co si myslite o garančních prohlidkach:co stim kolem uděla servismen.asi
seřidi přehazku a smyk
vycentruje kola.a co si onich myslite-------------
co si myslite o garančních prohlidkach:co stim kolem uděla servismen.asi
seřidi přehazku a smyk
vycentruje kola.a co si onich myslite-------------
A co si o nich myslis ty? :-) B.
co tim myslis?Zda to ma cenu? No klasik rika, volne tlumoceno:„jakykoliv zasah do fungujiciho stroje je negativni“.Ale z pohledu praxe je garancka nezbytna. Po ujeti par km se na novem kole vse nejak usadi a je nezbytne provest dotazeni, docentrovani a doserizeni prislusnych prvku kola.Podminkou je, aby to ten servis skutecne provedl a mechanik byl dostatecne fundovany.
Komu tim prospejes, myslete politycky!:-)) Ne vazne, tady slova klasika nepomuzou, proste kdo neumi spravit kolo tak musi na garancku, a pak samozrejme pravidelne dle zatizeni a opotrebeni. No a servisy a technici to je tak heterogenni prostredi ze musis byt konktretni… B.
S garančkou jsem neměl problém. Vůbec to není o tom jestli umíš spravit kolo. Navíc je většinou nutná pokud chceš záruku. Řekli mi přijdtě s tím až ujedete nějakých 300 km nebo za tři týdny tak jesm tam přišel za tři týdny s natočenýma 12 stovkama. Zkontrolovali, dotáhly dráty a byl pokoj pak už do servisu nešlo a zbytek si dělám sám. Pokud je dobrý srevisman tak v pohodě. Obchodům kde mají lempla bych se vyhnul. Problém je, že to většinou zjistíš až když ti něco zničí. Ale můžeš se poptat i známých.
Pokud jde o ten garancni stempl tak to jo, jinak kdo tomu rozumi tak servisuje porad a prubezne. Ja si kolo skladal, tak nevim ke komu bych sel :-) B.
já se ti o něj „postarám“ :-)
Nehledam crash testery :-)B
Zrovna s garanckama je to ve Zline docela mizerny si myslim…je tu jenom jeden servis, kde bych si ji nechal dobrovolne udelat, jinak jedine v pripade, ze by to byla podminka pro zaruku. :)
jsou zadarmo tak proc ne
garancka je zadarmo,jenze kolik pak das za to ze ti tvoje predtim plne funkcni kolo najednou nejak rachta a vubec uz to neni tak slavny.
jak kdy a jak kde, mozna i jak komu a na jakym kole. jinak garancka je hlavne podminka zaruky. a o to jde predevsim.
koukám že TONY je asi další JARIN
To ze garancka je podminkou zaruky, jsi nejsem zas tak jistej, je to nejaka obecna podminka pro vsechny kola, nebo to musi byt vyslovne uvedeno v zarucnich podminkach, napr. u me Rock Machine tam o tom neni ani zminka. Navic jsem ho kupoval pres internetovy obchod a tak kvuli blbymu razitku prece nepojedu 200 km.
u kazdyho kola co sem od nej mel zarucak, bylo napsano, ze podminka zaruky je absolvovani garancni prohlidky. nikdy sem si nekupoval kolo dal nez 4 zastavky tramvaji a tudis sem nemusel premyslet co by se stalo kdybych na garancku nesel.
Nesouhlasím, nejlepší mechanik pro své kolo jsem já. Kdo víc svému stroji rozumí než majitel. Taková věda v tom zas nejni a pokud se nejedná o nějakou zásadní věc či problém dělám si to sám. Obvykle první co začne zlobit jsou kola. Sedá si to, ale po dvou lehounkých spíš pocitových přecentrováních kol se už ani nehly do teď. A jelikož mám silničku a k tomu na Campě tak to je veškerý servis co byl potřeba + sem tam něco pro klid duše přitáhnout.
Neni s cim nesouhlasit. To, ze neuskutecnenim garancni prohlidky zanika zaruka, je fakt (casto ti potvrdej zarucak az po garancce – neprijdes-li, nepotvrdej – mas smulu pri problemu). Majitel muze byt treba sam vynalezce velocipedu, ale neni duvod proc by to melo vyrobce zajimat. Garancka je ochrana pro vyrobce, nikoliv nadstandardni sluzba zakaznikovi. Takze muzes byt treba machr co ze skladacky udela zavodni special, ale bez toho razitka za garancku ti reklamaci stejne neuznaj.
A co na to občanský zákoník? Pokud vím, tak při reklamaci musíš pouze prokázat nákup u toho prodejce na což stačí i paragon (záruční list teoreticky ani mít nemusíš). Jestli lze záruka podmiňovat garanční prohlídkou si nejsem moc jistý. Není tu nějaký právník z oboru?
spravna pripominka, ale nemas pravdu, zakn umoznuje sjednat upresnujici podminky zaruky, jednou z nich muzebyt i povinna garancka. nakonec mimo velo branzi to bezne uplatnuji prodejci aut.
To je pravda. Když jsem kupoval novou Rock Mašinu, tak jsem to kvůli vrácení daně musel rozepsat na více paragonů po dílech (prodejce s tím souhlasil) a tak jsem vlastně žádnou garančku ani záručák nepotřeboval (to je však výjimka).
Mozna si myslis ze ty pro svoje kolo jsi nejlepsi mechanik, ale je spustu lidi ktreri by te asi vyvedli z omylu… :-) A navic bavime se tu o garancce – tzn. najeti par kilometru, kdy si komponenty s nejvetsi pravdepodobnosti jen sednou a vubec neni na skodu zajit do servisu pokecat s mechanikem a treba si jen utvrdit svoje predpoklady..
Přesně tak. Mě se do doby garančky lehce vytáhlo lanko k přehazovačce, trošku rozcentroval zadní ráfek a udělala malá vůle v řízení. Na garanče seřízeno a 1200 km už všechno funguje naprosto ok…
Ruka by mi musela upadnout, abych svoje kolo někomu půjčil, natož svěřil do „servisu“ – jsem vybaven vším, včetně sedlových fréz. Udělal jsem to pouze při nejnutnější prohlídce kvůli záruce jinak ani náhodou!!!