Koukal sem na shimano m535 a mavic crossland, jake jsou vase zkusenosti s temito koly, jake byste doporucili a jestli vite o nejakych jinych tak urcite napiste jaky
Koukal sem na shimano m535 a mavic crossland, jake jsou vase zkusenosti s temito koly, jake byste doporucili a jestli vite o nejakych jinych tak urcite napiste jaky
Nech si kola postavit, za tuhle cenu bys mohl sehnat na internetu DT Onyx disc/Mavic 223 disc nebo DT Onyx/Mavic 221 (nedisková verze)… To je lepší!!!
Ty Mavicy vypadaj celkem slusne – rafkovy/kotoucovy, UST ,ale sou dost tezky a moc kladny nazory na to taky nebyly.
A jde mi hlavne o vahu (bude na nich jezdit 50kg sestra
zaplest kola na DT , mavici v týhle cene sou na hovno
jako na DT ráfkách, který každej stojí 2000kč? a ušetříš oproti M 221 cca 60–70gr na kousku, ale zacáluješ 4krát tolik… kromě toho na 221 se dá jezdit hodně v pohodě a 50kg jezdec je fakt nerozhodí…
no jasne, jestli to je pro 50 kg holku, tak 221 a Onyxy. Shimana 535 jsou tezke (ale pro ostatni potencialni zajemce – 540ky – je to model 2005, budou zhruba o 150 g lehci). Takova holka, jestli nejezdi v blate ani nepotrebuje kotouce takze ma vyber tezce v pohode… I zeslabovany draty bych tam dal… a udelas za ty prachy mnohem mnohem lehci kola a snadneji servisovatelne. kuwa ja vazit tolik… to by bylo o dost min starosti :)
onyxy jsou v pohodě, dráty bych dal taky co nejtenčí…
kdo rikal ze nejezdi v blate ? ? ? Ta jezdi takovy brutaly jako nocni zavody na Rusky rulete atd . . . .
V tom případě jedině Spinergy Xyclone nebo rovnou nějaké Intense ;-)
dobre, tak jinak – a ma vecka nebo chce davat kotouce? jinak jestli chce zapleteny kola v tehle cenove hladine tak bych bral, jak rika Daf, ty Pointy. Jsou za tu cenu podle me hodne dobre.
sorry, mela to bejt odpoved „TO JMT“
Abych nezakladal nove tema – co si myslite o tech zapletenych kolech od cyklotech? Na netu sem je nevidel, ale je na to reklama v pelotonu…Tipoval bych ze budou asi zbytecne tezky pro 50kg holku, ale je to prinejmensim zajimavy…
Celkem pekna a i lehka kola dela Point.