• Matony

    Vybírám nově nějaké AM kolo se zdvihem viz nadpis. Mám už několik kandidátů vybraných, tak pokud by se vám chtělo, tak můžete vložit hlas, nebo ještě lépe napsat nějaký komentář ke zmíněným kolům, nebo i jiné možnosti.

    Můj největší kandidát byl, nebo ještě je CANNONDALE RIZE 2 CARBON, ale pouze v případě, že by se mi ho podařilo dovézt z USA,  otázkou je ale servis především Lefty, také clo a DPH? Další kandidáti jsou už víceméně v podobné cenové a váhové kategorii LAPIERRE ZESTY 514, CUBE STEREO R1 CARBON, SCOTT GENIUS 40, CANYON NERVE AM 9.0 (neznám ještě nové modely?)

    Díky za vaše názory a hlasy

     
    0 0
    • fluider  

      Omylom som zahlasoval za Nerve AM, sorry. Radšej by som hlasoval za Zesty alebo Stereo.

      0 0
    • marapara  

      GT Force :)

      0 0
    • MlokCZ  

      Vybíral bych Zesty x Stereo. U toho konkrétního modelu Zesty by mě osobně chyběl Talas (což ale vadí pouze pokud máš zájem o snižování zdvihu).

      Chováním a průběhem zadní stavby jsem mírně pro Stereo (oproti Zesty), ale zase na druhou stranu Zesty nemá ty očividné nevýhody Stereo (hůře dostupná páčka na tlumiči a tlumič na ráně bordelu; sice se to dá bez problémů pořešit ten bordel létající na tlumič, ale samozřejmě v tomhle Zesty je lepší). U Sterea zase jde dát dobře jeden košík na láhev (pro někoho nezajímavé, pro někoho ano, já třeba vozím sice pořád camel, ale ten jeden košík na láhev oceňuji stejně).

      Tedy celkově je to mezi Stereem a Zesty z mojeho pohledu dost vyrovnané. Osobně bych v případě těchto konkrétních modelů vzal určitě Stereo, protože Talas bych neoželel. Kdyby ale i na Zesty byl Talas, tak by to i pro mě byla těžká volba, možná bych i tak vzal Stereo, ale musel bych si to ještě pořádně promyslet (kdybych mezi nimi musel volit).

      Toho Cannona bych osobně vyřadil jako prvního, na Cannona je tohle dobrá stavba, ale z mojeho pohledu nemá po funční stránce oproti Zesty a Stereu naprosto co nabídnout (z mojeho pohledu je daleko funčně za nimi).

      O Scottu bych už také moc neuvažoval, ten byl zajímavý do 08 modelu.

      Canyon vypadá, že pro 09 má o trošku lépe přepákovanou zadní stavbu než měl pro 08, líbí se mi kam změnou přepákování směřují, ale oproti Stereu a Zesty hodnotím tuhle zadní stavbu jako horší (i když také samozřejmě chodí slušně).

      0 0
      • MlokCZ  

        A z mojeho pohledu jsou Zesty a Stereo dva nejlepší rámy na trhu v dané kategorii. Je to ale samozřejmě subjektivní pohled, protože každý má jiné preference k chování zadní stavby a ocení něco jiného. Tedy je jasné, že to nemůže platit zcela obecně a pro všechny a na všechny styly ježdění.

        0 0
        • Matony  

          Mloku, díky za vyčerpávající odpověď!! U toho Sterea a Scottu vidím právě jedinej nedostatek právě to umístění tlumiče tzn. prakticky „nemožné“ přepínání propedálu u Sterea a u Scotta, tam by to šlo blbě i kdyby byl tlumič uvnitř rámu. Jde o to jak často bych chtěl něco přepínat, ale jak se znám, tak nejradši jednou nastavím a konec. Lapierre mám záměrně na prvním místě, protože to je kandidát č. 1 z tedhto čtyřech, byť nemá Talase. Nový design se mitaky líbí, ale to i Stereo a dokonce i ten Scott je ve skutečnosti o moc lepší než na obrázku.

          Ještě jsem ale zabrousil na jednoho Cube AMS 125 THE ONE

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Ahoj, co se týče tlumiče na stereu, jezdím fritzze (takový odolnější stereo) a potřebu cokoliv přepínat nepociťuju. Prostě mi přijde, že zadní stavba chodí tak, že prakticky žádnej propedal nepotřebuje.

            0 0
            • MlokCZ  

              S tímhle jsem na tom stejně u Sterea.

              Kvůli houpání zadní stavby bych taky nemusel ani na upraveném tlumiči v TF tuned přepínat na platformu. Já to ale využívám do výjezdů kvůli snížení sagu na tlumiči (platformu mám také stále velmi aktivní, tedy ani tak to není žádné větší omezení tlumiče, ale tu službu do výjezdů kvůli geometrii to udělá a je to pořád o něco rychlejší než snížit Talas a navíc to s tím snižováním různě kombinuju).

              0 0
          • MlokCZ  

            U Scottu je problém v tom, že už to není to co to bylo za systém do 08.

            A ten dosah na tlumič je horší u Sterea, ale samozřejmě ne takový, že by se to nedalo. Musím se trošku ohnout a pak už tam dosáhnu v pohodě a nepoužívám přepínání zrovna málo (díky tomu, že tam mám upravenou Push platformu, tak ji používám poměrně dost).

            AMS 125tka je slušně funční full a je oproti Stereu levnější a je dobře že má už 130mm, ale Stereo i Zesty je po funční stránce zadní stavby lepší. 125tku bych řadil někam na úroveň toho Canyonu 09, ovšem nedají se říct, že jsou stejné, 125tka je i po mírném snížení progresivity u Canyonu pořád méně progresivnější než Canyon. To neříkám ani že je dobře, ani špatně, záleží na způsobu užití kola a stylu jízdy. Ale obecně po funční stránce je řadím na stejnou úroveň tyhle dvě stavby.

            0 0
          • Madrid  

            U Scotta je přepínání právě nejjednodušší, protože to děláš z řidítek pomocí poplocku. Navíc scottí tlumič (prý jim ho vyvýjí DTSwiss) nepracuje s propedalem, ale se změnou velikosti komory tlumiče, která se ve výsledku projeví nižším zdvihem a hlavně změnou chrakteristiky – při modu sníženého zdvihu je tlumič hodně progresivní, na kolo se dá v kopci postavit, přitom na kraji chodu je pořád dobře citlivý na menší nerovnosti. Ale já nový model neznám, mám 08, a 09 model je přepracovaný co do rámu i co do tlumiče. No a hlavně cena povýšila, už to s ní vážně přehánějí…

            0 0
    • BB  

      Nevím tvůj cenový limit, ale kandidátem by mohl být i IBIS Mojo. Velkou výhodu vidím v tom, že lze postavit kolo se zvihem 140 mm tak okolo 11 kg. Lze ho postavit  buď směrem k XC, když vezmeš menší rám a dáš představec okolo 10 cm, nebo ho stavějí blíže k AM s představcem 5–7 cm. Univerzální kolo, Brian Lopez na něm jezdí dokonce 4X a sjezd.

      0 0
      • Tušnak  

        tak ten 4X bych chápal, ale sjezd?! To je frajeřina!

        0 0
        • hanz  

          to není frajeřina to je lež :-)

          a i s tím 4X to není uplně pravda…a zaplat pánbůh, ty bys chtěl jezdit enduro na 4X kole?..si zkus na nejaký sednout a uvidíš že je to blbost.

          0 0
          • BB  

            víš prd mladej, koukni na tohle

            http://ibiscycles.com/lopes/

             
            0 0
            • hanz  

              naposledy sem videl fotky lopeze dokonce na pevným ibisu…a to že se obeví nekde na trati neznamená že se ten sjezd na tom dá jezdit..to kolo má pro sjezd naprosto nevhodnou geometrii. až se Lopez nafotí na okruhu tak začneš psát že s tím jezdí aj formuli 1? 

              0 0
              • hanz  

                tím nechci říct že je to blbý kolo…naopak muže to být výborne AM..ale nemotat hrušky s jabkama v zájmu výjmečnosti.

                0 0
    • Lucke  

      zdarec taky si ted neco vybiram, ale u me vede MARIN WOLFE RIDGE 6,9 nebo 6,8 pak sem se dival jeste na Lapiere spicy 316 a Trek remedy 

      0 0
    • daymaker  

      http://www.mojekolo.cz/…-lector-7700-

      hmmm…??? ale jinak lapierre super…

      0 0
      • MlokCZ  

        Pro to platí to samé, co jsem pral AMS 125tky (a tady mám srovnání obzvlášť dobré, protože 125tku už jezdím dva roky). Tyhle dvě kola chodí úplně stejně.

        0 0
    • mr.antik  

      Santa Cruz Blur, Giant Trance X…  Spíš odolnější kousky :-)

      0 0
      • Matony  

        Na Blura jsem taky koukal, ale zdá se mě to už dost skoro 50 tis. za rám tady u nás, ale pořád může být ve hře, takovej leštěnej hliník!!

        0 0
    • gmbiker  

      Omylem jsem hlasoval pro Cannondale, sorry.

      0 0
    • Deathklaat  

      Hlasoval jsem Scota,ale když už Scota,tak RANSOM.

      0 0
    • jecnak  

      To zalezi kde a jak na tom chces jezdit a jak moc to kolo musi byt obratny. Momentalne vyprodava Progresscycle testovaci Trance a Reigny.

      0 0
    • Lister  

      Zesty – škoda že nemá Tallas. Akorát ty pláště zrovna netrefili – RK je dobrý dozadu, ale vepředu bych se na něm bál…zvlášť na takovém kole, tam podle mě nepatří vůbec.

      0 0
      • Matony  

        Jo souhlas, škoda Talase a pláště, když už, tak Moutain King, ale ty mám z čeho přehodit.

         
        0 0
    • Gomez35  

      Liteville 301. Vítěz většiny testů. Super tuhej rám. Možnost použít vidli až 160mm. Zadní zdvih 130mm.

      0 0
    • Oakey  

      což takhle zkusit třeba Nicolai, když už sme u těch specialit? Anebo si dát postavit na zakázku RB, pokud ti vyhovuje jednočep…

      0 0
    • dancing dog  

      a co podle mě neprávem opomíjený Ghost ? Třeba tohle, nebo jinej z široký nabídky…

      0 0
      • Lister  

        vzhledem k zamýšleným konkuretnům bych spíše volil AMR plus

        0 0
        • dancing dog  

          jasně, začal sem tim nejmenšim…120 mm, na my AM bohatě by stačilo..sem srab…tvuj typ super..jo, zdravím Tě, kolego…

          0 0
    • hanz  

      rozhodne bych popřemýšlel nad tím Blurem LT. Cena pře slovenskýho dovozce je o dost nižší jak přes cz.

      Jezdím ho pár mesíců a už dlouho mě žádný kolo nenadchlo jako todle. Pohodlný, výborná reakce na pedál, dobrá stoupavost (se 160tkou vidlí), klidná stopa ve sjezdu, výborná žravost ve sjezdu..pořád říkám že je to o třídu lepší kolo jak nomád co se týče šlapání atd a stejně dobrý jako nomád co se týče sjezdů.....tento názor se oběvil i nekde v usa, bohužel sem ho měl zprostředkovaně tak už nevím v kterem časopisu to bylo.(imho to stejne nic neznamená)

      0 0
      • wartburg  

        Reklama reklam reklama

        0 0
        • hanz  

          ano reklama na cizí firmu..ty seš fakt ubožáček, popřemýšlej nekdy nad sebou a přestan si tady lečit komplexy.

          0 0
        • hanz  

          minule sem delal reklamu na intense že..ted delam na santu..hm…ještě mam cuve silničku tak až neco napíšu ohledně cube tak to asi taky bude reklama.

          0 0
      • Matony  

        Takovej Nomad to je moje krevní skupina! Ale bohužel bych ho nevyužil, a mít dvě kola je nad moje možnosti. Proto hledám nějakýho univerzála, klasika po práci a o víkendu vyjedeš na vyjížďku a dvakrát do roka do alp, tam by se Nomad vyřádil!! Kdyby tohle bylo za mých mladých let, to bych si  zarajtoval a zaskákal!!

        0 0
    • wartburg  

      Ten Cannondale ostatni prevysuje o nekolik trid.

      0 0
      • kubad  

        vzhledem mozna jinak nevim cim, jo mozna cenou :-)

        0 0
      • Lišák  

        Nějak vysvětlit čím ty ostatní převyšuje už bude asi nad Tvé síly, že? :-)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • burnout/syndrome1  

      Z uvedených nejspíše za mě ten Cube.Ještě více mi vyhovala AMS,nejsem na nějaké velké divočení.Scott G jsem měl možnost zkusit 07,též mi vyhovoval,ale ten 09 je strašně drahý

      0 0
    • ddd - andy  

      RB IQ

      0 0
    • Matony  

      Všem Vám děkuji za vložení hlasu a za příspěvky. Ačkoliv tady zaznělo dost negativních názorů na C RIZE, k mému překvapení zatím v anketě vede o 2 body před ZESTY. I přes toto všechno se  mi naskytl ještě jeden kandidát a to díky pročítání testů na bikeradar.com a tím je YETI 575 , který tam dost vychvalovaly. Toto kolo jsem letmo znal, a měl jsem ho pořád před očima v té jejich tyrkysové barvě, která se mě právě nelíbí(mám rád klasiku, černá, bílá, stříbrná) a právě černý se mě moc líbí. Lehký, pevný a jednoduchý rám trochu se sjezdovou geometrií. Asi bych si nechal poslat rám, a tady to dostrojit. Koukal jsem, že ho tady i letmo zmínil Mlok, a pak že ho tady má postavenýho Kudlanka23. U mě teď favorit č.1 , i když ten CUBE když bych ho vzal z CRC, tak fantastická výbava za ty peníze.

      0 0
      • vojtechposmourny  

        No, kudlankův Yeti je na vlastní oči fakt paráda…

        0 0
      • RUR  

        V srpnovém britském MBR je celkem pěkný test, jak oni říkají Dream Machines- tedy „trailbíky“ z uhlí :-).  Rize2 je je tam vedle Stumpjumperu, Whyte a GF Hi-Fi.  Někde se mi to válí doma. Jestli si pamatuju, tak Rize bylo hodnocené nejlépe pokud se odezvy na šlápnutí týče a taky rozložení váhy a vyvážení gripu kol za mokra. Celkově nejlépe dopadl Stump. Pokud jsem to ale pochopil, oni ta kola brali spíš jako XC/maraton cross over.

        0 0
    • kudlanka32  

      muj nazor znas :-D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.