Přemýšlím o koupi nové rámové sady místo nynější Specialized Tarmac SL3 Pro. Mám možnost koupit za dobrou cenu rámovou sadu Argon 18 Galium Pro. Nemáte s ní někdo zkušenosti?
Přemýšlím o koupi nové rámové sady místo nynější Specialized Tarmac SL3 Pro. Mám možnost koupit za dobrou cenu rámovou sadu Argon 18 Galium Pro. Nemáte s ní někdo zkušenosti?
S Tarmacem zrovna ne, co Ti vadí, co chceš jinýho???
Jestli pohodlí nebo kratší/vyšší posed, tak třeba Spešl Roubaix, i Sworks SL 3 a snad i 4… a ten Tarmas slušně prodáš nebo vyměníš… Argon sice nevím detailně, ale o mos pohodlnější ani měkčí nebo vyšší na posed nebude??? Kór PRO verze, geo jako Tarmac, takže snad jen vzhled a možná cena, ale to s otazníkem po prodeji Tarmacu staršího, jestli pohodlí nebo výšku a kratší posed, ne a třeba použitý Roubaix od Spešl, klidně i nejvyšší, asi ne SL5 ale? Pokud něco jinýho než rty zmíněné parametry, tak asi jinou značku a hlavně model, nebo přesně podle detailních recenzí a doporučeni… Roubaix SWks SL4 ve vel 54 můžu ukázat nebo půjčit na proj힡%dku u Prahy kdybys chtěl a bylo to to po čem toužíš, definitivně, i co se týče vlastností při jízdě, pro ty dva důvody jsem jej po dlouhém váhání a výzkumu na webu na celým světě zvolil, ale za 30k lehce použitý spíš než za 100+ novy, s jiným posedem a geo a bez ráfkovejch, za podfobný prachy btyly i u nás podobný SL3 Ropubaix rámu io nové ale starší, nepoužité, tenhlůe vyhrál díky barvám a ověření majitele :)
O pohodlí mně zatím nejde :) spíš jsem si říkal, že bych si udělal radost a pořídil něco novějšího. Jde mi spíš o tuhost, jezdím rád kopce.S Tarmac SL3 Pro jsem spokojený, tak jestli si polepším, přeci jen SL3 už je starší ročník, i když ho mám kupovaný nový v roce 2015. Co jsem četl na netu bikeradar, cyclingweekly atd., tak Gallium Pro vycházelo dobře. Je relativně lehký (rám cca 790g) a prý skvělý do kopců…
Samozřejmě, kdyby byla možnost, tak bych vzal S-Works SL4 a novější, ale ve výprodejích a na netu za rozumný peníz jsem nový na mojí velikost 52 bohužel nenašel :(
Jako, nechci tady rozjíždět nějakou vášnivou debatu, ALE!
… když už novou silničku, tak snad na kotoučích, né? To dá přece rozum.
Proč?
Úplně jednoduše to řeknu: Protože prostě brzdí líp.
Souhlas, osobně ale, zatím teda nepotřebuju brzdit líp.
Možná bydlet jinde
Nebo jezdit dlouhodobě v mokru a dlouho a bez údržby nebo dojíždět na kole taky furt, to pak asi k zamyšlení, ale kdyby to vše jenom v suchu a ne v bordelu jako přes zimu, tak není vůbec problém se slušnejma brzdama (vlastně i relativně levnýma čelistma), ale top špalkama, taky ne nutně nejdražšíma, ale od správný značky i nezávoslý, vyskoušeno i v tý zimě na CX, ale teda ne ve sračkách nebo každý den, to nepreferuju prostě :)
Kotouče mi na silničku zatím nesmí !!!! :D
V pohodě. Chápu.
Asi spíš použitý nebo nový starší, do SL4 OK, SL 5 tuším už něco jinýho kompletně, u Tarmacu i u Roubaix bohužel, móda…
Pohodlí lepší než na tarmacu nebude, rozhoně ne na Gallium myslím, navíc pro?? Tvrdost možná lepší, ale jen možná a tarmac ji přej má dost velkou, googli recenze uživatelů pro jednotlivé Sl a srovnej s Galliem nebo jinejma.
Tarmac SL 3 i 4 myslím je podle majitelů super tvrdej, ale přitom pohodlnej, až na posed pokud chceš vyšší a případně máš kratší vrch na těle, Roubaix do SL 3 a 4 tuším je pohodlnější posed, s extra tvrdejma kolama a pláštěma io tvrdej, ale má vyšší hlavu a slopping i v menší velikosti, což jsem tedy potřeboval, plus prej chování při delších jízdách a z kopce, viz třeba http://redkiteprayer.com/…-vs-roubaix/, plus u obou jsou malý rozdíly mezi nižšími modely a top modely, pod a SWorks, ale ne obrovský…
Měnit za gallium jenom čistě z nudy a pro tvrdost mi z Tarmacu připadne zbytečný, ale OK, pokud jenom pro barvy, design a look klidně, ale nečekal bych od toho moc lepšího, Tarmac je údajně nejlepší PRO level rám skoro na všech vyšších úrovních minimálně do SL4, pak nevím a,le googli v ENG a on i Roubaix se daj koupit starší, ale nový nebo použitý i u nás i oficiálně a tak za skoro 1/3 jako samostatný rám i u nového a u ofiko prodejce, kdyby byl nějakej problém na reklamaci, natož tak od soukromníka…
Jj souhlas. Zkoušel jsem napr. Trek Emondu SL a můj Tarmac mi prisel lepsi, ale novy Tarmac Sworks byl lepsi na prvni pocit. Samozrejme hrajou roli kola a dalsi veci…
Rozhodně zkus minimálně kola i na hledaným rámu, plus skutečný ne placený recenze uživatelů jiných, než novinářů většinou, i kdyby těch o dost lepších, ale než Spešl top level nebo tak o jeden míň (top je Sworks, pod tím Specialized tuším pro?) až do SL4 je to více méně určitě skoro top až top a výběr je jenom na posedu a geo, pokus chceš tvrdý, ale zároveň relativně pohodlný… tak lepší než Tarmac SL 3 bude možná SL4? Roubais po SL4 myslím, před změnou celýho rámu taky, akorát výrazně kratší a asi ne tak vhodný pro tvrďáka závodníka kromě PR závodu nebo celkově na delší vyjižďky a podle lidí co měli obojí dohromady i z kopce dolů nebo po rovivě (spíš US net a recenze, viz ta jedna), což byl můj výběr spolu s geo kduž jsem volil, ale hlavně kvůli geo, tělu a pohodlí, plus půměru plášťú nebo gald i pro galdy, 28 možná 30 bez problémů, pak už prej méně, stejně Tarmac a asi i Argon, ale to možná teď nehledáš .)
Ahoj tento rám jezdím od loňska a nemůžu si ho vynachválit. Předtím S-WORKS SL3. Lehounký tuhý rám. Za mě určitě ano. Ale záleží na každým…
Dík za info, ale nakonec padla volba na nejvyšší řadu rámu Orbea Orca ve vlastním designu. V březnu by měl dorazit.