včil mudruj, levnej karbon láká https://www.canyon.com/…-cf-5-9.html
ale líp vybavená hlína má tady co sebe https://www.canyon.com/…slx-8-9.html
včil mudruj, levnej karbon láká https://www.canyon.com/…-cf-5-9.html
ale líp vybavená hlína má tady co sebe https://www.canyon.com/…slx-8-9.html
Šel bych do karbonu – je tam dobrý základ rámu a vidle, zbytek je slušný a maximálně bych vyměnil kola a šlapák za 2×10 a je to naprosto OK…
Karbon.
Za ty prachy bych šel taky bych šel do karbonu a zbytek dotunil časem dle libosti
je fakt že za těch pět šest tisíc co je rozdíl by se dalo něco potunit, osobně nic proti slx nemám, spíš brzd se zbavit a nahodit XT, případně ty prachy dát do lepších kol než má ten karbon
Ale vždy se Ti pojede výrazně lépe na karbonu s horším osazením, než na hliníku s vyšší řadou. Hliníkový rám už nevylepšíš, tak budeš mít alespoň prostor pro další tunění.
ty C1 jsou opravdu horší než XT, také jsem je vyměnil a jsem rád
já je rovnou dal do hajzlu nejetý – první věc co šla dolů ze seriovky. C1 fakt ne
pokud to ma fakt jezdit teren a ne cyklostezky… tak bych bral karbon.. uz jsem tenhle vyprodejovej kus doporucoval kolegovi :-) pode me je i to osazeni vpohde a funkcni
jedine karbon… SLX kliky vs XT je rozdil nula nula nic, zbytek ujde.. Radsi bych dal lepsi kola…
tak ty kola jsou na vymenu u obou (bezduse) takze jak riakas… nula nic a ten karbec bude fajn
bezduše u mě né, jsem stará škola a tak preferuju latexové duše
pak je to u tech kol asi jedno a stejne bych zustal u karbonu.. ta cena za hotovy kolo a Canyon se mi zamlouva!
To záleží na preferencích. Tím myslím hlavně to, jestli máš zájem o Terralogic nebo ne. Jak karbon rám, tak Terralogic Foxku tam dodatečně nedáš. Tedy teoreticky můžeš obojí, ale v obou případech to nemá po finanční stránce smysl.
Takže je to rozhodování Terralogic x karbon rám. Na zbytek bych se moc neohlížel, ten můžeš řešit později.
Já bych volil variantu karbon a pouze pokud vyloženě hodně chceš Terralogic, tak bych uvažoval i o hlíně.
by som povedal ze neni o com a celej terralogic by som sa radsej oblukom vyhol.
skor by som sa snazil zbait tych C1-tiek, v okoli to ma par ludi, najnovsie kolega z roboty direkt na canyone a vsetci s tym maju problemy.
Máš recht. Za 3 litry bych čekal trošku víc. Dle testů a zkušeností je lepší volba XT.
Tady na BF je to snad s těmi Formulami nějaká posedlost. Všichni, co je mají, s nimi mají problémy. Každý zná někoho takového. Vypadá to na 100 procentní nespolehlivost produkce tohoto výrobce.
no jo no, slx či ješte lépe xt nejsou, mám už druhý formule a jsem si jistý že poslední:-)
mě stačilo ORO, když se ti v závodě rozpadne jen tak páka, nepotěší to. Nehledě na ty porody dávat tam nový desky a seřizovat to.
ORO už se nějaký ten rok nevyrábějí, nicméně chápu, že ta averze trvá léta a že část lidí (mám pocit, že na BF všichni) tyto zkušenosti přijímá za své. Na dlouho.
předtím ty jejich formula race a extreme byly ještě horší, tam se páka převložkovávala každou chvíli a odvzdušnění jsi musel umět i poslepu. C1 se zase umí zavzdušnit když jim naložíš víc – delší nebo pomalejší sjezd a páka se začne propadat a už nepřestane :(
No mám ORO od 2008 a krom toho, že mě séří, že je velmi obtížné (až nemožné) je seřídit tak, aby necinkaly, tak s nimi nemám žádné problémy (ale je fakt, že bez závodů a roční nájezd kolem 2000)… Zavzdušnění se nikdy nekonalo a výměnu brzdovky jsem dělal 2×… A výměna desek je docela rychlovka, nebýt pak toho seřizování…
Já měl R1 a za 4 roky bez problému i s původníma destičkama, seřizování chtělo trochu grif ale vždycky to šlo, teď na konci už byly desky na výměnu ale brzdilo to pořád fest. Odvzdušnění jsem nikdy nedělal, ale možná ho dělali v servisu, tam jsem měl ale kolo za celou dobu jen 2×, takže i tak by to bylo dobrý. Nemám zkušenost s jinýma hydrama ale Formuly u mě v pohodě.
kdyby byla na tý hlíně Reba tak by mi to taky nevadilo, vidlice teda roli nehraje, asi zkusím karbon, vyměním brzdy a na jaro lepší kola a zbytek budu tunit až něco umře
tie kolesa by som v klude jazdil, ked sa poriadne dotiahne vyplet neni az take zufalstvo jak sa o nich hovori. a ked odidu potom to ries.
to asi jo nicméně jsem si oblíbil i23 který na mojí 27,5 a 95 kg vydržely mnohé bez ztráty kytičky
já s C1 nemám absolutně žádný problém… ostrej nástup, krátkej chod, nevadnou :-)
to mali chvilu vsetci…ako ja nehovorim ze su formule zle len musia fungovat co nie vzdy plati.
já odvzdušňoval co 1–2 měsíce, někdy po každém převozu autem
XT mají lepší záběr a možnost nastavení
Přidávám se ke spokojeným majitelům C1, funkční, po půl roce bez jakékoliv údržby a nejsou to taková těžítka jako Shimano. Zajímalo by mě, kolik těch kritiků opravdu jezdilo model 2015.
Jestli jsi z Brna, tak bych je rád prubnul. Sice mám XT, ale vlastní zkušenost je k nezaplacení. :)
Já jsem přešel z Formula Rx (přestaly se vyrábět, tuším v roce 2014) na SLX 675 a musím říci, že jsem si poněkud pohoršil. V tu dobu to ale jinak nešlo.
A není to u stejně těžkých HT úplně jedno?
Není.
V čem bude v tomto případě ten zásadní rozdíl – a hlavně na mě u HT nezkoušej vytahovat pohodlí…
levnej karbon ti vydrží až do smrti :-) jen ona možná přijde zbytečně brzo :)
Slušná hlína průměrnému bajkforistovi taky.
Pokud někdo nedokáže udělat tak triviální rozhodnutí, jako vybrat si z těchto dvou kol, tak si pravděpodobně nezaslouží ani jedno.
tak tak já kupoval v srpnu a hlínu od RB a max spokojenost :-)
Já se tedy přimlouvám za lepší hliník, ten základní karbon rám není zase tak moc extra. Kdyby to bylo na CF SL rámu, neřeknu ani píp, ale tenhle je taková měkká divná žížala…