Zdar.
Tak co? Ktery cyklo brzdy umi ABS nebo regulaci brzdeni na hranici smyku pritom ja jako vystrasene hovado vezmu za packu na krev, protoze budu chtit zastavit a ne resit davkovani brzdne sily?
Zdar.
Tak co? Ktery cyklo brzdy umi ABS nebo regulaci brzdeni na hranici smyku pritom ja jako vystrasene hovado vezmu za packu na krev, protoze budu chtit zastavit a ne resit davkovani brzdne sily?
Cyklo se 4 kolama, které se jmenuje auto:) Jinak ABS musíš mít sám v hlavě. Brzdy to nemají :D
alebo aj lepšie motorky :)
Nedavno tu nekdo resil Elixiry s krivejma kotoucema a prej se to na pace projevovalo jako ABS, zeptej se ho, treba ti je proda :-P
:-D Nedovedu si představit kde bys vozil a jak by vypadala nějaká jednotku, která by vyhodnocovala adhezi, rozložení hmotnosti, stav povrchu, pružně reagovala na změny těžiště a všechny tyhle signály přenášela do brzd… Je to čistá utopie, správný biker má mít ABS v ruce ;-)
Já si dovedu představit, že všechny čudlátka a takový další sračičky má ve vozíčku, do kterýho se běžně dávají decka:) Táta jede na kolo a tak prcka hodí do sedačky, připoutá a jede se. Ona tam zapojí svojí ABS tentobles a jede :D
nesouhlas, správný biker nebrzdí, kdo brzdí nevyhrává :)))
me by stacilo, aby to vyhodnocovalo zablokovani/povoleni kola – to je vse.
Navrhni nějaký rozumný systém, nechej si ho patentova a jsi ve vatě :-))
Je to nezmysel, podobne ani motorky do terenu nic ako ABS nemaju, o cestnych neviem. ABS vseobecne ani u aut nefunguje dobre pri nerovnomernom terene, teda nieco ako mokre korene, kamene to neporiesi.
Navyse keby ti predna brzda brzdila uplne maximalne na hranici smyku, s obcasnym smykom, tak asi dost lahko stratis rovnovahu a spadnes. Take to brzdi nebrzdi na bicykli musi byt velm neprijemne.
Navíc když poletí z kola, tak že zablokuje přední, nedojde ke smyku a s celým kolem se otočí okolo osy předního kola, tak se pořád přední kolo bude otáčet a ABS mu stejně nepomůže.
vemte auto s abs na písek je to daleko horší než auto bez abs.
a. to je dobra pripominka. to bychtelo dvoje packy. jedny na asfalt a jedny do terenu. jedny s abs a druhy bez.
i kdyz ten pisek by mel resit mozna akcelerometr s tim, ze zkusi zablokovat a uvidi hned, jestli je to ucinnejsi.
musim tě zklamat ale ABS do terénu dělá třeba BMW a GSko zastaví na štěrku ze šedesátky o metr dřív a na mokrý trávě o pět metrů než bez ABS. Takže to nějaký výhody bude mit…
no, já používám véčkové brzdy a žádnou potřebu ABS nepociťuji…
No ja si ted o vikendu s V za celodenniho deste dal. Mam je paradoxne na zimakovi, pac na starem ramu neni navarka na kotouce. Nejak jsem V uz odvyknul – prvne odstranovali vodu a blato z rafku, moc to nebrzdilo, a naraz se to kouslo…
Mám otázku: Proč jste vlastně vyjeli, když všichni věděli, že bude pršet? :-)
páč nejsme žádný sračky!
Nahodou to bylo docela fajn. A jak rika Exik, nejsme sracky :-)
Nechceš koupit moje Avidy BB5 Ty májí ABS integrované…
Pár let zpátky bylo v módě mít hlavně na crossových kolech na bovdenu nad brzdou takový váleček (Power Modulator snad), a ten zabraňoval úplnému zablokování kola a tím smyku… Dá se to brát jako ABS? :-)
bral bych to jako kurvítko, které skoro znemožňuje lítání přes řidítka :)
Nevim jak by to poznalo ,ze chci jen zadni kolo hodit do smyku ,nebo ze chci jen zpomalit :-)
stejně jako u auta… nijak :-)
Kdysi jsem v časáku viděl ABS brzdy, ale už nevim jak to fungovalo. Tady jsou taky nějaký, ale je to asi tak jako v teleshopingu:
buh vi jak to ma fungovat :-)
Ty odkazy :-)
nojono, používám bikeoforum při práci tak nemám čas na vládání odkazů způsobem jak za krále klacka :-)
běž do hospody a nech si flashnout software.
podle úrovně podniku ti daj flašku výčepní lihoviny, rumu nebo xletou whisky
ráno vlez na kolo a uvidíš jestli se ti bude brzdit líp, pokud ne, postup opakuj.
Nejak mi neni jasne, jak to funguje. Co to je za vyrobek?
To gumové kolečko je excentr a je spolu se špalkem uložen na kyvném rameni. Při styku s ráfkem se excentr roztočí, rameno začně kmitat a styk špalku s ráfkem je přerušovaný. Snad jsem to napsal srozumitelně.
Vyráběla firma Brovedani počátkem 90. let.
Ty stránky stojí za prohlédnutí (dole je dělení mountain/road):
Diky za vysvetleni, system uz chapu. To jsem fakt nikdy nevidel.
to asi bude haklivy na svincik. nasel jsem neco k bubnove brzde od shimana, ze ma nejaky antiblock. zmineny je to pod strankou braking systems – kapitola drum brake – na anglicke wikipedii.