Kde koupím na netu černé dráty v délce 260mm a 243 mm.Dík
Kde koupím na netu černé dráty v délce 260mm a 243 mm.Dík
na toto se specializuje třeba netbike.cz ale věřím že to budou mít i v hodně jiných třeba bikez.cz nebo bagbike.cz
Délka 243mm? To máš na nějaký 24"?
třeba má nějaké hoodně vysoké aero ráfky:-)
243 na levou stranu vepředu na kotoučovou nabu.Už to mam vyzkoušený,že to funguje.
Levá křížená pravá do sluníčka.
Naprosto souhlasím s HNOJem. Tvoje řešěení je opravdu velmi nevhodné a to jak z důvodu jízdních vlastností , tak s životností flanše. Na hydrauliku musí být tangenciální výplet , pokud možno s paprsky Alpine III.
Jinak délku paprsků si každý dobrý servis upraví.
Použití drátů Alpine III je dobré jedině v případě, že jsou zaplétána kola pro BVP, nikoliv pro cyklistiku. S přehledem lze použít i dráty kované na 1.5mm…
Toto je věc názoru. Průměr 2,34 v otvoru 2,4 mm nevymačkává otvor flanše. Je pravdou , že se s tím hůře pracuje moje technologie ale zaručuje max. spolehlivost.
Podívej se , jak působí na náboje Championy 1,8mm na kolech GHOST. Netvrdím , že středový průměr 1,5mm je nepoužitelný , ale hlavový průměr 2 mm nezaručuje vymačkávání flanše u výkonných brzd.
Každý máme své a nebudeme se přít.
Znáte ještě někoho jiného, kdo používá dráty u hlavičky 2,34mm ? … s tím se musí super pracovat když drát jde sotva provléct přírubou v rovném směru.
A co když stavíte výplety na váhu, to se použijí Alpine III dráty ?
S Alpine III nemůže pracovat AMATÉR ani v servisu. Hmotnostní kategorii a její vlastnosti je nutno posuzovat na obvodu kola, kde Alu niple , hmotnost ráfku a obutí rozhodují o DYNAMICE.Celková hmotnost takto ručně zapleteného kola je naprosto shodná , jako když použijete paprsky CHAMPION o celkovém průměru 2mm.
Takto námi provedené výplety s Alpinami jsou sice pracnější , ale naprosto spolehlivé , není je třeba docentrovávat po celou dobu námi poskytované záruky na 3ROKY. Provádíme u nich totiž tepelnou STABILIZACI. , ale tato informace je pro jinou kategorii diskuze.
a jak děláte ze stříbrných drátů černé?
Elektroforézou v Německu. Dnes jsme vyzkoušeli jednu brněnskou firmu ( bývalý DRUKOV) pro přímé paprsky na ESTONY , nutno ale změnit zavěšování drátů do lázně. Vyrobíme si vlastní přípravek – místo vázání drátem za hlavičku.
Stejně si skoro každý, kdo se MTB věnuje více než „rekreačně“ kupuje nové výplety cca jednou za 3 roky (odhaduji, snad nejsem moc mimo), takže problém vymačkání přírub není zas tak horký, jak se může zdát…
Navíc cca 80% těch, kteří si nechávají plést kola jde především o poměr váha-hmotnost…
poměr váha-hmotnost je jedna ku jedné ne? :-)
váha x cena
Nechci malovat čerta na zeď (myslím, že o pletení kol něco vím) a dát si na kotoučovky na LEVOU stranu výpletu považuju za hazardování se životem…
DT Swiss koupíš na bottico.cz
stačí mi nerez dráty obyč.
Nějaký šunky tady
Baleni a prodej po 100ks. Jo tak to tech kol bude muset vyplest trosku vic.
Jinak k veci. Nejsem si jistej, zda marek hvezdonice dela i v cerne, ale pokud ano, tak je s nima bezproblemova spoluprace. Minuly tyden jsem tam objednaval atypicke delky nerez dratu na kolobezku a do tydne byly doma.
Robi, sam ich mam, ale z nejakeho kamenaku.