Co by jste si vybrali?
Giant Anthem karbon/alu – výbava cca stejná pro alu je pro mě + barva rámu a cena.
Pro karbon + váha a karbon ráfky, – cena.
Nyní jezdím Anthema 29, alu, rok 2016
Co by jste si vybrali?
Giant Anthem karbon/alu – výbava cca stejná pro alu je pro mě + barva rámu a cena.
Pro karbon + váha a karbon ráfky, – cena.
Nyní jezdím Anthema 29, alu, rok 2016
Anketa: Giant Anthem 29 Eagle alu /karbon
Karton nebrat!!!
trola neposlouchat!!!
Trotl jsi ty.
Alu zdorby nebrat!!
ALU není sice bůhví jaký matroš ale z bakelitové pleteniny je mi na blití.
To je panečku argument… :-D
Blinkáš jen při pohledu nebo jsi už jel /na dotek?:)
On si to plete s bakelitem z trabanta.
se klidně i *****, stejně s tim nic nenaděláš,a hlavně nelez do letadla !!!
Já mám na karbon asi takový názor jako na umělé zuby.
Buď srkáš kaši brčkem, nebo žereš steak?
Protoze jsi stary zapšklý zalud a neumis se na to podivat s nezaujatym nadhledem, uhlik je na tohle pouziti proste lepsi, at chces nebo ne ;)
Lepší asi těžko hlavně bych řekl modernější a hlavně více in.
lepší určitě je, ale že je výrazně dražší je věc jiná
Záleží jestli Číňan správně uložil kapesníky.
no to je právě ono, ten kvalitní je dražší a kontrolovaný :D
Otázka laika.dělají se i karbonové rámy s nosností nad 100–120kg? Onehdá jsem viděl toto video a borec teda srovnání leteckého a cyklo karbonu moc nepřipouští, resp, že kvalitativní požadavky v letectví jsou naprosto jinde . https://www.youtube.com/watch?…
do 120kg by to neměl být problém :D
OK dík za info, a lze nějak srovnat/vyjádřit vliv stárnutí na materiál karbon vs. hliník?
z mého pohledu je to nesmysl a zbytečné
dobře bude sloužit mnoho let jak kvalitní alu tak karbon
Ještě jednou dík.
To by musel někdo u toho Číňana stát celou směnu stačí dát hadřík pod jiným úhlem a vlastnosti jsou jinde.
Je svymi vlastnostmi na tohle pouziti proste vhodnejsi, je pevnejsi, v tahu, krutu…na netu je hodne videji, verim ze to zvladnes…jdes sam proti sobe
Tak zrovna v letadle uhlik abys pohledal, hliniku je tam toho urcite vice, vlastne skoro vsechno ;)
tak ve většině jich asi opravdu bude víc hliníku. ale takový Airbus A350 má trup a křídla většinově z karbonu.
Moderní dopravní letadla jako 787 nebo A350 používají více než 50 % karbonových/kompozitních dílů. A je úplně jasné proč – čím nižší hmotnost, tím menší spotřeba.
Vyjmenoval si dve, celkem jich je asi pet, to je fakt malo na to, aby to kubadovo tvrzeni melo…neco :)…vetsina letadel co dneska lita je hlavne z hliniku…ty provozni naklady proste nepokryjou tu narocnost vyroby
u novějších modelů je karbonu víc a víc, ale i u těch generačně starších jsou karbonové díly
a nikde netvrdím , že jsou ty letadla z karbonu :D
jo, srat na to, nepatri to sem…hlavni je, ze vsudenakole nevi ktera bije ;)
Mimochodem by se dalo navazat…tou pohadkou o tom, jak je hlinikovy ram po peti letech nepouzitelny, protoze ta hlina starne, praskne to, a podobne nesmysly
Rosypaných kartonových rámů jsem taky viděl spousty.
myslim, ze netreba komentare
2 z mych 3 hlinikovych ramu praskly. Zato ocel mi nepraskla nikdy.
značka a model?
:D
Specialized FSR XC
Canyon Spectral EX
:D.
Me praskl jen jeden, ale musel jsem s nim trefit strom a dat par dropu na placku.
Ale mam v paměti dost popraskanejch dirtovejch ocelaku.
Hlavně že z toho Alu žďorbu máš na svém kole: krk vidle, ráfky, těla nábojů, osy nábojů, kliky, těla pedálů, tělo hazky, brzdové páky, představec, sedlovku.
Taky jsem chtěl klepnout na odkaz :D tak jsem něco odhlasoval a ani nevím co :D
Edit: a hlasoval jsem zle, bral bych karbon a ne hliník na který jsem klepl…
Když jsem letos po dlouhé době kupoval nové kolo, taky jsem chtěl za 35 alu a skončil jsem na 50 s karbonem… protože je prostě lepší (a lepší výbavu jsem zvolil). U fulla nevím :).
+1
U fulla bych bral v teto cenove kategorii hlinik. Mel jsem nekolik karbonovych i hlinikovych fullu, vcetne starsiho Anthemu 29, a krome hmotnosti tam prinos v karbonu nebyl.
Samej B-F odborník tady koukám. Když už o h…e tak pořádně.
Tak největším ho.nem, jsi, zdá se, zatím přispěl ty…
Já vím to byl záměr.
Přesně o tom B-F je