Bazarový S-Works Stumpjumper - má to cenu ?

17 nepřečtených
  • Invincible

    Zdravím,

    takže prvně bych tady hodil odkaz přímo na kolo:

    http://www.cyklobazar.cz/…29-ht-vel-l/

    Po procházení BF na vyhledávané téma na „Stumpjumper“ jsem narazil na několik případů kde tyto rámy celkem praskají, a to právě S-Worksy. Někteří dokonce napsali, že po roce odchází u těchto kol ložiska a podobně, je to opravdu u těchto kol tak špatné, že jsou na relativně „krátké“ použití (Jednosezonní s-works) ? Samozřejmě, že záleží na stylu jízdy, hmotnosti jezdce a podobně, ale i tak, je to S-Works a snad by měl něco vydržet, proto mám docela obavy do toho jít a rád bych slyšel názor ostatních bikerů, protože jsou to pro mě vysoké peníze. Kamarád má S-Worksovou bazarovou silničku a nemůže si ji vynachválit, ale horák je něco jiného a vypadá to, že spešl má z ostatních kol nejvíce ve zvyku praskat. Kolo bych chtěl zhruba na 6–7 let, proto váhám raději i o jiné značce kvůli kvality, jestli se náhodou Spešl moc nepřeceňuje co se týče kvality.

    Díky

    Anketa: Koupili by jste 1 sezonu jetého a servisovaného S-Works ?

    Ano
    10x
    71%
    0 0
    • king-bike  

      Specialized No.1

      0 0
    • svářeč  

      samozřejmě že je spešl přeceněný, předražený,vždyť je to spešl:-)

      praská uplně stejně jako jiné rámy,prostě jeden z X kusů se nepovede.

      krom RB,ten praská trochu častěji.

      0 0
      • Invincible  

        To je ten důvod, proč bych jej nechtěl nový, ale často jsou nabídky nevyužitých modelů (nevydařené dary, hobík jen na cyklostezkách, ..) a tak bych do toho šel, starší ročník by mi nevadil, když je v pořádku a aspoň bych neplatil za značku. Mě jde hlavně o to, aby to kolo třeba vydrželo třeba těch 5 let od koupě. (Když je kolo navrženo na 5 let). Pokud-li podle veřejného mínění praskají jako ostatní (Trek, Lapierre, Scott, Merida,..) tak bych problém neviděl.

        0 0
    • blackboy007  

      za ty peníze můžeš mít třeba cube full taky v carbonu a jíné kola pokud máš tolik peněz raději kup nové kolo

      0 0
      • Invincible  

        za to může být jakékoliv karbonové kolo u všech značek, jde o to, že jsou nabídky na téměř nevyužité Spešly, jako třeba S-works.. za tu cenu u nového kola ale nebudu mít karbonovou vidlici, karbonové Roval kola a full výbavu XTR a to je clekem pak poznatelný rozdíl

        0 0
        • svářeč  

          a jak že poznáš XTR na jetém kole od XT na novém?

          odpovím si sám…poznáš to tak,že až ošlapeš převodník,vytelíš ranec abys měl XTR.

          70k za použité kolo je dost,neříkam že mega ranec,ale přece.

          radši nové,slabší značku a záruka na rám třeba 5let.

          0 0
          • Invincible  

            Tak tam by byl ten rozdíl těch 500 Kč, (pokud bych tam nehodil místo XTR > XT) ale zase ten zbytek jako 2Kg na hmotnosti kola, co dělají třeba Roval control, řidítka, sedlovka bych na tom novém neměl.. Osobně bych taky rád samozřejmě nové, ale tady je ta věc, že je to skoro nové

            0 0
            • kubad  

              skoro nové bez zaruky!, je potřeba si uvědomit že je potřeba na to mít peníze

              0 0
            • pepek  

              Jezdíš taky český pohár XC?

              0 0
              • Invincible  

                To je trochu off topic.

                Teď ne, není jisté jestli někdy budu, kolo chci na 5–6–7 let, kdo ví jaké to bude za rok a půl, trénovat chci i přes zimu, dostat se pak na větší závod tak zas můžu litovat, že jsem si koupil obyčejné kolo za dejme tomu 45–50k a měl bych na něm jezdit ještě pár let.

                0 0
        • Kubiczech  

          Jestli nutně Spešla, tak bych se podíval na inzeráty, které na Cyklobazar vkládají přímo Concept/Elite prodejny. Většinou testovačky nebo starší ležáky za docela slušný peníz a se zárukou. Každopádně pohlídat stav.

          0 0
          • Invincible  

            Ok díky za přínosný příspěvek. Tohle by právě mělo být, koupě by byla přes jejich prodejnu. Sice to vložil za osobu, ale tento model je vystavený přímo v prodejně a je to testovací kolo jednoho z člena prodejny. To je ten důvod proč je tak servisováno a téměř nejeto.

            0 0
            • king-bike  

              Ale to si v úvodu nenapsal.

              0 0
            • jIrI___  

              Tak drahé spešly často bývají takřka nejeté :-). Pokud je předchozí majitel známý a o kolo bylo pečováno, tak není nad čím uvažovat.

              0 0
    • raf007  

      Ahoj, moc nechápu co řešíš. Běž se na něj podívat, projeď se a pokud ti sedne, tak ho kup. Oproti novému ušetříš cca 60 tisíc – to ti jistě nějaké případné opravy (i prasklý rám) bohatě pokryje a ještě ti dost zbyde :-)

      0 0
    • Invincible  

      Dobrá tedy, co jsem potřeboval vědět vím, uzamykám teda diskusi, není již co řešit. Akorát jsem já blbec udělal reklamu danému inzerátu..

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce