to pečlivý výběr komponentů – i když ty jsou podle mých zkušeností v absolutní většině těžší, než udává výrobce, někdy i o čtvrtinu.
Jak už se psalo výše, základ je komplet rám + vidlice do 3 kg, maximálně něco málo přes. Já jsem šel – vzhledem k předpokládanému spíše krosovému využití kola – levnější cestou, tzn. pevný ocelový rám d.b. + pevná karbonová vidlice (2300 g + 700 g). Je to výrazně levnější než klasika, která se u špičky pohybuje někde kolem 1500 + 1500 gramů.
Výbava XT 04 (véčka) s šaltrem a přesmykačem XTR, hlava, řídítka, představec a sedlovka Ritchey WCS (třikrát zeslabovaný dural, lehčí než karbon), ráfky Mavic 517, duše Flyweight a pláště Wormdrive 430 od Maxxisu, dráty DT Swiss 2–1,5–2, rohy Pells carbon. Jen sedlo se váhově vymyká (Fizik Nisene Ti twintech gel – 345 g, výrobce uvádí 280…), ale v tomhle dávám přednost pohodlí před úsporou cca 200 gramů.
Tenhle komplet bez pedálů váží 9,75 kg a lítá jako vítr. Jestli půjdu příští rok do nějaké kvalitnější oceli a Forta vyměním za Kovaříka nebo Sfinx, dostanu se s váhou bez pedálů někam lehce nad devět kilo.
No určitě to jde postavit i bezpečný. Takoví kolo nevidrží moc a bude spíš jednoúčelové(uphill).
Jedno je jistý, že bude neskutečně drahý (100 a víc) , protože nepůjde vystačit s běžnými komponenty.
Storck XC – 7.8kg. http://www.storck-bicycle.de/…sdetail2.asp?…
A teraz si drzte klobuky – je to Full!
Něco k další diskusi – např. proč někde kotouče a jinde ne? http://the.mtbiker.sk/index.php?…
tak jsem jen tak za 5 minut nahodil kolecko pod 10kg za 52 385,– a to jsou ceny za jednotlivy dily .....takze to jde
rám spyder 1600 6000 vidle skareb 1600 12000 hlava ritchey 120 800 šlapák XT 270 1000 představec pells 135 600 řídítka pells 120 1500 rohy pells 85 800 sedlovka pells 220 1700 sedlo italia slr 135 3000
kliky LX 650 3000 smyk LX 140 850 šaltr XT 245 2000 řetěz sram 300 600 kazeta XT 265 1700 pedály crankbros 250 3000 řazení deore 300 1200
páky sram 150 700 čelisti mrazek 350 1300
nába přední Dtonyx 115 1245 nába zadni HUGI 95 325 1990 drátyDT revo 2–1.5–2 niple 330 1200 ráfky Mavic 517ceramic 800 4200 gumy schwalbe fast fred 800 1500 duse kenda nebo barum 300 200 upinaky shimano 140 300 rezerva – bovdeny 200
celkem 9945 52385
myslím, že ty ceny jsou vyšší, než by se dalo sehnat… takže pod padesát by se to vešlo
Jak si to skládal. Tos lítal po webech nebo máš nějaké šikovné tabulky??
Chybi ti tam stredove slozeni = + 210 – 300g
a jeste gripy = 30 → 120g
osa nechybi – " slapak XT " octalink je to
jako uhlavni gramhonic a bike-web-surfer mam vetsinu tech veci v hlave, ceny jsou orientacni a zamerne obcas s rezervou , stvoril jsem to v excelu :-)
pokud by chtel bytelnejsi tak je to foxka + 200g a 4000,– gumy conti explorer + 100g +500,– a mrazeky maj kompromisni funkci, pravda takze nejaky echtovni avidy + 60g + 2000,–
gripy WCS 35g 800,– sorry
a jeste :-) objimka sedlove trubky = cca 75g
seš rychlejší :)
je ve vaze ramu a kdyz ne tak odecti ze skareba takovejch 100g az uriznes krk
To ho musis vzit asi hodne nizko, protoze dole je vic matrose a celej sloupek od marzocchi (alu) vazi 166g :))) Jak je to u skareba netusim.
a ještě upínák sedlovky +/- 40g
objimka sedlovky samozrejme s imbusem
dle webu duratec 34,8 prumer 28gramu
jste ale rejpalove:-)
děkujem za poklonu :)
Nechci rejpat, ale rek bych ze ralna vaha bude tak 11kg coz je porad dobry.
Je to trochu komponentově nevyvážené, ale asi by to lehce nad 10kg bylo a asi i jezdilo a řadě bikerů stačilo. BTW s hmotností Spydera jsi si jistý ?
co bys vyvazil jinak ? myslel jsem to jako kvalitni hobby XC kolo ktere vazi 10 kilo a nestoji 60tisic… u spydera vychazim z hmotnosti toho easton modelu – udaj z webu 1390g, duratec c9 vazi 1560g, rb 1300 udajne taky kolem 1600g takze je to realny si myslim
jo má ho Beeda v 19 a říkal něco kolem 1630 nebo tak… třeba to sem napíše
Třeba kombinace Deorko X Mavicy v keramice + DT materiál. Nebo Spyder X keramiky. Ale proti chuti každého soudruha … vietnamské rifle a Omegy. Ale taky jsem dřív měl v 517 ráfcích LX-náby.
co je špatně na lx+517, kromě bikerské prestiže? :-)
spyder ram je do uricte miry noname pravda, ale je levnej a da se na nem designovat ( barva na zakazku) deore razeni funguje zhruba stejne jako XTR a vazi o par gramu vic, kliky shimano jsou obecne nejlepsi pomer cena-tuhost-hmotnost-funkce…
coz naopak neplati o nabojich – takze dt onyx dopredu nejlevnejsi z „lehkych“, vzadu zlevnena stara „hugina“ – udajne neznicitelna, keramika je dobra investice jak co do vydrze tak co do funkce
a co rikate na nove ramy XCR delaji duralove nebo se zadni karbonovou stavbou i pro pristi rok dokonce celokarbonove ( cena bude kolem 33000,– )
kde jsi našel nábu zadní hugi 95 za 2000kč, hod link, já teda vůbec nevím že by se tenhle model dělal a jsem línej to zjištovat :-)
ty váhy jsi vzal odkud z netu nebo reálné.Když jsem si spočítal svoje kolo tak by mělo mít asi o 2 kg víc než tvoje.Prostě některých věcí ne nevzdám-pevnějšího rámu, pevnější vidle, pohodlnějšího sedla,Svých oblíbených klik.atd. takže má kolo když ho takhle vypíši by mělo taky vážit nějakých 12 a ejhle ono váží okolo 13.Takže ono se asi musí víc počátal na lanka, na vazelínu,na šroubky apodobně, a nesmíš zapomenout, že skutečná váha součástek je trochu jiná než ta udávaná na netu
já bych řekl že rám je v pohodě 1600gr už je dost a vidle? ve stejný váze 1600gr může mít Blacka super air 100 LO a ten vydrží, jinak komponenty ok co se výdrže týče.ještě by šlo srazit 100gr na duších exlight, naopak dávat za sedlo 3tkč je blbost, stačí pells ikdyž o 50gr těžší, ale o 2tkč levnější…
slrko je v tomhle smeru tak trochu moje designova uchylka.-) jsou i jiny sedla samozrejme… alespon to dokazuje ze v ty cenovy rozvaze jeste zbyva prostor se na nekterym komponentu „vyuchylit“
ty duše extralight od schvalbe mám a jsou supr taky především v tom, že jak mají tenkou stěnu tak pokud se to píchne a trn nebo hřebík nevytáhneš tak to uniká velice pomalu mě utekla až za dva dny-tak jsem zjištoval proč a byla píchlá-sice trn ale díra jak malý hřebík.Takže dojedeš.Vidle já jsem si dost zvik na vidli s u-turn a tak bych už jinou nechtěl.A pružiny kvůli žehlení,vzduch mě nebere.tak to je váha za vidlu.S mojím stylem ježdění jsem zád že rám 1950g stále ještě drží, někteří říkají, že je to zázrak, že mi ještě vydržel.a kamošovo crx má taky takovou váhu.Kliky,na ty jsem si prostě zvyk, tak dobře ty xt a lx dnes neřadí,náběhové zuby-každý jiný, to už se snad ani nedělá,3lehače tedy nechci,a záífky mám taky 500 g mach1 team race s obtáčeným výpletem.Nic jiného mi totiž nevydrží.Už mě přestalo bavit měnit každé 2 měsíce ráfky-takže takže výplet s nerez špicemi a pevným ráfkem je u mne bezdebat.A slr sedlo mi nějak nesedlo, flite trant am titanium je pro moje pozadí mnohem lepší.a i když budu počítat, že si na své kolo pořídím nové rohy a časem i řidítka.tak bych měl být na 12 ale s těmy novými rohy a řidítky jsem to je 13.No v některých věcech prostě vítězí pohodlí, či životnost nad vahou.
To víte, že bych chtěl 10kg kolo, ale musí vydržet i nějaký ten drsnější sjezd a potřebuji klas nášlapné pedály a pružinouvou stavitelnou za jízdy vidli.A navíc na kolo za 100 litrů nemám.
Presne. Tyhle schwalbe tenke duse jsou prave takove. Ostatni kdyz chytbu trn dost rychle spusti, az moc rychle. Schwalbe jsem vozil s trnem a diru jsem objevil az pote co jsem vymenil plast a neslo mi nafoukat :)
Amulet 9,6K 9,5V cca.60000 tak nevim proc 100tis.moje kolo ma 15,8 a i kdyby me kolo melo 8 tak by mi stejne vsichni ujeli chce to vic natrenovat:)
jo taky si občas žeknu, že 2kg rám je těžký, že bych se měl poohlídnout po něčem lehčím, ale pak zajdu do obchodu vidím rám duratec c12 se slomenou zadní stavbou a rychle si to rozmyslím.
No ale Duratec neni zrovna z nejlehcich. Ty vahy jsou hodne podobny RB. A u Durateca to ani netaji. Kdyz jsem jim psal maila, aby mi poslali aktualni geometrie a vahy vcetne laku, hned mi odepsali, ze vaha u nich neni priorita. Prasknout muze vsechno.
vahy cerpam z weightweenies a vlastnich mereni, nekde je vaha zamerne trochu zaokrouhlena nahoru, ten i tak zbyde nejakej rozdil mezi sectenim komponentu a skutecnou vahou, coz podle mejch zkusenosti ( mereni na minciri v programcycle) dela asi tech 200g – tj. ta 200g rezerva viz tabulka
to by me zajimalo kde sezenes rafek mavic X517 v keramice za 2100,– ( muzes mi to poradit )
jako zaslouzily zakaznik jednoho internet shopu jsem dostal takovou cenu......
byli k sehnani na bikestore ale asi jen nejaka serie do vyprodani – za zkousku ale nic nedas :)
Brilantní.
na 99,9% ty vahy nebudou odpovidat – jestli sy myslis ze vaha toho ramu bude 1600g tak jsi najivni ( mozna tak hole narezane trubky ) ale u techto vyrobcu nikdy nebude nic odpovidat. Nejvic k smichu je mi RB jak se holedba svymi vahami ale vetsina lidi tady na foru vi jak to ve skutecnosti je......
co se tyce vahy ramu, podivej se treba na weightweenies – to ze RB podrazi vahy o pul kila neznamena, ze by jiny fabriky neumely ram s 1600g, ale i 1200g udelat – schvalne si tam najdi duratec :-) nebo vahy u giantu atd.
ted koukam ze navazujete na diskusi zlistopadu 2004 !!!!! vy mate ale vydrz …:-)
njn – nektere firmy opravdu dodrzujujou katalogove vahy – ale to urcite nejdou ty ceske ( i kdyz jedna vyjimka potvrzuje pravidlo ).........................................
Právě Duratec má podhozené katalogové váhy ještě více než RB.
no nevim jestli vice, ale urcite taky… na weightweenies vazi duratec C8 1550g myslim, katalog 1450g, muj C9 vazi, ale bez laku 1560g, katalog 1450g
Doufam ze Vam to vadi tak aspon jako mi – Nevi co by jim udelalo kdyby tam uvedli skutecnou vahu ( no kdyby na stranyk napr: to RB dalo ze jejich krasne CRXko ma ve velikosti XL pres 2kg tak by se jim na to kazdy musel ********* 2kg na HT = nesmysl ) – ale jak vime tato firme se probojovala mezi 12 nejlepe podnikajicich v pepublice ze vsech odvetvi " zlate ceske rucicky "
ja osobne jsem to o CRX vedel dopredu.a myslim ze i oni se tim az tak netaji,ze jejich vahy jsou v S a s brutal finish.mozna bez laku uplne,nevim presne.
nonkeramik rafky jsou jeste asi o 10g lehsi a stoji min o asi 1000. Hlavove za asi 400vic a 50g min.Sedlo jsem tusim videl levneji o 500,– kdesi. Za cenu klik a stredu +150,– bych vzal FSA VDrive MegaExo a usetril asi 30g. Fast Fredy vazi tak 360–390g u 2.0".
ja jeden mam a ztoji to za to je to super delo. Inak mam LIBERTU!!! :-)
skus dat zo svojho bicikla dole kostru vydlu a popripade aj kolesa a bude to mat aj 5kg :-)
poridit si takove kolo, neni problem, ale financovat provoz bych nechtel… nebo si ho poridit a moc na nem nejezdit, to by taky slo :)
Tak bike nebo 10 kg ? :-)
http://www.konaworld.com/…_detail.aspx?… tohle za to určitě stojí, váží to myslím 9.6kg:)
uz jsem se na to taky dival – je opravdu lehke a ta barva taky neni spatna.........
Kolik stojí samotný rám? Je to scandium …
Muj singlespeed ma pod 10 kg a urcite za to stoji:)
No Saint Luzifer XXTR SID light Bike http://benobikes.de/…_ht_2005.htm 2199 Euro
JJ – ten Luzifer co ma lehce pres 8,6kg to je opravdu krasavec..............