Je nějakej zásadnější rozdíl ( kromě hmotnosti ) mezi kazetama
Shimano Deore CS-HG62–10 ( http://www.kupkolo.cz/…-sys_z93493/ )
a Shimano SLX CS-HG81–10 ( http://www.kupkolo.cz/…-sys_z89747/ )
bude nějaká z kazet míň háklivá na vytahanej řetěz ?
Je nějakej zásadnější rozdíl ( kromě hmotnosti ) mezi kazetama
Shimano Deore CS-HG62–10 ( http://www.kupkolo.cz/…-sys_z93493/ )
a Shimano SLX CS-HG81–10 ( http://www.kupkolo.cz/…-sys_z89747/ )
bude nějaká z kazet míň háklivá na vytahanej řetěz ?
SLX ma nekolik nejvetsich pastorku na unaseci. Je to lehci a setrnejsi k orechu, poku mas duralovy.
Min hakliva na vytahanej retez neni zadna kazeta, bud menis retezy, nebo pak vyhodis vsechno.
pokud to má ± stejnou životnost, není asi co řešit a půjdu zase do SLX ( mám ho tam teď)
jó nováčkovská daň za 10ti kolečko – ten řetěz odešel tak rychle, že jsem ho ani nestačil přeměřit :(
Tak to Ti jako vydržela kazeta jeden řetěz? Tak to nevím, moje zkušenost HG 62 – 10 (což je základ) aktuálně 5-tý, a to jezdím kopce a hodně. Mám tedy tříplacku, u dvouplacky řetěz trpí více (dle několika servisáků). Až teď po nasazení nového řetězu trošku „střílí“ na nejmenší pastorku. Zvažuju taky HG81 nebo XT, obě jsou jednak lehčí, mají unašeč (pro některé pastorky)…ale nevím, jestli nemají i největší pastorky z hliníkové slitiny…
Nejvetsi pastorky dela Shimano u XTR a Dury z titano. Jinak je vse u vsech sad ocelove. Nizsi sady se lisi kvalitou zpracovani pastorku, kdy ty levnejsi jsou jen vysekane z plechu. Drazsi kousky jsou kovane.
Ano, díky za upozornění, je to poznat i dle ceny. Je tam značný cenový skok:-)…myslel jsem si, že odlišná barva pastorků např u SLX znamená i jiný materiál…
Maximalne tak jinou povrchovku.
jj, s první výměnou řetězu měním i kazetu… no je vidět, že neznám současný trendy (ne)výdrže komponentů
Celkově bych řekl, že jak je všechno nový háklivý a přešlechtěný, tak to zas o moc líp ani pohodlněji nejede – v nouzi jsem vytáhl starýho crosse s pevnou vidlí a zjistil, že jsem na něm nějak víc doma…
Jasné, nejsem odborník:-) pouze uživatel co jezdí hodně. Aktuálně musím napsat, že si řetěz nakonec „sedl“, trvalo mu to cca 300km v terénu. Nicméně, kazetu dám taky novou, právě zvažuji SLX, nebo XT…no byl jsem v servisech a každej to vidí jinak:-)…půl jich tvrdí přejít na SRAM, další tedy nechat Shimano (no nejlépe však XTR a další, což cenově je hodně jinde…) jeden tedy měl názor zůstat u základu, vydrží nejvíce, sice váží, ale drží.(no něco na tom bude když mám 5-tý řetěz…) tak asi tak. Mám taky někdy pocit, že ne vždy to nejnej…je opravdu tak nej.
moc to řešíš. slx nebo xt je správná volba. v souvislosti se sramem nemůžu vzpomenout hlášku Bladea: „sram plácá řetězy z hovínek“ a já k tomu dodám, že kazety taky