Rád bych pořídil nové pedály a rozhoduji se mezi CB Mallet E nebo HT T1. Doteď jsem vozil těžké DX…
Ani s jednou značkou nemám zkušenosti , jen vím že CB dříve byly dost nekvalitní.
Máte někdo zkušenost, či doporučení ? dík
Rád bych pořídil nové pedály a rozhoduji se mezi CB Mallet E nebo HT T1. Doteď jsem vozil těžké DX…
Ani s jednou značkou nemám zkušenosti , jen vím že CB dříve byly dost nekvalitní.
Máte někdo zkušenost, či doporučení ? dík
Na Mallet DH (2016) mám najeto cca. 3000 km bez sebemenších problémů. Jednou jsem vyčistil, zkontroloval a promazal – uvnitř celkem čisto, ložiska bez vůle. Za mě můžu doporučit.
Díky… a jak se z těch pedálu vycvakává, tedy jakou silou. Jestl to neí moc utažený ta pružina. U shimana to leze seřídit.
Síla pružiny je tak akurat, shimana jsem jezdil více na tvrdo. Ze začátku jsem zapustil piny ať se nekoušou do boty. Měl jsem strach z úhlu vycvaknutí, ale v pohodě. Vyhovuje mi, že můžu nohu více vytočit, aniž bych vycvakl.
Tak ty mallety jsou opravdu super… !
Tak ty Mallety jsou už doma :) jen ty kufry asi budou na výměnu za chvilku . Už od zkoušení v pokoji, jsem měl ohoblovanou hromádku toho zlatého matroše z kufrů pod kolem… mechanismus je dost tuhý, ale to chce zajet pořádně.
Trochu odbočím a přifařím se s dotazem – dostaly se ke mně HT T1. Chci je otestovat na BMXku – klasické MTB tretry.
Mám Shimano tretry staršího data XC61
No a co jsem nezjistil – i když pod kufr nedám žádnou plastovou podložku a dám ho přímo na tretru, kufr je v rovině s podrážkou. Jenže, tenhle typ pedálu asi vyžaduje, aby byl kufr utopený v podrážce. Tretra sedí na kufru a zámku, na stranách pedálu si tretra sedne jen tam, kam přenesu váhu – takže si musím vybrat jestli vnitřek nebo vnějšek (vypůjčil jsem si od CB obrázek [tu modrou šablonu si představte jako pedál], aby bylo jasnější, co mám na mysli). Neřešil to někdo? Jsou novější tretry s trošku vyšším vzorkem? Rád bych zůstal u Shimano treter ⇒ tak přemýšlím, jestli to má i jiné řešení, než HT pedály vynechat :-) …
Z Malletů jsem zvyklý, že si to nastavím tak, že botu zacvaknu a současně stojím plnou plochou podrážky na pedálu.