Ahoj,včera se mi uvolnil lepený spoj mezi trubkou a zámkem na
alu sedlovce Specialized,tak potřebuji radu jestli lepit a čím,
nebo s ní šlahnout do kouta a koupit novou. Dík
Ahoj,včera se mi uvolnil lepený spoj mezi trubkou a zámkem na
alu sedlovce Specialized,tak potřebuji radu jestli lepit a čím,
nebo s ní šlahnout do kouta a koupit novou. Dík
Jde vytahnout horni cast sedlovky ven z trubky? Nebo se to jen protaci? Nekdy staci jen roznytovat zevnitr hlavu sedlovky. Chytnes to za hlavu do sveraku a nejakou vhodnou kulatinou to zevnitr trubky sedlovky roznytujes.
Nebo pokud jde vyndat, tak ocistit obe casti a slepit nejakym dvouslozkovym lepidlem, nejlip neco s kovovym plnivem.
Vytahnout to jde,už to mam vyčištěné od zbytku lepidla.
Tak to je dobre. Zdrsnil bych obe plochy, pripadne do casti, ktera se vsouva do trubky, udelal jeste par drazek pilnikem, nebo pilkou a pak to slepil necim takovymto. Kdyz to pri tuhnuti hodis do trouby, tak to musi vydrzet vsechno.
Tak už to řeším,kamoš donese nějaký spec. lepidlo z fabriky,
zalepíme,uvidíme.Díky, dám vědět.
mě se vyvaklaly dvě, sice se to nehýbe, ale praská v tom. Krámy děsný. jednu jsem nahradil EA50 která je z jednoho kusu a druhou command postem.
Nejspolehlivější je lepidlo které se požívá na ložiska a na vymezení jejich vůle, ale je dobré to použít než to povolí :) Pokud se to nanese na šroub, tak už ho nikdo nikdy nepovolí :)
ale jak to uděláš v případě sedlovky, kdy je zámek nalisován do trubky?
Stejně. Očistit napatlat zasunout do sebe počkat a jezdit.
Lepil jsem ložisko do zadního kola v motorce (ocel do hliníku) a drželo to spolehlivě. Tam jsou z mého pohledu jiné síly než na kole. Muselo to přenést sílu z řetězu poháněného 15 ks :-)
ale ono to nejde rozebrat nové – nebo tedy ne bez destrukce.
Jinak souhlasím, že sedlovky z jednoho kusu typu Ritchey jsou bezproblémové…
Tím lepím taky,mám v práci od firmy Berner,u zalepeného šroubu jsem utrhl hlavu.Povolit to jde jen nahřátím.
zkus to zalepit kváskem…výsledek bude vždycky stejný, jako tím nejlepším lepidlem…