:))
:))
Určite. To je logický vyvojovo marketingový krok po 36". To sa musí.
Uz tu davno mely byt. Nevim na co vyrobci cekaji…
Cekaji az se nasyti trh prece. Pak prohlasi soucasne rozmery za prekonane a hezky libive nam to zduvodni. Pak se budou kazety montovat na stred a prevodniky na zadni kolo.
podle me je logicky posun na 30,5", aby se zase prekonaly cyklo rekordy :)
Tak vzhledem k trendu ktery jednoznacne veli zvetsovat kola, duse ven, zmensovat pocet prevodu bych to videl k navratu k tomuto https://upload.wikimedia.org/…lociped.jpeg
Nicmene samozrejme v moderni forme – velociped bude z karbonu, na boku bude mit nejaky cool napis a bude mit pouze jednu pulku vidlice, jsme prece v 21 stoleti..
Ne, ne, to je moc malý, tohle je budoucnost! Už v minulosti…
Jak by to asi vypadalo v celoodpruženém provedení?
Vsak to je. Predek je odpruzenej prumerem kola, zadek delkou te trubky:)
kolik to ma palcu? :)) ale plast a rafek bych dal tak 2× sirsi pro stabilitu pri naklapeni v otackach :)
Nene, budoucnost je v elektronických brzdach, jejichž vývoj skončí poté, co si je přední závodník z grand tour zapomene nabít před sjezdem.
:D
Evropská všeobjímajíci aktivita k zajištění naprosté bezpečnosti občanů jistě brzy vyplodí nařízení, že brzdy bez tlaku, či elektriky budou bezpečně zabržděné, takže spíše po vybití aku se část pelotonu zastaví a dokončí etapy s kolem na rameni .-)
C. Froome už začal trénovat letos :-)
Třicet a půl? A není to málo, Antone Pavloviči?