ČAU, znáte někdo tyhle brzdy? Daj se koupit nový za 2900,– v kompletu a nevypadaj ani zle. Uvažuju o nich, tak mě zajímaj vaše názory. Jezdim freeride a vážim 80kg.
ČAU, znáte někdo tyhle brzdy? Daj se koupit nový za 2900,– v kompletu a nevypadaj ani zle. Uvažuju o nich, tak mě zajímaj vaše názory. Jezdim freeride a vážim 80kg.
Tyto neznám, mám J 7, váha 115 kilo a zatím bez problémů.
No na pohled vypadají snad stejně jako moje trojky,akorat tělo páky mám v černé barvě.Myslim, že funkčně to bude na urovni trojek.
coz znamena nic moc, ale slysel sem ze vymena desticek dost pomuze
Nic moc?Mě splňují všechny mé požadavky.Jel si někdy s Juicy 5,7?Já ano a brzdný učinek více méně stejný.Rozdíl tam vidím akorát gramech podle čeho se taky odvíjí cena, ostatně tak jako u všech komponentů: čím vyšší řada tím měně gramů a tím více peněz :-)…o ničem jiné to podle mě není.
stejný jako 5 nebo 7 určitě nejsou, to už tady bylo řešený mnohokrát , mě de o to jestli se s nima daj jezdit sjezdy
Můžu ti říct, že jsem měl od Hnoje odvzdušněný a vyčištěný 5ky s GoldFrenama a nějaký 7ičky byly jak pro bábu na skládačce ;-) Rozdíl bude v tom kolečku a možná malinko v účinnosti, ale to asi neni moc poznat. Na váhu jsem nekoukal.
asi to bude jen trochu jinej dizajn, seš s těma j3 spokojenej? ubrzdí to v pohodě sjezdy?
Toho jestli to ubrzdí sjezdy bych se rozhodně nebál.Kopce, následně sjezdy jezdím často a zatím sem problém teda neměl.Ani sem je zatím nezapekl.Brzdí dobře, ta cena se spíš odvíjí od těch gramů než od nízké řady.Jsou kapku těžší než třeba ty 5tky nebo 7čky ale pokud nejsi gramař tak ti to může být jedno.To máš jak kdy by si kupoval kliky a vybíral mezi LX a XTR – funkčně prakticky žádný rozdíl, jen ty XTR budou mít méně gramů.A pro rýpaly 7čky mají další vylepšení a monžá o kapánek lepší brzdný učink ale já sem tam žádný extra rozdíl v brzdné síle nepozoroval,
Pokud teda nemáš 120 Kg což si psal . že ne .-)
tak to si potom koupim nejaky bazarovy j3
Bazarový jedině pokud bys měl před koupí možnost si je vyskoušet na kole… Já mám na biku 6 let Shimano M525, brzdí pořád špičkově, ale když mi je nabízel k prodeji kámoš a já, pln dobrých zkušeností s nimi, si vyzkoušel ty jeho, tak jsem se nestačil divit a nechápal jsem, jak s tím mohl jezdit… prostě to jen přibržďovalo. Možná by jen stačily vyměnit desky a kapalina, ale to by bazarový brzdy dost prodražilo.
zajímává zkušenost, ale v praxi je to nereálný, zkoušet si bazarový brzdy…
A co trošku přisadit na Elixiry 5 ?
vím o nich ale bílý se mi nehodí na kolo
Hmm ale kdybych měl na výběr mezi 3,5 a elixírama tak bych bral elixíry.docela si je lidi chválí.
Kdyby byly za stejnou cenu tak určitě :)
Jestli chces jezdit FR tak 3,5 urcite nebrat. Mam sice o 15kg vic nez ty, ale u me sly 3,5 za 3 mesice z kola. Vymena desticek to nevim, to jsem nezkousel. Ted mam elixiry R a je to nekde jinde, i kdyz zadne kotvy to taky nejsou.
aligator kotouce jsou na hovno.
pri intenzivnim brzdeni „cukaj“
Vypadají stejně jako moje juicy 3 se kterýma jsem teď jel sjezd z Grossglockneru natěžko + další passa + x sjezdů kolem Lago di Garda. Ani jednou jsem je nepřehřál tak že by ztrácely účinnost ale přední a možná i zadní(už nevím) po pořádném zahřátí řvala jak sviňa.V Heiligenblutu na Glockneru jsem raději na chvilu počkal až schladnou. Desky MRX + orig. kotouče 185+160 – trochu jiné než ty na obr. Teď mám desky Avid a chová se to trochu jinak ale pořádný sjezd jsem s nimi ještě nejel. Vážím 75 kg a snad kromě extrémů alpského typu nevidím problém. Na občasné zaječení už jsem si zvykl, ale zdá se, že s deskama Avid to bude lepší (jiné).
Nemá smysl kupovat staré modely brzd, lepší je pošetřit na Elixírky …
tak na avidy kašlu , koupim si deory 2010 BR-M595, sou za dobrou cenu a maj sami dobry ohlasy