• zbartos

    On-line na https://www.facebook.com/…28566461448/ či např. na https://www.youtube.com/watch?… .

    Více viz https://www.cape-epic.com/…ve-broadcast nebo https://mtbs.cz/…ie/popis-xcm#… .

    P.S. Ve veteránech 50+ startuje Bart Brentjens https://en.wikipedia.org/…rt_Brentjens spolu s Abraao Azevedo a zřejmě míří ve výsledcích své kategorie hodně vysoko. BTW Bart jede s rohy, viz foto v příloze.

    0 0
    • Chlebovnik  

      Jsou někde nějaký bike checky? Ty mě vždycky baví.

      0 0
    • Petr L2  

      Jako tradičně jim to padá, tentokrát jim to padlo při startu posledních asi deseti dvojic chlapů, rozpixelovaný obraz z trati každou chvíli, režie příšerná. Je to furt stejné, vůbec se z minulých ročníků nepoučili…

      0 0
      • zbartos  

        Nesledoval jsem to souvisle, ale to, co jsem viděl, bylo dobré. Dokonce tam měli na jednom užším úseku záběry z kamery umístěné na jezdci jedoucím na elektrokole, který jel za závodníky.

        Když spadl přenos na FB, tak jsem se díval na youtube a tam to jelo až do konce. Start posledních mužských dvojic (tedy největších favoritů) jsem viděl.

        0 0
      • marco  

        Nedívejte se na Ksicht, ale na kanál YT a na CapeEpic.com tam to běželo ve HD kvalitě. Lepší něco než vůbec nic. S technickým vybavením, které mají jsem rád i za občasné kostičky. 90 % záběrů je v dobré kvalitě. Režie je dobrá. Ranní start, potom kecání okolo něco z mobilní kamery na trati, potom kecání a opět kamera na přilbě a příjezd do cíle a finish. Léty ověřený scénář. Co by někdo dal za podobný mediální servis na našich závodech XCO ČP nebo KPŽ.

        0 0
        • Petr L2  

          Koukal jsem na FB, na tý jejich appce a na jejich webu, když to spydlo, bylo to mrtvé na všech třech, takže poslední koho jsem viděl startovat byl Ondra Cink. Pri dojezdu furt kecal ten reportér v cíli a Jards Kulhavý se málem nevešel do vysilaní. Kamera na e-kole byla i vloni, stejně jako nekonečné záběry na střechy, nebo pohledy do přístavu misto na trať, nebo kamera nekonečně dloujo zahleděná na dojezd, kde nikdo nejede. Za mě nic moc, což znamená stejné jako vloni. Vyzkouším jůtůb, vloni stál za prd, tak jsem čekal, že ta appka bude lepší.

          0 0
    • Namtos  

      A co teprve v Masters dvojice Jose Hermida / Joaquim Rodriguez …

      0 0
      • zbartos  

        Ti jsou ještě pro mne moc mladí, lépe se vciťuji do Barta v Grand Masters…

        Ale Hermida+Rodriguez asi nemají v Maters konkurenci. Fojta ztratil už 4 minuty, takže to bude mít těžké.

        0 0
    • milan.v  

      Tak co říkáte na výsledky první etapy/prologu?

      Cink super, nevím, proč to bylo pro komentátory takové překvapení, zas takoví nýmandi ve dvojici nejsou…

      Kulhavého snad zmínili tisíckrát, jak se divili, že chytili během krátkých 20ti km takovou sekyru na první… No, my se ani tak moc nedivíme, že ano…

      0 0
      • zbartos  

        Po tom Kypru jsem začal mít pochyby a jak teď začal v rozhovorech mlžit s divokostí Sama, tak už jsem si byl skoro jistý… Škoda.

        Ale Kristián je kupodivu ve hře, takže máme šanci, že divocha Cinka zastoupí, pokud se Ondra někde napíchne na kaktus…

        0 0
      • snas89  

        Uvidíme:)

        S Jardou mě napadá, že opravdoví šampioni taky ví, kdy to zabalit. Ale je možný, že se seberou (nebudou mít tolik „defektů“) a třeba něco uhraje. Na dlouhý tratě mu pořád věřím.

        Jen se bojím o zbytky sebereflexe a snad nebude trvat na olympiádě na úkor např. cinka, který má za mě větší potenciál do budoucna.

        Letos bych tipl Nina. Má už cape epic nebo ne?

        Pokud ne, tak je to snad jediná vleká věc co mu chybí a vsadím i boty, že to letos pobere (pokud se nerozmlátí o skálu a pod. scifi).

        každopádně reálný je, že v top 10 budou tři češi.

        No kdo to má? že:)

        0 0
    • jannk  

      J Kulhavemu se to dneska nejak vsechno sere … :(

      Jako utahovat si kufry jsem v zavode na tehle urovni uz dlouho nevidel …

      0 0
    • jannk  

      Funguje vam live tracking? https://epic-series.app/…pic/tracking mi to sice neco ukazuje, ale uplne zmatene – Hynek je podle nich zrejme teprve na startu,Kulhavy na 30km, Fumic na 60km atd …

      0 0
    • jannk  

      pokud to nekdo sledujete – Avancini se dost dobre v cili oprel do Schurtera:)

      „he gives a shit to everyone … but he's not a captain of this boat and I'm not afraid of him“ (bylo to delsi, ale zhruba v tomhle duchu – pry by bylo nejlepsi, kdyby meli vsichni mikrofony na kolech, aby to vsichni mohli slyset. Zjevne si nejak na trati nesedli :)

      0 0
      • Johny.Merida  

        Koukám :-)

        0 0
        • jannk  

          Tak podle Schurtera se s nimi chteli jenom vyvezt, a na to at si pry najdou jiny tym :)

          Kulhavy/Gaze dneska +4:23 , Hynek/Fagerhaug +8:32 …

          0 0
      • doubleingram  

        Pry jen taktika. Ovsem Cink obrovsky propad. Ani nebyl ve vysledcich.

        0 0
      • Kaire  

        Můžete někdo napsat kontext? nedostanu se teď na stream.

        0 0
        • Johny.Merida  

          Today results:

          0 0
        • jannk  

          Zadny kontext neni – to bylo jen v poetapovych rozhovorech. Zjevne si nesedli na trati, jak to bylo doopravdy vi jenom oni dva. Pokud to vubec stalo za zminku a nebyly to jenom horke hlavy v cili.

          0 0
          • Kaire  

            Já to nevydržel, zastavil na odpočivadle a pustil jsem si to… Avancini je z mého pohledu klasická horká hlava… Nejlepší jak se Nino směje. Já pochopil že Cannondale nechtěl tahat, tak jim popojeli? Kdo ví co se tam stalo opravdu, to je jasny… ale píčovat na to že každej ví jakej Nino je mi přijde vtipný teda.

            0 0
            • MichaelSimek  

              nschurter

              I’m very sad about where our disagreement went between Avancini and me in todays race.

              I give him credit for coming to me to apologized. However, at no time I did give him “shit” as he is saying and I never was rude to any of my competitors as he explains. I respect all my racing colleagues!

              The way he explained things to public and his fans is a lie that I would not expect from a champion he is. Let’s keep it fun from now on.

              0 0
    • zbartos  

      Pěkný popis dnešní etapy – https://mtbs.cz/…ie/popis-xcm .

      0 0
      • team_daddy  

        To je “fajn”, ze je to takhle a Jarda je na tom snad dobre. Jestli Kiwi prdnul drat a jeste spadl, tak 4,5 min a 3. flek v GC nejsou spatny. Navic zni Jarda sebevedome, ze chtel jet ke konci rychleji, ale kiwi nestihal. Skoda toho Cimbala. A jako Meridak mam radost z Hermidy.

        0 0
        • doubleingram  

          Ten pocit, že na něj Jarda čekal jsem měl ze závěru etapy taky.

          Po dojedu vypadal Jarda ok ale Gaze hodně vyndaně.

          0 0
    • Polka  

      V JAR mají asi taky kůrovce :-) Kross se dneska drží.

      0 0
    • team_daddy  

      GC po 2. etapě:

      5. Hynek +13.09

      19. Kulhavý +34.15

      32. Cink +1:00.00

      Hrozná škoda toho Cinka včera

      0 0
      • Vyry  

        A uz se vi, co se mu stalo? Je to nekde?

        0 0
        • jannk  

          Zrejme nejak poradne rozparal zadni kolo, ale zatim se myslim nikde konkretne nepochlubil

          0 0
          • doubleingram  

            Pry dojeli se slamou v kole a vlozce v kapse.

            Nejtrapnejsi je Avancini s tou svoji zimni cepici.

            0 0
            • jannk  

              tak snad tou vlozkou v kapse nemysleli vlozku z kratasu … :)

              0 0
          • Vyry  

            To jsem cetl. Ale kdyz dokonce vyndal pasku, tak to tam asi vrazil dusi a slamou mozna vycpal diru? Pak asi musel jet opatrne a proto ta ztrata.

            0 0
    • snas89  

      je teprve začátek a stát se může ještě lecos… ale ve spešlu budou podle mě rádi za top 5.

      (jj, to se mi to teď dělá chytýho:) )

      hynek pěkně a cink…no ten si to alespoň ošahá na příští rok:)

      0 0
    • team_daddy  

      "Oba parťáci českých bikerů prožívali velké krize. Sam Gaze (NZL) ještě stále otřesen ze včerejšího pádu, který byl zřejmě vážnější než se původně jevilo.

      „Bohužel no, Samyho jako kdyby na druhý hodině závodu vypnuli,“ řekl v cíli Jára, který tak s dnešním půlhodinovým zásekem zřejmě definitivně přišel o možnost bojovat o vítězstí."

      0 0
    • Robertilos  

      Tubolito :)

      0 0
      • petyn  

        Proc nejezdi bezduse ??

        0 0
        • parischr  

          Nejspíš jezdí…a tubolita maj jako záložky…ale byť mám s Tubolíty ty nej zkušenosti, tak na takovej podnik jako je CE bych je asi netahal…

          0 0
          • doubleingram  

            Berou je asi kvuli hmotnosti/sklad­nosti/„cool efektu“?

            0 0
            • parischr  

              Cool efekt ?…proc, jsou “v praci” a jedou snad na vysledek,ne? …CE nebude prioritně “přehlídka velomateriálu” :)) …jen teda tipuju :)

              0 0
              • doubleingram  

                Nevim, joke :)

                Top lidi maj tendenci pouzivat nejnovejsi/top veci, jako Dynaplug, kdyz to jeste nikdo moc nezal apod.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak ale Dynaplug funguje super a na ověření stačí to jednou použít.

                  0 0
                • parischr  

                  Dynaplug mám…a s tou bombičko je to kalup :)…o to méně mi pak nejde do hlavy to použití Tubolíta na CE ..

                  0 0
          • jonti  

            Proc ne? Butylova duse by tam taky nevydrzela.

            0 0
            • Johny.Merida  

              Nové mezicasy:

              0 0
            • MlokCZ  

              To nevydržela, to je jasné. Spíš ale nerozumím tomu, proč má vůbec duše. U bezduší by mohl použít i o něco odolnější plášť, který by jel stejně jako ten méně odolný s duší. A pak v té kombinaci odolnější plášť + tmel by to bylo úplně někde jinde, co se týká defektů…

              0 0
              • jonti  

                Měl bezduši, po píchnutí co nešlo spravit knotem tam dal tubolito a to taky píchnul – možná nějaký trn z dřívějška.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Aha, tak to je pak už pochopitelné. Nebylo vidět (nebo nebylo psáno), co vezl za knoty? A co jede za pláště, z fotky to úplně nevykoukám v tom rozlišení, jak je tady vložená.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Jinak zrovna na tenhle závod si myslím, že by to chtělo nějakou specifickou konstrukci plášťů. Tím myslím, že ve standardní nabídce na trhu žádný ideální plášť na to není.

                    Nejlepší bych viděl staré protection Contíky ještě s tou extra tuhou kostrou, to byly asi nejodolnější pláště, co přitom výborně jedou (přepracované současné protection XC Contíky mají běhoun už o hodně méně odolný). A i u nich je otázka, jestli je to dostatečné na tenhle závod.

                    Cokoliv jiného vidím za nedostatečně odolné určitě.

                    A výrazně odolnější jsou už pak pláště mimo XC nabídku, tedy chtělo by to kombinaci kostry plášťů více posunutých ke sjezdu s XC vzorkem. Jelo by to mírně pomaleji než ty XC pláště co vezou, ale když vidím jak moc všichni defektí, tak by se to určitě vyplatilo.

                    0 0
                    • ZdeNECK1  

                      Myslím, že někdo vozí určitě speciální pneu, někde jsem dříve četl, že maxxis dělá pro Nina spešl pláště – vypadají jako seriovka, ale parametry jako TPI je jinde, koupit se běžně nedají

                      0 0
                      • TheJD  

                        Tohleto je standard ne pro Nina, ale pro vsechny profi jezdce (aspon ty top), co Maxxis sponzoruje. Standarni plaste prodava 120 tpi, ale pro profiky dela vic. Ted nevim, jestli 150 nebo 180 tpi, ale jinak by ty plaste mely byt stejne (vzorek, smesi…).

                        0 0
                        • jonti  

                          To jsou ale plaste na XC, tady na Cape Epic potrebujes presny opak – silnejsi kostru, jak pise Mlok.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Ono to bude spíš o tom, že jim to jen kvůli Cape Epicu nestojí za to to řešit (myslím výrobcům pneu). Takový plášť by byl sice super odolný, ale zase by ztrácel ve všem ostatním (pomalejší, horší grip, méně pohodlný a těžší).

                            0 0
                            • jonti  

                              Myslim, ze plaste jako Maxxis Ikon Exo by i tam meli byt dostatecne odolne. Od Specialized bych mel vetsi problem vybrat dostatecne odolnou verzi a nove Schwalbe neznam.

                              A v Africe jsem nebyl, tak mozna je to tam jeste narocnejsi :)

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Ani Ardent Exo se dle měření (bicyclerollin­gresistance) potřebné síly k průpichu ani neblíží odolností běhounu starým protection XC Contíkům. Schwalbe jsou na tom pořád ± stejně s odolností běhounu, takže pořád nic moc stejně jako ty staré. Právě Ardent EXO nevyšel vůbec ani o moc lépe než ty Schwalbe (lépe vyšel ale rozdíl mezi nimi velmi malý).

                                MAXXIS Crossmark II EXO zase dle měření průpichu (bike-magazine) vyšel jen ± nastejno se Schwalbe.

                                0 0
                        • MlokCZ  

                          Jen dle tpi se nedá obecně napsat nic, vždy záleží na konkrétním provedení, často se používá více vrstev a nějaká může být zesíláná pro větší odolnost, atd.

                          Pokud se ale jedná pouze o jednu samotnou vrstvu, tak právě použití více tpi je pro diskutované defekty velmi na škodu. U více tpi je vrstva tenčí a ve výsledku méně odolná.

                          Na trhu se ale téměř nevyskytují pláště, kde by byla totožná konstrukce a jen pro každou vrstvu použité jiné tpi, take se to blbě v reálu srovnává.

                          O jediné situaci vím pouze u Schwalbe u běhounu mezi TLE a lite skin verzí (boky jsou úplně jiné, ty nelze takhle vůbec srovnat). TLE verze má 67tpi a ve výsledku mírně více materiálu než lite skin se 127tpi. A reálně je ta 67tpi varianta o malinko odolnější.

                          Tedy pokud by tam byla jediná změna v tpi, tak by to bylo ještě horší než použít standardní variantu.

                          A jak jsem psal, tak v XC segmentu plášťů je dle měření (i u mě dle srovnání v reálu z praxe) nejodolnější staré provedení protection Contíků (což zase mělo díky tomu celou řadu negativ, ale odolnost byla super). Ale i ty staré protection Contíky byly oproti jinému segmentu (pláště více k DH) málo odolné.

                          0 0
                          • TheJD  

                            Vsak ja nic o odolnosti nepsal. Jen jsem upresnoval, jake plaste dela Maxxis pro profi XC zavodniky.

                            0 0
                      • ToMášMarný  

                        Kulhavýho bike, resp. plášť..

                        0 0
                    • motacek  

                      Když jsem se o pláštích bavil s K. Hynkem po minulém epicu, tak říkal, že Conti hodně defektí a proto jezdí Maxxis Aspen s nějakou spešl směsí. Samozřejmě bezduš, protože po každém závodě je v kole cca 30 trnů. Čili s dušema tam člověk ujede tak 5km.

                      Osobně bych do plášťů narval ještě nějakou vložku typu Panzer

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Tak nelze to řešit obecně Conti, ale dle konkrétního pláště. Z těch starších verzí to máme třeba RS RK jako opravdu tenká šlupka, co nevydrží vůbec nic vs velmi dobrá odolnost protection RK (ta stará verze protection).

                        Ono to nebude jen o těch trnech, ty pořeší skoro jakékoliv bezduše. Problém jsou ty velké díry, které nebudou nejspíš ani od trnů.

                        Co si vybavuju Korsiku a Sardinii, tak obě akce jsem odjel na bezduších bez jediného defektu (spousta zacelených) a průměr na účastníka zájezdu (co měl duše) bylo cca 15 defektů. Na jedné z těch akcí jsem měl přitom RaR, které mají velmi málo odolný běhoun. Na samotné trny stačil jen tmel, nebyla jediná větší díra.

                        I když je možné, že při tak velkém množství trnů během jedné etapy klidně může i dojít tmel i když ho doplní před každou etapou. Často tam ale rvou knoty a i více vedle sebe, takže tam mají i často velké defekty.

                        0 0
                        • cook  

                          S tím množstvím trnů to zas tak vážné není, pokud někam extra nevletíš, normálním lidem tmel stačí před závodem a jednou uprostřed doplnit.

                          0 0
                          • doubleingram  

                            Jednou uprostred? Kdo kde doleva v zavode jen tak?

                            0 0
                            • jonti  

                              Po treti nebo ctvrte ze sedmi etap?

                              0 0
                              • cook  

                                Tak, tak podle stavů plášťů.

                                0 0
                              • doubleingram  

                                Tak vyznelo to, ze to dolevaji behem etapy. Jinak IMHO dolevaji/meni gumy po kazdy etape, ne jen 2× za cely CE.

                                0 0
                                • snas89  

                                  Jasně že jo:)

                                  jeden den, jedny gumy.

                                  Ani na světák (krátkej závod) v týmu neriskuješ zbytečný problém a pláště se mění.

                                  0 0
                                  • cook  

                                    Málo jsem zdůraznil normální lidi, samozřejmě, že první 20 mění denně, ty do 100 tak mají tak 2 gumy na závod, zbytek jednou doleje, pokud není defekt.

                                    0 0
                  • ToMášMarný  

                    Já tam čtu bontrager xr2

                    0 0
                • Cryzyy  

                  těch trnů tam je docela hodně, na několika fotkách z dojezdu bylo vidět, že mají plášť od tmelu a stejně dojíždějí na prázdné duši

                  0 0
              • Kaire  

                Myslím že jedou na bezduších, jinak by jim problém nevzal toli času. A hlavně si myslím že zrovna Scott – SRAM nedělá nic co by se nevyplatilo. Proto občas pro nás divná rozhodnutí mají logický záměr který jako fanoušci nevidíme.

                0 0
    • team_daddy  

      Tak CZ favoriti jsou krom Hynka v háji. Ale Fojtík dneska druhej v Masters!

      0 0
      • team_daddy  

        Kross dnešní etapa zásek 1hod 8min. V GC už přes dvě hodiny :-(

        0 0
        • jannk  

          Tak zjevně nemají důvod GC. Raději ještě jednu bednu, ostatní je teď už pustí.

          0 0
          • milan.v  

            Oni už na začátku proklamovali, že pojedou na úspěch v některých etapách, což už se jim podařilo a že CG jde mimo ně…

            0 0
            • team_daddy  

              Jako tomu rozumím, ale hoďka zásek?

              0 0
              • jonti  

                Asi si davaji po vcerejsku kdyz jeli na doraz den nebo dva oraz nez znovu pojedou na etapu. Treba se dnes na vyhru v etape necitili.

                0 0
                • Johny.Merida  

                  Tipuju na nějaký technický problémy, zatím jsem se nedopátral. Hodinu by díky pomalýmu tempu snad neztratili.

                  0 0
                  • team_daddy  

                    Na MTBS uz je vysvetleni. Jeli si jen pro prize money na horske premii (zvladli ji) a pak jeli odpocinkove. Zitra chteji zase zkusit etapu.

                    0 0
    • Robertilos  

      Asi nevěděl, že si má pořídit delší šroubek s matkou :)

      0 0
      • abel  

        až zavadí o ten spínací špendlík, tak si ho otevřenej vrazí do ledvin. osobně bych ho aspon otočil hrotem dolů. ale nechci dělat chytrýho, startovní číslo vozím max. na řídítkách.

        0 0
    • Polka  

      Tak dneska Fumič ztrácí aktuálně 4:32 na Nina, kterej asi zapl turbo, aby tu ztrátu smazal, tak uvidíme v cíli. Hynek asi na 7–8 místě.

      0 0
      • Polka  

        Ztráta teď na dalším WP narostla na 5:26 a Avancini nedal Fumičovi moc šanci na refresh :-) Ten za ním začíná být jak na gumě.

        0 0
        • motacek  

          Jakto, ze Hynek maji sekeru uz 30min?

          0 0
          • Polka  

            Netuším, v race update info jsem žádnou zmínku nenašel. Celkově spadli na 7.flek.

            0 0
            • jannk  

              … vypada to, ze si to na ferovku rozda s Albanem :) jen 40s rozdil

              0 0
        • Haryk  

          Někde jsem četl, že se dorafali. Asi žádná pohoda v týmu Jawa.

          0 0
      • Singlespeed  

        Ty pohádky Nina, že skoro netrénuje a najede jen kolem 10 000 km za rok mu už asi nikdo nežere. Čtyř a vícehodinové etapy tahá úplně na pohodu, zjevně je vyježděný a nabušený jaxviňa. Takhle jezdil Kulhec, když točil 30 000 km/rok.

        0 0
        • doubleingram  

          No podobny veci se rikaj i o Kerchbaumerovi, ze v zime „dela prd“, je nekde na horach kde bydli apod.

          A jakou mel lonskou sezonu. Otazka kde je pravda.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • TheJD  

          Tak Schurter daval dost fotek/videi na instagram z cviceni a lyzovani (hlavne skialpy, ale i bezky). A to vubec neni k zahozeni, spis prave naopak. Jinak toho urcite najezdi hodne, ale pokud jezdi na silnici minimalne, tak je klidne mozne, ze bude mit mensi najezd na km, ovsem na hodiny to uz bude jina.

          0 0
        • JFtryall  

          Kilometraz nebrat v potaz, on ma kolem 1000h rocne.

          0 0
          • matbiker  

            Je to z jine ligy, ale treba Ondra Fojtik pres zimu vubec na kole nejezdi. Jak je napsano vyse, skialpy, vht apod.

            0 0
          • BLACK1E  

            1000h mi přijde jako standartd běžnýho závodníka. Stíhal jsem to i běhěm školy a zaměstnání. Nahrada v podobě zimních sportů je sice super, ale na bednu to nikoho nedostane. Nino poslední roky na závodech působí jako robot. Jede si svoje a moc věcí ho nerozhází. Takovej rok měl třeba Kulhec asi jen jeden co já vim. Jak to udělali, to netušim.

            0 0
        • snas89  

          Jenzr ony to nejsou pohadky:)

          Uz nevim kde jsem to tu zminoval a zacina to byt obecne znamy fakt: svycari celkove berou mtb kolo jako konplexni pripravu.

          On mozna nemaka na kole, ale maka nekde jinde.

          A kulhec? Ano, je to lokomotiva:) jenze sam se nechal slyset ze oproti tem svycarum mu ujel vlak a potrebuje zapracovat na core svalech.

          Nejde o to trenovat vic. Jde o to trenovat chytre a efektivne.

          0 0
          • Breakpain  

            chytre, efetkivne a vic ;)…

            0 0
            • jonti  

              Na jejich úrovni už nejde trénovat víc, jen líp a efektivněji.

              Na hodinu a půl nikdo nepotřebuje najet 25000km, ale udržet po tu dobu maximální intenzitu.

              0 0
    • Polka  

      Dneska solidní pešek pro Trek Sanmarco. 2:25 náskok se rázem díky defektu a pádu rozplynul a museli dávat duši.

      To tam mají takový lochny, že jim to tmel ani knoty nevezmou? Tyhle závody imho nejsou moc dobrá reklama na NT :-)

      0 0
      • motacek  

        To jsou ty nové Pirellky, které byly v zimě snad na každém webu recenzované?

        Jinak dnes pobavili borci z týmu Bulls Youngsters, když jednomu praskla řetězová vzpěra a dali ji do dlahy z paliček a svázali páskama :-)

        0 0
        • Johny.Merida  

          Jsem to zachytil už pozdě :-)

          0 0
        • Polka  

          Já si té značky gum v přenosu ani na fotce pořádně nevšiml, ale mohly by to asi být ty Scorpion MTB Hard.

          0 0
    • team_daddy  

      Tak jakési vysvětlení záseku z včerejší etapy:

      „Za zmínku ovšem stojí výkon česko-španělského páru, který stále touží po etapovém vavřínu. Už po několika málo kilometrech roztrhali Ondřej Cink a Sergio Mantecon startovní pole a na špici zbyli jen oni a tým Scott Sram. Ondra se Sergiem si dojeli pro vrchařskou prémii a pak vlétla českému závodníkovi vosa pod přilbu a bylo po soustředění… "Museli jsme co nejříve zastavit a nechat si to ošetřit, nechtěl jsem riskovat nějaké otoky nebo něco podobného,“ vysvětloval Ondřej. „K tomu jsem pak já přidal ošklivý pád a bylo vymalováno,“ nevěřícně kroutil v cíli hlavou Sergio, jehož roztrhané kraťasy nesly jasné důkazy o karambolu. Cílem projeli jako šestadvacátí."

      0 0
    • team_daddy  

      No a pokud jde o dnešek:

      „Pár v dresu polského továrního týmu Kross dnes měl naprosto rozdílný den. Zatímco si Ondra liboval, jaké má dobré nohy, Sergio naopak trpěl. "Moc špatný den, na 40 km jsem najednou byl úplně bez energie. Doteď jsem se cítil moc dobře, ale dnes mi došlo a bylo pro mě strašně těžké, se vůbec dostat do cíle. Doufám, že se to zítra zase vrátí do normálních kolejí, zítra je poslední den a naše poslední šance zabojovat o pódium,“ řekl španělský sympaťák."

      0 0
    • plzakj  

      https://youtu.be/qq1frAdjkP4

      Kdyz koukam, na jakejch to maj slupkach, tak se nedivim, ze casto resi defekti.

      0 0
    • marco  

      Pěkný závod jen škoda, že to JK a Samuel nevzali podobně výukově jako pan učitel Christoph Sauser a žák Simon Andreassen.

      0 0
      • Petr L2  

        Myslím, že Kulhavý vloni ukázal, že dokáže vyučovat nováčka, letos se holt mladej zrakvil…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.