Bzdy Shimano rozdíl : BR-M785 / BR-M675 /BR-M615

64 nepřečtených
  • Bokec

    Ahoj

    Hledám nové brzdy, rozhoduji se : BR-M785 XT / BR-M675 SLX /BR-M615 DEORE, ale nemohu se dopátrat sakra, jakej je rozdíl mimo toho že SLX a XT mají ten hnusnej šroub na nastavení páky a že XT má místo závlačky šroubek, kterej dle vše jde dát i na SLX a DEORE.

    Rozdíl bude také asi ve váze setu, ale to mě vůbec netrápí…

    Jediné co je ještě rozdílné je napojení brzdové hadice DEORE má přímé do třmenu a XT/SLX boční napojení…

    Díky za info

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Lister  

      Takže ses dopátral všech důležitých rozdílů. Jestli te netrápí váha a nepotřebuješ uchycení hadice přes banjo tak Deore jsou skvěle kotvy.

      0 0
    • Erknold  

      Nebyl rozdíl mezi Deore a SLX v materiálech pístků? Prd se v tom vyznám, ale něco takového se tu někdy před rokem asi psalo.

      0 0
      • Bokec  

        Jjj už jsem shlédl video.

        Takže koupím SLX dokoupím šrobky na destičky .-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Lister  

          A kdepak ty šrouby mají?

          Jinak mě se zadní 2× povolil a pak ztratil a mám tam teď závlačku, která je mnohem jistější.

          0 0
          • Bokec  

            třeba tady? : http://www.bikesport.cz/…-trmenu_3102

            Jak se tohle dá vytratit, nechápu?

            0 0
            • Lister  

              Prostě se 2× za jízdy povolil a podruhé jsem ho už nenašel. Jo a ta srandovni závlačka, která to má při povolení chránit před vypadnutí ze třmene mi tam vydržela 15km a pak se ztratila ve vysoké trávě.

              Příště bych to zajistil lepidlem ale mám tam jistější závlačky. Na XTR a je mi to fuk.

              0 0
              • Vilém  

                No ta segrovka na sroubku je komicka. Zavlacka je jistota.

                0 0
                • Lister  

                  Pravda – segrovka a ne závlačka. Tahle terminologie je mi cizí.

                  0 0
    • BlackMC  

      Do třmenů Deorek nejde dát ten šroubek z XT místo závlačky u destiček. Není tam závit. Vyzkoušeno na vlastních.

      0 0
    • MirosPikos  

      Abych ti to neulehčil, koupil bych si nové XT, pokud se už dají koupit :)

      0 0
    • PolsondeSide  

      Já jsem třeba na kolo vybral Deorka (blister), která mají černé provedení jenž se mi parádně hodí na kolo. Ostatní mají ty „ošklivé“ stříbrné nádobky na olej. Brzdy jsem vybavil kotoučema ICE TECH SM RT 81 a jak je i na videu vidět, dokoupím i desky s chlazením, měli by bez potíží pasovat.

      Rozdíly v keramickém pístku, vedení benja nebo aretace mrtvého chodu páky (Deore má taky ale na imbus což se mi zdá praktičtější, denně si s tím nehraješ) mě už netrápí.

      Škoda toho chybějícího závitu na uchycení šroubu pro destičky, taky mě napadlo, jestli se nedá sehnat do Deorek.

      No kdybych měl řešit nové brzdy/ cena/poměr/výkon tak se zdá, že z toho nejlépe vychází ty SLX. Každopádně ten nový model XT vypadá velmi zdařile.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • niky79  

      Ja mám Deore, ale kdybych věděl, že XT mají nastavení mrtvého chodu páky, bral bych je. Z véček jsem zvyklý na co nejkratší chod a z nějakého důvodu jsem si myslel, že zrovna tohle nastavení je u brzd naprostá samozřejmost.

      0 0
      • Bokec  

        No ale i u DEORE by to mělo jit, je tam skovanej malý imbus, jako u TEKTRA atd.

        0 0
        • bruco  

          Ano, na nastavenie vzdielenosti paky od riaditok.

          0 0
          • PolsondeSide  

            přesně, máš tam imbus na páčce, XT mají takový ten kohoutek a vzhledem k tomu, že to každý den nešteluješ a imbus vozíme sebou snad vždy pak preferuji variantu imbus, alespoň já.

            0 0
            • niky79  

              A koho zajima, zdali pro nastaveni vzdalenosti pacek od riditek se pouziva imbus nebo sroubek :D To je mi uplne jedno :D

              0 0
        • abel  

          si pleteš mrtvej chod (free stroke) a vzdálenost páky od řidítek

          0 0
        • niky79  

          To je pro nastaveni vzdalenosti packy od riditek. To neni nastaveni mrtveho chodu paky (tj. jak moc musis packou zmacknout, aby zacala brzdit).

          0 0
          • bruco  

            Nie som si isty, ci by ti tie XT pomohli, lebo tam sa mrtvy chod len predlzuje.

            0 0
          • Bokec  

            A tak to si pletu také, jak to je tedy řešené u SLX?

            0 0
            • Vilém  

              Tak jako u XT, koleckem na pace.

              Dira pro Free stroke sroub je na SLX zaslepena.

              0 0
              • Bokec  

                Aha , ale dle tohoto videa se to dá také upravit, ne?

                https://www.youtube.com/watch?…

                0 0
                • Vilém  

                  Ta zaslepka jde vysroubovat a dat misto ni sroub. Pokud je tedy rec o tomto (na video jsem nekoukal). V praxi je vsak tato funkce k nicemu, jak uz tu psali jini. Na svych XT jsem to zkusil, jestli to funguje a pak zase vratil do puvodni pozice.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • Bokec  

                    Proto jsem nakonec objednal SLX

                    0 0
      • Lister  

        Takže by sis nepomohl protože ty brzdy mají v základu stejně dlouhý chod jen u XT se dá ještě prodloužit. Tahle funkce je úplně k ničemu nevím o nikom kdo by to používal.

        0 0
    • hovanec  

      A co třeba koupit SLX, pořídit díly k free stroke a šroubovací závlačky. Jinak jsou ty brzdy naprosto totožné.

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.