Tora 302, Tora 318, Domain 318, Recon 351, Revelation 426, Argyle 409…
Víte, co to znamená? Žádná souvislost s nějakými hodnotami vidlice mi nenapadá.
Tora 302, Tora 318, Domain 318, Recon 351, Revelation 426, Argyle 409…
Víte, co to znamená? Žádná souvislost s nějakými hodnotami vidlice mi nenapadá.
Někde jsem četl že je to převzaté z objemů motoru (v palcích) klasických amerických bouráků. Aspoň prý takový byl původní záměr v době kdy takto označené byli snad jen dvě nebo tři vidle od RS. Co je na tom pravdy ale nevím.
V tom případě mám Cadillac Eldorado – to de :-)
Eště lepší – mám Dodge Charger
A tuhle stupnici, čtverečky a terče na Rebě někdo chápe? K čemu je? Že by to souviselo se změnou zdvihu?
vzdalenost korunka – osa naboje?
to je asi nějaká čínská napodobenina
tohle by mě taky zajímalo…
Ja byt flegmatik, tak se takovou pic…inou vubec nezabyvam:)
Takže nikdo nic dalšího? Vypadá to tedy, že je to, jak píše Tink. Jenom marketing bez souvislosti s jakýmikoliv hodnotami vidlice.
Jo,myslím si také,že je to tak.Nevím,jestli to tu již někdo nepsal,ale co jsem vypozoroval,čím větší číslo,tím by měla být vidlice kvalitnější a dražší,především ve smyslu snížování hmotnosti.U Tory a Pike to tak je.
Proč zrovna např. u té Tory 302 a 318?Předpokládám,že se jen prostě tyto číslice někomu z vedení RS zalíbily,a proto ne např. 228 a 252.Ale možná se mýlím
cislo za nazvem vidlice znamena pocet cinskych delniku, kteri zahynuli při její výrobě…
Tak to bych nechtel pracovat u Marzocchi na 888… (:
:-) skvěle si mě pobavil, fakt skvěle!! :-)))
:D
nikdo to nezná,smiř se stím.