Zdravím. Potřeboval bych popsat nějaký podrobný návod jak odvzdušnit brzdy Avid Juicy seven . Mám sice originál návod , ale podle něho mi to moc jasné není . Pomůžete mi jak přesně na to ? Děkuji.
Zdravím. Potřeboval bych popsat nějaký podrobný návod jak odvzdušnit brzdy Avid Juicy seven . Mám sice originál návod , ale podle něho mi to moc jasné není . Pomůžete mi jak přesně na to ? Děkuji.
To zvlastni, me se ten navod zda dostatecny. Co ti neni jasny?
No třeba odkud se tam tlačí ta brzdovka ? Skusím popsat jak to asi je . Dole na třmenu povolím ten šroubek našroubuju tam adaptér se stříkačkou . Na páce odšroubuju další šroubek opět nasadím stříkačku zespot budu tlačit nahoru novou brzdovku a az nahoře pujde bez bublin je hotovo ? Ta páka ma být přitažená k řidítkům ?
No vidis jak je ti to jasny
treba mat na odvzdusnenie juicy ten special set na odvzdusnovanie? alebo sa to da nejako obist?
Stačí, správné koncovky které našroubuješ na brzdič a páku. Kus hadičky a stříkačka.
jo staci si nekde na soustruhu nechat vytocit 2ks redukci na jedne strane s M5 zavitem dlouhym cca 4mm a za nim zapich na o-krouzek a na druhe strane umoznujici nazazeni hadicky (ja pouzivam od vzduchovani do akvaria:), jeden kousek injekcni strikacky a kus te hadicky
nebo staci provrtat sroub – tak to ma ja a taky to funguje :) Zitnej tou dobou kit na odvzdusneni nevedl…
Prosim te je to opravdu M5 a ne M6
Teď jsem to změřil u Juicy 3 – M5.
zdravim, jeste by me zajimalo jak se po odvzdusneni resi situace odpojeni hadice a nasroubovani sroubku zpet … vzdyt se to preci musi zase zavzdusnit? a mi u toho packy zmackle, ci nikoliv!?
Mam ten same problem:-/ Dneska sme zkouseli s kamosem odvzdusnit Juicy 3 a bez naroku:-( Jak vys pise Kacafirek, nasroubujem redukce, zespodu strikackou vytlacim kapalinu az je bez bublinek a pak nastane ten prusvih.. Proste hadicku a strikacku neodelame tak, aby se nam to zas nezavzdusnilo. Pls pomoc! Neni na to nejake figl?
To bude asi tím, že je na to postup jak se to má dělat. Pokud něco dělám poprvé přečtu si aspoñ manuál! Stačí trocha snahy a né hned volat poomoc. Najdi si na stránkách výrobce manuál a mrkni se tam, dělá se to trochu jinak a v několika krocích, u Juice 5 u 3 nevím ale asi to bude stejné.
Ty jo nikde nemůžu najít návod na odvzdušnění těch juicek. Udělám si hadičky ale nevím jestli při plnění brzdovkou má být páčka zmačknutá a jak po tom sundat tu spodní hadičku a našroubovat toho červíka tak, aby se tam zase nedostal vzduch. Neví někdo jak na to? Díky.
Vždyť jsou všechny ty manuály na stránkách výrobce. Tak třeba anglická verze: www.sram.com/…vC%20pdf.pdf
Díky Mloku, nevíš o nějakém českém návodu? dík.
To fakt nevim, že by někdo tyhle návody překládal.
Je českej manual, ale nic o odvzdušnění v něm není jen takové zakladní věci mtbclub.trinnity.cz/trinnityshop/navody/manual%20Juicy%20Seven%20CZ.pdf
a ještě jak vyměnit destičky www.mtbserver.com/…k_zaruka.pdf
Nechci zakládat nový příspěvek a tak se ptám tady: Musí výrobce kotoučové brzdy podrobit svůj výrobek zkouškám ve zkušebně-je něaká norma,která upravuje,co musí brzda na kole splňovat?Dneska bylo pěkně,takže jsme s manželkou zapřáhli vozík a vyjeli si na Rýchorskou boudu.Cestou zpět-z kopce-jsem jel přibližně dvacítkou a po necelém jednom km. jsem přední zcela zavařil.Mám avid 5 s 185mm kotoučem.Dal jsem vozík manželce-avid 7–160mm.kotouč a v posledním klesání totální fading.Mám 70kg + oblečení + vozík + 10kg malá ,takže círka 120 kg i s kolem.Nepřipadá mi,že je to normální,aby se takový výrobek vůbec dostal na trh.Takže příští sezonu,až pojedem s malou do alp na dovču,tak musím manželce namontovat zpět véčka,protože po dnešku rezoltně odmítá jet z kopce s vozíkem.
Problém je v tom, že kotoučovky jsou na brždění a né přibržďování. Pokud kotoučovkou brzdíš dlouze a nepřerušovaně – prostě se přehřeje, bohužel je to hodně o způsobu brždění a tohle bude prakticky stejné u všech kotoučovek.
Není to až tak pravda.Máme u nás jeden kopec-trochu delší.Cesta dolů má docela dost zatáček a je to na šutrech.Když to rozjedu co to dá.Něco okolo 60 a do zatáček dobržďuji abych nevylít(tak 5m před zatáčkou), za zatáčkou zase zrychluji, tak dole kde už je asfalt nejsem schopen rychle zabrzdit dráha má asi 15 m a na přední to ani náhodou nepostavím.Zkoušeno s juicy 7, deore, deore lx, deore xt.S destičkami vždy originál , faststop a koolstop-nějaký rozdíl tam sice byl ale těch na přední to nešlo skoro nikdy.Také jsem koukal.Při sjezdu se občas přibržďovat musí.I když v tomto případě je to teda na pováženou.Jel jsem vždy tak, abych byl dole co nejdřív.By mě zajímalo jak jsou na tom některé DH brzdy.Ale výše jmenované mě zatím dost na tomto kopci zklamaly.Na jiných kopcích u nás takové problémy nemám.
Souhlas, ale na asfaltové silnici, po kilometru ??? Problém je v tom, že kotoučovkou prostě nemůžeš při jízdě z kopce dlouze brzdit, nebo jen přibržďovat, Uvaříš cokoli.
To mluvíš o mechanikách nebo hydrách avid juicy 5 a 7.
Mluvím o hydrách.Manželka origoš desky,já červený koolstop.Zkoušel jsem ještě modrý fastopy,ty brzděj nejostřeji,ale nejdřív se zapečou.Pak jsem ještě dal 203mm kotouč,ale kromě toho,že si občas cinknul jsem zlepšení moc nepozoroval,takže mám zpátky 185mm.Jinak u obou brzd jsou při dobržďování pozorovatelné na konci vidle vibrace(skareb,reba SL). V létě jsem potkal v Chorvatsku u Vranského jezera dva němčíky se sedmičkama,tak jsem se koukal při brždění,jestli jim to taky dělá a dělalo.Takže chyba bude asi u Avidu a né třeba v pevnosti vidle. Jinak samozřejmě chápu,že trvalé brždění je v podstatě extrém,ale abych nesjel s vozíkem 5km kopec s převýšením 450m je podle mě nesmysl.Na to by měla mít každá brzda.Nebo by měl Avid dávat výstražnou samolepku-není určeno pro jezdce nad 110kg,nebo třeba Zákaz sjíždění z kopce s vozíkem.
Jízda s tím vozíkem je specifická bohužel. Chápu, že nejde jet způsobem brzit jen před zatáčkou že chceš jet plynule, ale to není problém jen AVIDU, tenhle problém bude u všech brzd, velikost kotouče příliš nepomůže. Částečně to řeší nový typ kotoučů na alu unašeči dělá třeba Hope – je tam lepší odvod tepla. Ale chce to změnit způsob brždění – nic jiného nepomůže.
Koukam, ze muzu byt rad, ze mam mechaniky. Pokud neohluchnu, tak to ubrzdim. Mam mechanicky AVID CPS, 160mm kotouc, vazim 80kg, vozik i mala po 13kg. Bez problemu s nim jezdim v Jesenikach, Hostynskych vrchach i u nas na vysocine. Jedinej problem je piskot (az jekot) pri silnem zahrati. Zde ani tak nezalezi na delce kopce, jako na sklonu a pocatecni rychlosti. Ale zcela vazne, zavisi na stylu brzdeni. V-ka bych na vozik nedaval (alespon na predku nech kotouc), chvili jsem to zkousel a pak sel kotouc i na zadek.
já teda když jedu z nějaký dlouhýho kopce a mám potřebu pořád brzdit, tak střídám přední a zadní brzdu po cca 10 vteřinách a uvařit se mi moje Juicy 5 /160mm kotouč ještě nepovedlo…
zravim lidi potrebuju poradit, asi uz to tu bylo nekolikrat, ale nikde jsem to nenasel. AVID Juicy7 nebo Hayes HFX9 HD .Co je lepsi na enduro-lehkej freeride. Jak jsem tady cetl tak avidy delaji vybrace je to ojedinely nebo to dela vetsina brzd od avidu. Co hayes ty taky vybrujou nebo jsou v poho________
Ty jo nikde nemůžu najít návod na odvzdušnění těch juicek. Udělám si hadičky ale nevím jestli při plnění brzdovkou má být páčka zmačknutá a jak po tom sundat tu spodní hadičku a našroubovat toho červíka tak, aby se tam zase nedostal vzduch. Neví někdo jak na to? Díky.
No jsou i kopce, kde tu přední prostě pustit nemůžeš, nebo to už nezastavíš. Ani nemusí být dlouhý-asi tak 400–500 m. Dole mě brzda smrdí, jak u auta. Brzda: Sh 525, kopec: kousek za městem :-), žádné hory.
jj. dzujsy 3 160 kotouc. smrdi, ale ze by vadly, nepocituju. ted jsem dokonce z toho novyho hradu dojel a kotouce nejak zcernaly :-). ale prase extra horky nebylo.
No, ale musíš soudruhům taky říct, že nic nevážíš. My s tou ehm …standardní váhou ty brzdy zatížíme podstatně víc, že?
Kompletně přeložený anglický návod do češtiny !!!!
CZ Návod na odvzdušnění
tady je taky jeden http://www.ivelo.cz/…d-avid-juice
divnej týpek, ale návod fajnový
Zdravim.
Opravdu muzu nahtradit http://www.kupkolo.cz/…ml_3821.html brzdvou kapalinou z mototechny z oznacenim DOT 5.1 .Nerad bych si pridelal nejaky problem
Diky.
bez problému jde použít DOT5.1 tohle je nehorázná drzost, já jsem koupil 0,5l DOT5,31 za 85,–Kč :o)
Myslis tu cenu ? Tak to sakra jo .
jojo cenu, ale já se už nedivím ničemu ..
čaute,chtěl bych se zeptat kolik cca stojí odvzdušnění v servise. Dnes jsem se bavil se známý a ten prý jen za přední dal 400kč, je tohle normální cena nebo ho prostě „ojebali“? Chystám se na to taky, ale za tyhle prachy už koupím odvzdušňovací sadu což mi přijde rozumější, díky
Mě u nás v Brněnském servisu řekli za obě brzdy 600,–Kč a to v záruce, takže bobek, nákup odvzdušňovací sady a hurá samodomo :o)
hmm tak to se moc neodkulilo, a kupoval jsi přímo origo avid, nebo se to dá zvládnou i s těmi neorigo, našel jsem si něco takového
Určitě se to dá zvládnout i s neorigo, taky přemýšlím nad koupi, ale asi si ji udělám doma sám něco takového
tohle vypadá fakt zajímavě ale nikdy jsem tu sadu ani neviděl a dělat to podle obrázku, no nevím…
no ja se na to chystám už asi rok, pořad jsem se ale nedokopal sehnat injekční stříkačky, a jinak to vypada snadně jediný problem je zjistit jaky tam je závit pro to odvzušnění
Taky jsem si dělal podobnou homemade sadu a nějak se mi nepovedlo kvalitně utěsnit spoj odvzdušňovací šroub a třmen nebo páka. Zkoušel jsem všechno možné, ale pořád si mi to tama nasávalo vzduch. Nervy časem už hodně tekly, tak jsem koupil předraženou origo sadu a byl klid :)
no snad se k tomu dostanu a budu uspěšnější pač se mi nechce dávat 900,– za sadu když to mužu mit skoro zadarmo
Jsem se u tebe inspiroval a už to mám doma :-) Až budu mít čas, tak vyzkouším a podám report…
Na kolik pak vyjde zkrácení hadic + odvzdušnění?
podle toho co čtu v tom odkazu na ten homemade, tak to zkraceni už by měla být banalita
Tady v Pardubicích (Scott) mi řekl 300–400 za obě, zítra si jdu pro kolo, tak napíšu.
V Brně (bikezone) zkrácení + odvzdušnění brzd vyšlo na 640 Kč (obě brzdy).
Teď mám koupenou odvzdušňovací sadu – přímo Avid Bleed Kit (750 Kč), tak se to snad nějak naučím.
já se to naučil tu :
klídek, nic složitého to není:-))
Tak už mám zkráceno a odvzdušněno, obě brzdy za 350 Kč.
V Rožnově taky šest kil. Řešil jsem to stejně jako ty :)
Na co tam musí být ty uzávěry na hadičkách před stříkačkou?
Třeba na to, abys odstranil z brzdovky, která je ve stříkačce vzduch podtlakem. A pak to asi bude souviset i s průběhem odvzdušňování, když dostáváš vzduch ze třmenu a odpojuješ hadičku. Ale jde to i bez toho, řekl bych. Jen je to s těmi škrtítky asi snazší.