http://www.bradsky.cz/…-p-1781.html
co byste vyměnili nejdřív, s rozpočtem do 5k, co by se vyplatilo vyměnit ještě jako nové, nebo počkat až se to ojede, tím pádem klesne cena i nových např. xt doplnků a tunit až pak? díky za názory.
http://www.bradsky.cz/…-p-1781.html
co byste vyměnili nejdřív, s rozpočtem do 5k, co by se vyplatilo vyměnit ještě jako nové, nebo počkat až se to ojede, tím pádem klesne cena i nových např. xt doplnků a tunit až pak? díky za názory.
vidlici
o.k. kterou by jsi doporučil?
přiznám se, že mě vidle za ty prachy jako první nenapadla, viděl jsem to na představec, přesmykač, řazení, kazetu…
Nějakou vzduchovou. Do 5tis třebas Epicon, pokud bys prodal stávající tak by ses cenově vešel třebas do Reby. Více ovhodných vidlicích dohledáš v historii.
Kazetu a řazení atd bych řešil až při opotřebení a nutné výměně.
Vidli.
Vidlici nebo kliky.
bych rozpočet navýšil o 10kk a poohlídnul se po něčem o řadu vejš, takhle těch 10kk v tom utopíš stejně. Když todle + 5kk tak vyměnit toru za epikona, ušetříš půl kila na váze a zbytek ojezdi tak jak je. výměna klik, představce, kazety, řazení… je fakt hloupá investice.
Když tak na to koukám, tak vem rovnou tohle.
jj, na to jsem se chtěl před chvílí zeptat, jestli se vyplatí připlatit si toho bůra a tato vidle mi to zlepší víc než epicon za 5k a nebo zůstat při tom původním a vyměnit jen vidli. U toho experta vidím výrazně lepší akorát brzdy.
Ta vidle je taky o poznání lepší. Takže za 5tis navíc, máš lepší brzdy a vidli…
Je to tak, teď jsem na to koukal, půl kila se ušetří a navíc lepší výbava. Když si zvyknu na bílé sedlo (snad se „neušpiní“ ježděním prdelí sem a tam), není co řešit. Díky vše, za podnětné příspěvky.
No a nakonec i ten barevnej design je heščéší:-)