Jednoduchá otázka, která nemá jednoduché řešení – který z těchto rámových setů? Nebo snad jiný, v podobné cenové hladině? Rám by neměl mít váhový limit a bude určen pro silového jezdce především na vyjížďky kolem 100 km ve zvlněném terénu…
Jednoduchá otázka, která nemá jednoduché řešení – který z těchto rámových setů? Nebo snad jiný, v podobné cenové hladině? Rám by neměl mít váhový limit a bude určen pro silového jezdce především na vyjížďky kolem 100 km ve zvlněném terénu…
Anketa: ...rámový set?
Podle toho, jestli chceš nakupovat u Svorady nebo u Padrnose :).
Za mě Cervelo R 5, ale to je jiná káva. Ale R 3 je taky dobrý rám…
R5 je cenou za samotnou rámovou sadu úplně mimo. Tato varianta by připadala v úvahu snad jen při koupi celýho kola – tam už ta cena není tak šílená ( ovšem i tak je dost vysoká…)
R3 je mírný fakvorit…
Jojo, ty samostatné rámy, to je celkem palba. Co na to budeš dávat za sadu? Kola a vše ostatní nějak máš, nebo budeš stavět komplet nové? R 3 na ultegře je tuším za 89 bez nějaké té slevy…
Ale ta R5 na duře, to je mazec :)
Chorus a bory 1 určitě a komponenty se tepráv řeší ( asi 3T ) – nebude to stavěný na váhu, ale myslím že pod 7 by to mohlo i v 61ce být…K této sestavě se nabízí asi nelíp ital ( bianchi ), ale když to cervelo je prostě sen…
Tak to bude pěkný :)
Obzvlášť 3 T – mají krásné věcičky. S váhou budeš v pohodě…
Osobně bych bral taky Cervelo, jak už jsem psal :). Ale neboj, byť jsi zastánce italské klasiky – to znám, kámoš taky říká, že Campa jedině :), tak tím Cervelem to nijak nezkazíš :).
Nebo když Itálie, tak co Pinarello Dogma nebo nějaká De Rossa?
Omluva, omylem jsem zahlasoval, když jsem si chtěl prohlédnout odkaz ;-)
Co projít výprodej rámů od BMC ?
Myslím, že ten, kdo chce co nejvíc italské klasiky, do BMC asi nepůjde…
No jo, vidíš, to mne nenapadlo, a jen tak mezi řečí, co má Cervélo společného s italskou klasikou ??
Asi jsem to napsal předtím nesrozumitelně – vůbec nepreferuji Itala, jen jsem podotkl, že k tomu osazení ( od campy + italský komponenty ) by se italskej rám nabízel…
Jinak De Rosa i Pinarello není zrovna to, po čem by moje srdce prahlo.
BMC jsou pěkný kola, ale v té největší velikosti se mi to kolo nelíbí…
Ještě jsem koukal na titany, kde by v té ceně připadal v úvahu asi jen Van Nicholas, ale ta jejich geometrie není pro mě…
Jsem v kontaktu s místním oddílem, kde prakticky všichni jezdí BMC a právě tyto rámy mi připadají, (svou sníženou zadní stavbou), že ve větších velikostech proti ostatním, se vůbec nejeví jako štafle. Je to jen taková poznámka, nemám žádný zájem kohokoliv do čehokoliv přesvědčovat.
Jinak pokud bych se já měl rozhodovat pro italský rám a výše jmenované ti nic neříkají, tak bych osobně volil toto: http://www.kuota.it/bike.php…
Řešil jsem podobný problém. Také musím při své výšce mít prakticky ty největší velikosti a ve většině případů jsou ty kola prostě hnusný. Zvlášť BMC. Je to ovšem velmi subjektivní a každému se líbí něco jiného.
Nakonec jsem koupil Colnago CX-1 ve velikosti 58 slop.(největší velikost). Na bazaru se dá sehnat i kolem 30k ve velmi dobré kondici, což byl i můj případ.
Z tvého výběru bych asi volil Bianchi, neboť to kolo znám a je nádherné :-)
No, každej to vnímání máme trochu jiný – mě se to BMC fakt nelíbí a Kuota mě taky nějak neoslovuje. Já to vidím zatím fakt na to Cervélo R3 – krásný jednoduchý tvary, barevně žádná divočina a přitom prý velice povedený rám…
na tyhle krásky už šetřím a snad napřes rok si koupím jednu
colnago?
hlasuju za bianchi:-), sice neznám ani jeden z uvedených rámů, nejezdil jsem jej, ale nikdo zde nenapsal jedinej seriozní důvod proč to cervélo např. lepší kvalita, zpracování cabonu, co já vím, pokud to někdo ví at sem písne, díky.
Tady recenze bianchi: