• roman1974

    Ahoj, nemá někdo zkušenost na německém eshopu bike-discount. Zatím jsem kupoval na bike24 a tam vše v pořádku a bez cla.Nyní jsem objednal na bike – discount a přišel od české pošty email s dotazníkem pro vyplnění na celnici. Máte s tím někdo zkušenost. Děkuji

    0 1
    • MTBIKER doporučuje
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Kouba_2005  

      to si děláš prdel

      4 2
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        3 6
    • roman1974  

      pravda je taková ,že to opravdu neumím. Moc děkuji

      0 0
      • kubad  

        neřeš to, Česká pošta nemá ten systém vychytaný a občas napíše i když nemá, balík dojde nic nemusíš řešit

        0 0
    • Breakpain  

      Neres a normalne to dorazi. To je fail CP.

      0 0
      • Pikaču  

        Kdyz neumi hledat tak nebude vědět co je Fail. A dost možná i co je CP :)

        1 1
    • Tofifee  

      Včera jsem objednával pružinu na tlumič a už jsem tam objednával dřív a bez problému. Mail neřeš, je to z EU. Příště zvol dopravce DPD. DHL to u nás předává České poště a ta je za trest.

      0 0
    • borda  

      To je zase vlákno.

      Slušní, věcí znalí, dlouhodobí uživatele prostě poradí.

      A banda hovad, něco ve stylu internet PS VB se může ****** :).

      2 2
    • capo  

      Kdybyste někdo objednávali na BD – potřebuji věc za 20EU, rád se rozdělím o poštovné…

      0 0
      • Lachtis  

        Skoda, zes to napsal az dnes, vcera jsem zrovna dokoncil a zaplatil objednavku. Navic jsem ted taky v Pze…

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        3 3
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vysmátej bajker  

      někdo náhodou nákup, ideál Praha-dojedu.

      0 4
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 2
      • vysmátej bajker  

        jedná se o dělené poštovné obj.si to umím.

        chlapci prosím trolujte jinde.

        1 4
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          1 0
    • Hammet  

      Objednával jsem odtud elektrokolo. Přes Vánoce to trvalo 3 týdny. Normální balíky jsou do týdne tady.

      0 0
    • Hammet  

      Jo a posledně jsem musel u CP taky vyplnit celní hovadiny v té jejich aplikaci, ale nic navíc jsem neplatil. U kola za 90k nikdo nic nechtěl. U zboží za 4k otravovali.

      0 0
      • nomecz  

        bylo to tu psano xkrat s*at na CP nic nevyplnovat dojde to i tak, jen to skousi …

        1 0
        • goofy  

          Oni to ani tak nezkouší, oni v tom prostě mají bordel… ;-)

          3 0
          • gerrard  

            Nene mají to zautomatizované. :) Dojde zahraniční balík, tak systém odešle žádost.

            0 0
            • nomecz  

              tvl dat tam podminku pokud je to z EU tak nic neposilej, je asi neresitelnej problem :-) stejne jako v podstate cokoliv na CP

              3 0
    • Cavendish  

      Zdravím, potřebuji na BD vrátit tretry. Dal sem v profilu Return, vyhodilo mi to PDF které mám vložit do balíčku. Ale nemám žádný přepravní lístek pro podání na DPD a nikde sem to neobjevil. Poradí někdo? Díky

      0 0
      • nomecz  

        BD (na rozdil treba od B24) listky nedava, musis poslat za svoje

        0 0
        • Cavendish  

          Psali právě, že někdy je lístek k dispozici, tak sem nevěděl zda nedělám něco špatně.

          Hm, tak to nic moc. 10Euro doprava domů a teď zase 10 Euro tam…

          0 0
          • DePaX  

            Nová doba! Ušetřils :)

            0 0
            • Cavendish  

              Teď koukám, že po mě DPD chce krásných 500Kč :D

              To asi nebude pravda ne?

              0 0
              • DePaX  

                To je dost. Nedávno jsem kupoval helmu na Allegru, a tam i zpět byla doprava zdarma, a ještě naskakují slevové kupóny.

                0 0
                • Cavendish  

                  Tam to zboží nebylo skaldem, stejně jako na 3/4 internetu :)))

                  0 0
                • gersa  

                  Tak může to vrátit místo na BD na Allegro. Ušetří aspoň na poštovném

                  0 0
              • Pikaču  

                To je ta Fialova drahota ne :)))))

                0 0
              • TinkTink  

                Do 300,– přes zaslat.cz…? :)

                1 0
              • K2  

                Přes ČP to bylo za cca 600 Kč…:-) i tak se mi to vyplatilo GTX 5.10

                0 0
          • milan.v  

            To víš, někdy holt člověk někde něco zacáluje…

            0 0
          • jIrI___  

            S tím se při nákupu nejen ze zahraničí počítá, holt daň za nižší ceny. Někdy to vyjde, někdy ne. Já většinou volím variantu, že zboží dám na český bazar za cenu, za kterou jsem koupil. Vyhnu se opruzu s vracením do zahraničí a nemusím platit to poštovné zpět. Pokud jsi koupil výhodně, budeš mít prodáno za několik hodin a pár korun ušetřeno.

            0 0
            • Cavendish  

              Já vždy kupoval na B24 a tam byl lístek na vrácení běžný. A tady sem si to bohužel neověřil. Moje chyba, člověk se učí.

              0 0
              • Hrabex1  

                ja myslim, ze kupovat trertry pres eshop neni dobrej napad. A jak jiz bylo psano, je to dan za nizke ceny, zrovna na bike-discount byvaji slevy nejzajimavejsi.

                0 2
                • Cavendish  

                  Bohužel mám relativně malou nohu 42,5–43 ale velmi širokou a vysokou. Obešel sem všechny kamenné prodejny v okolí, ale žádná neměla wide tretry v nabídce.

                  Nezbylo než to prostě zkusit takhle

                  0 0
                • zdenek  

                  Obecně to není špatný nápad. Někdy koupím 2–3 velikosti, doma v klidu vyzkouším a nevhodné vrátím. Samozřejmě počítám i se zpětným poštovným. Lepší než objíždět prodejny, kde jsou menší možnosti výběru a vyzkoušení.

                  0 0
                  • DePaX  

                    Ale když máš fakt širokou hnátu a nechceš mít o 2 čísla větší, může se tento postup dost protáhnout a prodražit. Verze wide jsou širší jen o pár mm.

                    0 1
            • Breakpain  

              Tak to mně se ještě nepodařilo, asi mám špatný typ zboží :-)

              0 0
              • jIrI___  

                U mě to je nejčastěji v případě obuvi nebo civilního oblečení. Mám prostě rád, když všechno sedí tak, jak má. Ne vždy se to střihem podaří. Pořád je pro mě příjemnější nevyhovující kousek prodat, než nakupovat v kameňácích a poslouchat u toho rady „odborných podavačů“ nebo sledovat jejich otrávené výrazy, když boty zkouším třeba přes hodinu, protože za 5 min fakt není reálné poznat, jestli sedí dobře na noze :)

                1 0
                • Breakpain  

                  Ja Te chapu, ja jen ze jsem nikdy nic nasledne neprodal za nakupku a musel jsem niz :)

                  0 0
    • RMX  

      Zkusím to tady.. Nebude někdo dělat třeba větší nákup na BD? Sháním tyto výstelky do přilby Uvex ale v ČR se nedají vůbec sehnat. Nejlépe z Prahy a domluvit se někde potom na předání. Uhradil bych předem na účet a nebo po domluvě.

      https://www.bike-discount.de/…vo-c/i-vo-3d

      0 3
      • K2  

        This product is currently not available! …asi si budeš muset počkat

        0 0
    • Honziz  

      Nevím zda je na to někde lepší vlákno nebo ne, zkouším zde.

      Nevíte co je za háček tady na téhle vidlici?

      https://www.bike-discount.de/…pered-kabold

      Na bike discount, je za 399 eur, u nás většinou za dvoj/trojnásobek ceny. Všiml jsem si že má asi starší tlumič (FIT 4 vs Grip SL) ale ani to mi neříká že by měla být o tolik levnější než novější verze. Díky za postřehy.

      0 0
      • Azmir  

        Žádný háček tam není, můžeš s klidem objednat.

        4 0
        • Honziz  

          Díky za rychlou reakci. Ví někdo proč to můžou nabídnout za o tolik lepší cenu než všechny obchody u nás?

          Viz třeba:

          https://www.cyklosvec.cz/…12x100-cerna

          https://www.mtbiker.cz/…p201444.html

          0 0
          • Vilém  

            Co je na tom divnyho? Proste se toho chteji zbavit. Kolik myslis, ze se najde lidi jako ty, kteri uvazuji o koupi neceho takoveho?

            1 2
          • Regnialf  

            ČR specifický trh, lidi si rádi připlatí :).

            Německo, Rakousko slevy 50%, v ČR nic moc.

            4 0
            • enjoy  

              Jsem ale přesvědčený, že čeští prodejci jsou v tom dost nevinně.

              V ČR je celkem obvyklé, že výhradní VO dodavatel se ke svým odběratelům chová prakticky jako k maloobchodním zákazníkům a svých 20 – 30% si rád nechá. Koncovým prodejcům blahosklonně nechá krásných 20, či 25%(znám VO dodavatele, kteří ti dají třeba ze zboží za 20k cenu 19.700,– a buď vůbec rád, že to dostaneš, protože kde bys to jinde vzal) ještě aby se při rozloučení poklonili.

              Pak čeští prodejci jen z povzdálí koukají na to, jak to Češi kupují z Německa, ale můžou se to tak maximálně dívat s neradostný výrazem ve tváři(a s nalepkou zloděje jako bonus :-D)

              5 1
              • Honziz  

                Tak to je hodně smutné.

                0 0
              • Radek Broz  

                Dost lidí z branže jak dovozce tak koncáky znám a beru, že jsme malej trh a jsou tu jin možnosti + fakt jim třeba dovozce dá věci za víc než je běžná cena na německejch e-shopech. Dost si jich za to ale může.

                • často sem třeba dovezou jen některý barvy/varianty (a já chci vždycky tu, kterou oni vyřadili).
                • Jednou jsem si psal s lidma z jednoho MTB/MX shopu, co vítězoslavně promovali naskadnění nový kolekce ohledně toho, kdy budou mít určitou bundu z tý nový kolekce za tehdy asi trojku, což mi nepřijde úplně závratná suma. Odepsali, že by to tu přece nikdo nekoupil.
                • Stejně tak třeba nějaká značka mění barvy oblečení 2× ročně a německý shopy pak vyprodávaj běžně za 60–40% Tady to radši všichni budou skladova a běžně tu vidíš 5+ let starý kolekce. Když to sušej roky, dají na to 10–20%, protože na tom přece neprodělaj a možná si to za to někdo jednou koupí. Mám jeden dres snad 10 let a furt se tu dá koupit:)
                • často toho naberou radši málo, protože co kdyby se to pak náhodou neprodalo a tak tu často dost věcí ani nekoupíš, protože nejsou skladem a už asi ani nebudou
                • Navíc českej přístup často je „máme na reklamaci 30 dní, tak to bude 30 dní“ (a i tady na b-f to jsou schopní lidi hájit.)

                Já už tu až na drobnosti na bike nekupuju vůbec nic. Vlastně už tu ani nic nehledám a rovnou koukám na b24/b-d/b-m-o – to už musí bejt fakt vyjímka, že neco potřebuju rychle. Pak se nestačím divit, co to tu stojí a že kromě Kupkola to stejně přijde za stejnou dobu, za jakou by to šlo z Německa.

                5 3
                • enjoy  

                  V mojí branži musíš zpravidla(pokud chceš mít fakt naskladněno ve všech novinkách a jet trošku bomby oproti konkurenci) mít jiný business, který to podrží.

                  Takže buď se na to vykašlat, i když tě to baví a nebo být opatrný a tím pádem vypadat trošku nutně, oproti třeba tomu Německu.

                  0 0
                  • krabica  

                    Tak, ještě je možnost jet bomby a zaměřit se na zákazníky z celé Evropy, ale na to tu zjevně nikdo nemá koule. :-)

                    2 0
                • Lemrouch  

                  Co se reklamací týká bych tě rád upozornil, že Německo narozdíl od nás nemá v zákonech zakotvenou žádnou povinnou lhůtu, do který se reklamace musí vyřešit, takže zlatá ČR (aspoň v něčem).

                  V létě jsem reklamoval vidli. Přes měsíc ležela v Bike-discountu na hromadě, než se tím nějakej jantar probral (a v mailu se vymlouvali na „seasonal reasons“ nebo co), a pak ji teprve poslali dodavateli, kterej taky nespěchal. Trvalo to přes dva měsíce. U nás bych dávno dostal peníze zpátky, a koupil si novou vidli. Takhle jsem přišel o nejlepší část sezóny. Všechno má svoje pro a proti.

                  0 0
                • shcorepi  

                  Nejsem si jistý, jestli s těma cenama je to spolehlivě, jak píšeš.

                  Zkusil jsem namátkově

                  Přehazovačka Shimano Deore XT RD-M8100-SGS

                  Kupkolo 1890 Kč

                  B24 84,38×25,5Kč=2151 Kč

                  Přehazovačka Sram GX Eagle

                  Kupkolo 2590Kč

                  B24 96,59×25,5=2463Kč

                  1 0
                  • enjoy  

                    Neřekl jsem ale, že obchodník slepě nakupuje jen u výhradního dodavatele.

                    Pochybuju, že Paul Lange je tak pružná firma, která chce svým odběratelům nastavit konkurenční podmínky oproti cizině.

                    Třeba když to vezmu k mému BMC Twostroke, jsem přesvědčený, že Bikero, ani Kolokrám to nemají napřímo, ale vyloženě od bike24, protože se sveřepě drží o cca 15% nad cenami bike24(až na akce, kdy jim trošku ujedou nervy a jedou skoro za nákupku).

                    Ale jinak, překup mezi „konkurencí“ je úplně běžná věc.

                    0 0
                  • čel.A  

                    Tak výjimka potvrzující pravidlo :-). Nic není 100%, nicméně když se podíváš na BD, tak si zase o něco níže. A šíře jejich nabídky je nesrovnatelná. Většinou kupuju více věci, na 1–2 kd jsem možná podobně jako v ČR, vetsina je ale cenou výrazně pod ČR, viz ten příklad s vidlicemi výše.

                    Me ještě dobře funguje Idealo.de + zaslání zboží přes znemecka.cz. A je to prave kvůli vratkám dražších věci, ktere jsou často po DE zdarma, ale z CZ uz musíš platit.

                    1 0
                  • tomxxx  

                    Teď už se to zase vrací na normální úroveň i v ČR, hlavně kupkolo.

                    Před dvěma lety to byl extrém, kdy Evropa zjistila, že jim leží věci na skladech, ale v ČR drželi covidové ceny. Už loni ČR zlevnilo a Německo trochu zdražilo.

                    0 0
                  • peo  

                    Spotřebák je tady kolikrát levnější než v německu. Jenomže v případě že je v DE akce tak ty ceny jsou úplně jinde (narozdíl od čech kde akce znamená dáme 5% slevu).

                    Třeba teď SM-RT64 203mm (na kupkole za 790,–) za 10EUR… (samozřejmě jsem vzal celý paklík) Jo jasně byl to výprodej, ale když si vezmu za cca 10let co v podstatě české prodejce ignoruju tak jsem ušetřil šetimístnou sumu. Jinak už to není jen o německu, už i v polsku jsou ty ceny velmi zajímavý.

                    Se slzou v oku vzpomínám když jsem asi před 10lety chtěl kupovat endurko Cube (v té době cca v polovině ceny nové fabie), napsal jsem několika prodejcům ať napíšou cenu že vyberu nejlevnějšího (servis a podobné služby nepotřebuju). Některé odpovědi byly nepublikovatelné, někdo vůbec neodpověděl, jeden napsal jestli když kupuju rohlíky tak taky smlouvám a podobné perly. No a to se ve mě zlomilo, koupil v německu a už tam zůstal.

                    0 0
                    • tomxxx  

                      Ty se divíš? Kdybych byl prodejce a někdo mi takhle napsal mail, cítím to úplně stejně. Neodpověděl bych ti, nebo ti napsal strohé bohužel, ale v hlavě by mi jelo, jak tě poslat do někam. Když prodávám na bazaru, je to stále, že někdo chce slevu. Většinou mám ale nastavenou cenu tak, že to tam chvilku leží, ale pak to koupí někdo, kdo to potřebuje a né překupník. Když si napíše o slevu, tak většinou takovou, že kdybych to na ten bazar dal, mám do druhého dne 20 poptávek, tak proč bych podporoval nějakého vykuka přeprodejce. Ve velkém shopu je to podobné.

                      0 1
                      • jecnak  

                        Slušná a korektní komunikace obchodníka se zákazníkem i v případě, že mu nemůže nebo nechce zboží prodat, je pro mě vizitka toho, jak a jestli by řešil případné reklamace nebo nestandardní požadavky. U kola za více než 100000 je to pro mě dost důležitý parametr.

                        0 0
                        • gerrard  

                          Tak ono strašně záleží, jaký dotaz dojde. :) Někdy to člověku nedá a prostě se tomu stylu komunikace rád přizpůsobí. :)

                          0 0
                        • enjoy  

                          Poptávka ve stylu „poptávám xxxx a rozeslal jsem to dalším deseti a vyberu toho nejlevnějšího a vůbec mě to jinak nezajímá“, to osobně buď ignoruju(i přes můj vnitřní kodex odpovídat v podstatě na cokoliv), případně to nejdřív interně proberu s tou konkurencí, kde se tomu zasmějeme:-D a nebo věcně odpovím, že cenu vidí u produktu.

                          Pak jsou poptávky, které se v podstatě ptají na to samé, ale komunikace je na trošku jiné úrovni:-).

                          3 0
                          • peo  

                            Ono v té době měli všichni prodejci Cube v ČR na korunu stejnou cenu. Takže je asi vydráždilo to, že jeden z nich povolí a ostatní utřou :)

                            Přitom stačilo odepsat že mají cenu „nařízenou“ nemůžou s ní hnout ale můžou přihodit zdarma třeba to a tohle, nebo nějaký kredit. Kreativitě se meze nekladou :)

                            0 0
                            • enjoy  

                              Tak buď měli cenu nařízenou a nebo si sami sedli ke kulatému stolu. Jedno z toho:-).

                              K tomuhle chování ale obvykle nevede nenažranost, ale stav, kdy už konečně (přes veškeré slevy na dřeň) potřebuješ na něčem něco udělat, aby ti to dávalo smysl.

                              Nebývá to tak, že se takhle dohodnou a mají při tom plný pupky.

                              Samozřejmě jako zákazník to nemusíš vidět kladně a půjdeš třeba do toho Německa atd..

                              0 0
                              • gerrard  

                                Jednu dobu před masivním nakupováním na Internetu byl rozdíl v koncových cenách DE, CZ snad 30%. Tak jsem pro Cube jezdil do Rakouska. Dnes už to nakupování v zahraničí snad ani nestojí za řeč. Člověk si po Evropě nakupuje jak je libo a nemusí se omezovat na místní prodejce.

                                0 0
                              • Azmir  

                                Tak jestli si taky prodejce a s klidem tu přiznáváš kartelové dohody, tak se snad ani nemůžeme divit, že to tu vypadá, jak to tu vypadá.

                                1 0
                                • enjoy  

                                  Jsem prodejce něčeho, ne cyklo. Sice související, ale ne přímo cyklo:-)

                                  Kartelové dohody samozřejmě vznikají úplně všude, ve všech kategoriích zboží, ale i služeb.

                                  My jsme naštěstí tak malí, že na jakékoliv dohody praktiky ani nemáme vliv:-D

                                  Běž si třeba koupit Playstation 5 za dobře:-). Hodně štěstí.

                                  Jinak ideální stav je, pokud se na kartelu nemusí domlouvat prodejci, ale je to befel přímo od dodavatele. Dokonce prodejci si i často vybírají, co budou prodávat s ohledem na to, jak je dodavatel schopný si to pohlídat.

                                  Tato situace nevznikla z nenažranosti(ob­vykle), ale z toho, že se zboží dávalo komukoliv(asi jako hypotéky a půjčky) kdo si o to řekl, vůbec to třeba nebyl jeho business, takže ho netrápilo dát na to 3% a likvidovat tím ostatní, pro které to hlavní business byl.

                                  PS: vítej v reálném světě:-D

                                  3 0
                                • peo  

                                  V tý době to byla asi nařízená cena a pokud by to někdo z prodejců porušil tak by už měl na další sezonu utrum. Proto ty podrážděný emaily. Ale teď jsem se schválně kouknul a přiznávám dostal jsem i dvě slušný odpovědi, kde jsem dostal nabídku na jiné kolo.

                                  0 0
                        • tomxxx  

                          Ber to zase z druhé strany. Člověk, co si napíše o slevu většinou nebývá někdo, kdo u tebe něco utratí a že s ním bude slušné jednání. Já takový lidi na bazaru posílám prostě rovnou do háje, protože většinou se mi to vymstilo – dal jsem slevu, pak volal, že to chce vrátit, jestli bych to někam nedovezl (na Slovensko v lockdownu jeden chytrák), poslal na dobírku, pak to nepřevzal atd. Je to prostě první červenej vykřičník, že takového člověka nechci řešit. Pokud ten shop neumírá, takového zákazníka prostě nechceš. Něco jiného je přijít osobně, slušně se poptat na kola a obchodník ti třeba 10% nabídne.

                          0 0
                          • Ukrutony  

                            Nesoudil bych tak rázně. Na bazaru si o slevu říkám často, slušně… Prodejce, pokud to má skutečně napálené a leží mu to tam dlouho téměř vždy něco pustí, a spokojení jsme oba. Stejně tak když se sám potřebuju něčeho zbavit a člověk si pro to třeba i sám přijede, rád mu něco sundám. Úplně se za to nestydím.

                            Samozřejmě vycházím z toho, že každý nemá načtené vlákno „inzeráty na kola k smíchu“, aby věděl naprosto přesně, jaká je adekvátní cena čehokoliv a každý kdo ji nerespektuje je pak neználek, hejl nebo socka :D

                            1 0
                            • tomxxx  

                              Já rázně soudím, prostě nemám dobrou zkušenost. Chceš, nechceš, tvoje škoda, koupí jinej. Nejhorší zkušenost mám, když jsem dával něco zadarmo.

                              0 0
                      • peo  

                        No nebavím se o koupi věci za pár (desítek) tisíc… Hele když půjdeš kupovat auto tak vlezeš do prvního salonu řekneš tohle chci, kolik vám dlužím? Řekl bych, že si necháš udělat nabídku od několika prodejců a vybereš nejlepší nabídku. A pro mě byla rozhodující pouze cena. Výsledek byl že jsem koupil v DE kde cena i bez smlouvání byla o dost nižší.

                        0 0
                        • enjoy  

                          Když napíšeš mailový dotaz, dobrý den, rád bych u vás koupil to a to. A rád bych se zdvořile zeptal, za jakou oboustranně zajímavou cenu jste mi ochotní zboží prodat?

                          Pokud ti na tohle přijde nepublikovatelná odpověď nebo případně žádná, tak to už není problém s hlavou na tvé straně:-)

                          Když ale nazapomeneš dodat, že jsi to rozeslal dalším(samozřejmě s myšlenkou, že když to teď vědí, o to víc se budou s cenou snažit – taková reverzní psychologie spíš:-D), tak z toho moc nekouká.

                          2 0
                        • tomxxx  

                          Sám píšeš „vlezeš“. Jo, vlezu do salonu, neobepíšu maily všem v republice.

                          Když je shop fungující, tak si z nějakého obratu 100 tisíc úplně na prdel nesedne. I relativně malé cykloshopy v praze prodávají takové jednou týdně. V zimě mají objednáno zboží třeba za 10mil a většinu v sezoně prodají za katalogovou cenu minus 10% třeba lidem, co tam přijdou osobně a naváží kontakt.

                          0 0
                          • peo  

                            Ok napsal jsem blbě, mělo být „napsal jsem žádost o cenovou nabídku“

                            Jinak fakt považuju za nereálné abych si vzal týden dovolený objel jsem republiku a osobně si vyžádal „oboustranně zajímavou cenu“ (abych udělal dojem) s tím že mé rozhodnutí vám řeknu na konci týdne, ještě musím objet 5 měst :D

                            A trh e-commerce se začíná dělit na dvě části. Jedna z důrazem na nejnižší cenu a druhá z důrazem na služby, servis atd. Ten kdo zůstane uprostřed (nabídne průměrnou cenu a průměrný nebo žádný servis) tak skončí..

                            0 0
                            • enjoy  

                              Ale tomu nejde naproti český zákazník, který chce nejnižší cenu(nemá přece na čele namalovanou jitrnici, že) a zárověň služby a servis:-D

                              1 0
                              • MatS  

                                Zkrátka platí pravidlo, nechci slevu zadarmo. U nás si zákazník myslí, že si jde koupit něco trochu drahého a že si prodejce sedne na zadek a bude házet slevami, ještě když se zákazník chová arogantně a vydírá poptávkami od konkurence. Navíc je potřeba rozlišovat prodejce typu eshop a prodejce, který krom toho provozuje prodejny a sklady, poskytuje poradenství, předváděcí akce atd. Ono všechno něco stojí, ale zákazník si toho nějak neváží. Ale bez zardění si pojede kolo vyzkoušet do prodejny a pak si ho levněji objedná z eshopu.

                                Já dělám u dovozce (jiný business než kola) a co vidím drzost zákazníků volat si o slevu, chtít nadstandardní služby a to u nás neutratili ani korunu.

                                Pokud zákazník jedná férově, tak se vždy domluvíme k oboustranné spokojenosti a rád se vrací.

                                0 0
                                • gerrard  

                                  Čeho si má jako zákazník vážit? :) Toho, že mu chce prodejce něco prodat, vydělat na tom a mít ze zákazníka užitek? Je to obchod ne charita.

                                  2 0
                                  • enjoy  

                                    Přesně jak říkáš, je to obchod, ne charita.

                                    Nevím, jestli to myslíme oba stejně, ale tak to je:-)

                                    0 0
                                  • MatS  

                                    To je přesně pohled zákazníků u nás. Chtějí nadstandardní support, ale nechtějí si za něj připlácet. Zákazník by si měl vážit toho, že krom zboží dostane i nějakou přidanou hodnotu ve formě poradenství, poprodejních služeb a tak. Nemám čas to rozepisovat. Tohle ti eshop s nízkou cenou nedá.

                                    Uvedu příklad. Žena potřebovala nové lyžáky, ale jelikož je výborná lyžařka, tak měla dost vysoké nároky. Jenže má trochu nestandardní tvar nártu/chodidla. Vybrala si top model od Lange. Jenže na eshopu se bála, že se netrefí, nebudou sedět a tvarování botičky jí nikdo neudělá. Tak jsme jeli do Vrchlabí do nejmenované prodejny, kde byl vstřícný personál, který se nám věnoval asi hodinu, měl daný model skladem a poskytl komplet profi přístup a servis a žena odcházela spokojená s tím co chtěla. A vůbec jsem neměl problém jim zaplatit katalogovou MOC cenu a ani mne nenapadlo žebrat o slevu. Rád se tam vracím a jako věrný zákazník mám již slevu samozřejmostí a nemusím o ni žebrat.

                                    Tohle ti eshop nikdy neudělá, musíš si poradit sám. Ale zas koupíš levněji. Ale eshop má na tom zboží menší marži. Nevidím v tom problém.

                                    Vždy je to byznys a nikdo to nedělá zdarma. Někdo jede na kvantitu, někdo na kvalitu.

                                    Tím se nechci zastávat žádného prodejce a ani nikoho hanit.

                                    0 0
                                    • jecnak  

                                      Koukám, že jsem zas kopnul do vosího hnízda. Každý vztahovačně vidí rovnou rudě. Spíš jsem narážel na to, že prostě už prvotní komunikace, třeba na debilní požadavek může a snad by i měla proběhnout ze stran prodejce korektně. Tj buď naprosto debilní a vulgární požadavek ignorovat nebo slušně odpovědět.

                                      A jak píšeš, pokud je ze strany prodejce opravdu výborné jednání a jako zákazník nakupuji s pocitem, že jsem za své peníze dostal odpovídající servis, nemám nejmenší snahu žádat o slevu – případ v létě v Dolomitech při nákupu chráničů a dresů.

                                      1 0
                                    • gerrard  

                                      :) Znova opakuješ ten stejný blábol, že by si měl zákazník vážit obchodníka. To je naopak. Obchodník si má vážit zákazníků, protože z nich žije a je to jenom na něm co všechno je ochotný udělat proto, aby prodal.

                                      1 0
                                      • MatS  

                                        Nikde nepíšu, že si obchodník nemá vážit zákazníka. Pouze popisuju z mé přes 20 let dlouhé praxe, jak se zákazníci chovají. Ono je zajímavé si to vyzkoušet jednu i druhou stranu barikády, co jsem možnost měl. Mnohokrát se na mne zákazníci obracejí, že konkurenci již nechtějí vidět, ať jim pomůžu.

                                        Ono je to trochu jinak, než si dost lidí myslí. Obchodník potřebuje zákazníka a zákazník obchodníka. Musí to být win-win, spokojenost oboustranná.

                                        Ale myslím, že se tu rozvířila diskuze na úplně jiné téma, než je téma vlákna, takže nemá smysl v tomto pokračovat.

                                        1 0
                                    • peo  

                                      Ale je přeci v pořádku, pokud jako zákazník chci nadstandardní služby tak si je musím zaplatit. A pokud je dostanu v odpovídající kvalitě tak je i velmi rád zaplatím a spokojenost bude na obou stranách. A rád i doporučím dál.

                                      Ale pokud jako zákazník nechci žádné služby, servis, atd.. a jediné kritérium je cena, tak koupím kde je nejnižší. A vůbec mě nezajímá jestli musí prodejce živit obchod, sklad, a má větší nákupku než je prodejní cena v zahraničí…

                                      A pokud obchodník nabízí cenu která počítá s nadstandardním servisem, a já ho nepožaduju tak pak nemůže být nas..nej že se zeptám zda by s tou cenou šlo něco udělat. On může říct „nemůžu“ a celé to může probíhat ve slušnosti z obou stran. A samozřejmě se nebavím o zboží za pár tisíc.

                                      2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.