Ahoj,
mám chuť přejít od svého operátora (T-Mobile) k Bleskmobilu i s přenesením čísla. Potřebuji pouze volat sem tam nějaká SMS. Pokud už jste to někdo přešel, zajímali by mě vaše názory. Díky
Ahoj,
mám chuť přejít od svého operátora (T-Mobile) k Bleskmobilu i s přenesením čísla. Potřebuji pouze volat sem tam nějaká SMS. Pokud už jste to někdo přešel, zajímali by mě vaše názory. Díky
pokud nepouzivas data, asi OK. Jinak absolutni ylo. Jsem neustale obsazeny, nechodi notifikace o zmeskanych hovorech a zpoplatnena, priserna infolinka, bez jakekoli ochoty cokoli resit. ja uz bych tam nesel…
Tak já pouze volám a to málo takže zatím mi to stačí ale příde mi to na služby chudý. Např. nevím jak nastavit aby chodilo upozornění na maily.
Ty zmeškané hovory by mě tedy taky zajímaly zda to funguje či ne.
Není to náhodou O2?
Ano. Virtuální brend pro lidi kteří myslí jak to těm operátorům nadaly.
Jinými slovy – lepší než drátem do oka (v té naši telekomunikační džungli). Ten druhý odkaz je už mimo, protože to povinné dobití nastavili na 6 měsíců.
Jak proto koho. Žádný exodus k O2Blesku nenastal.
Můj názor je, že se velice umě zbavili, nebo zacpali hubu určité skupině zákazníků.
nejen ze se to neda cist, ono to ani nedava smysl.
Takže bys radši nic takového tady nechtěl a chtěl mít všechno při starém? Já (i když se mě to moc netýká) jsem rád, za každý malý štěk, který vede k trochu rozbouření těch stojatých vod našeho trhu. Vidíš výsledek – konkurence dočasně taky zlevnila, ze 6,50 na 2,50 Kč/min. a to pro spoustu lidí je výrazný rozdíl…
Jak píšu žádný exodus od těch ošklivých a předražených k tomu spasnému Blesku nenastal. Takže lidem ta nabídka zanic nestojí. Nebude se jim volat ani hůř ani líp, ani levněji nebo draze.
Jedinej efekt kterej pozoruji je, že na Internetu se za poslední rok oběvilo neskutečný množství prudičů bez znalostí ekonomiky nebo daných propojovacích technologií. Který otravujou s tématy předplacenky nebo VoIP.
Tak jasně, zatím snad žádná čísla, kolik lidí přešlo nebo začalo používat Blesk Mobil během měsíce a půl, nejsou. Tohohle operátora či jak to nazvat bych přirovnal k nízkonákladovým bankám. U nich se taky žádný exodus nekonal, ale své cílové zákazníky si našly a trochu pomohly aby ostatní banky reagovaly a snížily nebo zrušily některé poplatky. Stejně tak Blesk Mobil si své zájemce najde (lidi, kteří volají, píšou smsky, a nechtějí se vázat smlouvou).
Je to v podstatě předplacenka od O2, která jen využívá známé jméno a distribuční síť od Ringieru. Volání za slušnou cenu, podpora dle zkušeností ne zcela ideální.
Pokud ale vím, tak i ostatní operátoři reagovali a 2,50 za minutu už nabízí taky – moc mě ale tahle část trhu nezajímá.
Celkově pořád nic moc, zvláště v porovnání s firemními tarify, kde 1 kč/minutu není žádnou výjimkou.
nevím, o jakém firemním tarifu mluvíš, ale „FIREMNÍ“ :-) tarify jsou hluboce pod 1Kč/min.
když jsem viděl náš zaměstnanecký program, tak jsem myslel, že padnu (nemám nic společného s operátory) a to jsem se dozvěděl, že to ještě není úplně nejvýhodnější … že jsou i lepší.
Nejlepší na tom je, že pokud člověk pracuje v nějaké větší firmě, tak se ty firemní tarify aspoň částečně přenášejí i na zaměstnance a jejich rodinné příslušníky (paušál 1,9 Kč/měsíc, 60 volných minut, 50 volných SMS, volání v rámci „firemních“ čísel zdarma, apod.) :)
tak tak … a neomezený datový tarif skoro zadarmo (bez jakéhokoliv FUP). brácha měl účty za telefon řádově 2–3 tisíce a teď má cca 1/10 a to dělají hlavně SMS, které máme drahé
Tak zas takhle výhodných benefitních paušálů moc lidí nemá. Nic to ale nemění na skutečnosti, že ceny pro velké a malé zákazníky jsopu řádově jiné. :-(
Naopak. Myslím že dnes to má každá větší firma. V naší firmě může každý zaměstnanec vlastnit až 4 čísla za těchto podmínek.
tak ty Firemní tarify se ale odvíjí od podepsané měsíční útraty a je rozdíl jestli je to 5,10 nebo 50 litrů :D
tak to je samozřejmě logické … ale i přes tu cenu, která je v rámci zaměstnaneckých tarifů na tom ty operátoři vydělávají … to je k zamyšlení
To není k zamyšlení, to jsou prostá čísla, když koukneš na čtú, zjistíč, že maximální cena mobilní terminace je momentálně 0,55kč/min a už je v diskuzích snížení na 0,27kč/min… takže marže na tom pořád mají:-) Nehledě na to, že reálné velké zakázky se dotují mnohdy jinými službami (do výběrka se dává sazba za minutu minimální a prachy se vyberou na datech, instalacích, paušálech a nebo reklamě a pokreje se to rezidentama). Pro rezidentní klienty to ale tak růžové není, tam není důvod jít s cenou dolů, je snad naděje, že MVNO to změní, ale pochybuju, v podstatě půjde o legalizace současných šedých operátorů a byli by to magoři, kdyby výrazně kazili ARPU na rezidentních službách, zvláště poté, co v bussiness segmentu to v rámci konkurečních bojů šlo do kopru dávno. Takže pokles cen asi bude, ale nijak prudký a dramatický.
k zamyšlení to pro mě je v tom smyslu, že když znáš tyto ceny a pak máš přejít na ty „klasický“ … dlouhou dobu to nemusím řešit, ale stejně je to síla
proč to v okolí (zahraničí) jde a u nás jsou ty ceny mimo … to je k zamyšlení
podobně jako Škodovky… před pár lety stála Fabia vzor žebrák skoro 300, teď za 300 je skoro oktávka (sice taky žebrák, ale je to větší kus auta). tak doufám, že to časem pohne i operátorama … teda, ono se to hejbe, před 15 lety jsem měl tarif za 800Kč/60min (Eurotel), před 12 lety 300Kč/60min a dnes už je to asi taky maličko jinde
nejsem idiot, chápu, že velký zákazníci mají jiný ceny, ale rozdíly v řádu stovek (skoro 1000) procent mi přijdou ujetý … to bych chtěl kupovat auta :-)
Přejdi k Vodafonu tarif ČD
http://www.mobilmania.cz/…default.aspx
jinak náš zamřelý „specifický“ mobilní trh snad nemá cenu ani komentovat…
Jj – na volání a sms to stačí, pokud nejsi moc náročný. A cenově čtvrtina proti cenám pro soukromníky běžným.
Babicka i deda presli. Myslim, ze je to pro starsi lidi idealni reseni.
manželka na MD přešla a já už mám kartu koupenou, přenos čísla trval cca 6 hodin. O zákaznické lince nemůžu říct, že by nechtěli nic řešit. Telefon používám pouze k telefonování, sms nepíšu, net na mobilu pouze přes wifi. Chválím přehledný výpis hovorů v online samošce.
Už ho používám cca. měsíc a vše bez problémů i s přenesením čísla. Tak jsme přešli všichni, já + manželka + dvě děti. Páč proč volat na předplacenku u T-Mobile za 5,90 když to jde za 2,50 a na paušály jim kašlu.
Přešla jsem s číslem (taky od T-mobilu) a zatím dobrý. Mám to na volání, sms a příležitostně internet (je tam 100MB za 100 na měsíc) Nevýhoda je max ta zpoplatněná infolinka…
Tak nevím, pořídila sjem si Bleskmobil a poslala křížovku, dostala jsem odpověď, že je správně. Z kreditu se to neodečetlo a v odeslaných zprávách to není. Tak došla či ne. Poslala sjem druhou a stále to píše, nelze odesílat. to nejdou z tohoto bleskmobilu posílat křížovky za 9 nebo 10 Kč. Děkuji za radu a zkušenosti.
Asi to bude chtít vlézt na tu Bleskmobilí internetovou samoobsluhu a podívat se co tam máš, nebo nemáš aktivované.
A pravděpodobně budou Platební služby přes SMS i hovory blokované. Někteří malý operátoři to tak dělají. Ačkoliv tohle není operátor, ale překupník:-D