Zdravím, uvažuji o zapletených kolech American Classic RACE 26", je to dobrá volba? Jezdíte je někdo? :)
Zdravím, uvažuji o zapletených kolech American Classic RACE 26", je to dobrá volba? Jezdíte je někdo? :)
rekl bych, ze jezdim starsi model (uz na zimaku) a nevim, kolik destitek tisic kilometru to ma, ale v pohode, ted se vysypalo vnejsi lozisko pod orechem, novy me stalo 250,– coz je prijatelna investice po tolika letech. konkurenci v tedle cene ale neznam…
díky za reakci.A už jsem je objednal, tak je otestuji sám :) Největší obavy mám z bezduší, snad je tam kvalitní patka a pláště budou pořádně držet.
tak jaká? :)
Jestli se ptáš na patky, tak jsou super :D Ale celý kola jsou super, lehoučký a řekl bych že i odolný :) Na závodech dostávají pořádně zabrat a zatím žádnej problém nebyl. Jen při prudkém brždění se ozývaj (pravděpodobně) dráty, mírně v nich „cvaká“. Taky nejsem nejlehčí, s plným břichem mám skoro 80 kg :D
To musej bejt solidní žvejkačky, jestli při brždění cvakaj dráty… Nechtěl bych vidět, co pak dělaj ve 29" verzi…
nevím teda, co mu tam cvaká, ale já nemám s devětadvacítkama jedinej problém :)
Ty zrejme pozivas ten bajny radialni vyplet.
Mám je a asi takhle: náboje jesou obyčejné, ale lehké a zatim nemám problém s utěsněním. Bezdušové použití je celkem v pohodě, kolem patek mi to neucházelo. Problém jsou ráfky, měkké a nic nevydržej
někdo nějaké zkušenosti? celkem o nich uvažuji na pohodové xc, pár závodů bez ambicí … hlavně mi jde o životnost a případně o sehnání náhradních dílů …
Už sem to tu psal výše, ale napíšu to jasněji. Už nikdy víc! Když si zapleteš na novatecu cresty/ alpine, tak se cenou dostaneš klidně na 9 tisíc a bude to daleko kvalitnější. Hliníkový kola bych vybíral ve váze minimálně 1400 (ve velikost 26), páč fyziku nevochčiješa, prostě tam bude málo materiálu a ty ráfky budou k ničemu. Jinak vážim 55kg a když zaberu, tak slyšim, jak si sedá výplet – furt. Nechci si představovat, co by to dělalo vážit 70. Jestli ti jde o životnost, tak mizerná a když uděláš chybu, s ráfkem se můžeš rozloučit. Náhradní díly se sehnat daj, ale blbě a za nesmyslný prachy.
A co tak je po zajeti dotahnout? To se u klasickych zapletu dela.