Dobrý den,jelikož mi náš pejsánek sežral kabeláž k tachometru,chtěl bych se zeptat ,zda někdo takovou kabeláž nevlastní (jen bez computeru ten je OK).Jedná se o CATEYE CC-ST300.Popřípadě kde(e-schop,prodejna)by se dala sehnat.
Dobrý den,jelikož mi náš pejsánek sežral kabeláž k tachometru,chtěl bych se zeptat ,zda někdo takovou kabeláž nevlastní (jen bez computeru ten je OK).Jedná se o CATEYE CC-ST300.Popřípadě kde(e-schop,prodejna)by se dala sehnat.
A to sežral i s držákem a se snímačem ? Ten kabel se dá většinou lehece vyměnit …
Tak to jsem nevěděl.Ne snímač tam zůstal,moc jsem ho teda neprohlížel ale snad je OK.Káblík se dá teda kde sehnat,nebo je to jedno jakákoli cykloprodejna.
cykloprodejna ne spíše elektro, např http://www.ges.cz/ , http://www.gme.cz/ a jiné, podobné prodejny
obycejna dvoulinka ;-))
Pokud ti káblík jen překousl, není problém ho spojit/zapájet, zaizolovat a vesele jezdit dál.
Dvoulinka by teda šla.Do horní části ji dám v pohodě,ale do čidla na vidlici asi těžko.Nevím jak ho rozdělat,mám použít násilí nebo raději ne.Měl by někdo postup.
predpokladam, ze ti zbyl kousek zdravyho kabliku u cidla i patice…
odstrihnes kablik kus od cidla, odizolujes, natahnes smrstovaci buzirku, spajis, zaizolujes, pretahnes smrstovaci buzirku pres spoj a zahrejes ji. tohle provedes i u patice s tim, ze si das bacha, abys neprohodil kabliky.
ale kdyz jsi na to neprisel sam, nedavam ti moc sance na uspech :-P.
Byls rychlejší. Já to taky nijak zvlášť nehrotil. Prostě jsem spájel správné drátky k sobě, omotal izolačkou a hotovo.
Ale fuj, pokud je to čidlo taková tyčinka ( http://www.cyklo-obchod.cz/…oducts/2.jpg ). Tak ji stačí jednoduše vyloupnout z toho držáku, co se opírá o nohu vydlice a pak jen zatáhnout za káblík a celá ta potvora vyjede ven i s čidlem, destičkou a káblíkem. Přepájet za nový káblík a je to. U držáku je to bez pájení, Ty kontakty co na něm jsou stačí opět vyloupnout něčím ostrým ven, je to samořez. A opačným způsobem to dát do kupy.
Vy to řešíte, jak já nevím co, připomíná mi to doby minulé – co neumíš to urvi, co nespravíš, to zkur…
to cidlo je dost dobre mozny, neresil jsem…
z drzaku jsem pri smotku kablik vytrhl a bez pajeni se to neobeslo. alespon v tom mym byly kontakty zality nejakou pryskyrici. takze pryskyricu vydlabat ven, prepajet a znovu zakapnout. kompjutr to je takovych 12 let stary. verim, ze v ramci uspor presli na nejake bajonetove reseni. :-)
Proč by si měl dát bacha na přehození káblů?
To by mě taky zajímalo,protože na stoprocent nevím jak byly, protože jsou oba černý.
To čidlo asi ven nedám,nedaří se mi to nerad bych ho zničil,udělam to s tou bužírkou.U patice to přiletuju jak je to originál(k nepoznání).U čidla to nepůjde vidět je tam centimetr drátku tak se to ztratí.
Je uplne jedno ako das kable :-) ved ide len o prenos jednoducheho signalu, ked sa zopne kontak v cidle vplyvom okoloiduceho magnetu. Nic zloziteho to nie je, tak ako pisu nado mnou, normalne zaletujes novy kabel a dobre zaizoluj. Pokial ti trci aspon kusok kabla, nemusis nic rozoberat, par x som to robil, ziadna veda to nie je :-)
protoze proste proto. O;-))
jasne, ze jsem si neuvedomil, ze to uplne burt. ;-)
Chápu, osobní zkušenost nemáš, na ty ultra úzký řídítka se ti vlezou jen dlaně, tak tachec nevozíš;-)
Využiju tohle vlákno, mám CATEYE CC-ST200 a nějakým nedopatřením jsem si vypnul mód AUTO a teď ho neumím dostat zpátky. Manuál nemám, zkoušel jsem jej stáhnout, ale nejde otevřít.
Zkoušels to prostřední tlačítko?:)
Toho se bojím, nechci si vynulovat celkové km.
:-D
jinac estli se nepletu, tak na total reset je malej cudlik zespodu pristroje, takze bez obav ;-)
Zespod jsou jen 2 kontakty a víčko baterky
Tak jsem na to přišel samostudiem. Je to kombinace prostředního čudlu s levým- musí být přitom zapnutý čas jízdy. Total reset je zřejmě zmáčknutí všech tří najednou, ale to jsem raději nezkoušel.(ale zato jsem si posunul čas)
Auto se zapíná/vypíná stisknutím prostředního tlačítka v režimu dst,tm, nebo avs.
Předsedo, ty tachometry ti dneska vážně moc nejdou:-D Zespodu nic není, total restart je stisknutí všech tří tlačítek zaráz, případně vyndání baterky;-)
Mám taky Cateye a ten čudlík zespodu tam je. Tak nekecej mladej. (Ten Cateye je tedy 14 let starý :-)
A máš stejnej model tachometru, o kterým je tu řeč, starej? ;-)
Nepochybně je to Cateye
Kdo ví keré kočce jsi ho vydloubl.
:oD
Já tam mám taky čudla nahoře jenom jeden … !!! hehe
ziskavam pocit, ze je snazsi namackat fatalitu v mortal kombatu s quan chi nez resetnout kompjutr :-D
LOL !!!! Boduješ
Také využiji toto fórum.
Válí se mi doma tento tachometr. Myslel jsem si, že je dávno po smrti, ale zkusil jsem do něho baterii a naběhl. Nevíte kde k němu sehnat kabeláž? Případně neválí se někomu doma?
Díky!
Ak si dobre spominam, tak na Kosmos ide rovnaka ako na AT-100 a sa myslim este zohnat. Tie starsie pocitace od Cateye pouzivali iba 2 druhy kolajniciek: bud kontakty v protilahlych rohoch (AT-100, Kosmos,…) alebo kontakty v susednych rohoch (Tomo a niektore novsie). Ako to maju dnes novinky, to uz neviem.
Kosmos mal vyhodu, ze sa obvod nastavoval v mm od 10 po 3000, takze sa da pouzit aj na ine veci ako bike, ale myslim, ze mal vadny firmware, ze pri casoch nad 1h blbo pocita priemernu rychlost (ze mu preteka counter na pocitanie casu, alebo, ze sa uz dalej neprepocitava alebo nieco take). Nie ze by na tom extra zalezalo, len taka zaujimavost.
Kosmos počítal AVG 2,5 hodiny, Tomo možná furt.
No, pamatal som si to len priblizne, niekde som to pred hodne rokmi zachytil. Ze toto bol jeden z dovodov, preco bol Kosmos nahradeny v podstate rovnakym Tomom.