Ahoj. mám obyčejné ráfky Mavic317. A plášť na notubes RaR. Mám uvažovat o bezduších nebo se na to mám vykašlat? Zkoušel jsem to bez tmelu a fučelo to mezi patkou a ráfkem. Zalepí to mlíko?
Ahoj. mám obyčejné ráfky Mavic317. A plášť na notubes RaR. Mám uvažovat o bezduších nebo se na to mám vykašlat? Zkoušel jsem to bez tmelu a fučelo to mezi patkou a ráfkem. Zalepí to mlíko?
lenost je sfiňa – v historii najdeš vše co potřebuješ
Už to hledám.. Spíš začátečnický neštěstí.
hele kémo, navlikni tu rubenu tbls kit, nalej tam tu sra..ku od NoTubes a jezdi…:) Jinak stejne jak kubad:))
pokud jsou rádky Tubeles ready, musí tam ten kit být? :-/ s TBR pláštěm … jen nalét mléko
nemusí
No něco tam být musí. Minimálně páska NoTubes nebo CL, případně něco co přímo dodává výrobce ráfku.
jedině páska která přelepí díry. To jedině. A ta by tam samozřejmě byla, např nějaká od 3m … ty lepí parádně
Tak pak ti stačí tmel a nejspíš i kyblík trpělivosti a nervů při nafukování :)
podle toho cim to bude foukat… ;-)
no na to že je kontík docela volnej i s tou páskou od rubeny tak jsem to nafoukl v šílených podmínkách pumpičkou co vozím na kole.
Jinak kompresor mám doma taky :) dík za info.
podle mě tam díry nejsou nebo sou už zalepené, takže jen na to pěnovou oboustranku aby šel plášť nafoukat pumpou
Je to možné. Já měl Tubeless Ready Bontragery byla tam třeba ještě nějaká ta páska. Na první pohled to byl úplně klasický ráfek s dírami pro niple.
aha, a jaký je v tom teda rozdíl?, já myslel že to nemá díry
tubeless ready má snad jen asi malinko jiné patky ne? Co jsem teda pochytil … jinak to má šecko jak obyč ráfek. bez děr jsou přímo NT
asi jo, a pak jsou ještě bez děr DT SWISS Tricon:-D
neznam jediny duvod proc DT rafek… :)
proč ne? já su s něma spokojený( ale trikony nemám:-)
mas vyzkouseno, nebo jenom tak placas?
tbls ready rafek + tbls plast – vetsinou tam mliko byt musi, prtze to moc dobre tlak nedrzi…
Jediny kde drzi tlak bez mlika jsou UST + UST plaste…
ja myslim ze to bylo myšleno jinak…
ups, blbe ctu:)
v tom pripade staci zalepit necim (paskou) diry pro niple…
Jen doplním když už jsi nakousnul, kde drží tlak. Tak UST ráfek + TLR Schwalbe snake skin taky drží tlak bez tmelu (vyzkoušeno na více pláštích). A teď jsem dokonce někde zahlédnul vyjádření někoho od Schwalbe, že to tak i má být, že se snake skin boky by bylo možné jezdit i bez tmelu, ale že stejně tmel doporučují použít.
Xkingy Racesport udrží tlak asi 5 minut…
Klasický RaR PaceStar tlak bez tmelu moc nedržel. Utíkalo to skrz boky. Ve vodě šlo vidět, že tam je spousta malých pórů.
Jasně, taky píšu, že to platí pro snake skin. Obyč verze jsou šlupky a přes boky utíkají často.
No já si to přečetl správně :). Napsal jsem to pro případ, že by někdo v budoucnu hledal, jak na tom jsou klasické pacestar.
btw. nevíš, jak moc se od sebe hmotnostně liší UST a Snake Skin verze?
Snake skin verze jsou oproti UST vždy o něco lehčí. O kolik záleží na konkrétním plášti. U NN, RaR apod. bývá rozdíl v reálu kolem 50–100g ve prospěch snake skin verze.
Ona je o pár gramů lehčí i double defense verze než UST. Double defense verze má ale už mírně vyšší valivý odpor.
Já teď navážil u NN lehce přes 100g ve prospěch SS a subjekivně mi přišel bok u SS odolnější (mezi prstama je jakoby tužší, nepatrně tlustší – máš taky tu zkušenost?), taky po cca měsíci ježdění nani na bocích vůbec prosekanej, což se mi u UST na zadním povedlo vždy. Když pominu martýrium při nandavání a vyplejtvanej skoro celej tmel na jedno kolo, jeho rozstříkání po kuchyni, autě i garáži atd., tak velká spokojenost s SS.
Souhlas. Taky už jsem skoro všude přešel na snake skin TLR (jen na jednom kole mám ještě UST NN/RaR a budu dojíždět nějaké zbytky). Akorát u RaR a NN, tak běhoun na UST je o chlup tlustší a odolnější a o chlup lépe zaceluje defekty než u snake skin verze.
Na FA pak je i na snake skin verzi běhoun tlustý dost (těžítko UST snake skin FA pak musí mít materiálu hrozně moc při té váze 1kg).
S nahozením snake skin TLR verzí jsem problém žádný neměl.
Jak jsi nakonec ten NN SS dostal do bezdušové verze? Já na tom nechal 0,5 litru tmelu a dvoje nervy a prostě se mi to nepovedlo, kolem patek to sviští vesele ven. Nějakej fígl?
Hlavní fígl (poradil mlok) byl asi ten nechat to pár dní nafouknutý s duší. Pak byla taky chyba, že muj kompresor byl rozbitej a neměl dostatečnej výkon.
Za měsíc ježdění nebyl jedinej problém, proti UST o dost lehčí, o něco odolnější o dost levnější – takže super.
S duší jsem je měl nafučený na maximální tlak čtyři dny i před prvním pokusem, při druhém jsem to vozil s duší dva měsíce a ani ťuk. Ani s kompresorem žádný náznak toho, že by si chtěly sednout. Buď jsem kompletně levej anebo nenahoditelná kombinace ráfek/plášť.
zkus konečně bezpláště jako já a nebudeš potřebovat ani mlíko, ani sifon…
Zkusit jako ty? Jakože o nich jen kecat, protože ještě ani nemáš prototyp? :)
na to abys o nich kecal, nepotřebuješ přece žádný prototyp…
mentálně na to nemáš, abys něco takového stvořil – takže kecálista si tu opravdu jen ty
No ty rozhodně :D
Bezpláště , se například v USA používají běžně. Jenže tady jsme všichni 100 let za opicema :D
oprava odkazu :D
využiju aktivní vláko..
co si myslíte o použití drátových crossmarků 2.1 na crossride ráfcích? Má vůbec drátová verze šanci? díky