nazdareek…xD:..krsny co mi mal kupit tie Gravity sa pomylil a kupil Montain King…huraaaaaaaaaaa xD:…co na ne vraviite…su supeer vsaak ??? xD:…poviete mi aky mate na ne nazor..ako drzi,deru sa…a taak prostee vsetkoo
dakujem
nazdareek…xD:..krsny co mi mal kupit tie Gravity sa pomylil a kupil Montain King…huraaaaaaaaaaa xD:…co na ne vraviite…su supeer vsaak ??? xD:…poviete mi aky mate na ne nazor..ako drzi,deru sa…a taak prostee vsetkoo
dakujem
Tatin je ma na kole, ale 2.2, vymyvaji se lepe než moje RaceKingy, drži docela slušně, zatim bez defektu :-). Takže nza mě určo jo ;-)
ma cenu kupovat hruby plaste v 2,0 ?
nechapem otazke…ale uzsi neni xD
O to právě jde. Že v týhle šířce maj význam tak maximálně na závody a to i tak jen do specifickejch podmínek. Při běžnym ježdění buď zabiješ vlastnosti tlakem nebo je budeš neustále procvakávat.
co myslis tym ze procvakavaju
když budeš mít fouknuto na malej tlak a něco trefíš, procvakne se ti duše o ráfek
na to pomůže jen žádnou duši do ráfku nedávat :D
nejlepší info o nich asi získáš, když si přečteš tady to → zde
Srovnatelnej s Schwalbe NN, takže držák, sice moc nevalí ale v lese podrží. Poměrně rychle mizí – ale to asi každej závodní plášť.
Plaste sou to slusne, urcite mnohem vyhodnejsi pro tebe nez Gravity.
Ale hodne asvaltu jim taky nesvedci i kdyz pojedou slusne i na tvrdem povrchu.
Drží neskutečně, ale to je tak vše… Nespočet defektů… Říkám už NIKDY!
Na kolik si je vozil nafoukaný prosimtě ? jinak co vozíš místo nich ?
Nevim… Foukám to na pumpě bo doma podle pocitu… Ale ať byly kamenný bo měkký, tak jsem defektil neustále…
Nyní vozim Švalbe BlackJack a vzadu Meridu Race… Nemůžu si stěžovat :-)
jakou verzi jsi jezdil a jakym stylem? tvoje vaha a sirka gumy?
Jezdil jsem drátovou verzi. Stylem takovym, že jsem jezdil… Moje váha je 62Kg a šířka byla 2.2
2.2supersonic vepredu.na 2.2 docela fakt uzky,ale drzi,jede lip nez predtim vozeny nobby nic ve stejny sirce.spokojenost
pochopil bych kdybys jezdil 2,2 supersonic a mel 80kg ale takhle?
mam 80kg a raceking 2,2 supersonic, vozil sem tlaky kolem 2.5–2.8 a prorazil sem ho jenom jednou na zadnim kole, díky vlastní blbosti a jednou sem píchnul o nějakej střep, logicky bych usoudil, že mountainking vydrží mnohem víc, takže tohle nechápu
Drat 2,2 jsem mel vpredu celou lonskou sezonu a defektama nijak nevybocil z prumeru, definitivne jsem defekty poresil na jare skrz notubes.
Bordel v plášti? Posunutá páska v ráfku? Nechce se mi věřit, že by MK měl tolik defektů.
Věřit nemusíš, vím svoje… Bordel v plášti nebyl a posunutá páska taky nebyla… Už mi prostě nesmějí na bajk…
Ať nesmí, nikdo ti je nenutí… Jen mi to přijde divný, ani moc lidí tvoje zkušenosti nesdílí. A co já mám RK, který z MK údajně konstrukčně vychází, tak zatim jedinej defekt a to na šutru procvaknutí a to jsem měl tak malej tlak, že jsem ohnul až ráfek, takže to se nepočítá jako vada pláště ale jako moje blbost. Na jaře osazuju Supersonicy, uvidim, jak to bude u nich.
Tak Meridu Race už ani vidět. Měl sem je na novem kole. Na asfaltu to taková hrůza není, ale jinak v mokrém terénu moc nepodrží, do bahna s tím jet je celkem o hubu, se zacpe a v náklonu taky nic moc. Váha přes 800g je taky celkem pálka, na druhou stranu je díky tomu hodně odolný. Směs je zvláštní, sice se nesjíždí rychle, ale špunty měly otrhané hrany poměrně rychle a sem tam sem narazil i na to, že se urvala třetina špuntu. Ale v předu toho vydrží fakt hodně.
Jenže nakonec sem ho vyměnil v předu za MK 2.2 v defense verzi. I když Merida byla skoro netknutá. Naprostá spokojenost, odolný, sice díky zesílené odolnosti je těžší než supesonic, ale pořád lepší jak merida, stojí to podle mě za to těch pár gramů navíc. Radši se budu tahat s pár gramy navíc, jak někde pořád řešit defekty. V terénu podrží, samočištění je dobré. Ve směs mu nemám moc co vytknout a můžu jen doporučit.
v tomhle rozmeru jsem je nejezdil, takze muzu odvozovat jen ze zkusenosti s siri 2,4 a hlavne ve verzi supersonic a UST… drat ma uplne jinou smes gumy…
priznam se ze ani nevim ze se dela MK v tyhle uzky variante, ale mam RK 2,0 UST na druhym kole a to je uzky tak jako 1,9ka:( proste uzky jak svina:)
vetsi sirka ma i vyssi spunty, takze zase jiny vlastnosti… oproti 2,4 pojede 2,0ka lip, min se budou zvykat spunty, budes muset vic foukat, takze mozna o trochu horsi grip…
ale tak zevseobecna – plast podle me slusne drzi na suchu i na mokru, pro me slusne predvidatelny, na asfaltu mizi pred ocima, a valivy odpor neni spatny, ale ani ne nijak zavratny…
co to znamena mizi pred ocima…to je metafora,,,,????…alebo aky to ma vyznam??
pokud vim, uz ses ptal minule nekoho na to samy, znamena to ze se rychle sjizdi..
Nebrat cokoli MK na rekreacni pomale jezdeni asi super, ale pri naklonech se zvejkaj a klouzou a ne ze malo …
Mozno myslis 2,4. Mam 2,2 supersonic a moj nazor, ze to je jeden z najlepsich plastov :-)
podepisuju
dnes jsem 2.2 supersonika nahodil na obe kola
a je to na 717 mavicu celkem uzky, 52mm pres vzorek
to jsem si predstavoval teda vetsi obruce:)
MK 2.2 sú úzke aj na 23mm ráfku. keď chceš MK ktorý bude široký 2,2palca musíš brať ten s nápisom 2.4 ;o)
keď nemáš rád prekvapenia, tu je zaujímavé vlákno
reagoval som na teepexa a hodilo to pod teba :-)
si to poslal v tej istej sekunde jak ja, asi si zmiatol systém 8o)
jooo, to sa mi zadarilo :-D keby sme chceli naraz kliknut, tak sa nam to nepodari :-)
aha!
diky:)
Nuz na to ze su 2,2 tak su ozaj uzke, ja ich mam na xt rafkoch asi len 50–51mm, na hornetkinych wtb speed disc tiez
jak pise DaSnail, uzky jsou protoze to nwjsou 2,4:) ty uz jsou v pohode, tak akorat… 2,2 je XC sirka…
tak dnes jsem je projel na siroky palete povrchu
rezultat – dozadu ranchero dopredu tohle, nebo tu 2,4 a malina
Pokud za jednotku rychlosti považuješ Ranchero, tak upřímnou soustrast. Ten jede, jen když se pořádně nabuší, ale pak je v terénu nepoužitelný.
uz si ho dlouho nezkousel Pavle, nebo jsi jezdil tu dratovou verzi, a nebo to proste nechapu:)
Kdysi jsem někde dostal dráťáka, ale nijak mě nenadchl a sjíždím ho na plečce. Když byl nový a nabušil se, tak jel po tom vystouplém prostředku na asfaltu docela rychle, ale díky němu ve větších rychlostech v náklonu plaval. V terénu byl ale takto nabušený bez záběru. Když se vyfoukl, tak dosedl na celý vzorek a na asfaltu brzda neskutečná, v terénu sice záběr nějaký byl, ale nic oslnivého. Jako klady u něj vidím velkou pohodlnost díky značné výšce a nezničitelnost. Kevlar jsem nejel, ale pokud má vzorek stejný, tak pochybuji, že se bude chovat nějak výrazně jinak. Pokud ale tady řešíte a jezdíte na hodně širokých pláštích, tak ten Ranchero ve srovnání s nimi opravdu může být rychlý.
hehe a co teprve 2,4ka vzadu:) ta ma jeste vetsi a zvejkavejsi spunty…
včera som dal 2.4 dozadu, už som sa na tú 2.2 nemohol pozerať 8o) ešte som to nejazdil, čakám kým to trochu zmrzne.
ty ho vzadu vozíš, vozil si aj 2.2? môžeš porovnať?
2,2 jsem jeste ani nevozil, jel jsem ho chvili na cizim kole… ale reknu to takhle: 2,4ka v lete v kopci na asfaltu, to ma grady:))
v lete v kopci na asfaltu som jazdil aj 2.4 motoraptor ktorý je širší jak MK a má cca 1300g… to malo grády..! ;o)
tento budem voziť teraz v zime, minimum asfaltu a nízke tlaky.
snad to ňák pude…
Motoraptor 2,4 je výborný v kombinaci s Weirwolfem 2,5. Ani nemusíš jet, stačí tlačit, aby ses v zimě zahřál :-)
toho Weirwolfa asi skúsim. ale 2,55LT. chcel by som v 26 aj 29 8o)
len dopredu
Tak jsem je teď oba nasadil. Venku od večera sype a ráno se potřebuji dostat do Kolbenky, abych před koncem roku ještě mohl vytvořit nějaké hodnoty :-)
si nastav budík aby si vstal o pár minút skôr. na tých wtbčkach to asi nebude tak valit jak FF… ;o)
Jsou sice pomalejší, ale zato tam na nich budu dřív :-D
To je zvlastni, ja mel mel na 2,2 protection na 17mm rafku (717) 52 mm ale pres telo plaste, pres vzorek 55–56 mm, na 19mm rafku (819) oba rozmery o 1 mm vic.
to znamena ze sa dezen rychlo zderie??
Prostě se rychle sjedou špunty.
pocujte kedze budem jazdit prevazne na ceste ako by som ich mal fukat???…zatial som mal original gum Author Spanker a tie som fukal v predu 2,9 a v zadu 3,2…a bolo to okeY…ako mam MK???
Na boku pláště je doporučené rozmezí tlaků. Ty tlaky, co jezdíš jsou tak zhruba v normálu a dá se s nimi jet jak v terénu, tak i na asfaltu. Platí, že čím větší tlak, tím to na silnici jede rychleji, ale v terénu to více drncá a hůře drží. Změnou tlaku ten plášť získá úplně jiné vlastnosti. Nejlepší je vyzkoušet, jak se pláště chovají při různých tlacích. Pak budeš vědět, jak nafoukat.
ked uz jazdim v terenu…u nas v meste su zveca take polnacky, ze sami koren a konare…a nevjem ake svinstva este…tak to prestotu sfukujem na 1,5,lebo inak by ma vyprostilo z biku po prvom metri. A na 1,5 to ide omnoho lepsie
Pokud jsi lehká váha, necvakáš a plášť se ti v zatáčkách nežvýká, tak v pohodě.
pokud tě chápu a chceš jezdit převážně po cestách volil bych RK ne MK
Už je má. Teda mu je koupil strejda, omylem, místo těch původních 2,3" z toho prvního vlákna, takže strejda se umí plést dobře :-)
joo…som rad ze to popkietol xD…normalne som sa potesil
uvazoval som foukat na 3,5, kedze to je vraj doporucenz tlak na nemeckej stranke xD…mislim ze na cestu to je optimal…a v terenu budu sfokovat
v tom rošemberku máte celkom drsný dyjalekt…
preco?? zato je som napisal svinstva xD??…a to je Ružomberok…nje rošenberk xD..
Nuz neviem kde chodis do skoly(zda sa, ze gramatika nie je tvoja silna stranka), ale mohol by si si aj precitat, co napises…
jaaj…no tak som sa par krat pomylil…na forum pisem len v skole cez prestavky, a snazim sa pisat cim rychlejsie…mozno preto tolko chyb xD
Da sa pisat aj rychlo a spravne :-) a ked ti tak nejde, pis len cez velku prestavku :-D
okk…a nemohol by niekto odpovedat aj na tu poslednu otazku o tych paskach do rafku?? xD
Hele ušetřil bys hromadu času, kdybys nedělal v každé větě desetkrát reklamu xD kartám… ty už jsou dávno passé…
komu??
xD
sakra, pomalej :D ( nebo xD? )
jaaj jasnee xD
Ako manometer pouzivam prsty, takze nemozem dat nejake ciselne hodnoty, ale co sa mi na tomto plasti pacilo (mal som sirku 2,2), ze aj na ceste najlepsie pri terennych tlakoch (lepsie ako ked som ho nabomboval natvrdo), takze netreba stale nafukovat a sfukovat. V idealnom pripade fukas iba pri nahodeni:-)
len tak na okraj prsty ako manomenter su uplna blbost a ked si kupis poriadnu dielensku pumpu(s merakom samozrejme) a nafukas jak treba a porovnas s „prstovym manometrom“ tak uvidis jak nemzyselne hodnoty dostanes.
Prsty používám od tý doby co jezdim a nevidim v tom problém… ;-)
Nevidíš problém, protože to neměříš. Když to změříš, tak problém odhalíš.
No teraz uz mam taku velku pumpu s manometrom (ked som jazdil ten MK tak som ju nemal) ale pravdupovediac aj tak to vzdy skusam pritlacenim dlanou, nejake cislo tam vzdy je (zatial bolo vzdy kladne, clovek to nesmie nechat klesnut az k nule). Ale ked si uvedomim ze svet je len prchava predstava v Bozej mysli…mozno bude to cislo aj nezmyselne:-)
Ale zas trochu exaktnej vedy tam je – ked si nadajboze myslim, ze idem hlavne na cestu, tak sa pozriem na plast a dam to kusok pod max.
Co som prave pri tom MK nemusel, lebo isiel este lepsie pri tych nizsich tlakoch, co pouzivam do terenu, takze som aj viac najazdil:-) (namiesto dofukovania a sfukovania)
inak radili by ste mi ked budu davat nove plaste aj duse, aby som dal aj nove pasky??…kedze su uz take stihnute, zosuverene…proste na nic…uvazoval som nad BBB Rimtape BTI-98…co vy nato??:..nerobi nahodou aj Continental pasky??
urcite dej nove pasky do rafku, podle toho co pises ty stary jsou uz na nic, bez do prvniho kramu a kup nejaky pevnejsi, siroky akorat tak na vnitr. sirku rafku, hlavne ne zadny takovy ty bazmeky co se davaj obcas pod dusi, 0,5cm siroky a vytahany jak stary slipy…
navrhnete mi aj niaky konkretmi model???…co vy na tie BBB
konkretni? proste jdu do shopu ve meste a vyberu tu nejlepsi, co na tom chces mudrovat… prestoze je ti 14, troufam si rict, ze vybrat si dokazes sam…
schwalbe, michelin, contik. bbb len ak nebude jedna z tychto.
myslim ze u nas sa continental ani nedovaza, iba gumi, a to je nanic, lebo maju vela zaujimavych veci na stranke,..ale myslim si ze tie BBB, budu celko ok
Na silnici to jsou teda hučáky a docela drnčej, ale jinak v terénu naprosto super a drží jak přibitý, na blátě teda ne :-) a výdrž? Rozhodně lepší jak Maxiss :-) tj, že se rozhodně po závodě nesjedou, ale celoroční držáky to taky nejsou. Další pláště budou určo zase Mountainy
Cus mam je ale ve predu 2,4 a zadek 2,2 a nemuzu ric pul slova spatne.Mam na nich nalitano asi 500 km zatim spokojenost .Drzi jako pribyte ale nez je rozjedes tak si veznou trosku vice sil ale jak jedes kolem te 30km/h tak uz nepoznas rozdil .Priste jdu do nich znovu
Nenašel jse relevantnější vlákno, takže to hodim sem. MK II jsem kupoval na zimu do měkčího povrchu, teď jsem je sundal a jsem moc rád, že už je na kole nemam. Maj hodně vysokej vzorek, kterej se uplatní asi jen v měkkym povrchu, jenže pokud jezdíte po cestách, tak takovej částí je opravdu málo. Plášť na pevnějšim povrchu hodně nestabilní, ustřeloval a na šikmnějších cestách to byla fakt loterie, jestli podrží, nebo ujede. Mam Protection verzi s Black Chilli, ale ta směs se mi zdá celkem dost tvrdá navíc vysoký figury, který se pravděpodně na pevný cestě ohybaj/kroutěj. Pláště jsem na léto sundal a ani nevim, jestli je příští zimu dojedu, nebo půjdou rovnou do sběrnýho dvora. Za mě pro MK II palec dolu…