• Ahoj,

    Mám Fulla se 140mm zdvihu s kterým jsem spokojený až na brzdy a kola. Stávajíci jsou Elixir CR a jsem na 80%rozhodnutý pro Formula THE ONE.

    Ale co mi dělá problém jsou kola. Náby budou taky 100%Chris King a to tyhle

    Dopředu:

    http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

    Dozadu:

    http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

    ale jaké by jste dali ráfky a dráty k těm nábům, brzdám, to je to kde jsi nejsem jistý a potřeboval bych poradit… Díval jsem se na Mavic nebo DTswiss.

    S kolem jezdím v těžkém terénu v Alpách převážnou část roku a nešetřím ho, dlouhé sjezdy, singly a mělo by to přežít Megavalanche.

    Děkuju

    0 0
    •  

      A co tyhle:

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      nebo tyhle:

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      Ty druhé už jsou asi na sjezdy, stačily by i ty první???? našel jsem je tady už přímo zapletené ale ty náby jsou jiné.

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      0 0
      • Vilém  

        Ty 521ky by nemusela byt spatna volba. Oproti ZTR je tam vic materialu a kalisky. Zase na ZTR je jednoducha konverze na Notubes system.

        0 0
        •  

          no já NoTubes nějak neřeším, mě jde o to aby byli kvalitní a dělali mi radost. Ty bontrager mi nepříjdou špatné, problém s něma nemám až na zádni náb. Byla tam asi málo dotažená kazeta a udělalo to rýhy v uchycení a praská nebo spíš cinká a to mi vadí.

          0 0
          • Vilém  

            Pokud maji naboje duralovy orech, tak se zasekavani pastorku do orechu nevyhnes, je to proste dan za nizsi hmotnost.

            Castecne se to da omezit pouzitim kazety s unasecem, ale i tak nejsou vsechny pastorky na unaseci, takze par se jich stejne zakusuje. Jediny vyrobce, o kterem vim, ze to nejak resi, je American Classic, ktery ma v duralovem tele orechu vsazenu ocelovou vyztuhu, ktera tomuto zamezi. Pak me jeste napada specialni profil orechu na nabach RBDesign, ale zda jim to funguje, to netusim.

            0 0
            •  

              Ne ne náby měnit nebudu ty zustanou Chris King a asi půjdu do tě Mavic EN521, jáké by k tomu byli dobré dráty???

              0 0
              • Vilém  

                On i ten chris king ma duralovy orech, takze popisovanemu zakusovani pastorku se proste nevyhnes.

                Jinak draty byly zmineny vyse, treba ty Sapim Race, to je sazka na jistotu.

                0 0
                •  

                  A aji po 1000km kolo nemám moc dlouho a mám na něm najet 1000km tohle léto, tu úpravu plánuju přes zimu na další léto

                  0 0
            •  

              Tady jsem to zdokumentoval, jak jsem říkal je to po necelých 1000km. Jak jsem poprvé(vůbec poprvé) kazetu sundal zdála se mi nedotažená.

              0 0
              • Vilém  

                Normalni stav. Tomu se s Ck nevyhnes. Jedinej vyrobce co vim, ze toto resi je American Classic. Pak leda ocelovy orech za ceny vyssi vahy. Je to proste neco za neco.

                Jinak na fotu orech z me naby DT Hugi jezdene s klasickou kazetou, mas jeste co dohanet:)

                0 0
                • Hnoj  

                  Ne, že by řešení AC fungovalo nějak důsledně. Navíc ozubení ořechu, kde narážejí praporky je hliníkové, takže se neomačkává od kazety (tak moc), ale omačkává se o praporky a pak to dělá bordel při záberu. Ehm :-(

                  0 0
              • Nimrod  

                jak už tu padlo, tohle je prd. nicméně když se toho tak bojíš, tak chris king dělá i ořech z nerezu, váha navíc je jen 54 gramů, cenu ale nevím

                0 0
                •  

                  Já se toho nebojím jen jsem nevěděl že je to normální. Ted je to poprvé co jsem sám rozebral kazetu a překvapilo mě to bo už mě sralo to cinko-praskání v záběru ale ná vždy může to být z toho???

                  0 0
                  • Nimrod  

                    jelikož ti nikdo povolanější nechce odpovědět, odpovím ti já. nezdá se mi pravděpodobné, že by zařízlý pastorky měly vydávat nějaký zvuk, leč jistá možnost tu asi je. já se s tím nesetkal

                    0 0
                    • Kubiczech  

                      Přesně. Napadá mě maximálně kombinace s povolenou kazetou. Spíš bych se podíval do náby.

                      0 0
                  • Gorgov  

                    Mám doma navíc jeden ocelovej ořech, kdybys chtěl :)

                    0 0
                    •  

                      Děkuju děkuju ale tohle léto už to s tím doklepu a pak stejně příjdou nové náby, kola tak už to řešit nebudu. Já myslel že to byla chyba mech. v obchodě bych jim to zreklamoval ale děkuju.

                      0 0
                      • Gorgov  

                        Myslím ocelovej ořech na Chrise, pro drsnější zacházení je to optimální, já ho měnil za alu kvůli úspoře hmotnosti a teď se mi ten ocelovej, kterej je normálně docela drahej, válí doma :)

                        0 0
                        •  

                          Tak to jo, jak je budu mít doma tak se ozvu vzal bych ho jako náhradu. Je tam velký rodíl v té váze??? A kolik to stojí???

                          0 0
    • Hnoj  

      Dotaz:

      Proč proboha ChrisKing? Jedny mám a upřímně řečeno, znova bych si to už nekoupil. Kdybys chtěl červené, tak se jich rád zbavím. Ježděné sezonu, koupené na ASPIRE VELO.

      0 0
      • Nimrod  

        už byly v bicycle café?

        0 0
        • Hnoj  

          Ne, nejezdím na nich, nemám náladu ani čas to řešit. Při mým štestí by mi je z caffé eště někdo ukrad…

          0 0
          • Nimrod  

            jsi jediný, kdo na ně nadává… možná máš vadný kus, možná je problém jinde, nevím, ale zbytečně sis zkazil pohled na nejspíš nejlepší náby a chceš se jich zbavit..

            0 0
            • Hnoj  

              Osobně si myslím, že vůbec nejlepší náby jsou DT240S… TO mi asi nikdo nevymluví.

              0 0
              • Nimrod  

                mám jen starou hugi a zatěsnění ložisek je dost bídné o proti chris kingu. jinak fajn, ratchet mám rád, ale ring drive víc :-)

                0 0
        • Pedro404  

          Co by s nima dělali v bicycle cafe?

          0 0
          • Nimrod  

            hnojovi blbne volnoběžka. kubad mu poradil, ať je pošle do bicycle café, ať se kouknou, v čem je problém

            0 0
            •  

              A šlo by to řešit i přes ně??? Že by mi tam ty kola zapletli a pár věcí navíc, tak vypadá to že ví o čem mluví

              0 0
              • Nimrod  

                je zkus kontaktovat, ale myslím si, že by to neměl být problém

                0 0
                •  

                  A máš s něma zkušenosti?? Jsou drazí v komponentech???

                  0 0
                  • Nimrod  

                    zkušenost nemám, ale logicky mi vychází, že takovéhle věci nebudou mít za nákupní ceny, protože to není oficiální dovozce a tudíž se asi ušetřit nedá. ale to spekuluju a realita je možná úplně někde jinde…

                    0 0
      •  

        Budu vděčný když mi dáte lepší návrh než jsou tyhle náby:

        http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

        ale taky bych chtěl potom zdůvodnit proč jsou lepší, materiál nebo konstrukce???

        Kolo mě stálo dost a kdybych chtěl něco normálního nechám si tam ty kola co tam jsou. díval jsem se i na Hope, ale ty modré Kingy jsou moooc pěkné.

        0 0
        • Pedro404  

          9 litrů za nábu? Néééééé.

          0 0
          •  

            No za zadní, pak ještě přední, dráty, ráfky, hlavové složení a možná i středové jo a brzdy… pod stromeček hi hi

            0 0
            • Pedro404  

              Právě, 9 litrů za obě hotový kola bych přežil, možná i jenom za náby, ale za jednu, to je dost:) Zvlášť když Hope by byl lehčí a levnější, a design neni nijak strašnej.

              0 0
              •  

                však už jsem tu psal že jsem se díval i na Hope, ale chtěl bych vědět v čem je Hope lepší od Chris King. O váhu mi moc nejde ta kombinace King s Mavic by mi vyhovovala. Ale jde mi o konstrukci a životnost. Nekupuju to na rok nebo dva ale na mnohem dýl a chtěl bych znát zkušenosti s Hope nebo ChrisK.

                jestli jsou ty Kingy tak dobré tak si je zaplatím nechci za dva roky todle řešit znovu

                0 0
                • JakeF  

                  A já vždycky myslel, že CK náby se kupujou akorát kvůli tomu fantastickýmu zvu­ku.

                  0 0
                • Pedro404  

                  No pro Chrise mluví ta 5letá záruka. Hope jezdí spousta lidí, tak předpokládám, že shity to nebudou.

                  0 0
                • Hnoj  

                  Osobně bych si vzal na 100% HOPE.

                  Myslím si, že za poloviční cenu CHK nabízí extrémní (podobnou jako CHK) kvalitu, lepší váhu a srovnatelný desing. CHK i HOPE jsou v podstatě vděčné, na HOPE asi snadněji seženeš ložiska.

                  CHK je IMHO je pozlátko za nesmyslnou cenu, pokud chceš bezkonkurenční poměr cena-výkon tak HOPE a nebo o kus dražší DT240S, ale ten není tak pěkný.

                  0 0
                  •  

                    Nechci aby si někdo myslel že jsem nějaký rozmazlenec co neví co z penězma.

                    Chodím do práce stejně jako každy, je to pro mě taky dost peněz ale nemám ani manželku a ani stálou přítelkyni a chci si udělat radost.

                    Cena výkon mě v tomhle moc(vůbec) nezajímá

                    0 0
                    • Hnoj  

                      Asi takhle: Z mýho hlediska nabízí CHK za +50% ceny proti HOPE jedině zajímavý desing a podle mě divný (jinými milovaný) zvuk ořechu.

                      0 0
                      •  

                        Fakt to zní takhle???

                        http://www.youtube.com/watch…

                        Huste!!!

                        0 0
                        • Hnoj  

                          Já to třeba nesnáším, mám raději rachtání HOPE.

                          http://www.youtube.com/watch…

                          0 0
                        • Vilém  

                          zkouska siren, zkouska siren…

                          0 0
                        • MlokCZ  

                          Tak to je teda dost. A já si tu stěžuju, že SXka mají příliš hlučný ořech. CHK bych nerozdejchal ani zadarmo :-)

                          0 0
                          •  

                            Ahoj, četl jsem si tady že máš zkušenosti s Formula The ONE uvažuju o nich teda jsem rozhodnutý. Budou stačit na mou váhu a typ ježdění???

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Tak to bys měl tedy hodně blbé kdyby nestačily :-) Výkonnější brzdy na trhu v podstatě nejsou…

                              Upozorním jen na dvě věci. Malá mezera mezi deskami a kotoučem, což už se tu mnohkrát rozebíralo.

                              A mají dost ostrý nástup, což je ještě zvýrazněno tím, jak jsou výkonné.

                              Třeba oproti Elixirům je nástup brzdné síly ještě výrazně ostřejší.

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                                0 0
                              •  

                                No a jak je na to spolehlivost???? Kvůli tomu chci dát ty Elixiry pryč. Na poslední vyjíždce mi ve sjezdu(dlouhém) odešla zadní brzda, úplně změkla z ničeho nic. Destičky nejsou ještě sježděné tak nevím, stáva se že jedná zabírá tak a druhá tak jek který den. Měl jsem na starém kole staré XT a takové věci jsem neřešil

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  To nejde hodnotit dle zkušeností s pár kousky. Neměl jsem problém ani s The One (vozím dva páry a teď ještě navíc jeden pár The One FR) ani s Elixiry (jedny vozím já a druhé manželka).

                                  Problém může být s jakoukoliv brzdou.

                                  Tyhle brzdy ale nejde moc srovnávat. The One jsou o třídu někde jinde (taky stojí skoro 3× tolik, takže by to byla opravdu krize, kdyby nebyly výrazně lepší).

                                  A otázkou je jak si kdo poradí s tou malou mezerou, já s ní nemám problém, ale někdo občas mít může (je to náročnější na přesnější seřízení a ohnutí kotouče).

                                  0 0
                                  •  

                                    Je velký rozdíl mezi THE ON a THE ON FR ???

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Nemůžu hodnotit ještě pořádně, ještě na těch FR nemám téměř nic najeto (teď čekám na vidlici a hned pak vyrážím do Jizerek, tak je testnu pořádně).

                                      První dojmy rozdíl nula v tom jak to brzdí. Více uvidím po pořádném otestování v horách v pořádném sjezdu.

                                      Třmen, hadice a kotouče jsou zcela totožné. FR mají jen jinou páku a to myslím úplně stejnou s RX.

                                      Výsledkem jsou dva rozdíly. FR jsou těžší a to o cca 50g na jednu brzdu.

                                      A druhý rozdíl a to objímka. A tím je jiná i společná objímka pro brzdy a Sram řazení, což mi tedy docela naštvalo (musel jsem koupit další spočnou objímku i když jsem tu měl volnou z The One).

                                      Kupovat je samotné, tak o FR verzi neuvažuju vůbec, protože není téměř o nic levnější, takže to nemá cenu. Já sháněl pouze samotný rám, ten nebyl k mání, tak jsem vzal za pěknou cenu celé kolo a tím jsem přišel k těm FR.

                                      0 0
                          • kubad  

                            sice jeci, ale hlasitost neni nijak vysoka, Hope je mnohem hlasitejsi

                            0 0
                      • Nimrod  

                        ještě bych připsal, že chris má lepší volnoběžku. já vím, že ti blbne, ale jsi doopravdy jediný, koho znám a proto bych to moc nepaušalizoval. ale tak 72 poloh na jedno otočení o proti 48 (nejsem si úplně jistý, kdyžtak mi oprav) u hope snad dokážeš ocenit i ty, i když je to mnohdy už zbytečná rozmazlenost

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          A v čem je to tak skvělé?

                          Střídám pravidleně STčka a SXka. SXka mají 4 praporky oproti dvoum na STčkách a mají dva a dva vůči sobě posunuté, tak aby zabíraly vždy jen dva a druhé dva jsou v mezipoloze. Tím tedy SXka mají poloviční maximální vzdálenost než ořech zabere.

                          Je to sice na těch SXkách o chlup lepší, ale že bych to hodnotil jako nějako stěžejní vlasnost, to vůbec.

                          A CHK z toho co popisuješ zřejmě a tom bude ještě lépe než SXka, to už ale vůbec nechápu k čemu je pak dobré.

                          Dokonce jsem uvažoval, že bych na SXkách dva praporky vyhodil (nechat dvojici co zabírá spolu, tedy by to zase bylo jako na STčkách), abych tak ten ořech trochu stišil.

                          0 0
                          • Vilém  

                            Predpokladam, ze nimrod na to pohlizi z pohledu trialisty. Tam je zadouci co nejvetsi pocet poloh volnobehu, nebo zaber v kteremkoli okamziku, tak jako melo shimano silent clutch.

                            0 0
                          • Nimrod  

                            jak píše vilém, jakmile máš i jen zastavit a stát v nějaké technické pasáži, je lepší, když máš hned nohu v záběru a nepropadne se ti někam do hlouby, než se chytí volnoběžka. o nějaké tělovce, která se dá použít i na xc, nemluvě…

                            další věc je ta, že ring drive a ratchet system nemají praporky a tudíš je menší šance, že se ti posere volnoběžka. přece jen praporky jsou relativně subtilní

                            0 0
                          • scret  

                            nevim jestli jsem se te uz na to neptal, ale nevis jaky je rozdil mezi SX 11 a SX 2012? orech by mel byt snad stejny, hmotnost taky… snad jen pouziti na ruzne osy??

                            porad si tak rikam ktery vzit… sice oproti mym STckum narust vahy cca o 100g, ale za to si slibuju vetsi tuhost… 19rafek na ST mne tolik neomezuje…

                            diky…

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Jsou tam drobné rozdíly. První je konečně univerzálnost předního na všechny osy (půjde to na 20mm, 15mm i klasický upínák) a snad by i mělo být v balení redukce rovnou pro všechny varianty.

                              Druhá změna je lehce upravený ořech. To se týká všech 2012 Maviců. Všechny vychází z ořechu a náboje z 2010/2011 SX. Je ale lehce modifikovaný a rozdíl by měl být v tom, že by měl jít snáze sundat ořech.

                              To je přesně věc, která se mi teď moc nelíbí. Zatím jsem to tedy zkoušel jen jednou a i jsem už zkoušel lehké násílí a ořech z ložiska nešel sundat. Příště musím zkusit větší násilí.

                              A třetí změna je profil ráfku. Středový žlábek bue mít více zakulacený profil směrem k patkám, což usnadní zaskakování do patek.

                              Já bych vzal 2012.

                              A ten širší ráfek je taky lepší. Já taky nemám žádný větší problém s 2,25 Schwalbe na STčkách, ale přeci jen je to pořád je o trošku lepší když se vozí nízké tlaky na těch 21mm ráfkách.

                              2012 STčka pak budou mít o něco větší váhový rozdíl (2012 budou mít 1590g), ale zase už jen 20/24 drátů. To snížení na 20 se mi moc nelíbí.

                              0 0
                  • TJK  

                    se vsim se da celkem souhlasit, ale ten design fakt neee… at je hope jaky chce tak na povrchovku od Kinga nebude mit ani za tisic let :-)…vlastne jsem jeste nevidel zadnej komponent kterej by mel tak uzasne udelanou povrchovku jako ma king :-).. btw… ano jsem zaujatej :-D

                    0 0
                    • hanz  

                      nejseš zaujatej, todle je pravda. Když jsem vybalil hope z crc a každej byl v jiným odstínu modrý tak jsem s hope nábama nadobro zkončil.

                      a taková mango od kingu, nebo ta zelená…to je prostě skvost…hope eloxuje asi tak na urovni bikehazardu(občas :-)) ale jak king dodává těm svým povrchovkám lesk to nechápu…navíc když se podíváš na king hodně z blízka jsou na něm vidět zajímavý stopy po obrábění, jak kdyby to nedělali na soustruhu ale frezce.

                      0 0
        • HELLBOY22  

          ak chceš niečo ľahučké tak

          http://www.kupkolo.cz/…ic_1961.html

          http://www.kupkolo.cz/…ic_1962.html

          ale na tvojom mieste by som sa aj tak vy*ebal na to že CK sú pekne modré a kúpil by som toto

          http://www.kupkolo.cz/…sc_1972.html

          http://www.kupkolo.cz/…sc_1971.html

          0 0
          •  

            je mě líto ale ta barva(vzhled) je celkem důležitá a je na druhám místě po kvalitě ta je na prvním

            0 0
    •  

      Takže:

      Přední náb:

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      Zadní náb:

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      Ráfky:

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      Dráty:

      http://www.rideko.cz/…ce-cerny.htm

      Kdyby měl někdo ještě nějaký vylepšovák nebo komentář sem s ním. Jinak byh vám chtěl moc poděkovat za rady.

      Děkuju

      0 0
      • kubad  

        neres nesmysly a ptakoviny CK s NoTubes Flow je to nejlepsi ze zaplrtenych kol co si muzes vybrat. Vahu mam vetsi kolo stejne kategorie draty mam DT Swiss SuperComp. pokud bys chtel sety tak treba neco od Mavicu, Fulcrumu, CB nebo Eastonu ale ja preferuju rucni zaplet. Jinak ty moc lidi co vozi CK neni Hnoj sice ma nejaky problem,ale asi to neni tak zhave kdyz je nenecha poservisovat u nekoho kdo tomu rozumi. Kola si muzes nechat slozit u kluku v Cafe ale priprav se na mega cenu :(

        0 0
        •  

          přes ně bych si to nekupoval když tak jen zkompletovel ale to můžu i někde jinde. Koupil bych si to na tom webu chainreaction. Četl jsem si tady na BF že tam jsou spolehlivý a mají dobré ceny nebo to jde ještě někde líp???

          0 0
    • Bafoon  

      industry 9 tu ještě nepadly :o)

      0 0
    • hanz  

      CK si rozhodně nenech vymluvit a když už je budeš brát vem nějakou hezkou barvu, ne že zakotvíš u černé. Zpracování mezi CK a HOPE muže porovnávat leda slepec, žádnej elox na hopech se nedá srovnat s povrchovkou na kingách, tvar náby už vůbec ne. Maj svoje mouchy, ložisko u ořechu by mohlo být víc schovaný, důležitý je si k nim rovnou obědnat jejich olejíček nebo nějakou jeho náhradu. Jednou ročně pak otevřít ložiska a vytahnout ořech, vyčistit a namazat. Pak sou to nesmrtelný náby. Jejich zvuk je jak bojová helikoptera někde v dálce a zminovaný polohy ořechu ocení hlavně techničtí jezdci, trialisti vůbec nejvíc. Za svuj život jsem měl patery kingy, žádnej problem, dnes mám ružový a mango. Měl jsem aj hopy krom neustálýho měnění ložisek v předním taky bez problémů ale je to asi jako když srovnáš octavii s nějakým třeba mercedesem. Obě plní spolehlivě svuj účel ale mercedes nabízí víc „pimp faktoru“.

      0 0
      •  

        No to jo jo vymluvit si je nenechám, chci ty náby v modré ty co jsou v těch odkazech. Když tak napiš jestli to bude dobré ke kolu mám ho v profilu(to modré). Píšeš žes je už měl pět krát tak se tě zeptám jaké bys tam dal ráfky???

        0 0
        • hanz  

          jasně že budou dobrý ke kolu. S těma ráfkama moc nevím, používám kolo asi trochu drastičtějc ale věřil bych KUBADovi, dej tam ty NoTubesy.

          0 0
          •  

            Jj díval jsem se na Santu, moocc pěkné musí být sranda no tom jezdit taky bych chtěl zkusit se na něčem takovém projet…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.