Včera jsem namontoval vidlici Rock Shox Recon SILVER TK „V“ brzdy.
Vzhledem k vedení zamykacího bovdenu mám zatím bovden pod blatníkem a koukám po nějakém vhodném řešení.
Jak to kdo máte vyřešené ??
O rady zadoď blatník nestojím :-)
Včera jsem namontoval vidlici Rock Shox Recon SILVER TK „V“ brzdy.
Vzhledem k vedení zamykacího bovdenu mám zatím bovden pod blatníkem a koukám po nějakém vhodném řešení.
Jak to kdo máte vyřešené ??
O rady zadoď blatník nestojím :-)
Zadoď blatník!! Zadoď to!
:DD
Tak tak, blatníky jsou pro slečinky.
Nahoď fotku a zvýšíš šanci na relevantní radu;)
Na jednom kole mám Recona, ale blatník tomu vůbec nevadí, ani půdorysně bowden nejde přes kolo. Tak netuším jak to tam máš namotaný.
A ono to něčemu vadí, když to jde pod blatníkem?
Zamaže se !
Blatník o ten bovden drnčí. To mi vadí.
Ale dnes jsem našel dva blatníky, které se dávají přímo nad kolo, ne na horní část vidlice.
Jo, to som riesil, nejak vyriesil a ten blatnik drnci aj sam. Takze vybavene nadobro.
bez fotky těžko radit…jinak jedinou kloudnou radu si zavrhl hned na začátku… :D
Tak jsem to nafotil :-)
A blatníčky co nevadí:
Mucky Nutz BENDER FENDER XL
http://www.trailshop.cz/index.php…
Zéfal No Mud
Jestli tam ten bowden nezavazí při propružení, tak bych to neřešil.
Drnčí o blatník :-(
Problém je, že v krámech tohle neokoukneš, nemají na kolech blatníky.
Zkusím ještě trochu urovnat páčky na řidítkách, aby ten bovden tak netrčel dopředu a uvidíme. Přijde mi ten oblouček zbytečně veliký, asi kousek bovdenu ucvaknu.
od vidle bowden rovně dopředu, pak obloukem šikmo nahoru a doleva, na lock na řidítkách pružné kolínko od V brzd a je to
A jestli se bowden dotýká blatníku, tak ho olep izolačkou nebo něčím podobným, ať se ti časem neprodře. Mě takhle třel bowden zamykání a V brzdy a za půl rok byl bowden zamykání durch.
Mimochodem Smart Sam není zrovna dobrej plášť :)
Cely bowden bol durch alebo len pogumovanie?
Pogumování bylo pryč a už to začínalo hlodat do železa.
Bovden je snad snadno nahraditelný, ne ? To je řadící nebo brzdová verze ? Ale proto to řeším, takhle se mi to prostě nelíbí.
Co máš proti mému oblíbenému plášti ? Smart Sam jede a vydrží. A v terénu je to dobrý kompromis. Jo, a není kevlarový, je to drátová verze, za 286 Kč :-)
Ano, bowden je snadno nahraditelný, ale proč jej nahrazovat, když stačí jej oblepit izolačkou a nelikviduje se.
Jede a vydrží, ale jsou lepší pláště. Já jsem jej vyměnil za Nobby Nic 2.25 a na předním kole ten lepší grip je poznat. A taky jezdím drátové verze, takže nějakých 300 až 350,–.
Bowden je řadící. Dej si ovládání zámku na pravou stranu a nebudeš řešit blatník. :)
Jak prosté, milý Watsone:)
Koukám, že jsem měl vyfotit i obsazenost řidítek :-)
Podle všeho je ta páčka na levou stranu, pokud se tedy nedělá jen jedna verze. Páčka je dál od gripu, čudlík na odemčení je blíž. Přijde mi to takhle logické.
Každému vyhovuje něco jiného. Jelikož páčka vyžaduje delší pracovní krok pro obsluhu, dal jsem jí blíž ke gripu a čudla dál, tudíž doprava. Ale není to žádné pravidlo. ;)
Nedrnčí :-)
Alespoň mně ne. Vozím to stejně, jak to máš ty. Blatník mám nějaký prachobyčejný, snad SKS Shockblade. Možná to opravdu půjde vychytat délkou bovdenu.
Jo, budu to ladit, mám tu vidli od středy, dnes je teprve pátek. Je to práce na roky :-)
Osobně bych vrtl blatník a chytl k němu bowden bzzz páskou.
Kdyz si pohrajes s lockem – potocis ovladaci prvek o par stupnu a drzak bowdenu – tak by to mohlo jit i za vidlici…
S bowdenem lockoutu sem na jednom kole taky bojoval a nakonec sem to vyřešil takový DIY bastlíkem pomocí vodící trubičky z V-brake. Mrkni na fotku . Tohle řešení by mohlo fungovat i v tvém případě. Povolíš objímku s dorazem bowdenu a otočíš jí dozadu. Nasadíš vodící trubičku z Véčka tak, že ti povede pod spodní rámovou trubkou na druhou stranu a tam už nasadíš bowden a dovedeš k páčce…;)
Náhradní trubičku koupíš za pár korun u Kerdy.
To je zajímavé řešení :-)
A koukám, že máš parádní zamykací páčku. Já mám jen klasiku na řidítka.
ten blatnik je moc velky a siroky. orez ho