Rozhoduji se mezi těmito brzdami (bez ohledu na cenu), jaké by jste zvolili Vy?
Rozhoduji se mezi těmito brzdami (bez ohledu na cenu), jaké by jste zvolili Vy?
Shimano XT, XTR – trail, Hope
Formule sem měl, nejhorší brzdy ever.
Tune sem neměl, tak je nechci hanit, ale nevěřim jim, zatim jsem neviděl skutečně lehké brzdy, které by brzdily.
Jestli je to na ten bike v profilu, tak bych si nechal ty Rka, vozim stejný, sice to nebrzdí zázračně, ale poměr brzdná účinnost váha asi nejlepší, ale osobně bych do nich taky znova nešel.
XTRka jsou pryc, byly to houby…
:D ¨
Tune jsou ještě větší houby, a R1 no příjemnou zábavu přeju, ani jedny bych nechtěl
A zkoušel jsi Tune se starou nebo novou pákou?
Hope Race Evo X2 se mi líbí, Davide, ale nezapadej mi do „kompletu“ kola (váha je vedlejší věc)…
jo
tady to máš černé na bílém:
http://www.bike-magazin.de/…/a20491.html
a starší test byl ještě větší katastrofa:
vycházel jsem z testu BFO:
Hope Race Evo X2 taky nic moc:
Proto píšu spíš XTR trailový, jenže váhově budou dost podobně jako nový XT. Nwm no, já už bych na brzdách negramařil, pokud je ti cena u ******, tak trailový XTRka, páč prostě XTR je cool a pokud mile rád uštříš 4000 (a více) a přežiješ nápis XT, tak XTéčka. Sám vozim XTR, ale netrailový a vždycky sem na zimáku nadšenej z pitomejch SLX, tak to brzdí. Výhoda XTéček, SLX je, že brzděj dost slušně i lehce zavzdušněný, s houbovitou pákou, v bahně, s jakejmakoliv destičkama, v mokru, s blbym kotoučem. Netrailový XTRka, Formule brzděj, když jsou precizně připravený. Od doby nové generace Shimano brzd fakt asi nemá cenu nic vymejšlet. Já taky vymejšlel, ale už sem dovymejšlel.
Formule nebrat
jedno vacsia katastrofa jak druha.....jedny su cista imidzovka co nebrzdi a druhe sice hej ale len kym funguju v com su prave dost nevyspytatelne
to se pleteš ty Tune brzdí moc dobře, když teda zrovna brzdí :D
dobre :-)
Stejne si koupis Formule. Prijemnou zabavu, kazdej trpi, jak je blbej.
+1
sorry blbě zařazeno
pokud chces mit jistotu, tak vem XTRka…
Pokud chces byt trochu dobrodruh, zkus ty Formule… tusim od modelu 2013 zvetsili misto mezi deskama, takze uz to neni na tesno jako driv – rozumej, kotouce neskrtaj tolik:)
Vzal jsem zene R1ky a prijemne me prekvapilo jaky to jsou „kotvy“… Na lehci vahu uplne v klidu… Na tezsiho jezdce + agresivnejsi jezdeni stihat nebudou… A upozornuju, ze maj takovej ostrejsi nastup:)
ale hlavne musia fungovat, kym je to splnene su naozaj dobre. mala to draha na svojom canyone a bol ato jedina vec co som dal casom prec.
v mym okoli jezdej cca troje, ctvery formule a se zadnyma problemy… samozrejme plati, ze jak zacnou, tak musej nejlip do kose:))
ani jedny zvlášť když XT jsou lehce nad trojkou
asi tak
Skvele ale tezke, zalezi na co to chce…
R1 jsou urcite narocnejsi na servis jako kazde ultralight brzdy. Navic je treba presne dodrzovat postup odvzdusnovani – opravdu tam neni prostor na nejake experimenty. Mame je na dvou kolech a zatim je skore:
Teraz jazdím XTR Race. Ale mala som aj R1 a brzdili skvele a celý rok bez najmenšieho problému.
P.S. sorry malo to byť na zakladateľa vlákna :)
Ja už si to vytáhnu:D…
A co druhý rok, fungujou ještě?
Predala som ich. To už je tak 6 – 7 rokov. V tom čase som si kúpila rotory Scrub a tie potrebovali 100% organické platničky alebo originál platničky Scrub. Scrub nemal vtedy platničky pre brzdy R1. Formula mala aj v organikách nejakú prímes a tak som ich nemohla jazdiť s tými R1 brzdami. Bolo to na zabitie. Keď sa trochu zahriali tak zrazu prestali brzdiť a bajk sa rozbehol :) S oceľovými rotormi však tie R1 brzdili prekrásne, aj dávkovateľnosť bol výborná. Vôbec nemali tendenciu sa zakusovať ako Avidy v tej dobe. Kúpila som XTR a tie boli kompatibilné so Scrub aj so Shimano organickými platničkami.