• ToBo

    mate niekto tieto rafky? ako ste s nimi spokojni? kolko asi stoja?

    0 0
    • biker007  

      chystam se je dat na zimni kolo. uz sem je mel v ruce, dvojity kaliskovani, vypadaji solidne. cena byla pod 400kc na krame. hmotnost overit nemuzu, ale az je koupim tak je zvazim (jako vsechno co koupim:) ). porovnaval sem v ruce s mavic517 a rozdil tam citit byl(podle vyrobce 85g). ale rozdil v cene je o dost vetsi..

      0 0
    • camel  

      no mam ho na predku, problem zadny nevidim, super cena, akorat pri brzdeni na V-ckach hrozne piska…rafek predtim (nejakej Zac) nikdy ani nepisknul a tento s ruznyma spalkama strasne rve…Ale treba se trosku rozchodi, mam ho teprve cca 2 mesice

      0 0
      • Otto  

        Moje přítulka má Dragony, stejné špalky jako já na Bayerech, a jí to neustále, neodstranitelně píská.Zkoušel jsem už vše, včetně ruzných špalků.Je to důvod, proč do nich (remerx) nepůjdu

        0 0
        • goofy  

          no nevim… ja sem mel treba dragona v zadu a vubec mi nepiskal…

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • rasto  

          namasti bočnice, pak by to mělo přestat :-))

          0 0
        • ropman  

          měl jsem Dragony na obou kolech – bez pískání. S rozcentrováním taky problém není, sáhl jsem na ně snad 2×, 3× … jen se mi rychle probrzdily, ale to bude spíš levnýma brzdovýma špalkama. Dozadu jej teď dám asi zas (jsou tam dobrý nerez špice a nechci je vyhazovat kvůli jiné délce), dopředu, až odejde tento Dragon asi zkusím Eagle.

          0 0
      • marapara  

        Zac je tuším Rigida

        0 0
        • McBlacky  

          Zac (19) je tuším nahovno… ne oprava já to vím :-)

          0 0
          • camel  

            nerikam, ze neni(i kdyz me vydrzel docela hodne), ale NEPISKA!!! :-)))

            0 0
    • RomanH  

      No, ja Ti nevim, ale treba Mavic X221 sezenes za 550 Kc. Za tech 150 korun navic oproti Remerxum mas jistotu.

      0 0
      • McBlacky  

        no ty M X221 taky nejsou nezničitelný, při XC zacházení, mám na něm vzadu 5000km a už jsem ho centroval dvakrát + jednou jsem ho krutě bouchnul, udělalo to solidní elipsu (2–3mm vražený dovnitř) a prohnul se na jedný straně , ted to budu dávat vyrovnat do servisu, protože nemám doma nic čím bych to roztáhl. Dráty mám DT 2,0.

        0 0
        • TinkTink  

          :o))

          Ja centroval X222 po kazdy treti vyjizdce maximalne – sem zacinal mit dojem, ze jezdim jak prase :)…

          PS: X221 je pod 500,– urcite

          0 0
          • McBlacky  

            si pamatuju jak jsi mi na jaře psal, že by mi mohl 221 vydržet :-) ale pozor já jsem s ním spokojenej, dal jsem za něj 450 /koloshop/ a váha i vlastnosti za tu cenu super. prostě jezdím jako prase co se dá dělat :-)

            0 0
        • RomanH  

          Nic neni neznicitelny :o)

          0 0
    • rock  

      Mám ho na zadním kole, najeto teprve cca 700–800 km; s pískáním jsem se nesetkal (špalky trojbarevné BBB), zpracování sympatické, zvláště s přihlédnutím k ceně (399 Kč v kamenném obchodě). Centrovat jsem už musel, ale to přičítám klacku, co mi proběhl mezi vidlicí a kolem a „pohladil“ výplet … zatím jsem spokojený, koupím si ho i na předek …

      0 0
      • rock  

        Aktualizace po čase :-) … na předním kole se objevil, neodstranitelně (přecentrování, přitáhnutí či povolení výpletu, promazání kalíšků) cvakaly niplíky v kalíškách až jsem to psychicky nevydržel a vyměnil za konkurenci …

        0 0
    • Honzin  

      Mam ho vzadu, dvojity kaliskovani, vaha odpovida udajum od vyrobce (480g), stal me 360,– v Heposu. zatim najeto asi jenom 100 km a bez problemu, zadne rozcentrovani. Zajimave bylo, ze prvni ujete metry neprovazely tradicni zvuky sedani si vypletu, ale nevim jestli to zasluha rafku nebo servisu kde ho zaplitali.

      0 0
      • KubaBajk  

        má je na svém kole a jeden týpant mně napsal,že jsou o úroveň níž,než zbytek kola..nevím,jsou vážně tak špatné?Dostaly ode mě docela zahulit a až teď podvou letech jsem dotahoval jeden drát..

        0 0
    • kudlanka32  

      jsou v klidu asi nebudou nejlehci na trhu ale za ty penize…

      0 0
    • Loner  

      Vzadu krom cvakání kalíšků při záběru dobrý – neodstranitelné, vpředu bezvýhrad, jedno dotažení DT 2 za 6000 km, hardtail.

      0 0
      • KubaBajk  

        naprosto přesně jak píšeš.. jeden drát asi za 6000km a vzadu cvakání niplů,ovšem odstranitelné,pros­tě docentrovat..dnes ráno jsem to dělal.

        0 0
        • Bulda  

          mi to taky cvakalo, ale to byly ty prvni typy, nic s tim neslo delat, prostriknuti olejem pomohlo jen chvili …poslal sem to zpatky a oni to prenejtovali ci co, od ty doby v pohode (ted uz na nich jezdim jen obcas-nahradni kola, ale porad drzej)

          0 0
    • zbynek1  

      zatím nejhorší ráfek co jsem měl… asi jsem měl smůlu na kus, když pominu to, že stále hnusně lupal, tak jsem ho stejně musel stále docentrovávat. navíc bok ráfku (i když jezdím na vysoké tlaky a 2,1 pláště) byly na dost místech různě promáčklé, a u ventilku byla zborcená stavba ráfku. Myslim, že jsem ho neměl ani 3000km a min týden jsem ho vyvezl do šrotu, kde ho díky těm pitomým kalíškům nevemou jako hliník :-) prostě jediné pozitivum byla cena, ale na 1 najetý km byla zatraceně vysoká oproti konkurenci.

      0 0
      • Pekáček  

        Mě teda pouze hnusně lupal a tak šel pryč. Bráchovi lupou taky, ale má asi větší trpělivost než já a tak na nich ještě jezdí.

        0 0
    • mcpower  

      Mám je na obouch kolech, náby XT, dráty Sapin. Vůbec je nešetřím, po ujetí 2000 km naprostá spokojenost.

      0 0
    • miťo  

      Cena-pevnost-hmotnost je dobrá, ale lupají jim nechutně kalíšky takže tě musím před nima varovat. S těmi zvuky se nedá jezdit.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.