Neví někdo jaký je mezi těmito verzemi rozdíl, našel jsem II 25mm za 850 kč, což je o skoro 300 kč levnější než předchozí verze,díky.
Neví někdo jaký je mezi těmito verzemi rozdíl, našel jsem II 25mm za 850 kč, což je o skoro 300 kč levnější než předchozí verze,díky.
to jsi kupoval hodně špatně ale…
jednička se dala sehnat za 650–690 Kč
malé rozdíly tam jsou, nedávno jsem to hledal, stačí zagooglovat
No já ještě nekoupil,ale všude mají S I 25mm za víc jak 1000, hledal sem to snad všude, máš prosím ještě ten obchod kde se to dá sehnat levněji?
dnes je nejlevnější na trhu od 750,– ale to je šířka 23, 25ka je vesměs kolem litru a víc …
jj, tak mám vzít I nebo II (jedině 25mm v obou případech)
300,– nenajdeš na ulici a pokud máš možnost koupit II levněji, tak bych případný malý rozdíl neřešil …
nevite nekdo o lepsi cene za Conti GP 4000 S nez na kupkole ?
aktualne budu muset resit vymenu, tak hledam nejlepsi cenu.
a take stranky ako heureka alebo v preisvergleich a pod. poznas?
ale jo, poznam, z tech mi vyslo prave kupkolo. ale treba nekdo vi o nejake sleve, co ja vim…
dikes:)
Zdar, semtam se objeví názor, že už nová verze není zdaleka tak odolná defektům? Tak jaké jsou zkušenosti?
Nikdo nic? Také by mě zajímalo. Litr za GP 4000S II v 25mm už není málo, ač jednička byla bezkonkurenční plášť.
Člověče, ani bych neřekl. Všichni na to pějí ódy, ale mě teda neurazil, nenadchnul.
ja som z nich uplne nadseny. uz 4 roky som na nich nemal defekt, jazdim ich cca 2000 km pocas hlavnej sezony. tento rok som s nim jazdil viackrat aj cez sotolinu a cez dost nekvalitny asfalt, a nic sa nestalo, su uplne v pohode. Asi by som si ich mal nakupit do zasoby.
vidis, ja som zas v nasom lesoparku ale v podstate aj mimo neho na nich defektil dost casto ale inak boli dobre. si treba uvedommit ze to je v podstate zavodny plast takze cakat nejaku vynimocnu ododlnost alebo vydrz neni na mieste.
mne vydrzal tak 4kkm ale mam 100kg a jazdil som kade tade aj po radwegoch.
Mám na nich najeto cca 3000 km a zatím bez defektu. Sem tam nějaký šrám od šutrů, ale drží. Akorát kilometrová výdrž nebude zas tak skvělá, na indikátorech jsem už skoro na nule (zadní plášť), takže mu odhaduju tak 1000 a bude KO … ta směs je strašně měkká, ale zase výborně drží za všech podmínek
Nevim,ale na poslednich dvou zavodech jsem jednou pichnul novou S2 a tyden na to riznul lehce jetou S1, tak babo rad,jestli jsou tak spolehlivy…
Já osobně mám na různých GP 4000 S asi 15 000 km a za tu dobu jsem ho jen jednou říznul o ustřižený šroub ze zemědělského vozu. Klasický defekt žádný. Když připočtu, že ten plášť celkem slušně jede a příjemně drží, neměl jsem zatím důvod zkoušet další. Možná občas rychleji zpuchří boky. Kolik běžně najíždíte na GP 4000 S do výměny?
U mě podobný, najeto přes 15000 km, ale kolik vydrží netuším, mám pořád první ;)
Teď na něm mám cca 10 tis. s jedním defektem. Vymezovací značka sice ještě není sjetá, ale plášť už má dost vyjetou plochu.
Tak to je dobré. Já ho nikdy do totální smrti dojet nenechal. Buď šel na zimáka, kde ty km nějak nezaznamenávám, nebo šel do světa s koly. Na nynějším mám 3 kkm a stejně to vypadá, že dřív zpuchří boky, než by se sám o sobě sjel „na žíně“. :)
Zdar chlapi. chci se zeptat, mám nové Continentály 4000 II S, no nové, vyreklamované, na prvních se po cirka 3000–3500km a rok starém,začali dělat praskliny na bocích,ale dost, tak mě byli vyměněny. Taky se to už někomu stalo? Ale co se chci optat, má je cenu ted nahazovat na zimu, nebo je dát až na jaro na kolo, jezdím i v zimě, ale přece jenom, sul a ty zimní cesty jestli ty pláště nedojebou, Díky za reakce. Jo, a po kolika km přehazujete vy předek zadek, já po 1000km.
Nemyslim ze zima a sul by je nejak vyrazne dojebavaly plaste. Ale je vetsi sance ze je riznes na nejakym posypu nebo bordelu.
Zas dat tam levny plaste co nedrzej poradne na mokru kdyz prakticky je v zime mokro furt taky neni idealni. Resim to dojizdenim ruznych sjetych, opravovanych nebo prateli odlozenych slusnych plastu.
Neprehazuju, zadni sjedu, pak dam z predu dozadu a dopredu novej.
Jezdím ty samé pláště, šířku 28.
Aktuálně, po cca 3K km jsem je prohodil – přední byla jak nová, zadní dle indikátorů ještě něco najede.
Prasklinky vinou materiálu jsem žádné nevypozoroval – jen záseky od kamínku 3X
A co se týče té zimy, asi bych je na zimu nechal, ale chce to otestit. Parádně drží na vlhku, ale zase nemají na běhounu sebemenší vzorek, takže jak bude nějaká vrstvička bordelu, tak to klouzne (pár dní zpět mi ustřelilo přední kolo na mírně vlhké silnici, kde byla mikro vrstva bordelu ze stromů)..s tím opotřebením nvm, zda bude větší než v jiné období…asi záleží na směsi, jak si bude sedět se solí atd
Na bordelu ze stromu ti ulouznou vsechny silnicni plaste. Jinak IMHO Conti 4000 maji skvely vlastnosti na mokru.
Tak jestli to byla Tour de Brdy.. ja na nich letos najel 6000 bez defektu a pak riznul 2 behem 1 tydne (na vojenskych Brdech, na sotce).
Lehce odbočím, když říznete lehce plášť cca 4mm dírka nahoře na plášti (neé z boku) dá se to něják řešit, nebo je to vždy na vyhození? Mě se podařilo minulou neděli takto říznout 600km jetou Vittorii Corsu Open EVO III. Nechal jsem si tam dát zevnitř flek na pneu v pneuservise, ale zdá se mi, že je dost tlustý a že to asi bude cítit. Ještě jsem neměl možnost vyzkoušet. Zítra uvidím :)
Pokud má záplata okraje ztenčené do ztracena, tak to může být použitelné, jinak duše za chvíli praskne na hraně fleku.
Jo, jo, je to pěkne do ztracena. Díky, uvidím zítra :)
Tak dnešní zkouška záplaty na autopláště dopadla dobře. Během jízdy jsem nic nepoznal a defekt se zatím nekonal :)
Udělat záplatu ze starý duše a přilepit třeba Chemoprenem. Občas to používám, když je mi líto vyhodit málo jetý plášť.
Davam cca 4cm zaplatu z pevneho sustaku na oboustranne lepence (takove s mrizkou, ne s folii)- a vozim s sebou i jako nouzovku, na dojeti udrzi 5–6bar i pri 1cm slicu.
Jinak na zaliti zvenku je perfektni lepidlo Freesole- drzi i na behounu. (Akorat ze v Hudy stoji 300Kc, tak jen na opravy plastu to asi nema cenu kupovat)
..jo ten druhej plášt jsem říznal na Tour de Brdy, ale kousek za rozdělením tratí na asfaltu… škoda,vypadl jsem z balíku,kde se rozdělovala bedna…
Tak mně teda řekněte… Jsem opravdu sám, kdo na Continental zanevřel? Za ty cca 2 roky, co to zkouším, jsem neměl tolik defektů za celý život… Nejdřív jsem měl GP 700×20 (nějaký starší typ) a teď jsem chtěl zkusit vpředu Supersonic. No vyhodím ho, to už je snad desátý defekt letos…
Těžko říct, bude hodně záležet na náhodě. Já jsem třeba tímhle způsobem zanevřel na plášťovky Tufo. Během 800 km defekt, který se nezalepil (při tlaku nad 6 bar vždycky znovu bouchnul) a říznutý bok.
Na Conti žádný problém, ale nejezdím desítky tisíc km.
Musím uznat, že když jsem viděl o co se ten bok říznul, musím uznat, že v naprosto stejné situaci by se říznul asi i jakýkoliv jiný plášť. Otázka je, kdy se zase do naprosto identické situace dostanu…
Nejsi sám. Je jsem s ním sice nedefektil, ale zároveň nemámm pocit, že to je plášť, který výborně jede.
A u kterých ten pocit máš?
já bych řekl, že supersonicy nejsou dělané na výdrž, navíc na podzim jsou po silnicích kamínky apod. Já GP4000s na zadku 4000km bez defektu, jednou jsem říznul bok, ale to spousta lidí, za mě dobrý.
Nemohu se rozhodnout mezi Continental Grand Prix 4000 S II a Specialized Turbo Pro. Poradíte? Jakou by jste si vybrali a proč.
Specialized Turbo jsem nikdy nejel, ale Continental Grand Prix 4000 dle mě absolutně nejlepší plášt. Posledních cca 15 let jiný nejezdím. Zprvu řadu 3000, teď tedy 4000. Super plášt ohledně odvalování, ochraně proti defektu a hmotnosti.
No prej ale ta GP 4000SII už není tak dobrá, jako jednička a ta se už skoro nedá koupit :/
Ahoj,
moje zkušenost 3500 a ámen. Přitom obyčejné Vittoria Rubino drát 9000. GP už nechci. Vittorky se osvědčily tak jsem obul Vittoria Rubino Pro III.
neni nad vlastni zkusenost, jedny kup, kdyz se neosvedci, zkusis druhy, ja mam Conti a vydrz dlouha, defekty nejsou, ale priste zkusim i tak neco jineho, a hlavne bych do toho dal latex duse, pridaji na odolnosti a uberou na valivem odporu
Ty speslacke mi vydrzeli pres 5.000 km bez defektu. Pak jsem je měl za nové, neboť jsem jsem sjel na trenazeru pri nizkem tlaku a druhý pak chytil 2 defekty za vyjizdku, tak jsem dal nová turba. Příště zkusím GP