• kyja31

    Ahoj. mám obyčejné ráfky Mavic317. A plášť na notubes RaR. Mám uvažovat o bezduších nebo se na to mám vykašlat? Zkoušel jsem to bez tmelu a fučelo to mezi patkou a ráfkem. Zalepí to mlíko?

    0 0
    • kubad  

      lenost je sfiňa – v historii najdeš vše co potřebuješ

      0 0
        Výběr z produktů
        Přejít do shopu (Komponenty)
      • kyja31  

        Už to hledám.. Spíš začátečnický neštěstí.

        0 0
        • scret  

          hele kémo, navlikni tu rubenu tbls kit, nalej tam tu sra..ku od NoTubes a jezdi…:) Jinak stejne jak kubad:))

          0 0
          • xshreck  

            pokud jsou rádky Tubeles ready, musí tam ten kit být? :-/ s TBR pláštěm … jen nalét mléko

            0 0
            • blisterexist  

              nemusí

              0 0
              • jIrI___  

                No něco tam být musí. Minimálně páska NoTubes nebo CL, případně něco co přímo dodává výrobce ráfku.

                0 0
                • xshreck  

                  jedině páska která přelepí díry. To jedině. A ta by tam samozřejmě byla, např nějaká od 3m … ty lepí parádně

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Tak pak ti stačí tmel a nejspíš i kyblík trpělivosti a nervů při nafukování :)

                    0 0
                    • nox159  

                      podle toho cim to bude foukat… ;-)

                      0 0
                    • xshreck  

                      no na to že je kontík docela volnej i s tou páskou od rubeny tak jsem to nafoukl v šílených podmínkách pumpičkou co vozím na kole.

                      Jinak kompresor mám doma taky :) dík za info.

                      0 0
                • blisterexist  

                  podle mě tam díry nejsou nebo sou už zalepené, takže jen na to pěnovou oboustranku aby šel plášť nafoukat pumpou

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Je to možné. Já měl Tubeless Ready Bontragery byla tam třeba ještě nějaká ta páska. Na první pohled to byl úplně klasický ráfek s dírami pro niple.

                    0 0
              • scret  

                mas vyzkouseno, nebo jenom tak placas?

                tbls ready rafek + tbls plast – vetsinou tam mliko byt musi, prtze to moc dobre tlak nedrzi…

                Jediny kde drzi tlak bez mlika jsou UST + UST plaste…

                0 0
                • nox159  

                  ja myslim ze to bylo myšleno jinak…

                  0 0
                  • scret  

                    ups, blbe ctu:)

                    v tom pripade staci zalepit necim (paskou) diry pro niple…

                    0 0
                • MlokCZ  

                  Jen doplním když už jsi nakousnul, kde drží tlak. Tak UST ráfek + TLR Schwalbe snake skin taky drží tlak bez tmelu (vyzkoušeno na více pláštích). A teď jsem dokonce někde zahlédnul vyjádření někoho od Schwalbe, že to tak i má být, že se snake skin boky by bylo možné jezdit i bez tmelu, ale že stejně tmel doporučují použít.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • mr.antik  

                    Xkingy Racesport udrží tlak asi 5 minut…

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Klasický RaR PaceStar tlak bez tmelu moc nedržel. Utíkalo to skrz boky. Ve vodě šlo vidět, že tam je spousta malých pórů.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Jasně, taky píšu, že to platí pro snake skin. Obyč verze jsou šlupky a přes boky utíkají často.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        No já si to přečetl správně :). Napsal jsem to pro případ, že by někdo v budoucnu hledal, jak na tom jsou klasické pacestar.

                        btw. nevíš, jak moc se od sebe hmotnostně liší UST a Snake Skin verze?

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Snake skin verze jsou oproti UST vždy o něco lehčí. O kolik záleží na konkrétním plášti. U NN, RaR apod. bývá rozdíl v reálu kolem 50–100g ve prospěch snake skin verze.

                          Ona je o pár gramů lehčí i double defense verze než UST. Double defense verze má ale už mírně vyšší valivý odpor.

                          0 0
                          • Radek Broz  

                            Já teď navážil u NN lehce přes 100g ve prospěch SS a subjekivně mi přišel bok u SS odolnější (mezi prstama je jakoby tužší, nepatrně tlustší – máš taky tu zkušenost?), taky po cca měsíci ježdění nani na bocích vůbec prosekanej, což se mi u UST na zadním povedlo vždy. Když pominu martýrium při nandavání a vyplejtvanej skoro celej tmel na jedno kolo, jeho rozstříkání po kuchyni, autě i garáži atd., tak velká spokojenost s SS.

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Souhlas. Taky už jsem skoro všude přešel na snake skin TLR (jen na jednom kole mám ještě UST NN/RaR a budu dojíždět nějaké zbytky). Akorát u RaR a NN, tak běhoun na UST je o chlup tlustší a odolnější a o chlup lépe zaceluje defekty než u snake skin verze.

                              Na FA pak je i na snake skin verzi běhoun tlustý dost (těžítko UST snake skin FA pak musí mít materiálu hrozně moc při té váze 1kg).

                              S nahozením snake skin TLR verzí jsem problém žádný neměl.

                              0 0
                            • Kubiczech  

                              Jak jsi nakonec ten NN SS dostal do bezdušové verze? Já na tom nechal 0,5 litru tmelu a dvoje nervy a prostě se mi to nepovedlo, kolem patek to sviští vesele ven. Nějakej fígl?

                              0 0
                              • Radek Broz  

                                Hlavní fígl (poradil mlok) byl asi ten nechat to pár dní nafouknutý s duší. Pak byla taky chyba, že muj kompresor byl rozbitej a neměl dostatečnej výkon.

                                Za měsíc ježdění nebyl jedinej problém, proti UST o dost lehčí, o něco odolnější o dost levnější – takže super.

                                0 0
                                • Kubiczech  

                                  S duší jsem je měl nafučený na maximální tlak čtyři dny i před prvním pokusem, při druhém jsem to vozil s duší dva měsíce a ani ťuk. Ani s kompresorem žádný náznak toho, že by si chtěly sednout. Buď jsem kompletně levej anebo nenahoditelná kombinace ráfek/plášť.

                                  0 0
    • Joseph de Sax  

      zkus konečně bezpláště jako já a nebudeš potřebovat ani mlíko, ani sifon…

      0 0
    • Kynio  

      využiju aktivní vláko..

      co si myslíte o použití drátových crossmarků 2.1 na crossride ráfcích? Má vůbec drátová verze šanci? díky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.