škrtání kotouče jen ve vyšší rychlosti

14 nepřečtených
  • Luk029

    Ahoj chtěl jsem se zeptat na jeden problém. Ted od víkendu nejsem schopen vyladit zadní kotouč 160mm aby mi neškrtal. Ale problém je že se začne ozývat jen při vyšší rychlosti nad 25km/h a to jenom na velké placce ve predu. Jsme s toho jelen. Jinak neškrtá. kolo mám dotáhnuté, v zadní stavbě vůli nepozoruju, kotouč prochází prostředkem drážek třmenu.A ikdyž začnu spurtovat na velkou placku z pomalé rychlosti tak si taky neškrtne. tak fakt nevim.Co by se dalo ještě zkontrolovat? Díky.

    0 0
    • wallot  

      resil jsem podobny problem (tedy v mem pripade s prednim kolem) v servisu a servisak po 20ti minutach rovnani kotouce rekl ze mel stejny problem a pomohlo az vymenit rafky za pevnejsi. ikdyz teda jeho zasah pomohl a asi 250km byl klid. ted prozmenu zacina skrtat zadni kotouc. necham to zkontrolovat treba bude potreba dotahnout draty a docentrovat

      kolo se krouti a tim padem kotouc skrta.

      0 0
    • Pá-dlista1  

      To je jasny. Ve vyssich rychlostech se odstredivou silou zvetsuje prumer kotouce a ten pak skrta o trmen.

      Tohle lze pozorovat treba u sjezdaku. Si vsimni jak maji vsechny sjezdovy kola ty kotouce vytahany.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Pelin.x  

      Já jsem řešil úplně stejný problém s Avidama. A podle toho můžu říct,že u mě byl nakonec problém v obojím,jak v mírném kroucení zadního ráfku(pomohla dotažení drátů) tak v usazení kotouče,taky pomohla demontáž,vyčištění a už je klid. Zatím :-)

      0 0
    • PjSky  

      nemusi byt zavada. vypletene kolo je dynamicka soustava, nikdy nema plne kulaty tvar, spis takovy brambor. Pri sednuti na kolo a jizde dochazi k mirnym naklonum soustavy, kotouc je tuhy prvek a proste uhel koutouc vs kolmice k zemi se meni po celou jizdu. I pri jizde zdanlive po rovine. Uz to tu bylo:

      1. seridit vyplet i kotouc na svou vahu, po nasednuti na kolo by mel by co

      nejvice kolmo k rovne podlaze a zcela vycentrovany v trmenu.

      1. nekroutit se za jizdy na kole pri slapani
      0 0
    • Roman11  

      Souhlasím s tím co píše Bat1. Mám též Hayes Stroker Trail a a to škrtání kotouče na předním kole u mě bylo úplně stejné. Když jsem kolo koupil tak to bylo dobrý, pak po několika stovkách km to začalo škrtat při rychlosti též nad 25 km/h. V servisu nepřišli na nic, já se s tím smířil. Když jsem se snažil vysledovat, kde by to mohlo škrtat, tak mě to spíš přišlo, že to škrtá po obvodu za třmen. Škrtalo to snad 2000 km a teď je najednou klid.

      0 0
      • Ostrawak  

        Mám naprosto stejnou diagnózu, škrtalo asi 300–400 km a najednou klid. Nechápu.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.