• drtyc

    Zdar.

    Tak co? Ktery cyklo brzdy umi ABS nebo regulaci brzdeni na hranici smyku pritom ja jako vystrasene hovado vezmu za packu na krev, protoze budu chtit zastavit a ne resit davkovani brzdne sily?

    0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Cyklo se 4 kolama, které se jmenuje auto:) Jinak ABS musíš mít sám v hlavě. Brzdy to nemají :D

      0 0
    • kycis  

      Nedavno tu nekdo resil Elixiry s krivejma kotoucema a prej se to na pace projevovalo jako ABS, zeptej se ho, treba ti je proda :-P

      0 0
    • jIrI___  

      :-D Nedovedu si představit kde bys vozil a jak by vypadala nějaká jednotku, která by vyhodnocovala adhezi, rozložení hmotnosti, stav povrchu, pružně reagovala na změny těžiště a všechny tyhle signály přenášela do brzd… Je to čistá utopie, správný biker má mít ABS v ruce ;-)

      0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        Já si dovedu představit, že všechny čudlátka a takový další sračičky má ve vozíčku, do kterýho se běžně dávají decka:) Táta jede na kolo a tak prcka hodí do sedačky, připoutá a jede se. Ona tam zapojí svojí ABS tentobles a jede :D

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • game_over  

        nesouhlas, správný biker nebrzdí, kdo brzdí nevyhrává :)))

        0 0
      • drtyc  

        me by stacilo, aby to vyhodnocovalo zablokovani/po­voleni kola – to je vse.

        0 0
        • jIrI___  

          Navrhni nějaký rozumný systém, nechej si ho patentova a jsi ve vatě :-))

          0 0
    • jonti  

      Je to nezmysel, podobne ani motorky do terenu nic ako ABS nemaju, o cestnych neviem. ABS vseobecne ani u aut nefunguje dobre pri nerovnomernom terene, teda nieco ako mokre korene, kamene to neporiesi.

      Navyse keby ti predna brzda brzdila uplne maximalne na hranici smyku, s obcasnym smykom, tak asi dost lahko stratis rovnovahu a spadnes. Take to brzdi nebrzdi na bicykli musi byt velm neprijemne.

      0 0
      • MlokCZ  

        Navíc když poletí z kola, tak že zablokuje přední, nedojde ke smyku a s celým kolem se otočí okolo osy předního kola, tak se pořád přední kolo bude otáčet a ABS mu stejně nepomůže.

        0 0
      • werža  

        vemte auto s abs na písek je to daleko horší než auto bez abs.

        0 0
        • drtyc  

          a. to je dobra pripominka. to bychtelo dvoje packy. jedny na asfalt a jedny do terenu. jedny s abs a druhy bez.

          0 0
          • drtyc  

            i kdyz ten pisek by mel resit mozna akcelerometr s tim, ze zkusi zablokovat a uvidi hned, jestli je to ucinnejsi.

            0 0
      • Stingray  

        musim tě zklamat ale ABS do terénu dělá třeba BMW a GSko zastaví na štěrku ze šedesátky o metr dřív a na mokrý trávě o pět metrů než bez ABS. Takže to nějaký výhody bude mit…

        0 0
    • scalar  

      no, já používám véčkové brzdy a žádnou potřebu ABS nepociťuji…

      0 0
      • RomanH  

        No ja si ted o vikendu s V za celodenniho deste dal. Mam je paradoxne na zimakovi, pac na starem ramu neni navarka na kotouce. Nejak jsem V uz odvyknul – prvne odstranovali vodu a blato z rafku, moc to nebrzdilo, a naraz se to kouslo…

        0 0
        • pepek  

          Mám otázku: Proč jste vlastně vyjeli, když všichni věděli, že bude pršet? :-)

          0 0
    • mr.antik  

      Nechceš koupit moje Avidy BB5 Ty májí ABS integrované…

      0 0
    • Flegmatik  

      Pár let zpátky bylo v módě mít hlavně na crossových kolech na bovdenu nad brzdou takový váleček (Power Modulator snad), a ten zabraňoval úplnému zablokování kola a tím smyku… Dá se to brát jako ABS? :-)

      0 0
      • t29  

        bral bych to jako kurvítko, které skoro znemožňuje lítání přes řidítka :)

        0 0
    • kOmE  

      Nevim jak by to poznalo ,ze chci jen zadni kolo hodit do smyku ,nebo ze chci jen zpomalit :-)

      0 0
    • McBlacky  

      běž do hospody a nech si flashnout software.

      podle úrovně podniku ti daj flašku výčepní lihoviny, rumu nebo xletou whisky

      ráno vlez na kolo a uvidíš jestli se ti bude brzdit líp, pokud ne, postup opakuj.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Vilém  

        Nejak mi neni jasne, jak to funguje. Co to je za vyrobek?

        0 0
        • náčelník  

          To gumové kolečko je excentr a je spolu se špalkem uložen na kyvném rameni. Při styku s ráfkem se excentr roztočí, rameno začně kmitat a styk špalku s ráfkem je přerušovaný. Snad jsem to napsal srozumitelně.

          Vyráběla firma Brovedani počátkem 90. let.

          Ty stránky stojí za prohlédnutí (dole je dělení mountain/road):

          http://www.blackbirdsf.org/brake_obscura/

          0 0
          • Vilém  

            Diky za vysvetleni, system uz chapu. To jsem fakt nikdy nevidel.

            0 0
      • drtyc  

        to asi bude haklivy na svincik. nasel jsem neco k bubnove brzde od shimana, ze ma nejaky antiblock. zmineny je to pod strankou braking systems – kapitola drum brake – na anglicke wikipedii.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.