• MI.KU

    Ahoj silně zvažuji – víceméně jsem pevně rozhodnut – koupit toto kolo.

    Cannondale CAAD12 Ultegra – červená barva – klasické brzdy.

    Zajímalo by mne zda je tu někdo kdo CAAD12 má nebo ho jel případně co si o kole myslíte.

    V 56 má krásných 7,5kg – rám je fajnovej hliník, vidlice sedlovka karbon, Ultegra, kliky Cannondale – ty mne dostali moc pěkné a ta váha oproti běžným klikám. Záplety Mavic Aksium Elite – na pár měsíců a potom na zimu budou použitelný a na příští sezónu půjdou vyšší záplety.

    Budu rád za názory.

    0 0
    • Šakul  

      Nějaký odkaz?

      0 0
    • Výběr z produktů
      Giant Propel Advanced 2 kolo, cobalt Skladem 2 ks

      Novinka Giant Propel Advanced 2 kolo, cobalt

      od 66 599 Kč MOC 76 999 Kč

      Kellys ARC 50 kolo, modré Skladem 2 ks

      Výprodej -28% Kellys ARC 50 kolo, modré

      od 25 299 Kč -28% MOC 34 999 Kč

      TIME ALPE D’HUEZ DISC kolo, brilliant red Skladem 1 kus

      Novinka TIME ALPE D’HUEZ DISC kolo, brilliant red

      177 999 Kč MOC 228 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Silniční)
    • kubad  

      šel bych do carbonu v dnešní době než platit drahou hlínu od Canondale

      0 0
    • satch  

      na bikeradaru to hodnotili hoodně dobře, nevím jakou to hodnocení má reálně váhu… ale měli tu verzi na kotoučích. Hlavně to má klasicky nízkou hlavu ):

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • tromboonen  

      Souhlas s kubadem.. za ty prachy karbon. CAAD je pro nadsence a milovniky znacky, proc ne, ale dobrej karbon ram klidne i s nizsi sadou udela podle me lepsi sluzbu… hlavne aby Ti sedela geometrie/nebyls zvohnutej jak paragraf, meril uz ses?

      0 0
    • petryk  

      Mám letošní model na 105ce a svezení je to hezký, i když geometrie je poněkud závodnější.

      0 0
    • MI.KU  

      Napisu to nejak hromadně.

      Karbon v te ceně byl o 1kg těžší – Bianchi, Colnago… A nijak extra po nem netouzim.

      Nejenom na bikeradaru, ale i jinde to hodnotí jako silniční kolo roku 2016 – tady v UK snad i napříč cenovou kategorii 30 az 300.

      Ano vím ze to ma sportovnější geo – mam rad tyhle posedy.

      Videl bych to na tu 56 – mam 185 a rozkrok 85 a u 58 bych uz dost drhnul o stangli. Takže se mi jeví nejlíp 56 a delší představec. Mel bych tak dosáhnout ,,agresivnejsiho,, posedu.

      Otázka na pána s Caad12 na 105 – jakou máš velikost při jaké výšce? Jak se ti zdá kolo živé – reakce na nástup a td. Měníš záplety nebo zatím ne?

      0 0
      • tromboonen  

        Tri slova: Bike Fit Calculator..

        0 0
      • kubad  

        To kilo navíc je pěkná blbost

        Skus mrknout třeba na Canyon místo predrazeneho Colnaga a Bianchi když nemáš rozpočet

        A kdyby to byla s hlínou od Cannonu pravda tak nevím na co vůbec dělají carbon.

        Tím samo neříkám že to není dobrý rám. Ale v dnešní době bych silničku na hlíně už nechtěl.

        0 0
        • MI.KU  

          To 1kg navíc blbost není – Bianchi mělo v reálu na závěsné váze 8,7 a Colnago AC-R 8,5 mi bylo řečeno.

          Ten CAAD12 má 7,5 na Ultegre s těmi klikami HollowGram SI ve velikosti 56 – a výměnou Mavic Aksium Elite za něco lehčího plus pláště to půjde ještě dolů – 0,5kg okamžitě. Na Duře s kotoučema to má 6,5 v 56.

          Canyon karbon za 47000 je na 7,6 – jenze jako vse bude vážený v té mikrovariantě ve velikosti 56–58 (nedíval jsem se na geo) bude mít víc. Druhá věc je, že se mi ukrutně nelíbí a chci něco barevného – a tam krom dámské verze je všechno černý, šedý… ;) Jinak nic proti. Osobně kdybych volil nízkonákladovou značku tak mi přijde hezčí uz Radon.

          K čemu výrobci valí tolik karbon? Asi proto že lidi jsou ochotní za to platit. Osobne radeji lépe osazený hliník.

          0 0
          • kubad  

            hezké pohádky :D

            0 0
            • MI.KU  

              Jaký pohádky – to Bianchi za 59000 na váze mělo 8,7.

              Jinak sory já sem nepřišel diskutovat jaké vybrat kolo – já mám vybráno – jen mne zajímalo zda ho zde někdo jezdí nebo se na něm svezl a jaké z toho měl pocity.

              0 0
              • kubad  

                V pořádku já ti napsal svůj názor, že bych hlínu nebral,

                Pokud ji za každou cenu chceš proč ne je to dobře kolo.

                Jen té upozorňují ze s tou váhou se pletes, cad 12 ram vazi sice jak carbon , ale nevím kde bys pak ten rozdíl nabral, 200g na klikach to nezachrání

                0 0
              • kubad  

                V pořádku já ti napsal svůj názor, že bych hlínu nebral,

                Pokud ji za každou cenu chceš proč ne je to dobře kolo.

                Jen té upozorňují ze s tou váhou se pletes, cad 12 ram vazi sice jak carbon , ale nevím kde bys pak ten rozdíl nabral, 200g na klikach to nezachrání

                0 0
              • ememem1  

                sa ti snazil vysvetlit ze pre triesku v oku nevidis brvno ale ked musia tak musis. nikto ti netvrdi ze ides kupit vylepseny favorit len sa aspon nehadaj s tymi kilami lebo to je uplna blbost co tvrdis.

                0 0
                • Bubaaak  

                  Ono jak se to veme, pokud koukal na závodnější kola, tak ty „musí“ vážit (myslím) nad 6,8kg ať je to carbon nebo hlína :)

                  Carbon ale je samozřejmě většinou lehčí

                  0 0
                  • MI.KU  

                    Kde ten rozdíl nabere? Ok

                    Kliky z Caad12 jsou lehčí než Shimano, Sram a Campa – u Sramu a Campy nevím jak ty nejvyšší verze ať me nekdo nechytá za slovo. Kliky na těch karbonech co jsem koukal treba u Colnaga nebyly ani ze 105 byly to základní shimano kliky a to jiz neni o pár gramech rozdílu. Další tozdíl je ve vidlici kde CAAD ma hoodne lehkou. Další rozdíl sada – Ultegra je lehčí jak 105 ze. Další rozdíl CAAD ma karbonovou sedlovku oproti hliníkové na tom co sem prosel. Představec riditka sice hliník ale neni hliník jako hliník. Kola a pláště. No a o tom kolik v reálu váží ,,laciný,, karbonový rám ve velikosti 56–58 můžeme diskutovat.

                    Sečteno podtrženo 1kg – tim netvrdím ze všechny karbonové kola sou těžší – tim tvrdím ze to co sem prosel těžší bylo – díky mizernému osazení. Treba ten Canyon je na tom o dost líp.

                    Nechci se hádat a CAAD me zaujal v první radě tím ze to bylo první kolo kde jsem si rekl – nemusím nic měnit. Respektive né akutně. Na tom zbytku jsem vždy chtel vymenit komponenty za jine protože to proste bylo osizene. Taky mne zaujaly drobnosti, sportovní geo – i kdyz tedy trochu váhám u té velikosti a td.

                    0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • kubad  

            Na Duře s kotoučema to má 6,5 v 56

            to bych chtěl vidět :D

            0 0
          • šimlos  

            Pokud se ti líbí tak si ho kup a v té červené je to navíc hezký kolo, pohřebáky jsou už nuda. Na hliníku není nic špatného a jejich hliníkové rámy patří ke špičce. A převodník Spidering..Nádhera. A samozřejmě klasický brzdy. Pouze bych nesouhlasil s velikostí, pokud měříš 185cm, volil bych spíš 58 ale radši si to zkus, to je jistota, jejich rámy jsou poměrně dlouhé a spíš klasického střihu. Měřím 192 cm a mám Cannondale velikost 60, sice Super Six Evo ale geometrie je takřka shodná. A jestli je to příliš závodní geometrie? Předtím jsem měl Focus Cayo, spíš turistickou geometrii a taky jsem slýchal, že Super Six je spíš pro chrty a budu trpět.. Netrpím, krásně pohodlný kolo.

            0 0
            • MI.KU  

              Dík – no ta velikost na délku rámu ano ale v 58 to má již vysokou rámovku a dlouhou sedlovou trubku – proto se spíš kloním k 56 a natáhnout to představcem – nízkej předek mi nevadí – naopak.

              0 0
              • Bubaaak  

                raději si sedni jak na 56 tak na 58… měřim 188 a dost často mi jsou 58 „malý“

                0 0
                • MI.KU  

                  No ja šel původně po 58 ale treba to Colnago mi bylo v 56 a tady u CAAD sice na délku 58 v pohode ale na vejšku je to proste moc vysoké.

                  Je s tim jeste jeden problem – sem pracovně v UK a kolo sem chtel mit připraveno k návratu – měsíc dovolene – nerad bych 3 týdny o dovolene čekal na kolo :)

                  Pokusím se tedy domluvit s prodejcem zda by v krizové situaci byla možná výměna – pokusím se někde na to drepnout i kdyz ono neni kde a do Londýna znovu nepojedu. Ted lituji ze sem ho nezkusil. A budu konzultovat rozmery s prodejcem. Ale kdyz ma v 56 sedlovou trubku 58 což je můj ideal a nějakých 81 od země a ja mam rozkrok 85 tak se mi do 58 se sedlovku 60 a hlavne 83cm od země horní trubka jit opravdu nechce – rodinu jeste nemám a rad bych mel. :D

                  0 0
                  • MI.KU  

                    Jinak jeste doplním naměřené hodnoty

                    Rozkrok 85

                    Trup 71

                    Loket 33

                    Paže 65

                    Stehno 58

                    Holeň 56

                    Hrudní jamka 151

                    Celá postava 185

                    Vyfluslo mi to dle stylu cca toto

                    Horní trubka 56

                    Sedlová trubka 56 stredy

                    Sedlová trubka 58

                    Při sportovnejsim stylu delší horní trubku na velikost te 58 – jinak to cca odpovídá te 56.

                    Proto se držím te 56 a ten sportovnější posed natáhnout představcem – ale u 58 se bojím ze uz by na mne byla moc vysoká.

                    Měřil jsem se sam no… Nemám kdo by mne změřil tak se to muze trochu lišit ale cca by to mělo odpovídat – měřil jsem třikrát a vzal to průměrem.

                    Geoska toho caad12 je tady

                    http://www.cannondalebikes.cz/…ad12-ultegra

                    0 0
      • petryk  

        Měřím 187, mám 56ku, ale nejsem úplně ideální vzorek, mám trochu defektní páteř, takže jsem chtěl lehce kratší rám. 56ka je mi dobře se 105 mm představcem, který půjde do negativu.

        0 0
    • petryk  

      Foto aktuálního setupu

      0 0
      • Breakpain  
        1. komín
        2. představec do pozitivu
        3. řídítka hodně do pozitivu

        … nechci prudit, ale kdybych byl na Tvém místě, vyměnil bych to za kolo s vyšší hlavou a kratší geo …

        0 0
        • petryk  

          klidně pruď, řidítka půjdou níž, až si záda zvyknou a já si zvyknu po letech na Campě na ty megapáky od Shimana

          0 0
          • MI.KU  

            Ty páky sou opravdu ,,macatý,, ;) jinak pěkný až tedy na ten predstavec s riditky to nic pro mne – ja rad hlavu u zemne abych nasaval chladnější vzduch – to přidá pár koní :D

            0 0
        • MI.KU  

          Jen pruď ;) takže kdyz jsem o 2cm menší nez on a chci riditka o dost niž nez on tak bych u te 56 mohl zůstat na ten sportovnější posed což?

          Nebo jak se vám to jeví dle tech mejch proporci?

          0 0
          • Breakpain  

            Hele to je těžký …

            58ka – 187/91 nohy … měl jsem brutální drop, musel být komín … mně to nesedělo vůbec. Ty budeš mít díky nohám asi níž sedlo, máš asi delší tělo ⇒ mohlo by to být oka, ale píšu to k 58čce ;-) … IMHO 56 – poskládáš se tam, ale no nevím …

            Jako bez dlouhého testu (100 – 200 km v kuse) na 56 a 58 bych to nerozštípl …

            0 0
            • MI.KU  

              No 100–200 km me na tom nikdo sjet nenechá :) Já byl skoro jistej tou 56 a ted sem úplně v ..... tam kde slunce nesvítí ;)

              0 0
              • petryk  

                Nějaka testovací by se nenašla?

                0 0
              • Breakpain  

                Nechá, zaplatíš si testovačku. Pokud tam pak koupíš kolo, obvykle prachy vrátí a je to gratis ;). Takže si uvolni víkend a testuj. Pokud nemáš fyzičku, rozlož to na dva víkendy. Objet obchod … na tom nic nepoznáš…

                0 0
                • MI.KU  

                  Je tu ten problém že jsem v UK vracím se 28 července –1 srpna a v srpnu mám dovolenou celej měsíc tak chci na tom jezdit – pak jedu zas mimo ČR.

                  Proto potřebuji trefit velikost kolo objednat proti záloze po návratu zajít do obchodu poladit nastavení a jezdit.

                  Kolo je ale s objednáním cca 3 týdny – tedy dostal bych ho na konci dovolené pokud budu čekat na ,,testování,,

                  A tady jsem na ostrově a dostat se do obchodu kde kolo mají je den cesty tam – přespat – a den cesty zpět – plus cca náklady ve výši £250–300 – a sem Čech – to si radeji nechám trhat nehty ;)

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Takhle bych to neřešil a raději nejezdil. Jen tak kolo vybrat nezvládám… Respektive občas zjistím, že to sice sedět má, ale realita je jinde.

                    Pokud to má být rána naslepo … za mě 58 … 56 jen pokud máš dobrou ohebnost páteře a nepřivozuje Ti to bolesti zad/břicha/krku… Ale obávám se, že pokud bys to měl tak zmáknuté, tak tu nejsi pro radu ⇒ testuj až budeš v Čechách…

                    A abys nelitoval … kolo mělo být do dvou týdnů a nakonec to byl měsíc a půl od objednání (zrovna letos). Objednáš naslepo, kolo nemusí dorazit včas a ještě nemusíš trefit velikost …

                    0 0
                    • MI.KU  

                      No zjišťoval sem dostupnost bylo mi řečeno 16 dní z Holandska – centrální sklad – tak to chci objednat měsíc předem – pro jistotu.

                      I kdybych na to v te velikosti zde natrefil – pokud mi ho puči – a jako ze nejsem svině abych jim tvrdil ze ho chci koupit, to neni fér – tak objedu max obchod a poznám kulový.

                      Ok dle geosky Colnaga – StradaSL a AC-R – tam mi byla 56 jak to vidíte v porovnání s míma mírama a těmito geometriemi vedle Caad12?

                      0 0
                      • MI.KU  

                        Kujva ja uz jsem mimo ---- beru zpět byla to velikost 54s – ted sem koukal do poznámek.

                        0 0
                        • tromboonen  

                          Zrovna v UK se muzou podelat aby zakaznikovi vysli vstric, narozdil od Czechistanu… a rek bych ze i ceny by tam mohly byt lepsi… nevim jak na ostrove (to delas na vrtny plosine nebo co?), ale jiste bude nejakej Cannondale nekde bliz nez v Londoniu :)

                          0 0
                          • MI.KU  

                            No zrovna to že je tu vše levnější nevím kam na to lidi chodí – většina veci je tu dražší a zrovna sportovní vybavení také – respektive to kolo je tu o trochu dráž nebo stejne záleží na kurzu. Hlavne mas ale jen rocní zaruku a hlavne což je podstatné – ho nehodlám tahat dva dny hromadnou dopravou (v kufru autobusu) a pak letadlem (kdyz vidím jak se vším hážou na pás). Jsem na Hebridech. První bližší město je Fort William (docela díra), Inverness, Glasgow – i tak tím zafláknu moře času a penez a kdyz si ani zdejší odbornici neví rady bez 100–200km pochybuju ze tam seženu tohle kolo v 56 a 58 abych mohl porovnávat – a i kdyby sou to dva dny si to projíždět.

                            Tady to řešit nebudu to je proste komplikované a kdyz připočteš tyhle vedlejší náklady – schaneni kola, cesta, ubytko na noc v hotelu, cesta zpět s kolem v kufru – pote cesta přes cele Skotsko s kolem a narvat ho do letadla (samozřejmně další příplatek) tak zjistíš ze za to sou docela slusne zapletený kola nebo nový hadry či jine vybaveni.

                            Prokonzultuji to s prodejcem zeptám se na moznosti klidne se jim znovu premerim jak budou chtit.

                            Jinak v nemecku tohle konkrétní kolo také beze slev – jen jiné rady jako starší super six nebo caad8 a td.

                            Na to uz sem se prave dival – rozdíl par stovek je vedlejší a rozdíl par tisic nikde neni.

                            0 0
                          • MI.KU  

                            A až ti z jedné vejplaty vemou 20000 Kč na daních budes s láskou vzpomínat na tu naší díru Czechistánskou ;)

                            0 0
                            • šimlos  

                              Jo, s tím máš recht, ta víra, že je všechno na západě sladší a všichni se tam můžou přetrhnout, aby ti vyhověli, tak sem nějak patří:-). Když jsem studoval ceny Cannondalů loni v Arezzu v Itálii, tak ten Super Six byl ještě o pár tisícovek dražší než u Štěrby a tam jsem ještě dostal slevu..Pokud to máš takhle, tak objednej 56 a dolaď to představcem, pokud máš rozkrok 85cm a standover má CAAD 81,2cm, tak bych nad tím moc nedumal, seknout se nijak fatálně nemůžeš. Cannony jsou navíc trošku delší než ostatní značky.

                              0 0
                              • jeffino  

                                tak dobrý ceny jsou třeba ve státech, ale např. hliníková emonda na 105-ce stojí v thajsku 39–42t bhátů, což je necelejch 30t czk, takže určitě levnější než u nás…bohužel všechny dovážený věci jsou dražší singrovým čachrováním s korunou, ceny kol v česku šly za poslední 2 roky nahoru :-(

                                0 0
                                • šimlos  

                                  Tak Státy určitě, to je jiný svět. Ale obecně si myslím, že se u nás špatně nežije a cyklobyznys – fuj, to je hnusný slovo :-), je ve srovnání s okolními zeměmi velmi kvalitní i když kupní síla je nižší.

                                  0 0
                                  • MI.KU  

                                    Jj tak ono je to taky platama ze – kdyz si vemu ze v ČR makáš bezne za 20, a tady beru 120 tak potom se ti ty veci zdají levné. Ale kdyz to přepočtu tak sou stejne drahe jak u nas. Samozřejmně najde se neco co je levnejsi ale zas i dražší – bydleni zde treba 20–30 tisic a řeknou ti to je za ,,babku,,. Podle mne je levne pro nas Nemecko – tam treba potraviny o 1/3 levnejsi a další veci elektronika i ty sportovní veci a td – zrovna jak na potvoru ten caad12 ne ;)

                                    Ja se dnes zase měřil a vyplivlo mi to tohle – proste 56 dle geometrie ze stránek Cannondale – akorát je o 1cm kratší. Takže misto 100–110 představce dam 110–120 a mělo by to byt ono.

                                    Kdyz to tak vemu – řeším tady skoro milimetry a na MTB mam rám o 1 velikost menší nez bych mel mit a nikdy mi to nevadilo – tady jsem na pomezí.

                                    Proste sr…t to poskládat se na to musím – ohejbej proutek dokud je mladej ;)

                                    0 0
                                    • Breakpain  

                                      Když to máš takhle, tak pak se i na tu 56ku asi poskládáš. Ja jsem vždy na pomezí L a XL a většinou by to chtělo něco mezi. Pokud už ale kolo vezmu, obvykle vetší rám, protože je pohodlnější;). Každý to má holt jinak.

                                      0 0
                                      • MI.KU  

                                        No ja na MTB spíše na XL vetsi XL a mám L a jezdí to a nikdy mi to nepřišlo jen sem měnil predstavec za delší.

                                        Jo koukal sem jeste na měření – a borci ,,stehno,, nebo jak to nazvat měří v sedě u zdi ze se napasujes na zeď a po cesku. Ja měřil kyčel-ceska což je o 2 cm kratsi – kdyz to dam nove do kalkulatoru vejšku rámu mam cca stejnou ale zkracuje se délka horní trubky z 569–573 na 562–566.

                                        Sice nechápu proc to měří az takto ke zdi mel jsem za to ze jde o délku kloub-kloub ale kdyz jo jen me to víc utvrdilo na 56.

                                        Tak možná ani nebude treba ten predstavec 120 a bude stačit 110 cca. Původní je 100.

                                        0 0
                              • Člověk a jeho svět  

                                Jen taková technická – zrovna CNDL a ceny v UK mám docela v oku a i když je kurz pěkně na hownu, znám minimálně dva obchody, kde jsi v UK s cenou o hodně níž (je pravda, že jsem sledoval pouze jeden konkrétní model). A rozdíl tam byl oproti CZK nějakých 20 %. A 20 % ti v CZK v hlavní sezóně na top model nikdo asi nedá…

                                0 0
                                • MI.KU  

                                  No a na kolik vyjde tedy v těch 2 obchodech CAAD 12 na Ultegre v 56 červený ?

                                  Top model je SuperSix Evo a td ;)

                                  Vyjde levněji i kdyz započítaš ze pro nej tady nekam pojedu zřejmně na druhý konec UK a kdyz pripocitas přepravu letadlem a riziko s tím spojené? Rocní záruka, servis… I kdyz jsem schopen si většinu veci udělat sam na vse taky nemám vybaveni.

                                  0 0
                                  • Člověk a jeho svět  

                                    Nevím, jak jsem psal, řešil jsem jiný model, nevím, kolik by tě stála doprava atd. Reagoval jsem na šimlose, který píše, že v ČR je levněji, já na konkrétním případě ukazuji, že není.

                                    0 0
                                    • MI.KU  

                                      Obecně spíš na stejno nebo opravdu ano – treba loni jsem kupoval iPhone v ČR 27500 tady v UK 28300. Ono jde potom spíš o to že zde díky většímu trhu spíš narazíš na nějaké slevy.

                                      CAAD 12 Ultegra v ČR 54999

                                      CAAD 12 Ultegra v UK £ 1699,99 – dnes 57172

                                      0 0
                                      •  
                                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                        0 0
    • Zydrunas  

      Kamarád před nedávnem koupil CAAD12 na 105tce s kotoučovkama. A je s tím max. spokojený.

      Víc říci nemůžu…já mám Synapsi a s tou jsem také maximálně spokojený. CAAD je i s těma kotoučovkama pocitově trochu lehčí.

      0 0
      • MI.KU  

        Díky včera tu jeden majitel dával fotku caad12 na 105 s kotoučema – možná to je tvuj kamarád nevim – každopádně me celkem zaujalo jak moc lidi kupuje caad12 na kotoučích.

        Tim nechci říct ze kotouče patři jen na MTB ale u nějakých endurace silnicek bych se nedivil ale caad12…? No SuperSix Evo je má taky ;) Časy se mění. Osobne mi prijde ze kotouče brzdí proste víc nez kolik snese pneumatika/přil­navost a u předního si víc dat v zatáčce tak lezim – respektive sem skoro ležel – ta klasika mi prijde čitelnější. Treba zrovna u Synapse tam by mi asi sedly v kombinaci se širším pláštěm se vzorkem.

        0 0
        • Zydrunas  

          Koukal jsem a není to on (můj kamarád). Nic méně pročítal jsem to trochu tady a k velikosti rámu: Sice budu psát o své Synapsi, ale snad ti to bude užitečné. Já mám při své velikosti 175cm vlikost rámu 56. Je to na mě trochu moc, dle tabulek, ale mě to sedělo. Na krámu jsme zkoušeli od 52 až po 56 a ta 56 mi seděla nejlépe.

          Jinak kamarád měří něco okolo 165cm a má toho CAADa velikost 52. 54ka prý už byla moc velká.

          Asi je lepší vyzkoušet co nejlépe bude sedět ;)

          0 0
          • MI.KU  

            Dík u Synapse bych se 58 nebránil tam s tím slopingem nehrozí nebezpečí úrazu ;)

            0 0
        • jeffino  

          čert vem váhu, k čemu mi bude 6kg žiletka, ale mě osobně spíš vadí, že tam není kompakt:-( jinak ti kliky se mi líbí

          0 0
          • kubad  

            Cannondale Si, BB30a, FSA rings, 52/36

            tohle jsou kompakty

            pokud se bavíme o tomhle kole:

            http://www.cannondalebikes.cz/…d12-105-disc

            0 0
            • jeffino  

              :-)))) a 50/34 je co teda :-)

              http://www.trekbikes.com/…1426000-2016

              0 0
              • kubad  

                Compact je rozteč 110mm a to tam je

                Jaká je už pak velikost placek je věc jiná

                0 0
              • MI.KU  

                Mě to vůbec nevadí ze tam neni 50/34 a proč? Protože jsem hlava pomazaná a byla to první věc na kterou jsem se zeptal – a výměna převodníků při koupi není problém – takže budu mít 50/34 – jezdím jih Čech, vysočinu, Šumava, Alpy.

                0 0
                • šimlos  

                  Jo, tos udělal líp než já. Já se nechal opít rohlíkem, že 52/36 zas takový rozdíl není. Je.Teď už si zvykám ale všechny kopce, které jsem měl už vychytaný na kompakt, musím zase jezdit jinak a do Alp si budu muset stejně pořídit kazetu s 32z + hazku ze středním ramínkem a nebo vyměnit převodník za 50/34, jinak tam chcípnu :-). Což u Spideringu je sranda za 6000 – 7000 Kč, jak jsem koukal.

                  0 0
                  • petryk  

                    Já jsem naopak spokojený, předtím jsem jezdil 53/39, takže do kopce je to teď celkem v pohodě :)

                    0 0
                  • MI.KU  

                    6–7 tisíc? :) mám víc štěstí než rozumu já se na cenu ani nekoukal tak jeste ze to nechám vymenit rovnou při koupi ;)

                    0 0
                  • kubad  

                    Jo SpiderRing je finančně peklo.

                    ale rozdíl mezi 34 a 36 zase tak velký není aby to nevyřešila kazeta

                    0 0
                    • MI.KU  

                      Tyjo co je na tom prevodniku tak drahy vzdyt za to jsou cely Dura kliky :)

                      No bude tam 50/34 a kazeta je myslim v zakladu 11–28 takže převod 50/11 bude dost a 34/28 bude taky na pohodu ;)

                      0 0
                      • kubad  

                        250ur stojí

                        a je tak drahý protože je z jednoho kusu

                        0 0
                    • šimlos  

                      Není ale s kazetou 32z musím taky měnit hazku se středním ramínkem. Ještě uvidím.

                      0 0
                  • madik  

                    Tak 34 nebo 36 na malem taliri zase tak velky rozdil neni. Rozhodne ne takovy, ze by se vyslovene zvetsil komfort na konkretnim prudkem kopci. Mnohem vetsi rozdil udela zmena kazety 25 vs 28 vs 32.

                    napr. pro kadenci 80

                    34×28 – 12,5km/h

                    36×28 – 13,2 km/h

                    36×32 – 11,6 km/h

                    34×32 – 10,9 km/h

                    0 0
                    • MI.KU  

                      No ale víš jak pokud bych si ho mel kupovat tak na to se…u ale pokud si mohu vybrat 52/36 s kazetou 11–28 nebo mi prehodi na 50/34 s 11–28 tak volím druhou možnost a taky pro to ze nebudu muset u rovinatejsiho profilu radit malou placku.

                      0 0
                      • šimlos  

                        Pokud můžeš, tak si tam nech dát 50/34 rovnou. Já chtěl taky, poněvadž jsem na kompakt zvyklý ale dal jsem na rady.. Chyba.

                        0 0
                      • madik  

                        Pokud máš možnost si to nechat přehodit bez doplatků na 50–34 tak je to určitě super. Za vlastní peníze se to až tak moc nevyplatí,viz to porovnání.

                        0 0
        • Bubaaak  

          Kotouče maj vícero výhod (kvalitní), předem řikám že na všech kolech co mám, mám Véčka takže nejsem vůči kotoučům zaujatý, naopak :)

          • Potřebuješ menší tlak na páky
          • Vadnou pomaleji
          • Maj pevnější chod
          • Brzdí i za deště a bláta :)
          • Nevadí koplej ráfek, blbě vycentrovaný kolo (ale to vadi na silnici vždy)
          • Líp brzdí

          Nevýhody

          • Hmotnost
          • Když spadneš/někdo na tebe spadne, muže(š) se o ně říznout
          0 0
          • Polopol  

            Až výrobci doladí i vzhled pák, nebude co řešit. Já bych teď do kotoučů nešel jenom kvůli tomu.

            0 0
            • madik  

              Hydraulické eTap to snad řeší:) Ja s hydraulickými shimany nemám vysloveně vzhledový problém, ale spíše ergonomický. Celkem tlaci, hydraulická hadice dělá nepříjemnou bouly na boku a přechod z páky na řidítka je s velkým schodem. A neumím motat omotavku, abych ty schody vyhladil.

              0 0
              • MI.KU  

                Ano kotouče mají lepší brzdný účinek ale právě mi přijde až moc silnej. Ta guma to neustojí a blokne se kolo – treba to dotáhnou az na ABS :D

                V dešti ty klasický moc nebrzdí to je slabší – a proto budu dávat kola jako Ksyrium Exalith – v dešti téměř stejně jako za sucha a ten design ;) Navíc se to neošoupe :)

                0 0
    • JMT  

      Taky jsem ho chtěl ale nakonec jsem zjistil, že když člověk pohledá tak se dají najít starší modely na karbonu za lepší cenu…tak mám supersixe :-)

      0 0
    • MI.KU  

      Tak velikost vyřešená – psal mi prodejce/technik/m­anager z obchodu že na základě mích proporcí je velikost 58 zcela mimo – je to jasná 56 a při hodně sportovním posedu by zvažoval dokonce i 54 (to uz asi bude závodní posed) takže beru 56 s klidným svědomím.

      Ona ta geometrie je od dnešních běžných přeci jen trochu jiná. :)

      Tak uz aby byl srpen.

      0 0
    • MI.KU  

      Jeste ozivím – ty kola od Mavic s tím Exalith povrchem (ale děla to i Campa a Fulcrum) jezdí to tu někdo? Dle recenzi to je paráda perfektní brzdění a za mokra se nesnižuje účinek – vrstva se neopotrebovava – používají se k tomu jine spalky. Pekny zvuk neskripe to. A vypadají proste krasne ;)

      0 0
      • JMT  

        Líběj se mi moc, ale přijde mi jesli nejsou trošku těžký za ten peníz…1350g neni uplně málo

        0 0
        • MI.KU  

          Já to beru tak že mejch 85kg taky není úplně málo ;)

          Oproti Aksiím Elite je to cca 400g co by šlo dolu – to by mi stačilo, pritom to jsou spolehlivá kola co snesou nějakou tu váhu.

          0 0
          • JMT  

            No ale za nějaký dvě třetiny, polovinu a možná i méně seženeš karbony co budou vážit kilo. + mám takovou malou úchylku na galusky-mám noční můru z rychlýcho defektu ust systému (a nebo i dušovýho, to už je asi fuk) To nalepená galuska řeší obstojně

            Edit: Teď nad tim nějak přemýšlím…jesli to chceš celý kupovat…tzn 55 za kolo a 25 za kola= mít za 80 hliníkový kolo na hliníkovejch kolech na mechanický ultegře…mno přijde mi to jako málo a te jsem fakt celkem fanda kanondejlu, hliníku a dokonce i těch kol ať to tak výše nevypadá…

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              za nějaký dvě třetiny, polovinu a možná i méně seženeš karbony co budou vážit kilo

              Cenu nerozporuji, Číňan ty svoje no name tak nějak prodává, ale na váhu bych byl zvědavý… A to už neřeším životnost, kvalitu, bezpečnost atd.

              0 0
              • JMT  

                Já jen psal že za to co stojej nejsou uplně lehký+při defektu ve vyšší rychlosti to máš celkem na jistotu. Za tyhle peníze bych už možná zainvestoval do galuskový varianty. Kvalitu a životnost asi nezměříš. Váhu jo a ta číně ± sedí. Ale určitě to neznamená že bych tlačil čínu. Asi bych číhal až se někdo bude na bazaru zbavovat něčeho nového sundaného z kola, nebo vzal rovnou celé kolo na lepších komponentech i kolech

                0 0
                • MI.KU  

                  Kupovat to budu na Aksiich a nový kola na pristi sezónu – je to hrubej náčrt ale karbonový kola určite nechci – jezdim tankodrom a nebudi to ve mne při me váze důvěru při vymetení díry. Ano znicim i ALU ale trochu jinak ze.

                  Ano Čína stoji min ale do toho rozhodne nejdu. Značkový karbon kola stoji víc. Bazar také rozhodne nebudu v ČR riskovat.

                  Galuska to je to nad čím váhám uvidím.

                  0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  Ještě ke galuskám: že může být ráfek pevnější nebo lehčí, o tom žádná, ale přilepení něco stojí (páska nebo lepidlo). To je potřeba připočítat k provozním nákladům, resp. k pořizovací ceně každé galusky (a ještě čistič, protože lepidlo jde z ráfku fakt blbě). Plus potřeba získání cviku na demontáž sjeté galusky (na pásku snad nalepí rovně každý jouda).

                  Co nepobere při defektu tmel, to musíš dojít pěšky nebo se nechat dopravit. Galusky, myslím, nejsou pro každého, určitě ne na nezávodní záplety a větší nájezd.

                  0 0
                  • MI.KU  

                    Jj to mě právě odrazuje. Bezduše jezdit nechci – srat se s tmelem z rámu po defektu to ne. Takže bud klasika duše což vede – silnejsi duše a lehčí plášť. Nebo galda ale nemám s nimi praxi.

                    0 0
                    • JMT  

                      Hele tak jesli se ti nechce „*****“ s tmelem tak galusky určitě přívětivější nejsou :-)

                      0 0
                      • MI.KU  

                        Tak na lepení asi ne – ale kdyz píchneš nic ti z ní necáká – pokud tam to svinstvo tedy taky nenalejes ;)

                        Ale vidím to že na moje ježdění budou pláště s duší zlatá klasika.

                        0 0
                        • JMT  

                          V přední jsem to měl, kvůli defektu. Až nasadím nové tak to tam asi zase naleju. Na vyjížďky sebou vozím jen telefon a ten tmel toho vyřeši vcelku dost. Ono tě to nenahodí…spíš jde o váhu

                          0 0
                          • ˘Ö˘ Krab  

                            S 85 kg hmotnosti jezdce je nějakých pár gramů tmelu úplná legrace.

                            0 0
                            • MI.KU  

                              Jedna duše v záloze a čisté kolo to je pro mne lepší. Je ale fakt že se to umí rychle upustit. Možná pouvazuju o tech neprustrelných duších. Ale jezdim obyčejný duše celej život a píchnul jsem snad 5 za život.

                              0 0
    • MI.KU  

      Tak a objednáno ;) hurá hurá hurá :) už aby byl srpen ;)

      0 0
      • MI.KU  

        Jinak ještě upřesním – bude mít ten SpideRing 50/34 bez navýšení ceny plus tedy predstavec na míru co pak sedne při nastavování, ale to je snad běžné.

        0 0
        • jiriga  

          tak opet obnovuji debatu, jak se ti jezdi?:-)

          0 0
          • MI.KU  

            Fajn jen se mi nějak nedaří zhubnout z 90kg takže v kopcích stracim dech ;)

            Měnil sem pár drobností a záplety za Zera. Hned to má jiné reakce.

            0 0
            • jiriga  

              a mas to teda s uletgrou a kotoucema\? 90 mam taky a to uz mam 7 dole:-)

              0 0
              • MI.KU  

                S Ultegrou jo a kotouče sou sprostý slovo ;) Mám klasický brzdy a Swiss Stop špalky a z horního úchopu dvěma prsty to brzdí moc hezky.

                0 0
                • jiriga  

                  ok, diky:-) taky uvazuji nad caad12, ale se 105 (budget constrains:-), nicmene jej preferuji nad karbonem v teto cenove relaci…cekam na tu nejvyhodnejsi nabidku. jakou si vzal nakonec velikost vuci svym parametrum?

                  0 0
                  • Chlebovnik  

                    A to i přesto, že ve stejné cenové relaci je třeba Giant TCR Advanced na 105?

                    0 0
                    • jiriga  

                      tak, je fakt, ze jsem caada nejel a a ani TCR, kupr. ale jel jsem treba GF02. nejak se k tomu trochu priklanim,vice a i po vsech tech recenzich …ale treba to nakonec dopadne jinak. ty jsi taky sel po CAAD12, bez rozdilu:-)

                      0 0
                      • MI.KU  

                        Já po něm bez rozdílu nešel já zkoušel několik karbonovych kol 50–70 a měl sem možnost porovnat si CAAD spolu se SuperSix obojí na Ultegre se stejnyma kolama a zbytkem komponent a jelikož je to krom materiálu prakticky stejný kolo ve stejne geo a Six nijak lepší nebyl a ještě za nej dávat příplatek objednal sem si CAAD v ČR nakonec.

                        Jinak na porovnani CAAD a SuperSix ve verzi Hi-mod také Ultegra za 120 tisíc je velmi pěkná a detailní recenze.

                        Když navstivis skupinu Cannondale Road na FB zjistíš ze rada majitelů Sixe o CAAD neřekne křivé slovo a většina ho označí za tužší ramovku.

                        Jinak mám 186cm a vzal sem 56 s 120 pred­stavcem – jelikož chci trochu víc dopředu sedlem ještě budu měnit za 130.

                        Zde mas tu recenzi.

                        https://cyclingtips.com/…ison-review/

                        Jinak 105 – je bohužel dost těžší a nejsou tam Hollowgram kliky a SpideRing – bejt tebou jdu na tu Ultegru.

                        Místo Aksium sem dal Zero Competizione plus par úprav a kolo má komplet s pedalama 7,2kg – kdybych dal galuskový Bory který sem zvažoval za stejnou cenu těch Zer tak by to bylo asi 6,8–6,9kg ale nepřišli mi ok pro celoroční nezávodní provoz.

                        Váha tedy lepší než u většiny karbonovych kol v této cenově relaci a tuhost taky – pohodlí trochu horší ale to vykompenzuji kvalitní pláště – mám Corsy v 25 možná zkusím ještě 28 pro příští rok – 28 normálně projde bez problému – kdyby byli širší čelisti prošlo by 30–32.

                        Jinak magori v US na tyhle ramovce staví kola 5,6kg ;) ale to už něco stojí.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.