Hi, chcel som objednat zo shopu bike-discount.de. Vybral som tovar, napisla vsetky data, naznacil platenie kartou, ale odvtedy nic. Ani email som nedostal o tom ze zaregistrovali poziadavku, ani nejaky formular na udaje karty. Je to normalne?
Hi, chcel som objednat zo shopu bike-discount.de. Vybral som tovar, napisla vsetky data, naznacil platenie kartou, ale odvtedy nic. Ani email som nedostal o tom ze zaregistrovali poziadavku, ani nejaky formular na udaje karty. Je to normalne?
objednával som od nich a všetko šlo bez problémov. Pamätám si však, že tiež ma nechcelo pri objednávaní pustiť na obrazovku s kde zadávaš platobné detaily. Potom som si lepšie prečítal impressum a zistil, že minimálna výška objednávky zo zahraničia je 100 euro. ak objednáš za menej nemôžeš dokončiť objednávku.
objednal som za 300euro. ked som vsetko vyplnil a dal dalej, skocil mi na zatiatocnu stranku, takze neviem ci to vobec zaregistrovali. po vyplneni strany 2 pri objednavke – platobne podmienky – este nasleduje dalsia strana kde zadas cislo karty? alebo na to ti poslu nejaky formular?
ehm… ja som si to posielal na dobierku na adresu známych nemecku, takže cez platbu kartou som nešiel.
zo zvedavosti som teraz šiel na bike-discount.de a „akože“ niečo objednal. Po vybratí tovaru som šiel na „Bestell-Formular“. Na prvej strane zadal meno adresu a pod., na druhej vybral spôsob platby (kartu), zaklikol že súhlasím z ich AGB, klikol na „bestellung abchicken“ a pustilo ma to na tretiu stranu kde to odo mňa chcelo číslo karty a pod. takže to podľa mňa funguje.