Panove, co povite na tohle? Stoji za to do toho jit?
Panove, co povite na tohle? Stoji za to do toho jit?
Vypada to zajimave. Jen ta cena mi prijde hodne mimo. Tech 26tKc jeste budiz, ale 69tKc? Navic srovnavat s firmama s letityma zkusenostma a hlavne jmenem?
Mel bych strach, ze se do roka po nich slehne zem a v pripade problemu zbudou jen oci pro plac.
kdyz srovnas cenu s duratecem, je petadvacias vcelku ok. sedumdesat stavi ram do kategorie temer neprodejne.
Proč to má hák na hazku? Jinak jak psal Vilém, 25k ještě budiž, ale 69 už je hodně přes.
Pokud opravdu dostaneš rám přesně na míru, tak rozhodně ano.
Tohle by se mi dost líbilo, protože málokdy se s geometrii trefím přesně do toho, co bych potřeboval. Takže pokud člověk ví, jaké míry přesně potřebuje, tak je to velmi dobrá šance, protože jinak k custom carbonovému rámu asi jen tak nepřijdeš.
Mě se to líbí. Celkem jejich počiny sleduju a jejich rámy se mi líbí. Dělaj karbon, ocel, hliník.
Za tu akční cenu se to dá. Těch 69 je hodně.
vím kdo za tím rámem stojí a je to fakt supr, ta dotovaná cena
paráda, za plnou je to těžko prodejné :(
no přemýšlím :D
Tiez poznam tych chlapikov co za tym stoja. Myslim, ze vedia co robia a davaju do toho srdce, co napr v korejskych alebo cinskych ramoch neuvidite :-)
Zaujima ma ale, ci z hladiska kvality prevedenia dokazu manualnou pracou dosiahnut kvalitu strojneho prevedenia?
Snažil jsme sám sebe přesvědčit, že si teď několik let žádné kolo nekoupím, tak mne nepokoušej :-D
Ale pravdou je, že silniční rám chci kvůli malé tuhosti vyměnit už dlouho a tahle dotovaná cena je v podstatě srovnatelná s částkou, kterou jsem za něj dal, takže mi nepřijde vůbec přemrštěná – zvláště k dalším nabízeným vlastnostem.
Otázka jestli by sis pomohl. Co mám zkušenosti z lyží, tak tyhle malé, rychlokvašené, super technologiemi se ohánějící a kdovícoještě značky nakonec v porovnání se zavedným výrobcem hodně propadly. Tím nechci nějak zpochybňovat Festku, ale vždy je třeba zkoušet, zkoušet, zkoušet.
ono to zas az takova rychlokvaska neni. vpodstate cele know-how festky spociva v tom, ze oslovili lidi, kteri se jiz dlouha leta zabyvaji cinnostmi tocicich se kolem kol a jejich praci spojili dohromady.
ale kazdopadne je blbost, pokud chcu tuzsi ram, brat neco kilovyho – to imho nemuze byt dostatecne tuhy principielne.
tak jak píšeš, a tuhost lze určitě nastavit podle potřeby při stavbě rámu, ale samo to bude váhově růst
Proč teda ti pitomci z Liquigasu jezdí na 700 gramů vážícím blátě, kdyby si raději vzali něco pořádnýho, podle tuhostních standardů JSt :-)))
protože ta tuhost těm pitomcům – typu horská blecha dostačuje.
spurteři vozí trochu jiný setup :D
OK, a ví JSt, jaký typ si Festku kupuje? :-). Btw – třeba Saganův (Cavův, Greipelův…) rám váží nějak výrazně víc než +/- kilo, když kilový rám nemůže být dostatečně tuhý už z principu?
reagoval jsem na listera, ktery chce menit spesla kvuli mekkosti. ;-)
Nějak nechápu, co tu řešíte :D. Lister chce měnit Roubaix, který je měkký úmyslně… Při stejný váze není problém udělat tužší rám.
Navíc ta úplně základní řada, kterou mám já – ten rám je pohodlný, ale je těžký a měkký. Roubaix SL4 na tom asi bude jinak, ale to už se pohybujeme v cenové relaci odpovídající nedotované ceně téhle Festky.
cetl jsi vubec ty stranky? jinak nekoho muze zaujmout, me moc ne
A četl jsi vůbec, nač jsem reagoval?
Neříkám, že neumí nic nebo málo, ale rozhodně ne tolik jako sehrané laboratoře velkých firem.
Rubéčo není tuhé?
To moje rozhodně ne, je to úplně ten nejlevnější karbon, který Spešl nabízel, vyšší verze jsou na tom jinak, ale zase tu silnici nežeru tak, abych kupoval samostatný rám za 40 tisíc.
V první řadě to je model stavěnej na co nejvyšší pohodlí. Pokud chceš tuhost, tak Tarmac nebo Venge.
Však já netvrdím, že není, proto jsem ho kupoval. Ale proti vyšším řadám stejného modelu je ten základní už hodně měkký.
Teď už to tak moc nevnímám, ale když jsem mu dával pokouřit 95kg vyžrané jateční váhy, tak to bylo poznat docela dost. Naštěstí to dohání kola, takže jako celek to nakonec funguje docela dobře. Potřeba výměny samozřejmě nakonec nevychází z funkce, ale z touhy po něčem novém.
Mně se teď hodně líbí Roadracer od BMC. Ale ještě uvidím, jak bude vycházet finančně a kolik peněz mi na silnici vůbec zbyde…
BMC ti schvaluju – taky se mi ty rámy líbí, rozhodně jsou opriginální a s jiným s je nespleteš. To se samozřejmě dá říct třeba i o Pinarellu, ale tam bych z toho prohíbání zvra… no prostě se mi nelíbí :-)
Bohužel pro mne jsou všechny neslopingové rámy nepoužitelné, protože při dostatečné délce mi budou vysoké – délku sedlové trubky snesu maximálně kolem 50cm, délku horní trubky potřebuju tak 54–55cm. No a co si budeme povídat, slopingové BMC zase vypadá dost divně – ten design pro mne osobně perfektně funguje u klasické horní trubky, ale u slopingu už moc ne.
Pokud se někomu chce blinkat z mého pravopisu, tak se stydím a omlouvám :-)
Teď nevím, jestli ti úplně dobře rozumím… Sloping je, když není horní trubka vodorovná, ne? Mně pak právě přijde, že ty rámy se zešikmenou vypadaj parádně (potřebuju 57cm a tam u Roadraceru pak ta zadní stavba navazuje na tu vzpěru), naopak u těch rovnejch mi to přijde tak hnusný, že bych do toho nešel, ať by to bylo sebelepší… U Spešlu bych asi musel do 58čky, protože 56ka má kratší kliky a užší řidítka, a to už budou docela štafle… No uvidím na jaře, hromada peněz zase vlítne do MTB a těžko odhadovat, kolik si za tu silnici u BMC řeknou, což bude nakonec asi hlavní faktor…
Ano myslel jsme to tak, že se slopingem se mi moc nelíbí a víc se mi zamlouvají s klasickou horní trubkou. Ale díval jsme se asi na model Grandfondo, kde to przní ta úzké vzpěry. Roadracer se mi nakonec zalíbil, zvláště v té bílo červené kombinaci – úplně to vidím, jak by to vypadalo parádně s nějakou karbonovou Kampou a koly s bíločervenou grafikou.
Přesto nejvíc se mi líbí právě ty s rovnou horní trubkou jako třeba Teammachine.
U dovozce jsou nějaké rámy pořád k dispozici – já bych potřeboval ideálně velikost 54m, cena za rámovku se sedlovkou je 29 tis, což mi nepřijde vůbec špatné.
No, to je ono, u těch bez slopingu to nenavazuje a vypadá to divně… A ten prostřední bych přesně bral. Akorát na 105ce, Ultegra je na mě zbytečnej luxus. Potřebuju to na trénink na drtění kilometrů, na pózing si vyladim bajk :D.
Když jsme se díval na nabídku u dovozce, tak mezi těma výbavama byl naprosto minimální rozdíl a Ultegra vycházela jasně na nejlepší poměr cena/výkon. Já bych asi bral rám, protože i kdybych kolo rozprodal, tak bych si zase tak moc nepolepšil vůči ceně za samotnou rámovou sadu. Kola mám, takže bych musel sehnat jen Athenu/Chorus za slušné prachy a hned by bylo o novou radost postaráno. Ale jedině v téhle barevné kombinaci, v jiné se mi moc nelíbí – jsem zatížený na červenou.
Aby sis ale s tuhosti polepsil- v testech vychazi jako mene tuhe. str. 22
Koukám tam hodně pěkně vychází Giant… To by taky nemusela být špatná volba, v testu vychází jako jeden z nejlepších a MOC 57 tisíc na Ultegře taky není špatná (navíc co vím, tak Giant umí celkem udělat fajn cenu). Design v tý TCR composite 1 se mi sice až tak nelíbí, ale zase by krásně seděl k dresu a stačilo by tam časem hodit pořádný kola a byla by to raketa…
Nějak na mě trochu nedělá moc dobrej dojem, jak ti vlastně ze stejnýho základu udělaj jakýkoliv kolo… Chápu, že těma různýma trubkama se ta geometrie doladí, ale zase při jiný velikosti a jiným použití to bude chtít tuhost jiných trubek, ideálně i tvarování… No nevím, moc nevěřím tomu, že při tak malým objemu výroby by měli dost zkušeností, aby se mohli srovnávat s Colnagem, který už před 20 lety dokázali dělat z karbonu tohle a dodnes jezdí…
jen technická – to tvoje Colnago to pere do spojek taky :D
Já proti spojkám nic nemám… Je to akorát pár gramů navíc a pokud chtěj dělat custom rámy za rozumnou cenu, tak to ani jinak moc nejde.
Neboj – dělají to stejně jako COLNAGO a tloušťka trubek, kterou Ty nevidíš, se mění dle velikosti. Mají dokonce vlastní pletení trubek a technologii, jako každý špičkový výrobce, kteří dělají rámy do spojek, to jsou ale jen 3 na světě. Je to totiž pracné a složité a nedá se to lisovat po statisícových sériích. Jsem nadšenec COLNAGISTA – sám jich mám 9 a všechna karbonová a jedno scandiové. Z Ernestem se znám osobně a jejich výrobu jsem prolezl skrz naskrz. Robertovi Bakalářovi jsem podával o nich dost informací, aby to mohl prezentovat ve svých přenosech. Češi se zkrátka bojí, že by nebyli in, pokud si nekoupí Čínskou věc, co vypadá americky. :-D
Věřím, že to bude kvalitní rám, ale z mého pohledu design včetně loga, ale i zvolený název dost neodpovídá cenové kategorii ve které se chtějí pohybovat. Možná, že jako designer přikládám vzhledu větší váhu než ostatní, ale z mého pohledu to prostě vypadá dost lacině a ten název firmy je řekněme hloupý.
Na druhou stranu pro někoho kdo potřebujde nekonfekční geometrii je to za tu akční cenu dobrej kauf.
Otázka designu a názvu firmy je velmi individuální. To je jak s vínem. Buď si koupíš lahev s krásnou vinětou a víno není dobrý ani na svářo, nebo s kolou, nebo si přečteš na obyčejné dvoubarevné vinětě o co jde a pochutnáš si. ;-)
Rámy mohou být opravdu skvělé, ale ten název výrobce není opravdu na první dojem v ničem exluzivní, nezaujme, chybí náboj, styl, o designu ani nemluvě. Samo se to opravdu prodávat nebude a možná zde lehce zaspali, ale zas pokud jim nejde v prvé řadě o kšeft, což si myslím, ale třeba o srdce a vnitřní pocit, tak ok.
Mít na to peníze, tak neváhám…
Super nápad, kterej není přesně pro mudrlanty, kteří to hned smetli ze stolu s tím,že to nebude tuhý, bude to křupat atd..To je pro lidi, co chcou být originální! a tohle je sakra dobrý! Cena k tomu adekvátní…jako za vše, co je dneska originální:)
Souhlas, na pózování fajnovka…
nevite kolik stoji ten full Hulk, když se na to chci mrknout jakože objednat tak to hodi chybu.
vem telefon a zavolej si…
povedeny reklamni vlano, takhle se to dela…
Vzhledem k tomu, že tato kola jsme jezdili tuto sezonu, můžu asi jako jediný tu diskutující opravdu zasvědceně říci, o čem to je. Současná cena je super a i cena normální mi nepřijde nijak přehnaná. Vím, že všichni jsou zblblí supermárketovýma značkama čínské výroby, protože mají obrovskou reklamní masáž. Nezapomeňte, že kola jako Specializzed a pod se vyrábějí ve statisícových seríích armádou zacvičených opic a lepičů nálepek. Můžete si každý vybrat – hezky nalakované auto z východu, nebo Ferrari – na které po složení 100% zálohy čekáte rok a rádi. Konečně se tu objevila firma, co opravdu umí a nekouká, kde by na Čínském trhu koupila jeden z mnoha desítek modelů nabízených rámů a nechala si na to udělat pouze svůj lak. Jsem rozmazlený již 9 let COLNAGEM a na kole jezdím poměrně často – letos 21tis km. Tak si myslím, že už o tom něco vým. Zároveň se ale vyznám ve strojařině a hodně v materiálech, jako karbon a titan a pod. Tak musím zcela zasvědceně říci, že vám zde Festka přímo pod nos strká absolutní špičku, co lze na této planetě koupit. Ale je to na každém z Vás. Někdo chodí nakupovat do TESCA – já jdu do specíálky a vím, kdo mi ten rám vyrobil a jak ho vyrobil.
to ses kvuli tomu dnes zaregistroval?
Ta agitka mohla být lepší, stejně jako ten pravopis.
Ano pane řídící. :-DDD
prostě na to máš prachy avotomtoje. Kdybys je neměl, tak tohle tvrdit nebudeš a budeš rád jezdit na nějakým šunťáckým giant tcr advanced sl jako ti lůzři z rabobanku.
No a co, mám na to prachy, protože, jsem si je dokázal vydělat a chci se odměnit něčím opravdu kvalitním. Nebudu vyhazovat svoje peníze za kraviny, tolik jich zase nemám, víš? Co jsem si koupil první COLNAGO, už jsem si jiné kolo nikdy nekoupil. Máme jich doma 9. Ale teď jdu do Festky a věřím tomu, protože to znám.
Někdo jim to otestovat musí.
My to ale už otestované máme, psal jsem to už dříve. Celá závodní sezona. Proto do toho jdeme. 24tis km na jednom kole ve všech podmínkách je docela dost. Hobíci to maj tak na …?? roků??
3–4 roky?
To odpovídá :-D . Jinam mámuž 8 let C50 – ten rám nezměknul ani o prt. Je to dané použitýma lepidlama. V tom je obrovský rozdíl. Běžné epoxidy, co používá 95% firem vyzrávají za přístupu O2. Proto stále přijímají atmosférický kyslík a po nějakém čase začínají degenerovat (oxidovat) a měknou. Kdežto pryskyřice , které vyzrají ve vakuu – což je případ FESTKY, COLNAGO, již neoxidují a jsou stálé. Stejná technologie lepení jako u pebnostně namáhaných dílů např u FERRARI, se kterým COLNAGO úzce spolupracuje.
jestli carbonovy dream behem osmi let nezmekl, tak to byla vcelku sracka uz od vyroby. treba carbitubo je pry uplna hruza, co se tyce vlastnosti.
Kolik jsi na tom pravděpodobně najel? Na C50 byl Oskar Freire 3× Mistr Světa , ano na modelu C50. Měl jsem doma i ten rám, co jich bylo vyrobeno pouze 20ks v barvách MS pro Freireho. Prodal jsem ho sběrateli do USA za 2× vyžší cenu, než stál. Líbí se mi, když na tom nikdo neseděl a říká, že někde slyšel , že asi a možná pravděpodobně něco – to si nech s babkama na draní peří po večerech. :-DDD
na tom dreamu jsem se jen projel par set metru a prekvapilo me, ze muj starej ocelovej sirer s kolama za 1500,– ma lepsi odpich. k novymu sebelevnejsimu alu ramu se to nemuze ani prirovnat. ze jsem tohle citil hned po nasednuti, vychazi pro ten ram o to tristneji. ;-) ale teoreticky by ten karbon vlastnosti ztracet nemel, to je fakt. :-D
Na Colnagu Freire nebyl 3× mistrem světa ty babko s peřím :-)
2 roky
já tak na deset let. proto jsem si koupil čínskýho v itálii polepenýho fondriesta
To jsou ty lepší kola – opravdu.
Lol :D. Spešl je jako Tesco? Já bych to přirovnal asi k tomu, když si stavíš barák a objednáš na to někoho… Buď objednáš firmu, která těch baráků staví 500 za rok a všechen materiál má ve velkých objemech, takže má lepší ceny a za dlouhý roky svůj vývoj, zkušenosti a vychytaný chyby…
Anebo můžeš na doporučení pár kámošů vybrat nějakýho týpka z druhýho města, co ti podle jednoho plánu postaví cokoliv od garáže po mrakodrap (u mrakodrapu je potřeba jiný přístup, tak samozřejmě zesílí nosný zdi) a v akční ceně za to zaplatíš polovinu, co u první firmy. Sice nakupuje materiál dráž, ale zdůvodňuje celkovou lepší cenu nižšími náklady na marketing. A ty baráky postavil už 3 a žádnej přece zatím nespad!
Jaká je asi tak reálná pravděpodobnost, že to opravdu bude lepší? Ale jo, na pózing dobrý, bude vlastní design :). Prodoli na tom kdysi taky slušně zarábělo…
Mozes to zobrat aj naopak, a to tak, ze ta firma co stavia 500 barakov rocne ti tam posle nejakych na rychlo zohnanych brigadnikov, lebo je bussy na inych stavbach, alebo ten znamy je podstivy delnik, ktory len robí rád sam na seba.
To len ako sa ten tvoj príklad dá vyložiť inak :-)
To jo, proto ta firma má miliony spokojených zákazníků a jedinej argument proti je „má to každej“ a „je to moc drahý“ :D.
O jeje, spešl numero uno. Zajímavé je že moje P2 křivá, zadní stavba na jedné straně navařená o 8mm jinde!! Kámošův pitch křivý. Obávám se toho, že tohle jsou jediné dva rámy na světě co se jim nepovedli a zrovna se sešli u 2 lidí co spolu jezdí. Prodejce od nás mi taky říkal, že křivý rám od spešlu není nic tak neobvyklého. Ale je to spešl nej kolo na světě, které se kupuje pouze ve výprodeji, protože pak se cena blíží reálné hodnotě.
Jestli to nebude tim, ze jim to dela Merida. Tam byly krive svarene ramy zcela bezne.
Pokud tvýho karbonovýho spešla svařovali, tak je opravdu asi někde problém :D. Jinak se obávám, že je Tvůj příspěvek v týhle diskuzi celkem irelevantní…
Tak to bych ani neřekl, na rozdíl od tvých katastrofických scénářů to jsou fakta. Vychvalujete tady spešl jako modlu, ale že vaří křivé rámy, to radši slyšet nechcete. Spešl je čína s kvalitou zpracování na mizerné úrovni.
Vzhledem k tomu, že se tu řeší karbon rámy, tak jak zpracovávaj hliník je celkem mimo… Jak psal třeba Vilém, tak Merida měla s tou základní TFS řadou taky hodně problémů, zvlášť dřív a jejich karbon rámy jsou jedny z nejlepších. A když už jsme u toho, ohnul jsem při pádu svýho hliníkovýho Treka (rám za 11 tisíc) a prodejce mi na to řek, že to možná ani nemá smysl řešit, že to tak může být i od výroby :D.
Mimochodem, Spešl neberu jako modlu, ale nabízí jedny z nejlepších rámů dneska za celkem rozumný ceny. Samozřejmě, pokud jde člověk čistě po ceně, tak vybírá jinde.
Jojo – je to úplně irelevantní, že hliníkový rámy jsou odfláklý – karbonový jsou určitě perfektní :-)
Chyba se může stát vždycky a řek bych, že u velkejch firem je to riziko spíš menší… A hlavně pokud firma nezvládá dobře hliník (což těch 8mm by mě celkem zajímalo, to by zadní kolo bylo úplně šikmo a nedalo by se na tom jezdit), tak to nevypovídá nic o kvalitě karbonu (hliníkovej S-Works HT bych si taky nekoupil ani náhodou). Třeba Trek dělá hliníky výborný a karbon už bych si od nich znovu nekoupil.
Díky tomu, že na P3 jsou posuvné patky to šlo, ale čuměl jsem na to jak debil, než mi došlo co se děje. Podle mě má lepší kvalitu skoro vždy malovýrobce protože si dokáže ohlídat kvalitu. Na rozdíl od obří firmy co mrdá rámy jak sirky. A ano spešl je za rozumnou cenu, když ho koupíš ve výprodeji. Já osobně neznám nikoho co si koupil spešla za plnou cenu. Kdo by si taky koupil kolo za 76tis na low-end komponentech když třeba od commencalu to má v plné palbě? Jedině blázen, nebo fanatik do velkého S což je to samé.
Aha, takže si stěžuješ jen tak z principu a vůbec ničemu to nevadí :D. Když vidím, jak praskaj RBčka, tak si možná ohlídaj kvalitu, ale stejně je problém v kvalitě návrhu. A to jsou to rámy těžký jak prase.
Proč je to ale hlavně úplně jedno je to, že udělat karbonovej rám je něco úplně jinýho. Není problém udělat lehkej rám, ale je problém udělat lehkej rám, co bude tuhej a něco vydrží. A v tom malovýrobci opravdu nevěřím, že na to má zkušenosti.
Co se týče těch výprodejů, tak to je vtipný… Co tak vidím, tak do výprodejů se většinou dostávaj lowend značky a ty velký drahý značky mívaj většinu věcí vyprodáno a dostane se do výprodeje pár kusů, hlavně v krajních velikostech a testovačky :). Co se týče výbavy, tak pokud hodnotíš kolo podle toho, jestli je na něm Deore nebo XT, tak si logicky nevybereš od značek, co se soustředí na výrobu pořádnýho rámu a holt si musíš vybrat od značek, co na to navěsí špičkový osazení a zadarmo ti k tomu přidaj základní čínskej rám se svýma nálepkama :). A to pak nechápu, proč tu obhajuješ Festku :D.
No jasně vůbec ničemu to nevadí. Jen že kolo nemůžeš dát do krajní polohy, protože pak ti zadní kolo hobluje rám.
RB děsně těžký 2,8kg endura:) Vem gaint, který vypustil tisíce rámu s praskajícím vahadlem.
Aha, kde teda si ty mí kamarádi koupili ty SX ve velkosti M a L za 32tis komplet kolo? Když doporučená cena byla 65tis? Specialized pitch pro v Lku za 30tis byl úplně běžně k dostání. Né, to určitě nebyly výprodeje. Opravdu mě nezajímá přehazka, ale kromě rámu třeba i funkční odpružení a kola.
Jak sám vidíš, chyba se může stát všude… Jestli ty víc věříš malovýrobě, tak se v tom neshodneme. Hodně to je ale rozdíl v tom, že ty uvažuješ o těžších hliníkových rámech, tam bych malýmu výrobci klidně věřil, ale pokud chceš udělat dobrej karbon, tak to prostě není jen o tom nechat si udělat kvalitní trubky a svařit je k sobě.
Enduro modely tak nesleduju, takže je to možný. Ale nepřijde mi, že by jich bylo ve výprodeji nějak moc, vzhledem k tomu, kolik se jich prodá… Takovej Author nasazuje výprodejový ceny ještě o prázdninách :D.
Tak si to spočítej a pořád nepruď.
Tisíce rámů od Giantu s praskajícím vahadlem vs. všechny praskající RBčka.
Čeho je víc?
Giantů.
Takže RB praská méně.
:D Tak už to chápu, proč malovýrobce :D.
No RBčku se nepovedl jeden model a už je to shit. Lidi rychle zapomínají na rámy, které je vozily i deset let jako byl Monster Am,En,DH. Na jejich tuhé silničky, nebo oblíbené Xcčka. Myslím, že spešl ,měl víc než jen jeden nepovedený model.
Že to říkáš ty, kterej celej Spešl, především top karbonový rámy, hodnotí podle několik let starýho lowend hliníku…
Low-end hliník? Rámy který se prodávaly s tlumičem za 40tis a nebo pevné rám co byl za 18tis, dneska za 11tis.? To je low-end? Hodnotím značku. Pro mě super ve výprodeji, jinak mají hodně co dohánět v osazení. A že by ty jejich rámy byly nějak top(teď se bavím o Fullech)?! :)
Já ho vidím za 17,5 i s osazením anebo za 6,5 jako samotnej rám… Z hlediska cenový politiky Spešlu a jejich portfolia to lowend je. Co se týče osazení, nedávno jsem vybíral XC 29ku a srovnání Treku, Spešlu a Cannondalu vycházelo osazení nejlíp, i když byl výrazně nejlevnější. Srovnávat to s výrobcema, co to osazujou na základní čínský rámy, tak logicky vyjde osazení hůř.
Dneska, tenkrát stály to co stály. A kde vidíš novou P3 v hliníku za 6.5tis?
Zajímavé je že moje P2 křivá
http://www.twinsport.cz/…zed-p2-blue/
Nebo máš problémy s dnešní P3, kterou jsi koupil za plnou cenu jako samostatnej rám? Pak nechápu, proč jí nereklamuješ… Že maj samostatný rámy napálenou cenu je známá věc. Podívej na Trek, loni byla rámová sada XC HT snad za 75 tisíc…
A to se ten rám ještě nepovedl podle jednoho místního rozumbrady, co to kolo viděl akorát na fotce :-)))
Já myslel, že na tom řádilo několik generací jezdců a ono se nakonec ukáže, že za moji křivou P2ku může rovnou někdo v montérkách s eSkem ve znaku. (: Naštěstí to moc ničemu nevadí.
Já to měl u hlíny. Mě třeba vadilo, že když jsem prorazil, tak jsem musel kolo rovnat, místo toho abych ho normálně dorazil a utáhnul.
Colnago už nevyrábí většinu svých rámů v Asii ???
Ve své fabrice na Taiwanu – v TZV v A Teamu – tam se dělá i Giant. Giant v té nejvyšší třídě je srovnatelný – shodný s Colnago M10.
Chtel si rict ze Giant to Colnagu dela, ne?
Právě že ne. Je to obchod. Aby se vyplatila vůbec fabrika – musel se COLNAGO domluvit s Giantem. Výsledek bylo i přepuštění stáje Rabobank, která jezdila 9 let COLNAGO a to není málo.
C59, EPS, Master, Prestige na cyklokros – všchny rámy do karbonových spojek se vyrábějí pouze v Itálii.
franto, i festka a colnago musi marketingove necim nekoho zblbnout, a urazky obycejnych cinanu co makaj od rano do vecera zkus omezit…
To je jako nové RBčko jo? Budem se tu teď na fóru hádat, že to Festka umí, nebo neumí udělat, a že kdo si to koupí, tak jezdí ve škodovce a je fanatik?
Možná konečně něco, co po asfaltu pojede líp, než IQ6ka :D.
Tomu prostě nevěřím, každé RB jede jako silnice, ale žádná silnice nejede jako RB ;)
:D
Tak to je paráda s tou sendvičovou konstrukcí trubek! To bych si nechal líbit.
Nejak nechapu tu cenu?
Bud ten ram dokazou vyrobit za 25t. aniz by na tom prodelali, pak kapku nechapu tu druhou cenu 69t.
A nebo tech 25t. je vyrazne ztratovejch a na 200 ramech vytnou sekeru jako prase.
Pokud je ten ram tak dobrej jako ty s kterejma se srovnava tak snad nemaji zapotrebi podstrelovat jeho cenu hned nazacatku.
Spis bych pochopil opak, ze by u prvnich 200 kusu byla cena vyssi s tim, ze si to koupi fanousci firmy a bud budou mit dobrej pocit, ze Festce pomohli na nohy, nebo ze si koupili treba jakesi akcie firmy atd.
Ale tohle mi hlava nebere a chapu to jen u firem jako je zde zminovany S
jsi postaven pred realitu, ze na ramu za 70 neproteces ani, kdyz jej picnes za 25. ;-)
a nova znacka se nejak musi dostat mezi lidi, ze. ;-)
Ty asi nebudeš dobrej obchodník…:)
Jejich tah je logickej a dobře vymyšlenej. Podle mého názoru se ten rám za 70k prodávat nebude. Udělají malou sérii 200ks, na které si vybudují jméno a hlavně jejich kola budou vidět, a pak cenu zvednou imho nějak mezi 50–60k. Dejme tomu že teď ty kola prodávají něco málo pod náklady a nebo za náklady a pak na tom teprve začnou vydělávat.
Pokud by rovnou u „noname“ rámu nastavili cenu 50–60k, tak si to nikdo nekoupí, i kdyby naslibovali, že to bude jezdit samo…:)
Tomuhle bych rozumel, pokud by ta cena byla treba polovicni, ale takhle mi to proste hlava nebere, proste to ve me vyvolava pochybnosti. I kdyz mozna to byl taky zamer, aby se o znacce zacalo povidat
Prima. A jak velký si myslíš, že je v Česku pro takové rámy trh? Prodají 200 buhvíodkud dotovaných rámů a kdo bude kupovat ty další?
Tedy, ještě bych doplnil, že podle mého neprodají ani omylem těch 200.
Nemám pocit, že by cílili jen na tuzemský potažmo evropský trh. Účastí na NAHBS se očividně snaží prorazit za mořem a tam rozhodně potenciál mají, protože tam je spousta magorů, co neváhají utratit balík za výjimečnost…
presne jak pises, tuzemsky trh rozhodne neni cilem…
No…
Budiž jim přáno.
.
Podle mě velkej kus vydělaj i na těch 200 kusech, tolik lidí co si ten rám pak koupí i kdyby za pade nebude.
Nebuď naivní, samozřejmě maj zisk i na těch 200, při objemu, jakej můžou jako neznámá (a poměrně drahá) nová značka očekávat, by jinak hodně rychle zkrachovali. Těch 70k je tam reklama jak na kupkolo, nikoho by vůbec nenapadlo to za tu cenu zkusit prodávat, natož koupit… Co si budem povídat, 25k za noname rám je taky docela palba…
Kdyby neměli zisk, tak by žádné formy nezaplatili :-)
Mě zas 25 nepřijde tolik, když vidím za co prodává Specialized samotné rámy. A přijde mi, že tě to už sere, že jsi si koupil S a tak haníš a navážíš se do solidní nabídky.
Popravdě řečeno, ještě ani jedno S nemám a silnice je pořád ve výběru… V tuhle chvíli mezi S, Cannonem a BMC (to bych nejradši), rozhodovat se bude někdy na jaře. Festka mi nenabízí vůbec nic v poměru cena/výkon, naopak celkem vysoký riziko, že to ještě nemaj úplně vychytaný. Já proti tomu nic nemám, ať se snaží, technologie mít zvládnutý můžou a celkem jim fandím. Ale sorry, zkušeností maj opravdu minimum a vydávat svůj výrobek za „Colnago za třetinu ceny“ a nastavit akční cenu, podle který by na výsledným produktu měli odhadem cca 250% marži (což je na přímej prodej od výrobce sakra hodně, když to srovnám třeba s Canyonem, který maj slušnej vývoj a i těch zkušeností nejspíš výrazně víc), tak mi to celý přijde jako snůška marketingovejch keců. Ale znovu opakuju, za 25k to nemusí být vyloženě špatná koupě, pokud chce člověk něco originálního.
nounejm neni neco novyho, cos neznal. :-D tady tato kola maji jmeno, dokonce i ramar se pod ne neboji podepsat. ;-)
Je to jednoduché milý Watsone.
Koupíš si párky za 32 nebo si raději koupíš párky za 34 zlevněné z 60?
Jelikož o tom dost přemýšlím, tak jsem se zeptal… Možná se to někomu bude hodit…
Dobrý den, zaregistroval jsem Vaší nabídku limitované edice karbonových rámů, jako potencionální zájemce o koupi jednoho z nich mám pár otázek:
Píšete, že pokud nebude rám dodán do 30.6. vrátíte peníze-čekat přes půl roku na rám s nejistým výsledkem může být pro hodně lidí z nás zákazníků odstrašujícím faktorem.
i 50 z nich?
udělována v pořadí objednávek?
technologii)?
horem/spodem, úchyty brzd-PM/IS, typ středového složení…) je to nějak předem dané, nebo je to na individuální domluvě a přání? Uvádíte, že hlavová trubka má rozměr 1 1,5-je možné udělat tapered hlavovku? Dále mě zajímá barva rámu, je možné objednat rám v bílé barvě s černýma spojkama-případně obráceně? Zůstala by cena v tomto případě stejná?
technicky proveditelné v případě výroby všech 200 rámů? Přeci jenom, když bych si rám objednal, chtěl bych na něm začít jezdit co nejdříve, zvláště při platbě předem :-)
ODPOVĚĎ:
Dobrý den Tomáši,
požadovali bychom zálohu. Riziko je minimální, v podstatě jediné které mě napadá je nestihnutí termínu. Je to stejné jako s jakoukoliv jinou objednávkou zboží na zakázku.
pak nejspíš MTB. Pokud nebude objednáno všech 200ks může se protáhnout (nebo vrátíme peníze) dodání typu rámu který požaduje jenom jeden zákazník (např. extrémně malá silnice).
jakoukoliv jinou běžnou technologií – rám je navržen tak, aby oprava byla co nejednoduší
problém) úchyt brzd a střed u MTB momentálně řešíme, ale na 90% BB30 a PM – vždy je možná domluva, tapered hlavovku je možné udělat, ale v této nabídce s ní nepočítáme, ano cena u této barevné kombinace zůstane stejná
vyrábět ve vlnách, pokud stavíte více podobných rámů najednou je to veliká časová úspora a to tato akce umožní
Vaše otázky jsou věcné a jasné. Akce má velkou šanci na úspěch, rámy jsou navrženy, tak aby bylo jejich výrobu možné zvládnou i v relativně krátkém čase.
OTÁZKA:
Ještě se zeptám na výši zálohy a datum úhrady.
Děkuji Dražan
ODPOVĚĎ:
záloha na rám je 100% tj. 25 000,–. Jakmile objednáte, vyberete si číslo dostanete fakturu. V průběhu prosince začneme řešit velikost, barvu atd.
Záloha 100% s fakturou znamená, že to zaplatíš a pak máš půlroční dodací lhůtu :D. Ale záloha zní marketingově líp, uznávám…
Ta hlavovka je celkem otázka, osobně jsem zatím viděl 1,5" akorát u 160mm fullu, přínos vyšší tuhosti u XC hardtailu mi přijde mírně řečeno minimální, za cenu horšího shánění vidlice, představce a hlávka, zvlášť pokud člověk bude chtít něco lehkýho, což bych u rámu za 70 tisíc (:D) celkem očekával… Možná čekaj, že u takovýho high-endu tam všichni budou chtít Lefty :D. Ale chápu, kónická trubka je asi moc náročná na výrobu. Ale tak když to zvládaj, jak tu bylo napsáno, ty malý děti a slepý báby, tak to je taky zajímavý :). Co se týče vedení lanek, to už je jenom detail, ale smysl vedení horem po vrchní trubce mi přijde dobrej akorát na cyklokros…
myslím, že kdokoli závodí tak přestává číst u slov: standartní záruka 2 roky
Jenomže Tesco kola co lepí slepý děti a starý báby stojí 70tis.
Toto je levné kolo, takže nemůžeš chtít tolik :-)
leftynu mám, ale pro tento model bych chtěl tapered hlavovku. Myslím, ze by Festce leftyna ani neslusela :-D
Do 1,5" hlavovky nemusíš řešit vidlici, stačí odpovídající hlavové složení a můžeš tam nacpat jak 1 1/8 nebo tapered, takže to bych jako tragedii neviděl.
Mám 1 1/8 v tapered krku a rozhodně to není ideální řešení. Ale je fakt, že tady by šlo na taper akorát udělat nějakou vložku nahoru a do tý dát normální složení. Kažodpádně to bude vypadat hnusně a když už chtěj dělat custom výrobu, tak bych čekal, že taper nebude problém.
Žádná zbastlená vložka, prostě na to koupíš normální hlavu, co je na to zamýšlená, třeba tohle
To že to designově nemusí úplně vyjít, hlavně v XC, nepopírám.
Taky to tam píše v tom mailu, že s tapered hlavou nebude problém.
Píše že je to možný, ale že v týhle nabídce s ní nepočítaj… Chápu to tak, že za těch plnejch 69 litrů už by to s tapered šlo… Za to je vymazlenej Tarmac na Ultegře :D.
Opravdu se dá v dnešní době takto podnikat? Že Ti někdo dá zálohu v hodnotě celého zboží a ty mu za půl roku možná zboží vyrobíš, tedy když se Ti to teda bude hodit…
V pohodě, za 3 měsíce vyhlásí bankrot, 200 rámů po 25 litrech, to máme 5 milionů, to je pěknej základ do začátku bydlení v Americe :D.
a z toho mám největší strach… pokud jak píšou, budou peníze sloužit na formy, proč to neřeší formou úvěru a az pote takovou akci aby se jim to zaplatilo…
Vyšší zisk za cenu vyššího rizika… Navíc za tu dobu můžou mít ty peníze někde uložený a mít z nich úroky. Anebo je to prostě celý podvod… I když jako důvěřivej člověk věřím, že není. Spíš bych se bál toho, že toho ještě půlku musí připravit a vymyslet. Ohánět se pak srovnáním s top značkama se zkušenostma v řádu desítek let, to mi přijde k smíchu. A že i velkým značkám občas nějaký modely nevyjdou podle jejich představ…
tak ono co jsem se bavil s Davidem, tak na to mají člověka co carbon rámy už dělal, takže můžou mít zkušenosti v něm, ale samozřejmě ne jako Colnago nebo Parlee, či co to tam uvádějí
Tak jasný, kdyby tam vůbec nikoho se zkušenostma z výroby neměli, to už by mi to přišlo úplně ujetý…
Mimochodem, když uvažuješ o zajímavý český výrobě karbonu, co Godspeed ? Já o tom uvažoval na jaře, že bych mu ten rám otestoval a ukázal na závodech, kdyby mi ho dal za nějaký slušný peníze, ale neměl zájem… Maloobchodní cena byla tuším nějak podobně, jak ta Festka.
godspeed nabízel myslím za 32 nebo 33t. rám…
viz ******* BMC Impec
A tak krásný kolo..
Nejspíš pro to,že pro banku nejsou dost důvěryhodní,aby tento projekt profinancovala /bez dalších záruk a jištění/ a tak se rozhodli podnikat bez rizika. Občas se to i podaří.
Jak se rozhodli podnikat bez rizika? Ten projekt je naopak rizikovej hodně, proto jim nejspíš banka nenabídla nízkej úrok… Tak si radši půjčí od lidí, kde maj ten úrok dokonce ve svůj prospěch :D.
myslím, že tohle není ten případ.
spíš je zde riziko, že se přihlásí málo lidí a jim se nevyplatí tu custom výrobu rozjíždět a peníze ti koncem ledna vrátí.
V praxi to nebude doslova kolo na míru, ale rozřadí si kupce to skupin a těm vyrobí jednu velikost pro skupinu. Jinak se jim to nebude rentovat ( a i tak to bude peklo, silnice, CX, MTB 26/29 a každý min 5 velikostí). Takže dostaneš Custom L, nebo Custom M a tradá
Popravdě kluci to mají asi dobře vymyšlené a doufejme, že mají mezi sebou i nějakého „finishera“ – přál bych si, aby vše nějak klaplo a příští rok se tu neobjevilo vlákno „Pomoc, nemám kolo ani peníze a Festka bicycles nereagují..“
Ani já nepředpokládám, že by to byl podvod… Ale jak to tak bývá, rozjíždí to evidentně hodně na dlouhý lokty a z vybranejch peněz chtěj nejspíš platit další věci. A teď je otázka, co všechno, jestli ty formy, ale i materiál a podobně. Pak jim někdo něco pozdě dodá, oni nebudou stíhat, pár lidí bude chtít od smlouvy odstoupit a najednou zjistí, že v tom jsou několik set tisíc ve ztrátě, vyhlásí bankrot a peníze z nich budou lidi vymáhat soudně… Riziko takový situace podle mě není úplně zanedbatelný…
No a když se podaří,co podařit se má,myslíte ,že to bude kvalitní tuhý rám ?
Jistě, Colnago za třetinu ceny :D. Třikrát lepší, než stejně drahej Spešl, kterej dělaj hladový děti a slepý babky :D.
Tak to jsem chtěl slyšet,díky,stejně ale raději vemu dva,kdyby se jeden rozpad
to právě nikdo neví. u spojek je riziko že bude praskat lak a bude se to rozlepovat. Například cannondale s tímhle bojovali neskutečně a nikdy to nevyřešili. naproti tomu Colnago to umí udělat, takže to jde – alespon u silnic
Nevim, ale v 53×11 3/2012 bylo v testu.
V 53×11 3/2012 byl test toho sendvice, docela rad bych si to precet.
Posílám ti to mailem. Žádná super kvalita, teď je mizerný světlo na focení, ale číst to jde.
Dik. No ted jsem odkaz na ten test nasel na strance Projektu 200 uplne dole v tom zlutym pruhu. Spis pohodlny nez raketa.
Vubec je zajimavej ten rozhovor z Forbes tam. Chlapci miri vysoko, jsem zvedav jestli bude OPQS jezdit na Festkach…
hele dostal jsem blaznivej nápad :-D pokud bych to vzal na splátky a ram mi nedodali, tak by to teoreticky mohlo byt snaz vymahatelne-odstoupením od smlouvy. Myslím, ze kdyby to udělalo 30 lidi tak už by to melo význam se s nima soudit. Ted jde jen o to, jak by se k tomu postavila leasingovka :-D :-D
jak na to chceš dostal leasing – když to nebude v majetku leasingovky?
o future leasingu jsem neslyšel.
na tohle dostaneš max spotřebitelák a tam ti prcaj na co to je a cálovat musíš at věc máš nebo nemáš
tomuhle moc nerozumim, byl to jen spontani nápad a návrh :-D
Všetkým, čo tu vymýšľajú všeliaké konšpiračné teórie o „lúpeži“ storočia odporúčam si prečítať s nimi článok vo Forbes asi tak 3 mesiace dozadu… Chlapíci to chcú jednoducho rozbehnúť z garážového businessu do normálneho podnikania. A myslím, že 200 custom made Festiek behajúcich po Prahe a okolí je poriadna reklama pre takéhoto výrobcu. Myslím že by boli blázni ak by kvoli 5 mega zahodili svoj životný sen.
Proste si vzali inšpiráciu od kickstarter.com a chcú rozbehnúť efektívny projekt pre ich propagáciu kde budú profitovať zákazníci ako aj oni.
Jediné riziko vidím, či tých 200ks zvládnu nakoľko doteraz urobili len max 100ks ročne. Ale je to akceptovateľné riziko s porovnaním čo možem z toho dostať.
Takže ja som sa už rozhodol. Ja im verím.
tak to nechaj vyrobit v číně a tady to jen nalakujou, ne?
Nicméně z toho co píšeš, asi by neměl být problém mít někde pár „testovacích“ kol v různých velikostech
ale jo ja jim věřím a fandim! ale přeci jenom, je relativně velké riziko, ze to nedopadne, nebo naopak bude takový zájem, ze to nemusí stihnout vyrobit. Je to hezky nápad, líbilo by se mi jezdit na jejich kole i vzhledem k propagování českého výrobce, ale porad je dost otazníků. Navíc chtít složit 100% zálohu za něco, co uvidis za 1/4 roku když to dobře půjde, je dosti troufale…
Pokud nemaj prachy na to vyrobit aspoň něco za svý, tak je dost velký riziko, že je třeba 10 reklamací položí (ani třeba ne jejich vinou, ale třeba kvůli špatnému nakupovanému materiálu)
tak pokud jsou si schopny říct takovém randal za rám, tak ten matros musí byt nesmrtelnej :-D snad jim ten jejich guru řekne jestli to je dobrý ne? :-D ale je pravda, ze při víc reklamacich nastane problém. Jestli seženou 200 zájemců, je jen na nás, nerozhodných. Zatimramy docela ubývají… :-)
Česká klasika – nevěřím, nevěřím , nevěřím, proč? Protože se chovám stejně a moji známí taky. To je problém u nás v ČR zcela ve všem. Jak něco vypadá dobře, je to hned podvod. Ale internetových schopech přímo kartou platěj tuny sraček a ani nevíte, kdo je majitel a kde firma sídlí. :-DDD
to si nemyslim, u nás se bere všecko na dobírku (ne že by to něco řešilo), češi jsou v tomhle dost konzeravativní.
Prostě přijde mi divný brát si 100procent zálohu, nic víc, vypadá to prostě podivně i když důvody chápu. Ale je jiný pohled, pokud jsi to kolo rok jezdil a jiný pohled když vidíš na netu jen počítačovej model a nejde to nikde osahat nebo projet po parkovišti.
ale můžeš jim poradit, když je to tady tak špatný, ať takovou akci udělají venku.
Tak venku eště neznají H-systém, tam by to klaplo.
tak ono je to v celku logicky, ze máme obavy. Pokud si někdo řekne o 100% zálohu navíc na něco, co momentálně ani neexistuje, je dost troufale. Češi jsou hold vychcany a podezřívavý, tak to prostě je a proto to tady v tomto státě vypadá jak to vypadá. Neříkám, ze je to podvod, to bych si v žádném případě nedovolil, jen si myslím, ze určité aspekty teto akce jsou nedomyslene.
osobne neverim tomu, ze sezenou 200 zajemcu.
Já myslím, že by možná i mohli. Třeba dneska od rána se do teď (navečer) objednalo 7 rámů, aspoň podle vebu.
to budou lidi z BF, co se chtěli další informace a omylem odklepli objednávku :-)
Myslim že jo, za tu cenu… Jde jen o ochotu dát prachy předem.
Já ti nevím, tohle asi moc nemíří na racionálně uvažující lidi co berou podprůměr.
Pokud to pro tebe cena znamená zlomkovou část měsíčního platu, tak se dá to „riziko“ podstoupit.
tak na druhou stranu je to limitovaná edice, ty nebejvaj pro finančně slabší jedince :-D :-D
ja bych tomu klidně věřil :-)
kdyz nedelas low-end, tak jo. ;-)
Považuji to za výborný nápad a fandím jim. Kvalitu rámu nedokážu sice objektivně posoudit,ale konečně nová česká firma s dobrým marketingem. Uvedená cena je podle mého zcela mimo,ale pokud 200ks rámů za 26 k dokáže zaplatit počáteční investici,tak i v budoucnu reálná cena 19 k bude s dostatečným ziskem a dočkáme se konečně dobrých českých rámů.
slevy jako Polygon a česke jako RB – vidim v tom budoucnost! :D
aneb taky: pujcte nam bezuročne na pul roku 5 mega a po pul roce vam je vratime nebo taky ne :)
Budoucnost v česku záleží především na ceně. Marketing mají mnohem lepší než Polygon. Pokud při porovnatelné kvalitě dovedou i cenu srovnatelnou s Polygonem tak při jejich povedeném marketingu najdou určitě dost nadšenců pro novou českou značku. Polygon jsem si koupil nedávno a tak tu cenu a kvalitu u jejich kola si troufám posoudit. O tom, že dokáží prodávat za podobnou cenu dost pochybuji, ale rozhodně jim fandím.
U Polygonu dostaneš k pár let starýmu osazení rám zadarmo, takže věřím, že tomu ta cena odpovídá :D.
me by se libil bambus/drevo do tech mufen misto karbec:-))… jinak nehledam az tak origo kolo, pro me kolo spotrebak a aktualne nepotrebuju pooozing:-) takze neoslovuje…kazdopadne tato forma sponzoringu celkem fine, do nakladu 25k/69k ale nevidim nakolik marketing a realita…
když si zaplatíš 69k (na dřevo se akce 200 nevztahuje), tak ti jistě vyhoví, v OBI nakoupí násady od košťat, bambusové tyče tam vlastně taky mají a do těch mufen je nastrkají :-)
je to bezva příležitos získat kvalitní a originální rám za dobrou cenu.Nejvíc blbejch komentářů mají samozřejmě lidi,kteří na to nemají ani peníze a ani koule.
mas objednane aspon dve, nebo nemas koule ani penize? :)
přesně to mě napadlo, když už se tu mluví o tom, jaký je to super atd, že jich někdo nekoupí rovnou 50ks, za rok je může střelit 2× dráž a lidi mu budou trhat ruce…
presne, staci kdyz si tu udela jeste jeden „spokojenej nick“ :D
tak skoro mesic za nama jak to teda vypada ma nekdo nejake info… zbyva jeste 137 ramu coz je dost
tzn projekt pada nebo jak to teda je? :)
no já vemu asi tohle, třeba budu taky cooool:-)
0 Kč
Není skladem
takze si pockej na akci kde ti reknou realna cena 4000 pockame az si je objedna 200 lidi a zaplati je predem a za pul roku je mozna dostanete za cenu 1000,– a to se vyplati :)
Popravdě, jsem zvědavý na další vývoj celého projektu 200..
Tak se prodalo necelých sto rámů a jak jsem již psal výše pokud se budou požadavky zákazníků +/- shodovat, má tento projekt šanci přežít.
To jsem zvědav, kolik se pak prodá rámů za plnou cenu, když se neprodávaly podle očekávání ani za třetinovou :D. Mám takovej pocit, že se to hodně bude blížit jenomu číslu, co nápadně připomíná písmeno „O“ :).
Za plnou cenu si to možná koupí pár zbohatlíku co neřeší cenu a chtějí něco extra, což ale už zas tak extra nebude, protože už to bude mít 100 lidí… Jinak bych to úplně nezatracoval, myšlenka dobrá, ale realizace složitější. A samozřejmě srovnání s Colnagem je trochu moc.. A to nevím,kde ty kola montují. Z článku ve Forbes to vyplynulo tak, že v garaži.
je to vůbec někde propagováno? Kromě BF jsem to nikde neviděl. Jo, používám Adblock.
tak co objednal si to někdo?
mám pocit že to bude vcelku velký ******* ty rámy :-(
Projekt spuštěn a výroba rámu se již taky spustila.
sem fakt zvedavi jak se jim podari dodrzet slibovane parametry, a jaka bude kvalita, :-(
Bude to top, český Colnago za třetinovou cenu. Maj od nich přímo zaměstnance, co přes den dělaj rámy Colnago, v noci dělaj Festku :).
no bylo by to fajn :-) ale mam obavu ze to bude uplne jinak
Přinejhorším se to vystříká montážní pěnou, prý to dokáže zpevnit konstrukce, ale nechce se mi tomu moc věřit…
Myslíš jako tenhle českej projekt? Celkem bych to rád vyzkoušel…
Možná kopu do mtvoly, ale nevíte někdo, jak to s tímto projektem dopadlo? Viděl někdy někdo někoho na tom kole jezdit? Já bohužel ne a celkem mě to mrzí, vypadalo to zajímavě. Na webovkách toho moc nepíšou, poslední mě nic neříkající „aktualita“ o projektu je z června, ale třeba blbě hledám.
tak jestli to v únoru objednali u hong-fu tak už by to mělo být hotové
nechci se jich nijak zastavat, ale jako hongfu to fakt nevypada. Spojky si delaji sami a trubky jim vyrabi dle pozadavku v jiznich cechach, takze ciste made in czech republic
já vím, dělám si legraci. To by asi znamenalo konec firmy, kdyby to nechali dělat v číně…
není to pravda, vyrábí si jen některé trubky, a některé díly různě poskupovali, za mě ojeb na lidi jak sfiňa :(
absolutně nedodrží hmotnost co na začátku deklarovali
Aha, to jsem netusil. Bavil jsem se s nimi v breznu na For bikes, pak byl nejaky clanek v 53×11 a sleduju fejsbuk, takze nejaky vedlejsi kanaly na zpravy nemam. Fakt je, ze na fejsbuku se uz hmotnost resila, zdala se tam nekomu dost vysoka a je fakt, ze slibovali min.
Jaké jsou tedy prosím reálné váhy, pro zajímavost? Mě bylo řečeno, že 27,5" ve velikosti M bude mít max. 900g (nevěřil jsem tomu :-)
Podle fotek a zprav na fejsbuku asi pred mesicem zacali vyrabet prvni kusy a zasilat novym majitelum, bohuzel jsem zavahal, takze beze me :(
já teda měl info, že to ale omezili jen na silnice. žádný 26,27,29 bajky ani cx.
Co je na tom pravdy nevím
Na jejich FB jsou nějaký fotky hotových kol.
Díky za odkaz, vypadá to moc hezky. Jestli svezení bude aspoň takové, jako design a provedení, tak doufám, že to chlapcům vydrží, než našetřím nějaký peníz :-).
ale pak bude cena 2× tolik, aspoň co původně psali
Jojo, stejně to teď pro mě není aktuální, a až bude, může být všechno jinak. Ale rámy jsou to na pohled parádní.
Viděl jsem teď na 24H v Berouně, 27,5 od nich a vypadala parádně. Majitel vypadal spokojeně.
Jezdí na tom Experiment 23, ale nevypadá to nijak extra. Nicméně jsem na tom neseděl, tak nebudu soudit. :)
Rozhovor v aktuálním Týdnu