čus, je tu někdo kdo vlastní výše uvedé kolo ?
jak se na ním šlape do kopce ? a co vidlica ? neteče ?
snese kolo začatečnícký chyby v BIKEPARKu ?
za všechny názory budu rád.
čus, je tu někdo kdo vlastní výše uvedé kolo ?
jak se na ním šlape do kopce ? a co vidlica ? neteče ?
snese kolo začatečnícký chyby v BIKEPARKu ?
za všechny názory budu rád.
nevěřím, že to nikdo tady nemá :D
jeste bych se zeptal jestli mu praska zadni stavba :)
Ja ho mam…:-)
A co vidlica? Neteče?
:)
Vidlica teče, když je majitel debil a sere na údržbu.
Nevim, menim to preventivne. :-)
RST bych taky radsi menil preventivne :))
je jasné, že když jsi značkou sponzorován, tak o ní špatně mluvit nemůžeš, ale celkem by mě zajímalo kolik jsi těch zadních staveb rozšlapal při tvém stylu jízdy :) klidně do SZ ;)
veril bych ze ani jednu-jezdi ciste, nic nevazi a kolo pravidelne meni:)
„Jezdi čiste“ to že ma luxusni techniku neznamena že tomu nenakladá a treba např na peklaku jsou dopady hodne placaty, takze s tím třískáš ať máš techniku jakoukoli
Na Patriotu zatim ani jednu, ale menim to samozrejme preventivne. Ten problem tam je, nema cenu si nalhavat. Na rok 016 se zvetsovala tloustka steny a na 017 se zase stavba prepracovava. Budeme asi testovat variantu spodni savle z DH Ninjy, enduro se hodne priostruje. Navic se pak vejde meric vykonu, coz je dalsi plus.
Díky za odpověď :)
Patriot nesnese ani ježdění na TRAILu, natož v BIKEPARKu.
to mě chceš tvrdit, že je to takovej ****** za tý prachy ?
no, dost praská zadní stavba, stejně jako na ninjách apod.
tak to muzu byt asi rad, ze mi jeste neprasknul a to ma jen za tenhle pulrok za sebou vylety do saalbachu, schönecku, rokytnici a cely leto na Jestedu.. :-)
vubec bych nebral vazne na bikeforu tyhle reci typu „ze praska“, kdyz to ma rupnout, tak to praskne i u jinych kol a znacek…
na druhou stranu je Author (agang) urcite nejprodavanejsi znackou v cr, takze pocet reklamaci umerne k poctu prodanym kusum z toho nedela pro seriovou velkou vyrobu takovou tragedii.
asi se nekdy budu muset zacit do nemeckych/anglickych for, co praska a na co nadavaj v zahranici – ze by na masovku Liteville, Canyon v nemecku, v usa/anglii zas na ty svoje.
zaver: na enduro jezdeni bych se toho nebal a i ten park to vydrzi…
Že je AGang u nás nejprodávanější je podle mě hooodně odvážně tvrzení.
Author spis neni nejprodavanejsi, ve svete mtb a celoper urcite ne.
Proste mu jen praska zadni stavba. i bez bike parku, jen z trailu. jednomu mistnimu uzivateli uz praskla 3×
ale neni sam.. kamaradovi uz po treti praskla zadni stavba na starsim treku remedy…
furt tady na celým fóru řešíte, že občas někomu praskne stavba a děláte kolem toho (podle mě) zbytečně velkej humbuk. Zcela určitě to není tak hrozný jak se tady člověk dočte…to by se Author mohl jít zahrabat.
Všechno praská a praskat bude
Asi tak, všechno může prasknout. Co vím tak to Author vždy řešil v pohodě reklamací a kdyby těch reklamací měl víc než je únosno, Patriota by dávno neprodávali. Navíc i kdyby to pak někomu ruplo po záruce, tak zadní stavba se dá sehnat tuším nějkde okolo 2,5 tisíc, což na kole třeba za 50, 60 tisíc není tak strašná investice.
Hele je fakt, ze Author ty stavby meni celkem v pohode. Ja si mezitim koupil jeste jednu stavbu nez se vyridi reklamace, nestala moc, ale vydrzela mi 3 mesice nez krupla. Nastesti uz ji zase vyreklamovali a tak mam zase jednu do zalohy.
Prasknout muze vse, ale kdyz pri bajkovani potkas 20 ruznych lidi na Ninji/Patriotovi 140/Patriotovi 160 a vsichni uz maj menenou zadni stavbu tak je neco spatne..
Tak pořád tam hraje docela podstatnou roli lidskej element a pokud se nebavíme o evu tak je to pořád prostě trail bike.
Proti agangu a authoru nic nemam, sám od nich rám jezdím, ale když je rám dobře udělanej a jenom mu někdo naklídá víc než na co je dimenzován, tak prostě jednou praskne stavba, jednou pod hlavou, jednou uchycení tlumiče… tady je pořád řeč o zadní stavbě a co jsem viděl fotky a svědectví, tak v tom samém místě, což pro mě jednoznačně znamená, že to není dobře vyřešeno.
Jestli se mužů zeptat, po čem ti to 2× prasklo? Drop, nějaký polet nebo jen tak při cestě na pivo? Jak to čtu, tak se skoro děsím toho, kdy me to poprvé potká
Hele, ono fakt dost záleží na stylu pilota. Na Patriotu 014, Evu 015, Trailu 015 mi zadní stavba nepraskla, a to jezdím rychleji a vetší věci než průměr. Na Cultu 013 jsme měl na zadní stavbě malou vlásečnici, ale ani jsem se nedivil, po přechodu z DH jsem na tom jezdil jak na DH, a to není ideální :-)
Však taky „zlý jazykové“ říkali, že cult vydrží víc, než ninja.
Měl jsem Cult-a a nepraskl, patriot Evo praskl a nemyslím si, že by dostával o tolik víc, než Cult.
Poprvy netusim kdy to ruplo, jen tak pri ceste na pivo jsem zjistil ze se mi kolo nejak krouti.
Podruhy mi to ruplo pri celkem normalnim dropiku, zadna prasarna, to uz dokonce ruplo na obou dvou stranach, nicmene neverim, ze to ruplo na zaklade te jedne rany.
Co jsem se ptal v půjčovně na pekláku, tak jim to praskalo opravdu hodně ( za 2 roky pujčování několik zadních staveb na kolo), když jsem se ptal v koutech na big hit II tak jim prý za ty roky (3–5?) nepraskl ani jeden.. a to frekvence pujčování tam bude asi dost vyšší..
no když pominu že se jedná o úplně jinej typ kol, tak se pořádně na toho Patriota a Bighita podivej (na tu zadní stavbu) a pak si je potěžkej a hned ti bude jasné proč BigH nepraská. Ono je tam „trošku více železa“.
Zapomel jsem napsat, ze pisu o Ninja a Big hit- coz jsou stejny kategorie. Patriot na peklaku nepujcuji.
ted uz to dava smysl :-) ale i tak mi ninja prijde osizena na zadku
Vsechno praska, jen neco casteji. Co jsem mel moznost videt, tak patriot casteji. vlastne neznam nikoho, komu by nepraskl:)))
+1
Poslal jsem svoji zadní stavbu na expertízu, týpkovi z BF, který se zabývá fraktografií (zase jsem o něco chytřejší:)), tak jsem docela zvědav, co zjistí.
Dnes jsem koupil lehce jetýho Patriota EVO 2015, tak jsem zvědav, kdy mě to potká :-) U Epoque 2014 už to mám za sebou,ale prasklo mě to trochu jinak
Tak jake bylo nakonec zjisteni? :D
přesně tak, i když výjimky se určitě najdou
Dovolím si pár dotazů ohledně tohoto rámu ‘16 Patriot EVO:
Předem díky za info.
Up!
Ani ne, spíš vůbec.
Co si tak pamatuju z 2014 Patriota tak:
Zadní osa byla Shimano 142×12×1,5
Hlavko ZS44-ZS56
Vložky 22,2 spodní i vrchní
Pressfit BB30
Díky, to jsem potřeboval.
Raději si to ale ještě někde ověř, u toho HS si nejsem úplně jistý.
Právě, že tam není vůbec nic. Potřebuju přesné technické specifikace. Že to má vzadu pevnou 142×12, tapered hlavu a PF osu vím i bez googlení, ale podle toho správné komponenty neobjednám…