• rhapsody

    Ahojte,

    mám jednoduchý dotaz k diskuzi – chtěl bych znát váš názor na časopis Velo, respektive jaká je podle vás cílová skupina tohoto média.

    Proč se na to ptám? Minulý týden jsem se náhodně dostal k březnovému vydání tohoto časopisu (dostal jsem zdarma na ForBikes), a po prolistování jsem byl neuvěřitelně zklamaný a od té doby si pokládám otázku PROČ :D .

    Jde mi především o to, že v tomto vydání je celkem sedm testů různých druhů kol, což je určitě chvályhodné, ovšem jen do okamžiku než si všimnete cenovek těchto kousků.

    Když to vezmu postupně:

    60.000

    81.000

    135.000 (elektrokolo)

    100.000

    97.000

    67.000

    89.000

    Jsem jen tímto cenovým spektrem hodně zaskočen, jelikož bych očekával, že se takovýto druh časopisu bude snažit oslovit co největší čtenářskou základnu.

    Jaký máte názor vy?

    0 0
    • Lister  

      Lidi co si kupují kolo už a 15 tis si o tom nechtějí číst v časopise.

      A ti co si kupují kolo přes 100 taky ne, protože v tom mají jasno a vědí, proč ho chtějí. Takže podle mě to sedí.

      0 0
      • Breakpain  

        +1

        0 0
      • krabica  

        +1

        0 0
      • scalar  

        Taky není žádný med testovat sériovku za 15 a psát, že vysoká hmotnost se při jízdě ani neprojevuje, skoro nefunkční pružinová vidlice výborně filtruje nerovnosti a dělá kolo úžasně pohodlným a brzdy za pár stovek překvapují výkonem :-)

        0 0
        • Lister  

          Tak papír snese všechno :-)

          Jako Velo IMHO kupují lidí, co je cyklistika začala docela bavit, mají třeba nějakou levnější výbavu a chtějí se tomu začít víc věnovat, víc se orientovat a sní a něčem lepším. Hledají radu při výběru. Pak si to tak 2–3 roky kupují a časem z toho vyrostou. Buď se posunou někam úplně jinam a časopis už nepotřebují nebo je cyklistika zase přestane bavit.

          Proti časopisům primárně nic nemám, ale víc mi vyhovuje anglická škola, jejich testy a hlavně jejich pojetí trailového ježdění a přístupu k vybavení.

          0 0
        • raw 4  

          :-)

          0 0
      • Shreder  

        +1 Souhlas. Jsou to cenovky, o kterých můžeš i snít i vybírat. A jinak mně se Velo líbí i svými rozhovory, trail staviteli…

        0 0
        • raw 4  

          Nekdy baví nekdy min…co mi chybi jsou velky porovnani napr vidlic,brzd atd stejne jak to maji ve slovenskym bikerovi..i kdyz ti asi přebírají

          0 0
      • Prazak0  

        Tak časopi živí asi i reklama. Kolo za 15 tisíc je opravdu z těch nejlevnějších, k tomu nepotřebuje někdo nějaký časopis, aby se dočetl, co má vše na kole ošizené, jelikož se honí cena, jak to je možné. Ale nějak to beru, že časopisy píšou spíš o dražších kolech, co psát o tom, co lidi běžně mají, tedy kola za 20, 30 tisíc, kde to je kompromis mezi kvalitou a cenou a to ve prospěch té ceny.

        0 0
      • jIrI___  

        +1. Navíc firmy, jejichž kola jsou ve velu testována, jim těžko budou platit za skvělé hodnocení u kola za 10k…

        0 0
      • Tomcat  

        +1

        0 0
      • Petr L2  

        +1

        0 0
    • garp  

      Koukni do 53×11.Tam máš kola kolem 200. 000,občas i víc.

      0 0
    •  

      Tragêdie už několik posledních let, dříve jsem si ho objednával a poslední roky nechtěnej dárek zůstává pouze prolistovaný na hajzlu mezi reklamníma letákama, úroveň neustále klesá

      0 0
    • iron.hide  

      nikdo nechce citat o bajkoch za 10–20 000 kc, uplne staci ze na tomto fore sa za tyzden objavi xy takychto tem v tej cenovej kategorii a nikoho to uz nezaujima, akurat to vsetci ihned blokujeme.

      v tej kategorii sa totiz moc vyberat neda a vsetko je tam rovnake.

      0 0
    • Dag  

      V dubnovém Velu testuji třeba i kolo Ht 27.5 z Decatlonu za nějakých cca 22.000,–. Jsi trefil špatné číslo Vela. :-)

      0 0
      • krabica  

        A co o něm píší? Určitě něco jako že osazení je úměrné ceně, brzdy brzdí, klakson troubí… :-)

        0 0
        • Lister  

          U kola za 70 budou psát něco jiného?

          0 0
          • krabica  

            Ne, proto Velo nekupuju. :-) Kdyby měli koule, tak v levných kolech poptají třeba Scalara a jeho výtvor postaví proti zavedeným značkám, bylo by to hned trochu zajímavější…

            Osobně si myslím, že hliníková HT nemá moc smysl recenzovat, protože jsou cca stejná, až na nějaké raritky. U carbonu a celopér je to zajímavější, tam pořád ještě záleží, jak se s tím který výrobce popral.

            0 0
            • JMT  

              99,9% lidi co kupujou kolo dejme tomu do 30 nejakej Scalar vubec nezajma. Btwin bude protlaceneh decathlonem. Reklama jako prase kdyz to vyjde stejne dobre jak trek za trojnasobek. A to ze to je 27,5 s nejtezsim prevodem 30/11 nikdo neresi…hlavne ze to ma jednu placku a zadnej lehkej nechybi

              0 0
            • Lister  

              U všech kol zálěží jak se s tím výrobce popral, u každého kola bude důležité porovnat osazení vzhledem k ceně. Ža pak bude mezi HT asi méně rozdílů něž mezi celopéry je asi fakt, ale ony už i ty fully jsou si častro hodně podobné.

              Každé kolo je možné otestovat, u HT to bude asi víc o geometrii u fulla o zadní stavbě, o každém ale můžeš něco napsat.

              Jinak tahle diskuze bude zase úplně stejná jako vždycky. Všichni budou ohrnovat nos a říkat, že je to hrůza.

              Já se přiznám, že jsem Velo kupoval asi 10 let a bylo to přesně v té době, kdy jsem si nemohl nic moc pořádného dovolit a hodně jsem zvažoval nákup každého komponentu. jak jsem se dopracoval k prvnímu pořádnému fullu a získal víz zkušeností, tak jsem z toho vyrostl a časopis už nepotřeboval. navíc je taky dobré si uvědomit, že na začátku tisíciletí ještě nebyla tak silná internetová konkurence a informace o kolech se hledali hlavně v tištěných mediích, teď je to přesně naopak. Je spousta serverů, které se tomu věnují, nepotřebují platit za obsah, protože si na sebe vydělají jinak a na testy velkých výrobců se dostanou asi častěji než lidé z malého časopisu, protože mají celosvětové renomé.

              0 0
              • krabica  

                Takové věci jako geo a komponenty si můžu porovnat sám, jsou to věci z katalogu. Spíš by mě zajímaly věci, která v katalogu nejsou a nejlépe laboratorně změřené, jako slibované pružení různých HT rámů, jestli geo a váha odpovídá katalogu, oem komponenty na kole odpovídají samostatně prodávaným. Jak kvalitně je proveden lak, dotažené šrouby, výplet…

                0 0
                • Lister  

                  Kolo je třeba vnímat jako celek, soubor drobných detailů udělá z jednoho skvělý kousek, z jiného skoro nepoužitelný, laboratorní testy IMHO pro reální provoz nemají skoro žádný význam, váha se docela dost přeceňuje, čímž ale nepíšu, že to není důležitá informace a zhodnocení realné váhy vůči katalogové je snad součást každého testu. Lak se nemusí vždycky povést (už se mi stalo že jsem měl špatně vypálený kus) a utažení šroubků záleží na aktuální formě mechanika, co to skládal.

                  Jak vidíš, každý vnímáme hodnocení kola úplně jinak.

                  0 0
        • novas752  

          Ale to píšou ve všech testech. :) Na pomyslné stupnici 1–10 je vždy využívána 5–9, to platí nejen VELU nebo kolecho kolech, ale i o autech (autočasopisech), elektronice atd. Prostě nikdo nemá koule napsat „tak tohle je na hovno“ :) nebo nikdo nemá koule vyslat do světa „na hovno“ výrobek (aspoň ne o moc víc, než konkurence).

          Mě osobně více sedí styl, jakým jsou testy kol podané na www.bikeandride.cz

          0 0
          • Lister  

            Štěpán z BNR taky svého času psal jednu z mála rubrik která se ve Velu dala číst.

            0 0
          • jeniiiik  

            Dokud nezačali onanovat nad RB…

            0 0
          • Kubiczech  

            Nikdo nemá koule, hehe… Koule ti bohužel složenky nezaplatí. A většinou ti, co nejvíc kecají o koulích, somrují i vstupenky na For Bikes. To je potom trochu začarovaný kruh.

            0 0
            • raw 4  

              +1…presne..takhle jsem se ptal Visačů, proc hrají na našem večírku a odpověď. ..punk ti hypotéku nesplatí…

              0 0
            • novas752  

              Jo vždyť jo, když by napsali o kole že je nic moc, další do testu od toho výrobce/dovozce asi hned tak nedostanou.

              0 0
              • Vrci  

                Že nedostanu kolo by je asi tak nemrzelo, ale přesun inzerce by vadil.

                0 0
        • iron.hide  

          podla mna to skor bude nieco na styl „zjazdil som enduro-trail na ziletke“, proste vtipny clanok o tom jak niekto z redakcie zobral ten bike, navliekol sa do komplet chranicov s opicou a integralou a po kazdych 20 metroch zjazdoveho trailu vyratava, co vsetko z biku odletelo. Na konci bude fotka zniceneho vraku a stastny usmev ridera, ze to prezil.

          0 0
        • Dag  

          Tak nějak.

          0 0
      • Roura74  

        Decathlon je inzerent, takže výsledek testu bude nejspíš dobrý. Toť můj skromný odhad, ale možná se pletu. Uvidím až se objeví ve schránce.

        0 0
      • straky  

        Za tu cenu mě překvapilo vybavení i váha. Další zajímavostí je, že použili převody 1×11. Za tu cenu bezkonkurenční.

        0 0
        • Dag  

          Jj, za ty prachy mi to přišlo též dobre.

          0 0
        • JMT  

          Co je bezkonkurencniho na tom ze proti 2×11 pohonu tomu chybi smyk a velka pila ? :-D

          Vaha je dobra i prave kuli tomu. Nerikam ze na tom jezdit nejde, ale je to dost jednoucelovy a na danou kategorii fest maly rozsah. Neni to 1×11. Je to 2×11 kterymu chybi par konponent…

          0 0
        • iron.hide  

          Ked si to kupi vikendovy turista a pojde s tym na cyklostezku, tak mu budu chybat tazsie prevody, ak pojde nahodou rychlejsie. Vrati to ako vadny vyrobok.

          0 0
    • novas752  

      Tak nejde jen o testy že ano. Navíc často i z testu kola za 60 lze pochytit dobré informace o kole za cca 40 (stejný rám v horší/lepší výbavě). A hlavně neni nad vlastní zkušnost, takže přečíst si o něčem je prd proti svezení.

      A jinak se shodnu s ostatníma – cílem je středně pokročilá část bajkerů jezdící převážně od XC po trail/enduro, někdo závodně, někdo „just for fun“. Úplnýho amatéra to nezajímá, pro ty je tu kdyžtak Cykloturistika a více zkušený to taky nezajímá, maj svoje zkušenosti… Tomu odpovídaj další sekce jako různý tipy na vyjížďky a vejlety, tréninkovej kalendář + poradna atd.

      0 0
    • Barak  

      Analogicky vzato, nikdo nechce číst v časopisu o autech o Dacii Logan…

      0 0
      • mrozu  

        Presne tak, kdysi jsem si kupoval casopis Speed a slintal u testu Ferrari za 5 mega. Jenze narozdil od Ferrari neni kolo za 100 000 zas az tak nedostupna zalezitost.

        0 0
      • hawrda  

        Já jo,už mám i objednáno:-)

        0 0
      • Lister  

        To bych tak úplně netvrdil.

        Auto už je řádově úplně jiná investice. pokud někdo zvažuje Logana, tak asi hledí na každou korunu a bude chtít vědět, že mu to auto vydrží a nerozsype se.

        Naopak testy drahých aut tam zase budou číst jen ti, kteří si je nemůžou dolovit, protože pokud někdo má na premiovku, tak si ji prostě zajde koupit a nebude nad tím moc uvažovat, protože prostě nemusí.

        0 0
        • hawrda  

          Já ho už nezvazují,ale přímo kupují.

          Mám prd nájezdy,nechci auto plně kurvitek,ale na výlety či dovolenou občas s rodinou jezdíme.

          Logan sedan 0,9Tce.

          Dodání snad květen.

          0 0
          • JMT  

            Nechci auto plné kurvítek…

            …0,9 Tce

            :-D

            0 0
            • Stingray  

              Jsem se taky upřímě zasmál :-D

              0 0
              • hawrda  

                Tak samozřejmě jsem takovou reakci čekal.

                Nicméně pro moje účely je naprosto dostačující, včetně zmíněného motoru,který má dobré recenze i na zahraničních forech.

                0 0
                • Tencovozikmin  

                  Na to je trh. Kazdy si koupi co uzna za potrebne a vhodne. Ne ze mi to nekdo naridi.

                  0 0
                • Petr L2  

                  Renault / lowcost / Rumunsko = pozitivní reakce v testech? To se mi opravdu nezdá, pár Renaultů jsem musel v minulých dvou letech otestovat a dojem dost špatný, nevěřím, že by to Rumuni zvládli lépe

                  0 0
                  • hawrda  

                    Tak študuj.Já jsem tomu věnoval dost času a došel k výše uvedenému závěru.Nehodlám utrácet peníze za dražší auto,protože ho prostě nevyužiji.

                    Ta auta se dnes vyrábí v moderní fabrice v Maroku.

                    Chápu ale,že řada lidí u nás k Dacii stále přistupuje s despektem,nicméně se prodává stále víc, a to hlavně na západ od nás.

                    Situace je teď taková,že Dacia nestačí vyrábět a třeba já čekám cca 4 měsíce.

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Ta čekačka není nic překvapivého, za ten keš to jsou takřka bezkonkurenční auta. Není divu, že dost jejich inženýrů a manažerů si k sobě přetáhl Jaguar Land Rover.

                      0 0
                    • palo7  

                      na Passata Alltrack a na Tiguana se čeká od 6měsíců déle, asi dobrá cena :-)

                      0 0
                    • Petr L2  

                      Tvoje volba, já bych si žádné auto co má geny z Francie nekoupil. :-)

                      0 0
                      • Lister  

                        Já bych si žádné auto nekoupil.

                        V současné době považuji vlastnictví auta za přežitek.

                        0 0
                        • Petr L2  

                          Já zase jako naprostou nezbytnost

                          0 0
                          • Lister  

                            Opravdu potřebuješ auto vlastnit? Tomu fetišismus jsem nikdy nerozuměl. Auto pro mne má nulovou emocionální a morální hodnotu. Je to jen stroj na přepravu a jsou lepší způsoby jak ho provozovat než ho vlastnit.

                            0 0
                            • Petr L2  

                              Tak pokud mi ho někdo každé ráno půjčí, nebude zaprasené, smaradlavé, nevyrobili ho Francouzi a bude fungovat, tak ho vlastnit nepotřebuji, nějaké nesmysly s morálem a emocemi mě nezajímají, potřebuji prostě být mobilní a to lze zajistit zatím nejspolehlivěji pouze tak, že ho buď vlastním, nebo mám trvale k dispozici.

                              0 0
                            • Bubaaak  

                              A ty máš nick Lister? Ty kráso, ještě že sis nedal nick Ferrari nebo Porsche :D

                              0 0
                            • mr.antik  

                              já třeba jo, je to tak trošku múj koníček (i když v jiném směru než u klasických autofilů) a představa že do auta nemůžu nijak zasáhnout (např výběr zimních gum) protože je majetkem leasingovky mě moc neuspokojuje

                              0 0
                        • RomanH  

                          Tak pokud neberu v potaz sluzebni, tak operak vyjde soukromou osobu draz, nez kdyby si to auto koupil (pokud ma teda na pocatecni investici).

                          0 0
                          • Lister  

                            To záleží jaké si dokážeš uhrát podmínky a co pro koho znamená dráž.

                            Když jsem si spočítal náklady – cena vozu, pojištění, servis, zimní gumy, dálniční známka, tak jsme došel k zajímavému zjištění, že za ty peníze by se dalo auto pronajmout na 8–10let s tím, že po 10 letech doma nebudeš mít starou šunku na odpis ale zase nové auto.

                            0 0
                            • Petr L2  

                              Když si to takhle pěkně spočítáš, narazíš na jeden takový drobný problém a to je roční nájezd, který tě dost omezuje, alespoň mě to tak vyšlo.

                              0 0
                              • Lister  

                                Jak říkám, záleží na nastavených podmínkách. Vím o lidech co mají povoleno 30–40 tis s tím že po půlroce dostanou nové auto a to už bude stačit skoro každému.

                                0 0
                        • Frostty  

                          +1 (ale někdy se muže hodit :D)

                          0 0
                      • karliner  

                        Bugatti?

                        0 0
          • šimlos  

            Solidní auto za rozumný peníze. Počítej však s tím, že se ti bude pár chytráků pošklebovat, většinou těch, co jim auto koupil tatínek nebo mají služební oktávku..

            0 0
            • krabica  

              Pokud jezdíš pár km okolo baráku, tak se to asi dá, ale delší štreky bych tím nechtěl jezdit ani za zlaté prase.

              0 0
              • hawrda  

                No zrovna to Tce zvládá delší streky naprosto vzorně i s nákladem.Ono 90 koní neni zase tak málo.

                Kolem komína je spíš s motorem Sce.

                Více info lze snadno dohledat na webu.

                0 0
                • Lister  

                  Ty výhrady asi nebudou k motoru.

                  Někteří jsou extranarocni na vnitřní vybavení.

                  Nějak nemám problém zajet 300m denně v 15 leté Oktavce. Netvrdim že každý den a že by se v takovém Superbu nejeli pohodlněji ale do cíle se dostanu a nečiní mi to potíže.

                  0 0
                  • krabica  

                    Extra nároční? Mě taky stačí auto třídy Oktávky, s tím už se dá v klidu fungovat na delších cestách, ale menší auto fakt ne. Taky jsem žil v klidu s Fabií, ale delší pracovní cesty mě vyléčily a pořídil jsem pohodlnější auto. Není moc super brzo vstát, pak někde 3–5h frčet po dálnici, vystoupit KO z cesty a jít 8 hod makat a pak ještě jet zpět.

                    0 0
                    • hawrda  

                      Zrovna minulý týden jsem nachytal I oktávku sedan(nebo co to je,když ne kombík)a logana sedan vedle sebe.Ta oktávka vedle logana vypadala jako angličák:).

                      0 0
                      • Lister  

                        Jestli jsem pochopil správně tak píšeš o Okte I. generace. A máš pravdu. Pokud oemyslimnkifr tak prostorové poměry v kabině jsou horší než u současné Fabie. Ale zase ten kufr je fajn. Dozadu strčím napříč 20 palcové kolo velký kočár a ještě další věci a to mame jen liftback a ne kombi.

                        0 0
                      • Petr L2  

                        tak auta se stále zvětšují, postav si poslední Fábii vedle první Oktávky......

                        0 0
                  • JMT  

                    Ty výhrady jsou k motoru…ne k tomu jak jezdí (když zrovna jezdí) ale spolehlivost je v pokročilém věku mizerná (pokročílý je po prvních ± dvou letech)

                    Jako Dacia jo, ale atmosféra nebo nafta. 0,9Tce je nešťastnej motor

                    0 0
                    • hawrda  

                      A co je na něm nešťastného.Na rozdíl od třeba TSI a jeho známé problémy s rozvodovým řetězem(teď již vyřešeno)na něj nic špatného nenajdeš.

                      Atmosféra 1,2 je slabá a prastará a 1,0 Sce.je právě dobrá na ježdění kolem komína.

                      0 0
            • hawrda  

              To já vím a počítám s tím.

              Jsem už ale ve věku,kdy se tomu jen usmivam:-).

              0 0
            • RomanH  

              Vubec bych nemel problem s tim, ze je to Dacka (jsem nenarocnej, u auta trvam akorat na klimatizaci), ale proste neatmosferickymu motoru neverim. Na soucasnem atmosferickem 2l benzinu mam aktualne najeto 285tkm a neverim, ze bych to dal s nejakym turbem. Pokud bych dnes kupoval auto, tak prave kvuli motoru bych bral asi Mazdu.

              0 0
              • mr.antik  

                Taky záleží kolik to žere, kolik stojí servis (nejen turba) a jak s serou ostatní věci, který můžou být ve finale dražší než nějaký turbo nebo těsnění na každých 100tis km. Třeba taková pitomost jako výměna zámků, startéru nebo jednotky klimatizace… a všecky kalkulace jsou v hajzlu :-)

                0 0
                • RomanH  

                  Ja vim. Ale motor proste beru jako takove srdce auta :-) A ze realne nemuze mit 2l atm. benzin spotrebu pod 7 (i to je na hrane) taky.

                  0 0
              • JSt  

                vankl :-D

                0 0
              • pepek  

                fabka jednička 1,9turbo – 450000 a furt jede

                0 0
                • RomanH  

                  Tak jasne, stary diesel, to je vec druha. I kdyz Pajovi v Oktavce kleknul tusim taky kolem 300.

                  0 0
    • JakeF  

      Pro mě je šok, že papírovej časopis vůbec ještě existuje.

      0 0
      • iron.hide  

        Je to fajn napriklad na wc. Raz som si uz vytrel rit nasim slovenskym Bikerom, kedze vdaka mnozstvu clankov o ebajkoch by sa uz mal volat Ebiker. Len skoro som potom zapchal hajzel, bolo to fakt tesne :/

        0 0
        • pepek  

          Takhle ten tvůj odpor nemá žádnou váhu, musíš na wc udělat videjko a pověsit to na fejsíček.

          0 0
    • Jonáš1  

      To je časopis pro milionáře co vydělávají měsíčně sto litrů.

      0 0
      • krabica  

        A není to málo, Antone Pavloviči?

        0 0
      • Lister  

        Dívám se, že představa o realitě stále pokřivená.

        0 0
      • jIrI___  

        Kdyby ses líp učil, mohl bys je vydělávat taky ;)

        0 0
      • Tencovozikmin  

        Dnes sto litrů měsíčně vydělávat nerovná se milionář.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • JakeF  

          Pochopitelně… Stačí ti k tomu výrazně míň.

          0 0
          • Tencovozikmin  

            Jestli se k nim chceš dopracovat poctivě sám bez pomoci tatínka tak těžko. Leda výhra.

            0 0
            • JakeF  

              Nesouhlasím… Ale chápu, že je pro tebe snazší vinit ostatní, než si přiznat nedostatek vlastní snahy.

              0 0
              • Tencovozikmin  

                Koho ja vinim ty vemeno. Ja makam na sebe a vim co pisu,ne nejake sny o hovne.

                0 0
                • Sunshine 29  

                  +1

                  0 0
                • JakeF  

                  Takže jenom politovat bys chtěl? Makáš na sebe a pořád tam ve tvým věku ty mega nejsou… Chudinko, určitě Kalousek za to může.

                  0 0
                  • Sunshine 29  

                    A podle mě ani nedropne to co ty. Břídil…

                    :D

                    0 0
                  • Tencovozikmin  

                    Co to plácáš za ptákoviny,jaký Kalousek a politování? Takové lamě budu vypisovat co podnikání obnáší.

                    0 0
                    • TeryPV  

                      Mladý kluk a říká se mu brouk pytlík, nemá to smysl :) To je ta dnešní mládež :D

                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • JakeF  

                      Peníze to evidentně nebudou, když kvůli nim brečíš na internetu… Takže není zrovna na místě, abys o tom ještě někoho učil :).

                      0 0
                      • Tencovozikmin  

                        Ja nikoho neucim. Za to ty uz uz skoleni s vyplachem kebule prodelals uspesne.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Jednání se zákazníky problém nedělá? Vypadá to, že by v tom mohl být problém…

                          0 0
                          • Tencovozikmin  

                            Tak tvůj určitě ne,ty na všechno přistoupíš a se všim budeš souhlasit,pokud začneš podnikat. Což u takvejhle přiblbanců nehrozí.

                            0 0
                            • JakeF  

                              Není tě škoda na práci rukama? Co takhle začít s psychoanalýzou přes internet? S tvými schopnostmi to jsou prachy ležící na zemi, jen se sehnout.

                              0 0
                              • Tencovozikmin  

                                Asi jsem se mel narodit tak o 20 let pozdejc abych tohle mohl delat.

                                Chovat se jak kokutek ktery vsemu rozumi a vsem poradi. Ne na tohle nemam povahu.

                                0 0
                • Frostty  

                  +5 :D Pecka, konečně někdo mého ražení :D.

                  0 0
    • Sunshine 29  

      Jsou to běžné ceny běžných kol…Nevidím na tom nic mimo (kolo za 60 k považuji za levnější a za měsíc na něj fakt nevydělám). Jsou kola i dražší stejně jako levnější. Cílovka jsou lidi, co jezdí a kola za pár šupů je nezajímají (a i tak takm občas testy levných kol jsou).

      Velo mi chodí už dva – tři roky a baví mě čím dál míň.

      Buď se já posouvám víc do enduro ježdění nebo se mu Velo vzdaluje. Nebo obojí.

      Ale vždy si něco najdu.

      0 0
      • iron.hide  

        ked chces viac enduro, tak si kupuj nas slovensky Biker, ak ti pravda nevadi slovencina.

        Tam su to same farebne helmicky, papagajove dresy, chranice, picoviny, a v poslednej dobe aj elektrobajky, co by sa mohlo niektorym lenivym endurakom pacit.

        0 0
        • Sunshine 29  

          Tak to máme patrně jiný náhled na enduro (já rád po svých a klidně bez barviček).

          Ale děkuji za tip.

          0 0
      • jopny  

        Radši zahraniční, jako například Singletrack či Enduro Mag.

        0 0
    • siafu  

      Velo ani žádný jiný časopis už dávno nekupuji, ale osobně by mě nebavilo číst o kolech v cenové relaci třeba 15 až 30 tisíc, u silniček mi přijde ideál tak od 50 tisíc nahoru :-D

      0 0
    • Marskatin  

      Velo nekupuji, ale občas se k němu dostanu. Většinou prolistuji a odložím. Sem tam jeden článek clého časopisu.

      0 0
    • grafik  

      Koupím 0–2× ročně podle nálady, poslední číslo 4/2017 mne zaujalo reporty z Izraele nebo Afriky. Sra*ky typu „odborné ladění posedu“ jdou absolutně mimo můj zájem. Testy kol nečtu. V posledním čísle holčina dlouhodobě testuje low cost Superior … uff. Ve stejném množství kupuji Biker (SK) nebo Cyklistika (naposledy s převzatýmy texty recenzí silničních kol za rok 2016, to se dalo – vybírám novou silničku). Jsou tam i recenze aut. V Biker hezké fotky. 53×11 nekupuji vůbec.

      0 0
    • cosmo  

      Clovece cilovka nevim, ale tento casak jsem si koupil asi po 8mi letech loni v rijnu do vlaku, celkem jsem se tesil na poctenicko, protoze jsem jej predtim cca 10let zpet pravidelne kupoval a dost hltal, nevim jestli jsem se zmenil ja, muj pohled na vec nebo samotny casak prosel vyraznou zmenou, ale po precteni ve vlaku jsem mel neodbytnou chut napsat email do redakce o tom, ze vetsi komercni zumpu jsem dlouho necetl a ze lituju cca 90Kc za tech par navonenych stranek bez obsahu, casak jsem v praze rovnou hodil do kose…tak ti nevim, jedine co to ve me vzbudilo byto to, ze stare casy jsou pryc a tento casak uz nikdy vice…jo a z tech jasnych komercnich sdeleni co jsem neprehlidnul bylo jasne, ze tam sype penizky nejvic Specialized…

      0 0
      • milan.v  

        Specialized? Blbost…

        0 0
      • TeryPV  

        tak ten sype peníze do marketingu ve velkém. Stačí s epodívat kolem sebe. Treky na věčkách za těžký mary. Pupkáči jezdící na Epic od hospody k hospodě, fatbiky na cyklostezkách. Koneckonců jeden vymytý jejich marketingem figuruje i tady. Byl jsem párkrát, ještě ne úplně znalý v jejich storech a musím říct, že ti zaměstnanci snad jezdí na školení každý měsíc. Mají ty marketingové řeči tak zmáknuté a mi z toho bylo špatně. Je to prostě takový cyklo Apple. No a když přijdeš na akci, kde se půjčují kola, tak se o S všichni perou. Prostě perfektně zmáklý marketing :)

        0 0
        • cosmo  

          2dny stara zkusenost z jejich „storu“ co mam za barakem:

          2 pupkaci v audine se vevnitr vybavuji na tema „co ten jednoprevodnik, myslite ze to zvladnu?“ – Prodavac: „zalezi na poctu zubu na prevodniku“…moje otazka na prodavace: „Dobry den, mam tady ty vase tretry modely "comp“ mam je asi od roku 2005, nadechuji se ze reknu co bych rad, v tom me prodavac prerusi a pohrdave rika „Mily pane, za tu dobu ja mam uz ctvery tretry, to jsou opravdu boty na vyhozeni“…Mily pristup, ani vas nenecha domluvit, rovnou vam rika, jaky jste vul, ze mate boty tak dlouho, a ze vlastne v tomto pripade zadne vlozky, ani klinky nepomohou, ze si mam koupit nove tretry…krasa, odchazim s tim, ze prijdu az tam nebudou mit takovy frmol…nemel jsem koule mu rict, ze mu na nove tretry za 5litru kaslu, ze jsem prisel pro neco uplne jineho…Nane Love – Nane Socialized, jak by rekl cikan…

          0 0
          • jIrI___  

            To mi nápadně připomíná přístup ostravského Bikomaticu…

            0 0
          • Člověk a jeho svět  

            No a neměl pravdu? Ve dvanáct let starých tretrách nové vložky moc nepomůžou. To, že se baví přednostně s tím, kdo mu udělá kšeft za desetitisíce, je taky celkem pochopitelné…

            0 0
            • Singlespeed  

              Docela se i divím, že držgroše mávajícího v obchodě starými rozšmajdanými tretrami zrovna nevyhodili :-D.

              0 0
            • Petr L2  

              Možná, že jenom stačilo počkat, až se pupkáči, co přišli evidentně dříve, rozhodnou a pak se v klidu s prodavačem dohodnout. Jestli si jim s pohrdavým pohledem na ty jejich pupky vpadnul do debaty a šermoval tam rozšmajdanejma tretrama za zenitem, tak se nemůžeš divit.....

              Nakupuji v Praze i mimo Prahu a zatím jsem se v žádném Spešl kšeftě nesetkal s tím, že by někdo byl nepříjemný, čím to bude?

              0 0
              • Singlespeed  

                Byl jsi vyfiknutý v Lacoste a neměl na nohách škrpály.

                0 0
                • Petr L2  

                  Ale no tak, nejsem přece důchodce s tenisovou raketou v podpaždí.....

                  0 0
              • cosmo  

                pupkace resil jiny prodavac za zady, tento byl volny za kasou…slusne jsem pred nej zaparkoval kolo a cekal az obslouzi pana u kasy a nasledne cekal az zvedne hlavu od kompu a laskave mi da pohledem najevo ze mohu neco rici…ja delam s lidmi a zhruba vim, jak by prodavac mel zvladnout zakaznika…Tedy poslechnu si co jej zajima, odhadnu jej co asi chce a zvolim strategii…u me evidentne sel rovnou na vec, ani me nenechal domluvit, ja prisel pro radu „jak a pro koho funguji jejich vlozky a klinky“ zdali mi pomohou, a koupim si je…misto toho jsem dostal ujisteni, ze jsem blbec protoze mam dlouho jejich boty…je to nestandartni zpusob pozadavku zakaznika na prodavace?

                0 0
            • cosmo  

              tak uplny blazen nejsem, nesedel jsem na kole 9let, tretry byly v krabici…jezdene 2roky rekreacne…zacaly me palet prsty na noze, chtel jsem radu zda jsou jejich vlozky a klinky pro odstraneni problemu vhodne…nez koupim nove tretry, chtel jsem jejich zazracnou vlozku…dostal jsem arogantni odpoved, ze potrebuji nove tretry…tohle je podle tebe pochopitelne?

              0 0
    • šimlos  

      Občas si ho přečtu a nijak se nevymyká zájmovému časopisu pro náš malý trh, ve srovnání třeba s USA, Německem či Francií. Proto ta servilnost novým technologiím a určitým značkám – oni prostě platí. Jinak nejradši jsem ho četl v době staré redakce s Vebrem. Byly tam jisté známky punku :-)

      0 0
    • Petr L2  

      V časopisech o autech také čekáš povidáni o Dacii a Hyundai, nebo spíš potěší nové Ferrari a Lambo ?

      0 0
    • milan.v  

      Pánové, můžete se, prosím, vrátit zpátky k tématu, tzn. časopisu Velo?

      0 0
    • iron.hide  

      zakladatel vlakna by to tu mohol tvrdo a nekompromisne premazat, nechapem tych ludi, preco tu vedu taky dlhy totalny offtopic. Halooo, viete vobec citat? Na inom fore by ste za toto davno dostali ban.

      @rhapsody – preco ich nezmazes?

      0 0
      • Petr L2  

        Kdyby neuměli číst a psát, tak by asi nemohli být v diskuzi ne? :-)

        0 0
        • JakeF  

          Trollí, si přečti jeho ostatní příspěvky v tomhle vlákně… Horší mi přijde ta banda zakomplexovanců, co to myslí vážně :(.

          Ale velmi překvapil Drobeczech, subtilní, vygradovanej trolling a žrali mu to i s navijákem. Klobouk dolů!

          0 0
      • krabica  

        Slováci tu mají nějaké větší sklony k cenzuře… :-D

        0 0
    • mr.antik  

      Velo… no tak třeba jednou či dvakrát do roka si ho koupim když jedem třeba na dovolenou nebo jsem nemocnej apod. Abych nečuměl furt na displej. Přectu si dva články, většinou o něčem co neznám, o závodnících nebo lokalitách, o kolech jako technice spíš ne. Hezký byl loni článek o helibajkingu v kanadě nebo na aljašce. Možná to nebylo ani ve Velu :-)

      Na moje použití je to moc drahý a škoda papíru.

      0 0
    • zdenek007  

      Ahoj, cílovou skupinou jsem třeba já. Mám ten časopis rád. Není pravda, že v něm jsou pouze testy „drahých“ kol. Nedávnou byl třeba test 4 HT do 30k,…

      Rád si přečtu rozhovory (s Cinkem, Hynkem, Kulhavým, Boudným,…), tipy na zajímavé traily, docela přínosné jsou pro mě testy oblečení a doplňků.

      Pokud bude časopis plný testů kol za 20k, tak to nikdo číst nebude. Ta kola jsou všechna stejná…

      Stejně jako kola, mám rád i auto. A raději si přeštu EVO nebo top Gear než autohit nebo mototechnu.

      Nebudu si číst o Dusterech, Fabiích a Ceedech. Stejně tak mě nezajímají testy kol Superior 819, leader Fox Arezo apod.

      Chci si číst o BMW M5, hondě NSX, Gumpertu Apollo nebo Subaru Forester XT. Stejně tak si rád přečtu o Scalpelech, Lectorech, Stumpjumperech.

      0 0
    • straky  

      Velo čtu třetím rokem, takže by se dalo říci začátečník a nadšenec. Postupně mě přestala zajímat technika, idkyž novinky si vždycky rád přečtu a začali mě bavit články se zajímavými lidmi. Třeba český pilot z Bhutanu co prozkoumává místní stezky na kole, to bylo parádní počtení. Nebo v posledním díle právník američan žijící v čechách co pilně trénuje.

      Mám pocit, že redaktoři jsou na stejné vlně a přečtu tam si věci, které jsou mému myšlení a vnímání příjemné…prostě dobré pro relax na WC :-)

      To, že je časopis plný reklamy je pochopitelné a člověk by měl tyto věci brát s nadhledem.

      Profil: fotřík, žena, dvě děti, málo času, IT, stavba domu :-)

      0 0
    • pavlix  

      Musis si koupit, nebo sehnat vic cisel, nemuzes usuzovat z 1 vydani, ve Velu se testuji i levnejsi kola.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.