mate niekto tieto rafky? ako ste s nimi spokojni? kolko asi stoja?
mate niekto tieto rafky? ako ste s nimi spokojni? kolko asi stoja?
chystam se je dat na zimni kolo. uz sem je mel v ruce, dvojity kaliskovani, vypadaji solidne. cena byla pod 400kc na krame. hmotnost overit nemuzu, ale az je koupim tak je zvazim (jako vsechno co koupim:) ). porovnaval sem v ruce s mavic517 a rozdil tam citit byl(podle vyrobce 85g). ale rozdil v cene je o dost vetsi..
no mam ho na predku, problem zadny nevidim, super cena, akorat pri brzdeni na V-ckach hrozne piska…rafek predtim (nejakej Zac) nikdy ani nepisknul a tento s ruznyma spalkama strasne rve…Ale treba se trosku rozchodi, mam ho teprve cca 2 mesice
Moje přítulka má Dragony, stejné špalky jako já na Bayerech, a jí to neustále, neodstranitelně píská.Zkoušel jsem už vše, včetně ruzných špalků.Je to důvod, proč do nich (remerx) nepůjdu
no nevim… ja sem mel treba dragona v zadu a vubec mi nepiskal…
namasti bočnice, pak by to mělo přestat :-))
měl jsem Dragony na obou kolech – bez pískání. S rozcentrováním taky problém není, sáhl jsem na ně snad 2×, 3× … jen se mi rychle probrzdily, ale to bude spíš levnýma brzdovýma špalkama. Dozadu jej teď dám asi zas (jsou tam dobrý nerez špice a nechci je vyhazovat kvůli jiné délce), dopředu, až odejde tento Dragon asi zkusím Eagle.
Zac je tuším Rigida
Zac (19) je tuším nahovno… ne oprava já to vím :-)
nerikam, ze neni(i kdyz me vydrzel docela hodne), ale NEPISKA!!! :-)))
No, ja Ti nevim, ale treba Mavic X221 sezenes za 550 Kc. Za tech 150 korun navic oproti Remerxum mas jistotu.
no ty M X221 taky nejsou nezničitelný, při XC zacházení, mám na něm vzadu 5000km a už jsem ho centroval dvakrát + jednou jsem ho krutě bouchnul, udělalo to solidní elipsu (2–3mm vražený dovnitř) a prohnul se na jedný straně , ted to budu dávat vyrovnat do servisu, protože nemám doma nic čím bych to roztáhl. Dráty mám DT 2,0.
:o))
Ja centroval X222 po kazdy treti vyjizdce maximalne – sem zacinal mit dojem, ze jezdim jak prase :)…
PS: X221 je pod 500,– urcite
si pamatuju jak jsi mi na jaře psal, že by mi mohl 221 vydržet :-) ale pozor já jsem s ním spokojenej, dal jsem za něj 450 /koloshop/ a váha i vlastnosti za tu cenu super. prostě jezdím jako prase co se dá dělat :-)
Nic neni neznicitelny :o)
Mám ho na zadním kole, najeto teprve cca 700–800 km; s pískáním jsem se nesetkal (špalky trojbarevné BBB), zpracování sympatické, zvláště s přihlédnutím k ceně (399 Kč v kamenném obchodě). Centrovat jsem už musel, ale to přičítám klacku, co mi proběhl mezi vidlicí a kolem a „pohladil“ výplet … zatím jsem spokojený, koupím si ho i na předek …
Aktualizace po čase :-) … na předním kole se objevil, neodstranitelně (přecentrování, přitáhnutí či povolení výpletu, promazání kalíšků) cvakaly niplíky v kalíškách až jsem to psychicky nevydržel a vyměnil za konkurenci …
Mam ho vzadu, dvojity kaliskovani, vaha odpovida udajum od vyrobce (480g), stal me 360,– v Heposu. zatim najeto asi jenom 100 km a bez problemu, zadne rozcentrovani. Zajimave bylo, ze prvni ujete metry neprovazely tradicni zvuky sedani si vypletu, ale nevim jestli to zasluha rafku nebo servisu kde ho zaplitali.
má je na svém kole a jeden týpant mně napsal,že jsou o úroveň níž,než zbytek kola..nevím,jsou vážně tak špatné?Dostaly ode mě docela zahulit a až teď podvou letech jsem dotahoval jeden drát..
jsou v klidu asi nebudou nejlehci na trhu ale za ty penize…
Vzadu krom cvakání kalíšků při záběru dobrý – neodstranitelné, vpředu bezvýhrad, jedno dotažení DT 2 za 6000 km, hardtail.
naprosto přesně jak píšeš.. jeden drát asi za 6000km a vzadu cvakání niplů,ovšem odstranitelné,prostě docentrovat..dnes ráno jsem to dělal.
mi to taky cvakalo, ale to byly ty prvni typy, nic s tim neslo delat, prostriknuti olejem pomohlo jen chvili …poslal sem to zpatky a oni to prenejtovali ci co, od ty doby v pohode (ted uz na nich jezdim jen obcas-nahradni kola, ale porad drzej)
zatím nejhorší ráfek co jsem měl… asi jsem měl smůlu na kus, když pominu to, že stále hnusně lupal, tak jsem ho stejně musel stále docentrovávat. navíc bok ráfku (i když jezdím na vysoké tlaky a 2,1 pláště) byly na dost místech různě promáčklé, a u ventilku byla zborcená stavba ráfku. Myslim, že jsem ho neměl ani 3000km a min týden jsem ho vyvezl do šrotu, kde ho díky těm pitomým kalíškům nevemou jako hliník :-) prostě jediné pozitivum byla cena, ale na 1 najetý km byla zatraceně vysoká oproti konkurenci.
Mě teda pouze hnusně lupal a tak šel pryč. Bráchovi lupou taky, ale má asi větší trpělivost než já a tak na nich ještě jezdí.
Mám je na obouch kolech, náby XT, dráty Sapin. Vůbec je nešetřím, po ujetí 2000 km naprostá spokojenost.
Cena-pevnost-hmotnost je dobrá, ale lupají jim nechutně kalíšky takže tě musím před nima varovat. S těmi zvuky se nedá jezdit.