Dá se někde koupit pouze rám agang gangsta 29?
Dá se někde koupit pouze rám agang gangsta 29?
Napsal jsem do authora a odepsali, že samostatný rám koupit nelze. Škoda.
Mne ho ke koupi nabidli, ale nevysli by penizky na zbytek kola (15k) :-(
Jakože ti nabídli ten rám za 15 tisíc? Nebo že jsi měl rozpočet 15 na celé kolo? :)
Jako rozpocet na cele kolo 15k, ale nejaky veci mam doma ze starsich kol, brzdy, sedlo …
Nelze. Jedině dobře, pak by na tom třeba mohl jezdit každej jouda :D
Pro Agang je tento segment opravdu jen okrajový jak mi psal JF a tudíž ani nemá žádný zbytečný zásoby dílů, tedy rámů.
A kde jsi ho sehnal ty. :)
Od test ridera Agangu :)
jako ten rám je pěkně hnusnej, ale prý se na tom dá postavit fakt hodně funkční 29er
Ten rám je naopak opravdu krásnej, proto ho mám :)
jojo, je to věc názoru, tedko jsem na něho ale slyšel chválu jak je to dobrý rám
Ja myslim, ze potrebujes SingleBe..:-D
To by se mi taky líbilo :)
Nelíbilo. Ocel je přece mrtvej materiál a patří do betonu a nebo do šrotu…;)
Tak jest.
To je pravda. To nic nemění na tom, že by se mi to líbilo :)
Jo to bych bral, akorat moc luxusni a dost mimo muj rozpocet :-) Tohle ma zajimavejsi cenu.
http://www.genesisbikes.co.uk/…igh-latitude
:-)
Já tam cenu nevidím, za kolik?
Lib 299,99 je to tam nahoře.
No jo, jsem slepej a kde se to dá objednat? :)
Jestli si koupíš ocelovej rám, tak nejsi chlap, protože si nestojíš za svým názorem… a budu se ti muset vysmát při nejbližší příležitosti…! :P
Stojím si za tím názorem pořád. Ocel je *****. Ale zkusit se má všechno! :)
Koupis a me prodas za levno ram aganga :-)
jj, už mě to napadlo :D
Na hovno, že teĎ zorvna řeším přestavbu silnice, takže tohle bude muset počkat. Ale byl by to pěknej dárek pod stromeček :)
Moc hezký, ale imho to bude poměrně těžký…
Na to *****, ± 200g nikdo moc nepozná :)
tak to nebudeš vážit a pssssst a nikdo nic nepozná
Ty vogo, děláš, jak když si na BF poprvé :-))
Naivní jak prvnička…:D
:-)
Na gramy se hraje …a na B-F obzvlášť!:D
Tak chris se nepořizuje zrovna kvůli gramům ne? :)
Ne to ne, CK je takový balzám na ladičovu duši (už mám doma 2)…ale ten zbytek mi ušetřil asi 43g…:D
Nějaký tip na rám s podobnou geometrií jako agang ? Ta mě právě zaujala, zatím přemýšlím o karbonu z číny
logoman : za kolik ti nabídli ten rám ?
Ta čína se líčí hlavně v tom, že má 445 dlouho zadní stavbu, kdežto Gangsta co mám já jen 435m v tom bude dost velkej rozdíl.
V tomhle pripade bude asi vic, nez ten 1cm zadni stavby, delat hlavovy uhel.
Zatím jsem nenašel žádný jiný rám s tak krátkou zadní stavbou ani u drahých kol. Ani mi není jasné jak se tam pak napasuje to kolo když si spočítám průměr kola. těch 435 musí být úplné minimum
Chtěl bych něco do max 7 tisíc.
Tady s tím 29er rámem od CUBE by ses s cenou vlezl…
Super tip, díky. Škoda, že ho teď nemají na skladě :)
Chce to hlídat, minulý týden jěště byl.
O třídu výš mají – http://www.bike-discount.de/…9-frame.html
Nebo tady je k dostání pár 29er CUBE http://www.schlierseer-radhaus.de/
Specialized SJ HT má taky 435, Canyon 434mm. Kde to začíná bejt hodně zajímavý, je Spešl Enduro 29, kterej má 430mm a přitom je to full se 155mm zdvihu :D.
Jenže jak od spešlu tak od cannonu levnej rám nesežene :)
To je jasný, to bylo k tomu, že neviděl tak krátkou stavbu ani u drahejch kol ;).
BMC 29er má iba 429mm ;)
Minimum to určitě není. Je to jen o tom, jak se rám navrhne. U HTčka by s hodně předsunutou a tvarovanou sedlovou trubkou se šlo dostat jistě i pod 430mm. To už je ale zvlášť pro větší velikosti zbytečné nebo i spíš už špatně.
Na nejlevnějších rámech tohle ale nehrozí, to je jasné.
Tak ona limitující nebude ani tak sedlová trubka, ta se dá prohnout do aleluja, ale vzdálenost osa kola a šlapací střed má prostě svůj jasně stanovenej limit, miň než aby se tam vešlo kolo a byl tam aspoň kousek místa to prostě udělat nejde. Pokud teda bereme v potaz aby se tam vešel rozumnej terénní plášť. U toho Aganga to mám s Geaxem Aka 2.2 už fakt tak tak.
A tam mi zrovna u SJ HT přijde, že i přes BB30 by tam klidně byl prostor ještě 1cm udělat. Otázka je, jestli by pak nebyl problém udělat dostatečně tuhý uchycení zadní stavby.
U Agangu mám taky BB30 a prostor tam fakt už nevidím, ale je pravda, že tam mám zase celkem masivní spoj, taky to musí něco vydržet.
To limitem podle mě určitě nebude, tady bych viděl problém až kolem nějakých 420mm a méně kam už nemá vůbec smysl zadní stavbu u 29" zkracovat.
Samozřejmě, že by bylo potřeba konstrukci rámu tomu přizpůsobit a u dost rámů tam žádná větší rezerva už není při dané konstrukci (většinou kvůli tomu že tam je ještě vzpěra)
Vzpěra u středu na spojnici střed – zadní náboj ale podle mě není nutná, rozhodně lze vyrobit dostatečně tuhý rám i bez ní (bez omezení nízkou cenou a materiálem).
Jen se do takto komplikovaných konstrukcí zatím nikdo nepouští, protože ani není už moc důvod. Těch 435mm je podle mě už ok i pro trochu menší velikosti (17,5"-19"). A pro nejmenší velikosti typu 16" a méně je už vůbec sporné, jestli používat velká kola. A jen kvůli nejmenší velikosti asi nikdo výrazně složitější (a tedy i dražší) konstrukci rámu používat stejně nebude.
Ja myslím, že veľmi krátka stavba má limity hlavne pri použití 3 prevodníku prip. dvojplacky s väčším prevodníkom (40z a viac). Trubky zadnej stavby (reťazovej vzpery) musia vytvoriť dostatočný priestor okolo plášťa zvnútra, ale zároveň zvonku už môže byť problém kontaktu s veľkým prevodníkom s väčším počtom zubov, t.j. aj väčším priemerom. Takže použitie 29er rámov s krátkou zadnou stavbou by bolo limitované pre jednoprevodníky (Specialized Enduro 430mm), alebo dvojplacky s malými prevodnikmi (38z alebo 36z veľká placka). Ale hobíci zase malé placky nechcú jazdiť pretože im je to málo ;) Takže by sa jednalo o špecializované rámy pre výkonnostne orientovaných bajkerov, ktorí majú v prevodoch jasno :)
Rozdielna dåžka zadnej stavby podľa veľkosti rámu ako to robí Ghost má zmysel.
Jdou i super kratky kdyz se posune sedlova trubka, treba tohle
http://canfieldbrothers.com/frames/nimble-9 nastavitelna 412–430mm
Ta zadní stavba dělá opravdu moc. Ale je pravda, že toho úhle hlavovky jsme si nevšiml, 71 oproti 69,5 u tý číny, to bude rozdíl velkej. I když záleží při jaký vidlici Agang ten úhel měří. Jestli pro 80 nebo 100 zdvih, případně s pevnou od Syncrosu, která mi příjde dost nízká.
470mm, včera tu byl smizo tak jsem na to koukal http://www.syncros.com/…gid-29-matt/ to je tuším ekvivalent 80mm vidle
Jasan, takže se 100mm vidlicí bude hlavovej úhel o něco položenější.
a meril jsi to? opticky to na tak kratkou stavbu nevypada :-(
pokud to zmeris tak diky ;-)
Délka zadni stavby u 29 ER, to je jak s honenim 100g, kratka zadní stavba je pro samponky, kdo nezkusil supa s 450mm zadní stavbou, nemůže říct, ze je chlap a ze jezdil 29er, muhehe :-)
Já zkusil a na víc jak dva roky mě to spolehlivě odradilo od ježdění na 29eru :)
ale zas může říct, že na 29 zatáčel.
Já jsem měl Gary Fisher Paragon 2007 ale kolik méla zadní stavba nevím a už se mi to ani nedaří dohledat, ale obratné to moc nebylo, proto jsem pořídil 26ku fulla.
Teď bych chtěl právě ze starého crosse udělat postupně zase 29ku, protože na tom crossu se moc nedá už po větších kamenech a chci sehnat za rozumné peníze rám, který už bude mít nějaké parametry a ten agang mi takový přišel, že by mohl stát kolem těch 5 – 6 tisíc a přitom má zajímavou geometrii. Jiné rámy už jsou cenou úplně někde jinde anebo ani nejde sehnat samostatný rám.
Jo take jsem neco shanel, nakonec jsem koukal na cela kola, ale nic levneho jsem nenasel, nicmene vyber nejaky je a clovek nemusi kupovat kolo za mnoho desitek tisic.
http://www.bikeradar.com/…ngo-13–47282 za 18k tam tohle prodavaji v hobbymarketu, u nas se da sehnat max olpran …
http://www.genesisbikes.co.uk/…le/mantle-20 krasne, moc se mi libi jak maji pripojenou zadni stavbu, geo taky neni spatna 435mm, 69 hlava.
Da se poridit i za lepsi penize
Pokud bude jeste v listopadu, budu o nem hodne uvazovat.
Tak jsem ho nakonec sehnal :o)
Potřebuju poradit – musím tam dokoupit 2 věci:
Můžete mi, prosím, poradit konkrétní typy? Rád bych, aby mě oba komponenty vyšly dohromady tak na 1000 CZK ±. Zároveň bych nerad (zase) koupil něco, co nebude pasovat :o)
řešil sem něco podobnýho a našel buď http://www.koloshop.cz/…4mm-osu.html
a nebo
http://www.koloshop.cz/…68–73mm.html
a nebo
http://www.kupkolo.cz/…-bb30_z5346/
a nakonec
http://www.kupkolo.cz/…-mtb_z93296/
výběr je jen na tobě ;)
Díky moc! A cos nakonec vybral ty?
Mají smysl jen ty redukce? Přeci jen slovo redukce mě nahání docela hrůzu :o) Sedí to, neskřípe to? Není tam nějaká další past?
Mám teď XTR ložiska a ještě jedny XT v záloze, tak bych to docela rád dojezdil.
Válí se mi doma tohle http://www.koloshop.cz/…4mm-osu.html .Ale když přišlo kolo tak sem jen tak na zkoušku zkusil tu jednoplacku co na tom AGangu je a… nějak se mi to zalíbilo.. takže ti zatím nepovím..
ale jestli máš středy tak bych šel do tý SRAM redukce
No ale to už by se asi vyplatil rovnou celý střed i s ložiskama, ne?
http://www.kupkolo.cz/…-mtb_z96079/
Nebo to by tam nepasovalo?
V prvni rade by sis mel ujasnit jaka je na tom ramu stredova mufna. Zda BB30, PF30, PF nebo co vubec. Ty redukce co tu padly jsou na tri druhy stredovych mufem a pasovat bude na 100% pouze jedna.
No proto se ptám :o)
Info od výrobce/prodejce: „šlapací střed BB30 Pres Fit“.
Poznáš to z toho?
No tak to je PF30. Musis proto hledat redukcni stredova slozeni pro tento system. Treba FSA takove stredy dela.
No tomu jsem se právě chtěl vyhnout si to hledat sám. Tuhle školáckou chybu jsem už párkrát udělal :o)
Btw přeměřil jsem tu mufnu – 73 mm.
Na ty moznosti zredukovani koukni sem. V tvem pripade by to mela byt kombinace v pravem dolnim rohu. Tzn. PF30 stred a v nem vsunuta redukce z 30mm na 24mm.
Mozna existuji i jine moznosti, ale toto mi prijde jako vcelku blbuvzdorny a klidne pak muzes prejit na BB30 kliky pouhym vyndanim te redukce prumeru.
Sehnal jsi novej nebo jetej? Případně kde. Jestli je to tajný, tak třeba jen do mailu. Díky :)
Mě by to taky zajímalo.
Snad to tajný není :o)
Napsal jsem přímo do agangu :o) Byl mi prezentován jako odstrojený z kola (černobílý 9.29), ale podle mě je to funglovka, jelikož nemá ani hlávko nic. Asi před 10 minutama mi dorazil a je fakt netknutej.
Teď bych teda potřeboval doobjednat to hlávko a hlavně redukci na ty osy, abych na to mohl o víkendu vlítnout, takže jestli máte ještě někdo nějaký tipy (ideálně z kupkola), tak budu rád :o)
Tohle by fungovalo?
http://www.kupkolo.cz/…-mtb_z93296/
Na redukce se vyprdni a dej tam normálně BB30 kliky, nějaký sram nejsou tak drahý.
Jenže já mám kliky XT 180 mm a ty si tam chci nechat.
Nehledě na to, že když bych dával jiný kliky, tak bych tam dal rovnou dvoutác a musel bych dokoupit komplet řazení, šaltr, kazetu, což v tuhle chvíli taky nechci.
No jo no, co se dá dělat. Já jen nerad tyhlety redukční řešení :)
Já taky ne, ale teď bych to tak rád dočasně pořešil. Ale teda s čím do toho jít?
Schválně kolik lidí teď napíše do Agangu :)
Já bral celej bike z axitu. Za ty prachy se vyplatí
Já na ta kola nekoukal, ani nevím, jak je to vlastně osazené a kolik to stojí…
Jen kdyby někoho zajímalo, jak vypadá samotný rám „naživo“.
a na váze – vel. 21" – 1958g (včetně nějakých plastových úchytek v pytlíčku – viz předchozí foto), takže reálně ještě o pár g méně.
Gangsta 7.29 – 2065g… bez sedlové objímky, s těmi plastovými nesmysly…
že by to bylo jen tou BB30 osou? Sedmička má GXP
7mička bude nezeslabovaná, mám jej v 26ce a váží 2095g
Nemá někdo někde zapomenutej tenhle rám, kterýho by se rád zbavil? :)
Gangstu mám, ale ve 26" a ověšený komponenty… :)
Potřeboval bych 29, případně by se možná zkousl i Leon 27,5
Mam ho dole ve sklepe, ale ma svarovanou sedlovou trubku. Urcite jsem tu nekde daval fotky, kde to ruplo. Musel bych se na nej jeste juknout, jestli na nej nekdo neco nehodil.