Napíšte sem prosím na aký terén sú určené (drôtená verzia 2.2"). Potrebujem to pre známeho preto to tu nechcem hladať ale mať to v jednej téme dokopy
Napíšte sem prosím na aký terén sú určené (drôtená verzia 2.2"). Potrebujem to pre známeho preto to tu nechcem hladať ale mať to v jednej téme dokopy
když najdeš njake tema o techle pláštich tak tam maš všechno po kupě a jinak jsou na suchý a tvrdý povrch
tobě se to nechce hlatať a nám se to nechce písať
Jezdis do prace autem?.)
opravim tvoju slovencinu,pise sa hladat
Já to od něho opsal ;-)
ja som napísal hladať ty hlatať neviem či v tom nevidíš rozdiel… aj keď správne to má byť hľadať
alebo hltať
Na suchý a tvrdý povrch.
Jazdim ich, suchy a tvrdy povrch,vzadu v pohode aj trochu blata nevadi,vpredu uz ano,teraz mam vpredu X-king,lepsie drzi stopu v sypkom a mokrom terene
jsou na ho*no mam doma 2 skoro nejete kdybys chtel..
Taky mám doma skoro nejetého RK. Jen je v jednom místě nejspíš prasklý kord, takže plášť je v tom jednom místě širší i vyšší než po zbytku obvodu :-D
zniceny mam doma taky, ja mam zas prosekly bok… ale ty dva jsou temer nove jete asi 3× na zimaku :D
ideální guma na ježdění v zimě fakt LOL
zimak u me neni kolo do snehu ;-)
Co bys za ty pláště chtěl? Díky, Adam.
300/ks mozna vic mozna min musel bych se na ne podivat :D
Za 300,– se dají koupit s dokladem a nové. Dám 300,– za oba, pokud nechceš, nech být!:-)Adam
150/ks je malo :D to radeji jednou nazuju na fula prejedu s tim tady po sutrech a porezane je nafotim a hodim je tady :D
s tou cenou si naozaj naivny :-D
http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…
BTW Jazdim na nich 4× do tyzdna po sutroch a stale ziju,mozno neviem jazdit…
asi jsem zapomel dopsat ze je to kevlar…
BTW Jazdim na nich 4× do tyzdna po sutroch a stale ziju,mozno neviem jazdit… – mozna jezdis pomalu ;-)
Možná má dobrou techniku ne?
Já je teda jezdím na HT trailu už celou sezonu a kousek a rozhodně je nešetřím, ostrých šutrů, kořenů atd. zažili už dost kola jsou třeba rozcentrovaný ale defekt za 2000km ani jeden, myslím, že tak moc špatný zase nejsou
a mate tam nejake kopce v tom brne?
pustit to z kopce mezi volnyma sutrama o technice neni ;-)
Skoro jako tady v mém nejbližším okolí (beze srandy). Ale jsou taky šutry a šutry, že jo. Brněnské mi přišly míň ostré než beskydské :)
to víš, na tom Palačáku to nebylo dost drsný ani před šesti roky…
:-)) Pár supr tras tu je (i kopců)
noxi přiznej si to seš prostě troll mě raceking přežil maštale rychleby a mnoho dalších best bikovejch lokalit v čr bez defektu chyba nebude v gumě ale v jezdci (pokud taky nejseš guma)
a byl jsi tady u nas? ;-)
Byl i když mám pocit že to tenkrát bylo na FF :O)
:D tak to musis jet jako sracka bez urazky tady to proste FF nemaji sanci dat pokud s nima vjedes do terenu…
Argumenty došly ? :oD A to nevíš že jsem v tý době měl ještě pevnou vidli hehe :O) seš lemra prostě si to přiznej a nesváděj to na gumy :O)
pokud si mel pevnou tak plati to vyse ze na tom musi jezdit clovek pomalu a ne v terenu ;-)
Jezdím racekinga ve předku, 2,0 na HTčku které má cenu možná 10 000kč a z kopce jsem byl rychlejší než 2 fullisti. BTW: občas taky vozím ff a věř tomu že kameny občas na výletě taky potkám.
Prostě gumou to opravdu nebude.
dam ruku do ohne za to ze nebudes v poli sutru ( klasicke beskydske cesty) na HT s FF rychlejsi nez ja na fulu s NN 2,25" :)
To si myslím že máš pravdu. Nicméně ne vždy je to o gumě. Ale já asi málo jezdím, protože mi všechno vydrží strašně dlouho…Akorát mi sakra teĎ RaR na zadku mizí před očima. Měl jsem tam nechat freda, stejně vzadu až takový rozdíl není.
Nechci nějak snižovat tvé ego, ale pokud někoho k takovému porovnání vyzýváš, asi moc vysoké nebude.
a z kopce jsem byl rychlejší než 2 fullisti. BTW: občas taky vozím ff a věř tomu že kameny občas na výletě taky potkám. – jen reaguju na to co napsal… on napsal ze je rychleji nez fulista a ze mezi sutry bere FF… :)
FF vzadu, vpředu RK. Nicméně tohle jsem měl zrovna vzadu RaR aybch se přiznal.
Podle toho co píšeš seš asi dobrý ve sjezdu,klidně přijdu z kámošem a ten tě dá i na slajkách :-)a na HTčku a jednou brzdou-můžeš si vybrat kterou :-)
mam to brat jako vyzvu jo?
Na co se budeš vymlouvat až ti nakope prdel ? :oD
on bere kamose na slickach a s jednou brzdou a ja vemu kamoše na demu ktery ma brzdy obe :D
vymlouvat se nepotrebuju :)
počkej žádný demo žádnej kámoš hezky ukážeš jak jezdíš ty lamo :O)
tys to popletl misto lamo melo byt lumo ;-)
ja uz jsem chtel s nekym vyjet ale nikdo nechtel.. :( prtka neco placal pak polka… a vzdycky skutek utek :D
verim ze jsou tady v okoli strelci co me daji v pohode… ale vetsinou to nejsou kecalisti z BF :D
Hele kecalista si tady jedině ty,prostě jseš nejlepší :-o
zatim me zadny kecalista nepresvedcil o opaku :D
Hele Kubo mě je úplně jedno jak jezdíš co jezdíš a na jakých gumáš,ale prosím Tě neser se do věcí kterým hovno rozumíš.Viz Tvoje poznámky v každém vlákně.Dík
pokud se podivas tak mam poznamky jen ve vlaknech tykajicich se flamu… ;-)
tzn.
schwalbe vs. contik
sram vs. shimano
26 vs. 29
psi hovna
…
( + nekdy obcas neco ohledne treninku,vyzive + kdyz potrebuju nejake technice veci zjisti ale tam nemam rypave poznamky tam doufam ze se neco dozvim…)
tak v klidu… kontiky jsou blbe no za to ja nemuzu jinak pro klid duse tady admin dal blokovani uzivatele a pokud ti vadim natolik ze kvuli me nemuzes klidne spat tak si me blokni a mas ode me pokoj :) a dal si v klidu muzes jezdit s kamosem s jednou brzdou a na slickach ;-)
Já myslím, že ohledně RK ohodnotil celkem dobře zkušenosti docela dosti bývalých uživatelů těchto plášťů.
edit: Mělo být na uživatele luma
na dlahu na palci :-)
1+ :)
Tak teď nevím, buď jsi totální máslo, nebo jsi kecalista a nebo pro tebe není nic dostatečně dobré. Mám už na RK docela dost najeto jak u nás v Beskydech, tak na Rychlebách i jinde. Jediná negativní zkušenost s tímto pláštěm je při brždění v terénu. Po 2000 km jsem ještě nezaznamenal jedinou závadu a vzorek je na 80%.
ja tam byl a mužu řict že je to v klidu, roud ma pravdu :P continentalky maj dobre pláště !!!!! otažka je kdo je jezdí :D
Otázka je jiná – jaký kus.
Za zhruba 15 let, co je jezdím, jsem s žádným neměl sebemenší problém. Jsou to moje nejpoužívanější pláště.
Máš asi štěstí na kusy. Já měl conti jeden (RK), jednou se mi samovolně vyzul a pak praskl kord. Tím u mě conti začaly a zároveň skončily.
Já měl čtyři kusy a každý problémový. Nevím, čím to je. Jestli někdo vypustil výstupní kontrolu nebo jestli prodejci cpou do krabiček druhojakostní pláště (tomu bych se fakt nedivil)…
Co vím, tak problémy s RK maj jen lidi co nepochopili jeho určení, jinak je to naprosto bezproblémovej plášť.
souhlas :)
pokud se jedna o rezance,prurazy…
vyrobni vady u contiku jsou ale je to i tim ze se tady tahaji Bckove plaste…
Jo jo, tak ono když někdo kupuje kevlarovej RK za 300,– Kč tak je asi předpoklad, že to prostě bude béčko.
Jinak je to zkrátka moc fajn plášť na tvrdý lesní cesty, polňačky, asfalt, možná ještě štěrk, ale jemnej.
jj presne tak… :)
krasna hlinena cesticka sem tam koren nebo plochy kamen uplne pohodicka je to balon nizky tlak… musi to jet krasne :)
Já měl třeba pár kevlarů a pár SS z Německa. Vše v krabičkách a obvyklých cenách. Jeden velký defekt na jakémkoli povrchu a x krát říznutí na cestách místního typu. Několikrát puknutí (nevím, jak jinak to nazvat) na naprosto hladkém asfaltu.
Nechci vám je nějak hanět, i pro by to byl ideální plášť
vis v cem je porad problem ?
ty mas i endurko, a myslim ze budes jezdit i agresivneji na HT a pokud se na tom plasti jede trochu vic rychle a najdou se i sutry… tak jde do haje…
pokud jsem je vozil kdyz jsem mel nahozenou pevnou vidlu tak bylo vsechno ok – pevna vidla te do rychlosti ve sjezdu nepusti…
RK kupuji zásadně ty s nápisem handmade in germany. Jsou okolo 900 Kč. Vpředu by vydržel desetitisíce km, ale po 9 000 km jsem ho dal na dojetí dozadu. Tam ještě pěkných pár tisíc km vydržel. Musel bych to spočítat, ale hádám, že takových 7 000 km to bude.
Jasan, je to hlavně o hmotnosti jezdce, tlaku a kde se jezdí, tady ty hradecký šotolinový stezky jsou strašněj žrout jakýhokoliv pláště :)
chlope souhlasim s tebou :) tydle kupuji aji ja !!!! … a nejsou snima nejmenší problemy a snesou aji pořádne sjezdy !!! přežili tatry maj za sebou krute zacházeni nešetřil jsem je a drží pořád skvěle a to maj za sebou njakcych ušmudlachých 8 tis. km upně bez problemu !!!
Troufnu si tvrdit, že na straně od Železných hor máme nachlup stejné cesty jako vy v Hradci, kde by to mělo RK svědčit nebo ne? Vám se tam zase prý neosvědčily Schwalbe RR a RoR, u mě v pořádku, pochopili jste určení? (:
U schwalbe je spíš problém, že je na něm tady na těch štěrkovejch cestách hodně nízkej kilometrovej nájezd.
Kolik tak zhruba při své tonáži najedeš km na RK a XK? Dík ;).
na RK drát jsem najel na zadku asi 3000, na RK kevlar asi 2500km na x-kingu mám teď vzadu asi 1500km a myslím, že tak 500 až 1000 ještě v pohodě dá.
Jednou jsem měl Racing Ralpha a po 1000 už mi přišel strašně ojetej.
nejmíň mi raceking vydržel 4000km a některý kousky hlavně ty vepředu i mnohonásobně víc :O)
no jo, ale to jsou ty neměcký, tady je řeč o těch levnejch obyč kevlarovejch, ty prostě tolik nevydržej.
to nepopírám :O)
Hele,jezdíš Ty vůbec někdy nebo jenom sedíš na netu,ve 21letech máš pěkné zkušenosti:-) V každém vlákně co otevřu máš nějakou poznámku.A jinak RK jsou dobré gumy na rychlé netechnické XC,i v Beskydech se nima dá vpohodě jezdit.Kde mají slabinu,to jsou traverzy,boční náklon a třeba pitomé vyjetí z kolejí od lesní techniky(bohužel nemají doční vzokek který by podržel)výhody rychlost,pohodlí.Dobrá je celkem kombinace MK 2,4 předek a RK 2,2 zadek.
proc bych jezdil? na to abych prudil na BF prece jezdit nemusim…
netechnicke XC je co ? polni cesta?
Je to asi kus od kusu, někdo má dobré (ty) a někdo na nic (já a třeba nox). Já mám zase dobré Schwalbe a vy v Hradci ne. (:
mas pravdu,jazdim pomaly
Náhodou na uježděné cestě a nebo když je na ní malá vrstva sněhu drží a zabírají hodně dobře když se dost podhustí. V hlubším sněhu už je to ale dost bída.
A na ledu je s nima sranda :O)
Na ledu klouže jakákoliv guma, na ten platí jen hřebíky :-)
jezdíš v zimě nějakou gumu s hřebíkama letos bych chtěl něco takovýho obout ale nemám v tom vůbec přehled ?
Faká to 100%
No jasně, je to pecka. V letošní zimě bych bez nich byl úplně vyřízený a po pravdě musím říct, že nechápu, jak jsem bez nich mohl žít :-)
Myslel jsem, že o tom víš, je tady o nich několik vláken, tak pohledej, jsou tam i dojmy lidí, co na tom jezdí.
Já mám Conti Spike Claw 240. Co mě na nich ale překvapilo je, že docela jedou, s čímž jsem vůbec nepočítal a hlavně, že na asfaltu neubývají, což mě děsilo nejvíc, protože do kolbenky jsem ráno jsem jezdil po ledu a odpoledne po asfaltu. Nějaké opotřebení hrotů za celou zimu nepozoruji, vpředu ani vzadu. A to mají hroty jen z tvrzené oceli. Pak jsou ještě hroty z karbidu vanadu a ty by měly vydržet ještě víc. Mají je tyto Schwalbe, ale jak jedou, nevím. Původně jsem chtěl koupit tyto, ale nebyly, tak jsem vzal ty Kontíky, ale rozhodně nelituji. Na ledě luxus a na asfaltu jedou. Jen klopit se s nimi bojím, ale to se v zimě dá přežít :-)
Tady je novější model těch Schwalbe s výrazně nižší vahou
Ta cena je ale už opravdu vysoká na to, že je to tam levné.
A jsou TLR, takže půjdou dobře bez duší. Jak se ale chovají nemám nejmenší tušení. V zimě občas vyjedu, ale málo na to, abych něco takového pořizoval. Navíc vyloženě po ledu to není téměř nikdy, takže mi ani hroty nikdy nechyběly.
To vypadá na nějakou závodní verzi. Váha slušná a jako bezduše by to na nějaké hodně kořenité a mokré trati mohla být pecka :-)
co to tak vydrží když budu jedna ku jedný střídat led sníh a asfalt ?
Já mám ty Kontíky a na nich 1 067 km a ten asfalt byl asi z poloviny. Zatím nějaké opotřebení na nich nepozoruji, takže počítám, že několik zim vydrží :-)
co to asi tak urobi pri 110kg zivej vahy? :-)
Já to srovnávám s výdrží běžných plášťů a to mi vychází dobře. Takže při větší váze to tomu bude úměrné.
Tak upynulo dalších 6 zim a konečně pomalu sháním jeden plášť na výměnu. Předek je stále v pohodě, ale vzadu se mi začínají viklat a vypadávat ocelové zuby. Vypadly už asi tři nebo čtyři. To by nebyl až takový problém, ale horší je, že se taky začínají prokousávat dovnitř pláště. Zatím to řeším tak, že zub vytrhnu a díru podlepím. Až seženu nový plášť, dám ho dopředu a přední přední dojezdím vzadu. Pak z toho sundaného pláště vytrhám zbytek zubů a dojezdím ho jako normální plášť, protože ze vzorku gumy moc neubylo :-)
No já jsem nedávno prořízl na šutrech (jel jsem do kopce) verzi ProTection.. Snad půjde podlepit, má tak 500km max.
Všechny pláště hovno vydrží a už mě to začíná srat!
Jinak Race King byl docela na pohodu – rychlej na asfaltu i lesních cestách, držel tam parádně. Na suchu v lese jsem s ním vyjel i bezpečně ubrzdil všechno co běžně jezdím.
Race King ProTection 2.2 vozím jako bezdušové a krom jednoho hnusného proražení ostrým kamenem (zůstal zaražený v plášti, po vytažení se plášť sám zacelil), potvrzuji výborné vlastnosti na suchém povrchu. Na suchém asfaltu se můžeš hodně naklánět, manévrovat, pořád perfektně drží. Jsou dost rychlé, do kopce perfektní grip, téměř nikdy neproklouznou, drží skoro na všem materiálu. Mokrý povrch taky zvládají velmi dobře. Čištění od bláta je na dobré úrovni, záběr v řídkém blátě odpovídá designu běhounu. Husté jílovité bláto mu moc nesedí, ale dá se tím projet bez nějaké větší ztráty stability. Ve sněhu sem s nimi taky nějaký čas jezdil, ale není to úplně ono. Na sníh nejsou sice ideální, ale taky se dají. V celkovém výsledku to jsou výtečné univerzály pro, co jezdí XC ve smíšeném terénu po celý rok. Zatím jsem měl pouze rozměr 2,2. 2,0 mi připadnou jako hrozné užovky.
popravdě. Najel jsem na drátové verzi asi 400km a šli jak na předku tak na zadku srat, nic nevydrží.
zaujimave,mam 110kg a tie gumy drzia,vpredu som ju mal nejakych 5000km…
je to moje jediná zkušenost s něma, ale že bych chytl zároveň 2 takhle špatný kusy se mi nezdá. Nasadil jsem je před letošním Drásalem, pak jsem na nich odjezdil část dovolené a bylo skoro po nich. A to převážně terén, asfalt jen minimálně. Jo, ještě abych nelhal, tak po těch 400km jsem na nich ještě 150km jezdil, ale tomu bych už říkal sliky :D
Neměl jsi je přefoukané?
Jezdím už čtvrtej RK na zadku a maximální spokojenost.Třikrát jsem měl verzi 2,0 a teď mám 2,2.Vše drátová verze z Kupkola.Foukám na 3,5 a měl jsem pouze pár běžných defektů(trn,špičatej makadam,hřebík).Žádnej řezanec ani nic podobnýho.Jezdím asfalt,panelku,hodně les a polňačky.
pri tvojej spotrebe by som ich musel kazde 3 tyzdne vymienat :-)
taky píšu, že vydrželi jen Drásala a půl dovolené, takže ani ne týden :D. Třeba Racing Ralph v kevlavu, mi vydrží v zadu tak 2–3000km. O předku ani nemluvě. Asi mi poslali nějaky nepodarky, taky co bych chtěl za 250Kč :D
moje stali rovnako a drzia :-)
tak já nevim :D
Drifty na asfaltu odrovnají asi každou gumu… :)
Přesně tak, když si dáš drifta na mokrý hlíně nebo jehličí, tak to oproti driftu na asfaltu je absolutní nic…
.
No tak s příchodem mokra do lesa to tam ten plášť totálně nedává. O to co ten plášť byl lepší na suchu je mnohokrát horší na mokru. Zadek by ještě jakštakš šel, ale předek hrozný – nevede stopu, ujíždí. Vyjet z nějaké třeba jen lehce vyjeté stopy je pomalu kaskadérskej kousek. V zatáčkách chybí výraznější krajní vzorek, aby se měl jak chytit.. Na přední brzdu lepší ani nemyslet :D
Tak už na první pohled je jasné, že to plášť do rozbláceného lesa není. Ten vzorek na bocích tam fakt chybí a vůbec by ničemu neublížilo kdyby tam byl. Ale tak proto sem vozil vpředu MK a vzadu vyměnil RK za XK. Není to žádný bahňák, ale s blátem a mokrem si poradí mnohonásobně lépe.
No však jo:) Mě jen zajímalo, jak se tam bude chovat:D Taky budu přezouvat, mám tu RoR, tak ten dám na zadek a na předek koupím buď taky RoR nebo NN. Podle mých zkušeností je Schwalbe v takovým bahnitých podmínkách lepší než Conti, ten u mě vede spíš na suchu a cestě (jezdím krom RaceKinga taky X-Kinga).
A nemáš náhodou srovnání XK a RoR na předku? Trochu si pohrávám s myšlenkou, že bych příští rok prubnul schwalbe. V předu asi RoR SnakeSkin a dozadu nového RaR.
Mám, RoRa ve 2.25" a XK v 2.2". RoR se mi zdál v terénu jistější, při brzdění držel určitě líp směr a necukal tolik řízením (možná kvůli té trošku větší šířce, nevím). Na bahně, kořenech, volných kamenech byl taky lepší.
Naopak na asfaltu seděl líp XK. Při běžné jízdě na hladkým asfaltě byl příjemnější taky XK (kvůli vzorku; řídší vzorek RoRa byl cítit na řidítkách). Těžko říct jak moc hlučnej bude RoR na předku, ale celkově Schwalbe byly hlučnější než Conti.
Podle mě se prostě Schwalbe hodí víc do terénu a Conti na silnici.
Mám nově verzi supersonic. jezdím je s duší a musim řict, že jsou perfektní. přijde mi že hodně vedou stopu a drží v zatáčkách a obecně všude. jsou takové čitelné, že v zatáčce z ničeho nic neustřelí, ale cítim že už je to na hraně. mají na mě podobný efekt jako když člověk sedne do nějakého nadupaného fára a svádí ho to jezdit ostře jako prase.
Jsou super rychly na tvrdym povrchu, ale rozhodne nijak zvlast dobre stopu nedrzi.Ja ted zkousim RaR a ty teda drzy mnohem lip, ale nejedou ani zdaleka tak rychle.
Tak sniž rychlost na úroveň RR a budou držet taky :-)
měl jsem před tím bontrager jones xr. buďto mi nějak zázračně narostla fyzička, nebo jsou fakt znatelně rychlejší, každopádně z toho mám radost. na asfaltu nijak zázračně nedrží, ale v terénu mi dovolí mnohem víc než ty minulé. taková lesní cesta s jehličím a listím, nebo prašná polní cesta a dá se to hodně slušně klopit, tolik že úplně vidim, jak bych se válel vedle cesty kdybych to takhle projel s těma bontragerama, je teda fakt že už taky neměly moc vzorek.
V poslední době se cítím s těmito plášti na štěrkovém povrchu dost nejistý, což mi kazí jízdní dojem. Buď je to ve mně, nebo to ty nízké figury v zatáčkách prostě nepobírají.
A nebo máš přefoukáno…
u mě to je blbým stylem jízdy, musím se na tom naučit :-/
Vepředu 2 a vzadu 2,4
též s tím mám problém staré pythony na šterku byly daleko lepší
Ahoj.. existují tyto pláště i pro 29er? kdyžtak odkaz prosím díky
:o) dík :)
technická…
jaký je u contíků rozdíl mezi normálními verzemi plášťů a plášti RS? krom váhy? směs? výdrž?
RS jsou lehčí, měly by mít lepší směs, výdrž celkem na hovno :)
takže když chci výdrž, raději vzít těžší model?
kura, jestli není lepší jezdit silnici, tam vím, co obouvat :D
Pokud chceš výdrž, pak stačí vzít RK 2,0" Supersonic hand made, co má lehce přes 400 g. Zhruba po 8 000 km dávám přední dozadu a dopředu nový. Defekty prakticky neznám.
já preferuju balóny, takže 2,2 :)
2,2" jsem nejezdil a zkušenosti s nimi nemám, proto jsem výslovně uvedl ty 2,0", za které jsem ochoten dát všanc svoji dobrou pověst :-)
Můžeš hodit odkaz na ten RK 2,0?
Třeba tady
Na váze :-)
:))
dotaz, davam drahej na nove kolesa plaste, na to jej jazdenie rozmyslam nad RK kedze ich prave viem dostat za celkom dobru cenu. otazka je ci mam zobrat protectin alebo ust. obe su uz black chilli, osobne sa klonim k ust ale rad sa necham poucit, nemam s conti nijaku skusenost. (teda mam a preto som sa o ne nikdy nezaujimal ale tot neni pre mna :-) )
Kde jsi videl UST RK s blak chili? V UST by mela black chili byt pouze na nejnovejsich Trail kingach. X-kingy UST 2015 nemaji black chili urcite, ty tu mam.
kua pravdu vravis, asi som slepy, dik.
tak co radsej Protection s BC alebo UST bez ?
Protection verzi jsem vozil několik sezon jako bezdušový systém. Naprosto perfektní plášť, co se týče odolnosti vůči defektu. Jeden jsem musel opravovat, protože jsem ho proříznul o něco ostrého ve sjezdu, ale jinak žádný další incident.
S výdrží jsou na tom dobře, ale měl jsem pocit, že dost rychle tvrdnou, takže se časem ztrácí grip. Pozoroval jsem to na předním kole, kde vydržel dva zadní, tj. po roce už to bylo dost znatelné.
Za mě super pláště, teď až dojedu Ralphíka, tak obuju Performance verzi (bez chilli) a uvidím, jestli oproti směsi chilli poznám nějaký rozdíl.
S výdrží jsou na tom dobře, ale měl jsem pocit, že dost rychle tvrdnou, takže se časem ztrácí grip. Pozoroval jsem to na předním kole, kde vydržel dva zadní, tj. po roce už to bylo dost znatelné. – fakt to je take evidentne?
No na začátku ty pláště byly takové měkčí, poddajnější. Po jedné sezóně to trochu přestávalo držet. Minimálně tam, kde jsem jezdil předtím jsem poznal, že to více ustřelovalo. Ale z pohledu běžného ježdění nic nepoznáš. Jsem detailista a rejpal, zároveň potřebuju kolo na 100 % funkční jak v tréninku, tak v závodě, takže takové změny vnímám. Vždy je tu ale varianta, že ho dáš dozadu a dorazíš ho, že? :)
Jen to shrnu. Dopředu bych volil asi něco jiného, třeba Ralpha nebo X-King a dozadu právě RK. Nicméně na předním kole je to také dost schopný plášť.
no asi vyskusam a uvidim, sak ja na tom jazdit nebudem a za tie prachy ako experiment… :-)
Jestli kočka nenajezdí 10 tis za rok, tak asi takovou blbost neřeš. :) Jestli jsou za dobrou cenu, tak je vem, jsou to dobré pláště.
Sám pořád nevím. X-kingy už mám chvíli nahozené oboje a po delší době už tak spokojený zase nejsem.
Protection verze:
U UST už bych definitivně řekl, že bez black chili to lepší není. Jede to a drží o chlup méně. Kostra UST verze je přitom tuhá také dost, i když pořád méně než protection.
Hmotnost je bídná. Samotné absolutní číslo hmotnosti bych ještě zkousnul za bezproblémovost bez duší a perfektní odolnost. Jenže navíc má UST verze o hodně menší objem než protection (tedy minimálně pro X-king). UST je ve 2,4" pouze 56mm (i když jen na 21mm ráfku, ty ráfky ale neudělají zase tak moc velký rozdíl, cca jen tak 1mm na šířce pláště) a to je už o hodně menší objem než protection.
Z těch dvou verzí bych asi zvolil raději protection.
Já jdu ale zase zpět zkoušet Schwalbe. Jdu dát pro jezdivější trasy RoR/RaR ve snake skin verzi (a uvidím, jestli jich na fullu zase moc nezruším na běhounu). Contíků se tedy zatím úplně nezbavuju, na jednom páru kol je nechám a konkrétně protection variantu.
Já před pár dny vyhazoval předního Xkinga RaseSport BCh. Najeto bylo asi 6.000 km. Vzorek tam byl, ale plášť už nedržel v patce (odrovnáno na Drásalovi, tam jsem musel 4× dofukovat) a celý plášť začal protékat bokem. Po celou dobu byl problém s držením tlaku a únikem mléka. Po přezutí na Ground Control jsem spokojenější. Pneumatika daleko lépe drží jak tlak, tak mne podrží v terénu. XKing měl tendenci se hodně „žvejka“.
Race sport verze ale také není TLR a je na bezduše pěkně na h…o. A k tomu je to šlupka stejně jako obyč EVO verze Schwalbe. Taky tuhle verzi ve výběru nemá.
Netvrdím, že má stejnou. Popisuji své zkušenosti.
Přemýšlím, co obout na novou sezonu. Mám už celkem sjetý pláště na HT (Schwalbe Smart SAM 27,5) a zvažuji, zda koupit znovu ty samé anebo se mi teď líbí i podle příspěvků právě Continental Race King. Využití: šotolina, nezpěvněné cesty, občas nějaký ten kopec v terénu, sem tam bahno… Má někdo zkušenosti s obojím? Kolik vydrží ty Continentaly při jízdě po povrchu viz výše? Ty Schwalbe mám cca 3000km. Nebráním se případně i nějaké jiné možnosti.
RK vydrzej dost…
ja jazdim, Thunder Burt na bahno to neni, moc nevydrza, ale jede to samo.
Jestlis vozil smart sam, tak je uplne jedno, co koupis, navic tvuj hlavni pozadavek je vydrz, takze se rid podle ceny.
Ja mam radsi race kingy nez smart sam, kazdopadne oboji je takovej univerzal = neni to rozhodne idealni pneu do bahna, ale kdyz uz bych se mel rozhodnout co si z tehle dvou vzit do tezsiho terenu tak radsi RK
Smart sam je v bahně katastrofální.
Nejen v bahně. Smart sam (dvousměsová verze) je mizerný úplně všude (tedy žádný univerzál, ale plášť na h…o). Nedrží moc dobře ani na suchu a k tomu blbě jede. Jediná nesporná výhoda je vynikající životnost.
Race king drží také dost blbě (to myslím v rámci dané kategorie plášťů, třeba RaR drží jasně lépe i když je zase o malinko pomalejší), ale aspoň narozdíl od Smart samu výborně jede a to i protection verze. Tady má ale stejně konkurenci v Thunder burtu, který jede ještě o malý chlup lépe a drží podobně.
Jestli jsi vozil Smart Sam, tak cokoliv jinýho nebude horší :) Ale vážně, RK ve verzi Prot je zcela OK mimo úplný bahnový sračky, i když vzadu i v blátě se s tím dá přežít.
od začátku roku vozím RK ve verzi RS, co by měla být jejich nejlepší směs a vlastnosti celkem v pohodě, akorát ta guma má docela tendenci se nechat rozříznout, už je pár čudlů částečně pryč a objevil se i jeden podélný řez cca 15 mm dlouhý a některé vypadají, jako by se chtěli trhnout … je to normální u BlackChili směsi? …si nějak nepomatuju, že by takhle vypadali ostatní pneu co jsem kdy vozil
Je to normál, ta směs stojí za vilyzprdel. Cokoliv od Maxxisu s 3C směsí to strčí do kapsy, sice jsou těžší ale výdrž a vlastnosti jsou oproti Continentalu jinde.
Na XC? Co od maxxisu, Crossmark, Ikon? Crossmark jsem jezdil a vydrzel a celkem drzel ale takovy XKing napr. jede od dost lip a i blbbej RS vydrzel sakra hodne, na to po cem jsem s nim jezdil a kolik nalital. Rekl bych, ze tak jednoznacne jak tvrdis, to rozhodne nebude. If to neni jen nazor „Maxxis se best. Tecka“.
Ikon nebo Ardent race
si ich aj jazdil alebo ke to len tak z pocutia? jako nic v zlom len sa pytam. lebo ja hej a takto nez patricneho komentara by som to nenapisal.
Jezdil a jezdí je i par lidi kolem
jedny z nejpomalejších gum vůbec na Xc? no to nee ;)
Na nezávodní a nechrtí xc proč ne? Špunty se netrhaj, boky při nižších tlacích nebortěj a na šutrech a kořenech to taky drží líp. :-) a jdou bez problémů zatěsnit mlikem. Napiš mi která z gum od Conti nebo Schw to umí..
Každý plášť si najde někoho komu vyhovuje, jinak by se už dávno neprodával. Takže ano, i Ikon nebo Ardent bude pro někoho volba.
Jinak je to o stylu jízdy a hmotnosti jezdce.
Třeba pro mě Schwalbe splňuje úplně vše co píšeš. Bezproblémové zatěsnění umí všechny TLE Schwalbe (tam to tedy platí pro každého).
U Contíků už je to horší, RS verze jsou úplně k ho.nu, u protection pak o něco horší patky (pokud se udržuje ale dost tmelu, tak to funguje také dobře, jen je to náchylné na rychlejší ztrátu tlaku kolem patek, když dojde tmel).
Borcením při nižších tlacích při vhodné šířce ráfku větišna jezdců (zvlášť lehčích) u TLE Schwalbe mít také nebude (pokud někdo jezdí superagresivně, že s tím má problém, tak už většinou vůbec nejezdí XC a hodí se mu úplně jiné pláště). Já s tím tedy nemám problém ani trochu a stačí mi na to 23mm ráfky.
S trháním špuntů je také o stylu jízdy a hlavně o konkrétním povrchu jaký se jezdí. Na Plzeňsku nemám s trháním špuntů problém ani u Schwalbe, ani u Contíků ani náznakem. Na některých dovolených v horách jsem někdy špunty decentně potrhal u obojeho, ale nic hrozného (tedy vždy jen sem tam nějaký zásek, což nemělo vliv na dojěždění pláště) a jen na pár akcích, kde byl na to náchylný povrch.
A co se týká gripu, tak to nelze považovat za výhodu Ikonu nebo Ardentu. To proto, že tím jak jsou pomalé, tak je nelze srovnávat s RK nebo TB. U Contíků i Schwalbe lze sáhnout po výrazně terénějším plášti, který bude pořád ještě o chlup rychlejší než Ardent a Ikon (i třeba NN je rychlejší) a s tím je potřeba teprve srovnávat grip.
A co se týká odolnosti, tak tady o hodně vedou protection Contíky (jak nad Schwalbe, tak nad Ikonem i Ardentem).
Moje rec.
to s tym protection contikmi by som si oproti maxxisom az taky isty nebol.
Nemám teda osahaný všecko, ale s něčím, co píšeš, rozhodně nesouhlasím. Za mě:
Nino Jezdi Aspeny, tak nevim no :) Asi musi. Ale ten plast neznam.
No právě, jezdí Aspeny a nějakou nesériovou verzi. Ikony ne.
Docela by mě zajímalo, co by si vybral, kdyby nebyl limitován značkou, která má s týmem smlouvu.
Tjn, ty jeho maj pry TPI 180.
Já aspena 29×2.1 mám na zadku a odvaluje dost pěkně, vzorek je hodně směrový, záběr je celkem dobrý, brzdění nic moc, na předek bych si ho nedal (na kameny a kořeny, na polňačky úplně v pohodě), na zadku je super, v blátě výrazně lepší než python, o chlup horší než RaR.
Jak vali napr v porovnani s Conti XKing RS, nebo Protection?
Do bláta není žádný z diskutovaných plášťů (a všechny se v něm chovají bídně), takže bláto ani nemá smysl řešit. Všechny jsou určené na ježdění převážně za sucha s větším množstvím jezdivých úseků.
Jinak máš štěstí, už jsem řešil větší množstvi RS Contíků na bezduše a vždy se muselo dávat hrozně moc tmelu, jinak netěsnily boky a i tak jim trvalo poměrně dlouho se zatěsnit. A pak jsou tu ty patky Contíků, které přestávají těsnit když není tmel (u RS verze to v podstatě nevadí, protože tam se stejně musí dát kvůli bokům děsně tmelu).
A s říznutím také štěstí, RS už je hodně tenká šlupka a nevydrží skoro nic (někomu ta odolnost ale samozřejmě stačit může).
Každý kdo je v mojem okolí vozil a zůstal u Contíků, tak přešel na protection verzi.
Sjíždění Schwalbe (TLE verze) vs Contíky (s black chili) je tak nastajeno. Porovnávám z pozorování 40+ kusů plášťů u více jezdců (srovnávní výdrže je Schwalbe vs Contík pro daného jednoho jezdce, mezi jezdci nemá smysl, každému vydrží vše jinak). Black chili ubývá ještě o trochu rychleji než Pacestar u Schwalbe, ale zase si drží vlastnosti déle než Schwalbe (Schwalbe je třeba dříve vyměnit pro zachování vlastností).
Teď už jsou ale nové addix směsi u Schwalbe, takže teprve uvidíme jak to aktuálně bude.
RK i RaR už vibrují (každý jiný způsobem, RaR v postatě pořád i bez šlapání, ale poměrně málo, u RK to bez záběru není cítit skoro vůbec, ale při ostřejším záběru na pěkném asfaltu je to pak zase výraznější než u RaR), což už vnímám dost i když samozřejmě vibrují mnohem méně než jiné terénější pláště (už třeba XK i RoR vibrují o dost více).
Na svěťáku se pak podle mě valivý odpor projeví mnohem méně než pro hobíka, který s tím jezdí všechny povrchy a to z více důvodů:
Ono je možný, že trochu ty RaceSport změnili. Jednak na 27,5" všecky letos koupený váží plus minus fat jen pár gramů kolem 500 g (a teda víc než v minulosti) a jednak dle bráchova subjektivního pozorování trochu míň drží. Takže možná nějaká lehká změna vedoucí k trochu vyšší odolnosti (a trochu menší přilnavosti)
to mas sice pravdu, tiez som s nimi nemal v tomto smere jediny problem ale:
Mne to vychadza tak, ze maxxisy su mozno fajn od Ardentu „dolekopcom“, XC a cestne gumy stoja dost za prd obzvlast v pomere k cene.
Ja som to uzavrel tym ze na „zavodnu sezonu“ obuvam RoR a zbytok jar a jesen na sracky a blbnutie DHF/DHRII dvojzmes.
*****, apoň jedno y/i byste mohli napsat OK
To máš pravda, vlastnosti jsou jinde, ani trochu to nepojede oproti RK (i když to samozřejmě bude držet lépe a bude odolnější).
U XC plášť je to těžké. Buď chceš opravdu rychlý plášť, což RK RS je. A pak buď to bude tenoučká šlupka jako RK RS nebo můžeš vzít protection RK. Ten je velmi slušně odolný (asi nejodolnější takhle rychlý plášť), ale zase má supertuhou kostru, která je o hodně méně pohodlná a i zhoršuje grip. A zachrání to odolnost jen samotné kostry (tedy nejsou defekty), ale vzorek orvat můžeš stejně.
RK RS je pak navíc na ho.no na bezduše. Protection verze už ujde, ale také to není žádný zázrak (boky už ok narodíl od RS, ale nejsou moc dobré patky, potřebují více tmelu a když dojde, tak klidně znovu časem přestanou těsnit) na to, že je oficálně TLR.
Pak můžeš sáhnout po Schwalbe. Thunder Burt je ještě o malý chlup rychlejší. V TL easy variantě bude mít o dost odolnější boky než RK RS. Běhoun na tom bude lépe jen o malý chlup než RK RS (a samozřejmě hůře než RK protection). Vzorek se moc neorve, ale to zejména proto, že tam skoro žádný není (grip je ale ± jako RK).
Na bezduše ok, patky fungují perfektně narozdíl od protection verze Contíků, boky také perfektní. Jen zase může po delší době trochu prolínat tmel na běhounu. I když poslední kousky mi to už skoro nedělají (ale to je také tím, že vozím spíše méně tmelu a vozím tmel na vyjížďky do rezervy v neotevřené lahvičce), aktuálně nasazení jeden pár TB rok a je ok.
A pak se uvidí co nová addix směs od Schwalbe, už je v prodeji (i když zatím nesmyslně za draho, já se chystám testovat až zlevní, takže až na příští sezónu).
A pak je tu spousta jiných alternativ, které budou odolnější (včetně vzorku), ale současně už budou znatelně pomalejší. Takže si každý musí určit co je pro něj nejdůležitější.
jj, jasně že jsou alternativy, já na tom jezdím úplně všechno, jak silnici tak terén, takže mě vyhovuje, že je rychlý a lehký, bezduše neřeším, ani žádné defekty po cca 1900 km … uvidíme jaké bude skóre na konci sezóny, když tak bych pak dal Protection verzi
btw. video z továrny Continentalu, jestli někdo neviděl
A pak se uvidí co nová addix směs od Schwalbe, už je v prodeji (i když zatím nesmyslně za draho, já se chystám testovat až zlevní, takže až na příští sezónu). – ty kokso, som na to len tak ockom pozrel, im uz slusne zajebava. sa musia citit hodne silny v kramflekoch ked zdvihnu medzirocne cenu o tretnu, ako takmer 60E za plast to chce dost odvahy a pohybujem ze to padne na rok nejak brutalne dole.
Určitě půjde cena hodně dolů. Vždy když byla nějaká větší změna u plášťů u Schwalbe, tak prvních pár měsíců byly ceny hodně vysoko a pak to kleslo. Někdy byla vyšší cena první 2–3 měsíce u nových modelů, i když změna žádná zásadní nebyla.
Schwalbe je podle mě neprodává o moc dráž (jestli vůbec), to drží jen všechny obchody ze začátku vyšší marže jak je to novinka, jak je vidět na tom, že i teď už lze pořídit levněji než za 60E
https://www.koloshop.cz/…-kevlar.html
Já tam mám po přihlášení cenu 1307Kč, což je cca 50E.
RaR speed SS versus původní RaR SS včera po 40km na Točné – rychlost cca stejná, grip cca lepší (subjektivně) bláto jsme moc nepotkali, odhaduji menší životnost. Pokud se to potvrdí tak speedgrip bude jak lepidlo a bude ubývat před očima. Současnou velkoobchodní cenu odhaduji na 1250,– :-( a nemyslím že to sundají. Hodně by mě zajímalo dostat do ruky (na kolo) obě verze směsi..
Tak rychlost se moc lišit neměla, takže pocitovým testem bez šance něco poznat.
Životnost by se ale měla lišit nejvíce od pacestar a to k lepšímu. To se ale samozřejmě teprve uvidí.
Speedgrip by ale neměl mít s životností problém, když má mít výdrž výrazně větší než speed. Tohle je docela překvapující, ale tak to Schwalbe uvádí. A rychlostně by speedgrip by dle uváděných parametrů měl být ok, ale až nějaké měření ukáže jak to opravdu je. Trailstar byl na tom s valivým odporem tragicky. Speedgrip by ale měl být skoro stejně rychlý jako pacestar, tak uvidíme.
Doufám, že na http://www.bicyclerollingresistance.com/ změří od jednoho pláště obě verze, tzn. nejlépe RaR (TB ve speedgrip není a raději bych měření s RaR než s RoR).
Rozumná cena (jestli bude) se uvidí nejdříve na podzim, ale spíš až začátkem příštího roku, tak to vždy s poklesem ceny při velké změně u Schwalbe dříve bylo.
A měření bych chtěl hlavně proto, abych věděl jestli začít předním nebo zadním. Pokud bude rozdíl v měření minimální, tak začnu s předním kvůli mírně lepšímu gripu u TB (vozím na HTčku TB/TB a u TB je jen varianta speed). U RaR pak pokud nebude speedgrip moc ztrácet, tak začnu speedgripem na přední.
Máš 29" nebo 27,5"? Zajímalo by mě, jestli u 29" zůstala ta větší mezera (než je u 27,5") ve směru rotace mezi vzorkem nebo to sjednotili zase zpět na stejnou mezeru.
Pokud bys měl 29", tak prosím změř mezeru mezi vzorkem na středu pláště.
29
Jsou tam ve stredu 2 a 2 male spunty a potom 1 samostatny velky. Zmerim vecer. Ted uz do sklepa nejdu ;)
S 27 neporovnam.
Porovnat s 27,5" netřeba (to tu mám kdyžtak ještě nějaké 26" kde je stejná menší mezera jako u 27,5"), stačí mi když si to srovnám s předchozí 29" RaR.
Prve jsem tam nedal otaznik. Chces vzdalenost po obvodu tech dvou dvojic malych spuntu a vzdalenost toho vetsiho spuntu. Rekneme pokazde nabezne hrany tech spuntu?
Prosím změřit mezeru mezi malými špunty a mezeru mezi velkým a malým.
U 29" RaR pacestar je 7,5mm a 8mm, u 26" RaR pacestar je 6 a 6,5mm. Tedy ten rozdíl je poměrně velký. Měřím v mezeře na povrchu pláště u „kořene“ špuntů (tedy ať se do toho nepletou náběžné hrany).
Super – obr vydá za tisíc keců (psal jsem z mobilu) malý – malý = 6,5mm, malý – velký = 7mm. Šuplera, oko, přesnost +/- 0,1mm. Nebylo to úplně těsně u běhounu tak 0,5mm nad.
Diky. To vypada, ze to zase zpet zkratili a sjednotili pro vsechny rozmery. Ten 26" jsem meril nenasazeny slozeny, tak tim jsem mohl namerit o chlup mene. Kdyz jsem to meril uz kdysi davno, tak mi vychazel take jen 1mm rozdil. A pokud ma vzorek uplne u behounu rozsirenou zakladnu, tak je dobre, ze jsi meril 0,5 nad. Nektere verze RaR to tak maji, nektere ne.
Když to tak vidím (a podívám se na svůj RK RS vzadu), tak mě napadají otázky:
80kg v době focení najeto cca 1900 km, kolo k lesu nevozím autem, takže dost asfaltu, jestli chceš přijít na to odkud je to orvaný, tak z asfaltu ne, ostrý šutry a šotolina to budou :))
Mi RS odchazeji take rychle. Treba na Krale jsem obul nove a po tech 100km po korenech a kamenech ze zadniho moc nezbylo. Urvane koliky, usekane o kameny, mnoho zarezu atp. Plus na poslednim sjezdu jsem ho roztrhl ze ani tmel nepomohl, vyhodil jsem ho.
Jinak vetsinou vydrzel tak 700km.
Ted mam vzadu obyc performance, coz je fakt hnus a treba na malevilu jsem parkrat malem letel v zatacce. Performance je fakt jen na sucho. Pred dalsim zavodem budu obouvat dozadu protection.
jj, si dokážu přestavit, že v závodním nasazením to je rychle na vyhození … u protection verze skončím asi taky, těch 100g za pocit bezpečí stojí :))
ja mam na RK RS asi 1500km a furt byl ok, jen me sralo, jak strsne saknul, tak jsem dal prorection
ale nejezdim, teda zadnej brutal v kamenolomu, ale korenu tady je dost
čaute
nahodil jsem RaceKing ProTection bez duše, najel asi 300 km a najednou mi v terénu ušel. Připisoval jsem to vyschlému mlíku, protože po inspekci, proč dofukování nefunguje, jsem nenašel žádné. Dojel jsem s duší, dneska jsem nalil nové mlíko, zatěsnilo se, zdálo se, že tlak drží. Po asi 2 hodinách jsem přišel ke kolu a prázdné. Nafoukal jsem, otočil kolo vzhůru nohama, protočil a uchází kolem patky, přijde mi, že tam musí být díra těsně nad patkou, z tama prská tmel.
Při instalaci jsem to nepřefoukl.
Je to podle vás na reklamaci?
Mě drží obyčejnej RaceKing kevlar, ale nechtělo se mu. Muse jsem použít verzi tmelu No Tubes Race, s normálním jsem se nechytal. Kolem patek i bokem pláště to šlo dost, ale už mi docela dlouho drží.
Nevím jestli starší verze ProTection měly uváděný použití na bezduše.
tohle by měl být nový, prodejce přímo píše, že TLR…
začalo to utíkat až asi po 300 km, předtím to drželo.
zkusil jsem to proštěrchat, tmel to nakonec pobral, ale kolem místa úniku tlaku jsou vidět „nitě“
No to mě na Kontíkách štve. Ani verze TLR nijak zvlášť netěsní. Trail King Performance s označením TLR mi nakonec drží, ale taky se mu moc nechtělo.
Když to srovnám s gumama od Spešlu tak ty mi všechny hned držely. Proto jsem místo XKingů nakonec koupil FastTraky (trochu i kvůli tý akční slevě 50%) .
Nevím jestli oba myslíme tu samou věc… ProTection mi těsnil hned od začátku celkem pěkně, ale po 300 km najednou ušel a ted jsem objevil díru kousíček od patky.
Ze by proriznuto? Protazeno?
Viz obr. Přijde mi, že tam leze nit
Mně přijde podle fotky, žes ho normálně na tom boku vorval – jestli to teda uchází v tom místě (a jestli máš vůbec zjištěný přesný místo). Pak to na reklamaci nebude.
Rozepiš
Reklamace díry u patky je podle mě nejistá. Verze ProTection by měla něco vydržet, ale jezdil jsem ProTection verze jen s dušema.
jo spešl jde nahodit naprosto easy, ale když chvilku stojí tak tak začne prochcávat mlíko přes boky
Koupil jsem XK Protec., zatesnoval asi 3 tydny a pak to vzdal, vzduch chcal silene pres boky, hnus.
Uz je nechci.
S jakým tmelem (a v jakém množství)? Ještě jsem neviděl (30+ kusů) protection Contík, který by se s rozumným tmelem nezatěsnil. Sice také nejsem úplně nadšený jak fungující protection Cotníky bez duší, ale problém bych neviděl v bocích (tam z uvedeného počtu co jsem viděl se zatěsnil každý a pak už těsnil dobře), ale v patkách. O tom jsem tu už psal a dělal to každý kus.
Když dojde tmel, tak patky začnou pomalu a jistě pouštět vzduch. Doplnění tmelu to řeší, ale u jiných značek to takhle nedělá.
Tím samozřejmě netvrdím, že se nemohl najít nějaký problematický kus nebo dokonce nějaká celá série, já ale aspoň na žádný zatím nenarazil (s boky).
NT klasickej, nalil jsem tam tak 80–100ml, nesetril jsem.
Tmel poradne promichany pred nalitim, mam ho uz trochu dyl, rok, rok a pul ale to snad nevadi.
Není, do pláště patří duše
myslím, že ne Time
Plášť CONTINENTAL Race King 29 ProTection TL- Ready – Provedení pláště : tubeless ready – kevlarová patka, Rozměr pláště : 29×2.2
on to myslel ideologicky :))
p.s. podařilo se tady někomu protection verzi s duší píchnout?
Není problém píchnout protection Contíky (RK, XK, MK) s duší. Ale samozřejmě díky odolnosti to je mnohem méně časté. V partě vozí protection Contíky pár lidí ještě s duší a bývá to tak 2–4 defekty ročně a z toho většinou ještě tak půlka je cvaklá duše (tam trochu tužší protection kostra nepomůže asi vůbec, protože se to musí díky té tuhé kostře foukat na ještě nižší tlaky a výhoda tuhé kostry proti cvaknutí je pryč). Na méně odolných pláštích všichni dříve defektili s duší mnohem více.
dík za info, já na verzi RS po cca 3300 km bez defektu, ale je fakt že vozím tak 2 bary takže necvaknu a snažím se to tak úplně neprasit právě vzhledem k tomu, že vím co mám obuto.
p.s. nechce někdo z Brna 1ks nový nejetý RK RS 29×2.2 je to OEM verze s bílým popisem (žádná žlutá barva). Cena 500,–
šajt…
Ahoj, měl bych dotaz. Chtěl bych osadit kolo RaceKing 26×2.0, je tento plášť na předku použitelný, nebo ustřeluje?
jak na cem, na suchym a tvrdym povrchu v poho
v blate se zanasi, da se to, ale jistotu s tim nemas
Na koloshopu jsem je objevil za dobrý peníze (samozřejmě ta nejobyčejnější verze). Je to určený na kolo do práce, kde se déšť nedá vyloučit, ale celou dobu je to zase po asfaltu… Sem tam, když je čas a právě sucho, tak kolo vytáhnu na flow trail v poměru (takže využití cca 80% asfalt, 20% lesní pěšiny, singletrail). Jasný, že dopředu by bylo lepší dát Xking, ale ten mi v šířce 2.2 příjde jako zbytečný balón.
Dopredu dej Xking nebo nove se jmenuje Crossking. Do blata to taky moc nebude, ale podrzi lip a leti skvele.
protože nevím jestli ten zadní plášť vydrží do konce mojí cykloturistické sezony, tak jsem objednal 2018 RK v Protection verzi, foto níže pro srovnání starého vzorku a nového
Čekal jsem větší rozdíly, takhle vidím jen pár sražených rohů figur, možná bude o něco užší nebo širší. Už se někde vyskytují s normální cenou?
Ma je Radek:
https://www.bikepart.cz/…-29x2-2-645g
Krajni spunty jsou agresivneji do roviny, resp kolmo k bocnici, neni to tak zakulacene jako na starem.
Nove mi prijdou ve vsem lepsi. jen nemaji tak hezky profil.
Liší se nějak real váha od deklarované? Hodlám manželce kupovat performance, tak by mě zajímal jak jsou deklarované váhy přesné…
Nově i performance verze má mít odolnější bočnice, což byla velká slabina, stačil ostrý šutr…
To jo, měly by být i ofiko bezdušové, ale otázkou je, jestli nevyletí váha jak u schwalbe někam do výšin :)
Hlavne se vyrazne min zvykaji proti starym, odolnost me netrapila, zvykani hodne.
Ikdyž mám v ráfku bezdušovou pásku, tak nějak furt radši jezdím light duše. Kdybych víc jezdil tak to má asi víc výhod, ale víc jak 4 tisíce za rok zase nedám (z toho tisíc na zimáku). Nevíš kolik váží nový performance? jedno jaká velikost, bych porovnal aspoň odhadem se starou verzí.
váhy mají na stránkách https://www.continental-tires.com/…-performance
To nebudou nových, 660 g resp. 630 g u 27,5" měly ty staré. Na mojekolo.cz mají 748 g a 699 g. Tam se zase nedozvím, jestli je to hmotnost od výrobce nebo vážené. Pokud jeden zvážili, tak můžou chytnou lehčí nebo těžší viz tvůj příspěvek jak jsi navážil protectiony. Takže co je pravda netuším, třeba přibraly shieldwallem nebo na mojekole.cz navážili verzi sport?
ty dva 2018 Protection RK 29×2.2 co mám mají
632g
592g
deklarovaná je 605g na stránkách conti
Díky
Hmotnost mas v linku vyse, Radek vse vazi. Sam nevim, neresim.
Radek ty váhy tam má pro staré verze, ještě asi nestačil nafotit nové
Aha, se znate?
jakože se musíme osobně znát, abych viděl, že ta váha u RK je tam takhle už pár let co je kupuju? Jinak bikepart je super, mám od něj i výplety.
Aktuálně jezdím na 29" fullu 130/130 nový Crossking 2.3 Prot. a vzadu dojíždím Schwalbe RR 2.25.
Váhám na nohou zadní gumou, jestli Crossking 2.2 nebo zkusit RK 2.2 (obě v Protection). Vpředu jsem s Crosskingem spokojený, ale zároveň bych chtěl trochu jezdívější gumu vzadu. Jak jede Crossking vzadu?
Jezdím těžší i lehčí terén a nevyhnu se asfaltu.
Jezdim cross king 29×2.3 vzadu a v pohode. Na strave honim sem tam KOMy, tak to asi jede ten plast.
Jinak cross king 29×2.3 Protection ma 760g.
Tlak drzi dobře, ale stejně je na něm misto, takový jeden body 1×1mm na bočnici, kde uchcává mlíko. Asi tam byla vstřikovací díra
Náhodou rozdíl u Crosskingu 2.2 a 2.3 v šířce nevíš?
Reálný nevím, ale papírově 2.54mm :-) . Já teda ani nechápu tu logiku udělat 2.2" a 2.3", kdyby byl alespoň 2.35", tak už by to smysl dávalo.
Ono to právě možná bude jen označení. CrossKing 2.3 ProTection na kamarádově kole vypadal skoro stejně širokej jako můj už roztaženej XKing 2.4 RS, teda k těm 60 mm na šířku. Dost bych se divil, kdyby 2.2 měla jen o 2,54 mm míň.
Mám na jednom kole 2.2 XKing na druhym 2.2 cross king, rafek stejnej, ale cross king je vyrazne sirsi.
Kolik má 2,2 Crossking na šířku a na jakém ráfku?
CrossKing 2,2, ráfek 1,9, změřená šířka 53,1 (cca 14 dnů jetý) a 53,4 mm (cca 2 měsíce jetý).
Dík
Crossking na 25 rafku jete mesic 54mm.
Statej X king jetej pul sezony na stejnym rafku 52mm.
Od pohledu bych cekal vetsi rozdil.
caute,pojazdil som na RK protection 1300 km a po celom obvode zacalo unikat mlieko.az na tuto nemilu skusenost som bol z RK spokojny.skusim ho reklamovat.otazka:vyskusam nieco ine co vy na schwalbe TB?napadla ma este moznost ritchey shield wcs 2,1.ma s tymto plastom niekto skusenosti?keby neunikalo mlieko z RK ostanem pri nom,moznoze nova verzia 2018 ten unik mlieka ma porieseny.
jazdim vacsinou sotolinu a lesne traily prevazne po suchu.
Dle fota tece pravd. z defektu. Novy mi prijde lepsi. Jaky mliko?
chceš reklamovat jetej plášť? vážně? Navíc tam vidim přesně v místech úniku dirky. Mně to X King udělal stejně po sezoně, ale prostě byl taky orvanej jak jetel.
Průsak mlíka v běhounu – klasika, ignoruj to, ničemu to moc nevadí (asi jen o něco rychlej vyschne). Se schwalbe si ohledně průsaku moc nepomůžeš, ty jsou na tom po této stránce ještě hůř.
o neco rychlejc :-)
Ono kdyz to pak musis v lete dolivat kazdej mesic, prestane to cloveka bavit. Navic se uvnitr plase utvoti tlusta vrstva toho napul zaschlyho tmelu. Pri takovym prusaku jako je na fotce doporucuju neignorovat a nasadit dusi
Nevidím důvod nasazovat jen k vůli průsaku duši – pokud tedy neutíká tlak (což běžně neutíká). Raděj bych vozil sebou nějaký tmel v malém balení, který použiješ při defektu. Já používám Effeto Mariposa Doppio, ale jejich víc.
no jo, jenze ona prosakuje jen ta tekuta slozka tmelu. To husty tam zustava a zasycha a brzy je tam vrstva daleko silnejsi nez naka duse.
sedim doma na gauci ,bike v izbe a z nicoho nic fuci a vystrekuje tmel.ta fotka je spravena zle.ten unik toho tmelu bol po celom obvode plastu.naozaj ho skusim reklamovat,taka nadnarodna spolocnost by to mohla riesit.nikdy som nic zatial nereklamoval,ale toto ma zaskocilo.predtym som pouzival NN nikdy sa mi to nestalo.
viac ma skor zaujima,ze ci ma niekto skusenost zo schwalbe TB alebo ritchey Shield wcs.
uprimne:radsej by som zostal u RK, kupim taky isty ,dam za neho 40 eur a zas bude tmel striekat kedy sa mu zachce,to nepotrebujem.
Nadnarodna spolecnost :) Žeň to vejš :)
@ paportnak – mám zkušenost s X-King Race Sport 2.2 a Ritchey Z-Max Shield WCS TLR 2.1
První jsem zkoušel nahodit ty X-Kingy, ale zadní hodně pouštěl mlíko přes boky, tak jsem ho dal pryč. Přední byl OK, budu ho zanedlouho dávat na zadek jak sjedu ten Ritchey.
Kvůli problému výše jsem vzal ty Shieldy, do každého 60ml No Tubes Quart, a po řádném zajetí drží perfektně. Přední jsem někde trochu říznul (na bočnici) a zacelilo se, takže je můžu doporučit.
Příští rok vyzkouším RK Race Sport 2.2, hlavně teda kvůli nižší hmotnosti.
Btw. i Contíky i Ritchey jsem foukal pumpou doma, a chytly se hned bez problémů.
Fungl nový Contík RaceKing RaceSport kevlar 29×2,2 s váhou 520g (váženy dva kusy a oba shodná váha)
Ale mám dotaz. Jak je to s nima na bezduších? Po pročtení pár vláken jsem dost na vážkách, zda nutně zkoušet bezduše na MITAS mlíku nebo volit jistotu s light dušema (130g).
Nejezdím žádný pekla a za posledních x let jsem nikde necvakl a ni nelepil :)
Jde to hůř nahodit (ruční pumpou to nedáš), ale jinak v tom není problém. Mlíko od Rubeny nemělo nejlepší pověst, tak nevím, jestli to pod značkou Mitas nějak zlepšili. ZeroFlats ty defekty papírovýho RaceSportu pobíral dobře, ale když už se řízlo, tak je to na po… tenkej plášť se slepí k sobě a je tam pak horor nacpat i záložní duši. S NoTubes nebo jiným méně lepivým a přesto funkčním latexovým tmelem je to po nahození pohodlná, rychlá, lehká a oproti provozu s duší i spolehlivější kombinace na závody.
No já jsem to nakonec ruční pumpou nahodil ale byl to strašnej voser. Jednu patku jsem musel nahodit duší a pak ještě tu druhou nahodit ručne co to šlo – jinak bez šance. A to jsem to dával na ráfek, kde normání TL pláště nahodím s prstem v nose (Arch MK3) a foukal velkoobjemovou pumpou. Na příští pokus si vyrobím vzdušník z PETky :-)
Pak to ještě několik vyjížděk pomalu ucházelo než se to zatěsnilo ale teď už to drží (tmel ZeroFlats – bezdušovej ventilek tam byl tak přilepenej, že jsem ho málem vyrval i s páskou).
Ty popisuješ ale Xking RS, ne? Ten tu kostru aspoň jakžtakž pevnou má a ani lepidlo ZeroFlats ho neslepí jakoby nasazenej plášť někdo vysál od veškerýho vzduchu
Jo, nahazoval jsem XKing RS 2,4"', sorry. Jsem si říkal že by to mohlo být podobné ale pokud je ten RaceKing ještě horší, tak to potěš koště :-)
Hele bude zalezet na rafkach a i na rocniku plaste a provedeni. RK RS jak ma papirovy boky tak na DT naskocil uplne sam, RK Protection 2017 jsem musel na DT nahodit na nekolikrat a maznout patky. Ty boky jsou tvrdy a nechtelo se jim. Letosni Cross king Protection naskocil jak lonsky RS uplne v poho. A letosni Race king ptorection na Mavic naskocil uplne nejlip a v patkach drzi jak svina, mam problem ho sundat.
Ráfky mám mám sériový Merida Expert CC, které jsou prý TLR a RK RS mám letošní s chil směsí.
ten conti mi neda spat,pozeram teraz na cross king 2,2 ,ten fakt vyzera vyborne,hlavne teda dopredu.ale trosku vyssia vaha na R2 vahe udavaju 665,5 g,neskusal ho niekto?v predu moze byt fakt vyborny,vzadu asi nie.
Proč by nebyl výborný vzadu? To snad záleží na tom, co jezdíš. Já jej mám v 29×2.3 protection a úplně na pohodu. Jezdí to rychle, KOMy sbírám i na asfaltu. Vpředu mám MKII 29×2.4
Nejaky KOMy na asfaltu jsou nicnerikajici udaj. Odkaz na test valivyho odporu (Xking) Race Sport vypadne ale hned. Ta guma je na tom diky smesi a skoro souvislymu stredu dobre.
Jop, moje meli 660g, ja uz nic jineho na XC nevozim, nebavi me s tim laborovat a lehci plaste jsem hned prorezal. XKingy v protectionu vozim 4 roky, vydrzej vzdy cca rok na zavodnim kole a za tu dobu jsem mel jeden defekt a to jek kvuli tomu, ze jsem jezdil uz na dost starym plasti a nechal vyschnout mliko. Cross king mi prijde vydrzi podobnej a konstrukci to neni takovej ingot. Na 25 rafku je asi o 2mm sirsi nez x king. Nebudu kecat, ze me stve na zapletech 200g navic kvuli temhle plastum, ale zase mam jistotu, ze s tim dojedu vzdy.
jezdím cross kinga 2,2 prot, váha 662g a 658g, takže ta jejich zvážená je OK.
to je pravda,zaklad vsetkeho je dojst do ciela bez defektu!podla toho co tu citam ludia s RK problem nemaju.mozno som len trafil zly kus.a tak mi nezostava nic len verit v to,ze rocnik 2018 bude este lepsi.CONTI CROSS KING 2,2 to isti dopredu a vzadu to bude nakoniec CONTI RK ,ale musi byt rocnik 2018,ked to uz tak dobre naskakuje do rafku.
motacek:tie KOMY davas asi preto,lebo si na tom kondicne vyborne.mozem ja mat aj 100 gramove plaste,ked nato nemam, KOM nedam.
ale v pohode,diky za postrehy.ked to nahodim a nieco odjazdim,napisem hned pre druhych.
Tvl to se neda cist. Registrace vcera? Zajimavy.
ano registracia vcera,potreboval som radu,tak som sa zaregistroval.
Vie niekto porovnat z vlastnej skusenosti jazdne vlastnosti XK Racesport vs Ikon bez EXO? (na dusi)
no na mlíku drží cca stejně a XK jede o dost lépe (měl jsem pouze jako zadní pneu )
Preto sa pytam, ale podla stranky bicyclerollingresistence ma XK mensi valivy odpor ako Ikon.
Ja som mal 2 roky XK a traz Ikony a tiez mam pocit ze lepsie odvaloval XK.
čerstvá zkušenost s race king kevlar bezduš z koloshopu cca pul roku starý najeto asi 1500km trhlina kolem patky a neustalý plíživý únik vzduchu, při jizdě se to zatěsní, ale jak kolo odstavím-ráno jsem na zemi
A co to je za model, neni to nejakej zakladni? Ja kdyz mam protection nebo RS, tak vzdy byl made in germany
Tohle se na bezduse asi moc nehodi
je to performance a made in china :-) … v kevlarový verzi by to mělo být dle katalogu TR.
Takhle steřelý plášť za půl roku? RK RS mám už celou sezonu a takhle popraskaný rozhodně nevypadá. Jestli máš tu Performance verzi z kupkola, tak ta na bezduše není úplně dobrá, patka úplně nesedí a trvá déle, než se zatěsní. U letošní verze to vypadá, že je to lepší.
Psal z Koloshopu, tam by snad mohl být normální retail. A Perf. by měla být tubeless-ready. Teda jestli to Performance je.
Víš jak je to s těma verzema. Někto prodává retail ze starých zásob, někdo OEM z nových modelů… Apropo, jak vlastně poznat modelový rok? Už jsem to někde řešil, ale nikdo na to neodpověděl.
Zcela jistě to nebude 2018 verze, o těch si před půl rokem mohli na koloshopu nechat leda zdát :)
nene je to 0717
Mas na Gume datum vyroby jako na kazdem vyrobku ktery podleha nejake normě. Viz foto (0318). Je to za Made in Germany textem, datum-mesic 4 cisla.
Jinak to solidni prodejce napise o co se jedna. Bud napise novinka akzualni rok, nebo vybehovy model a ten je levnejsi. viz odkaz kde jsem kupoval nedavno.
Mě přišly dneska z bike-components a jsou tubeless ready performance z Číny, tak to jsem na to zvedavej :-D
Ale to je letosni model. Jsem myslel, ze driv performance nebyl TR, ale treba se pletu. A!e nepsali to myslim ani lonskym protectionu
skládací performance verze by měly být všechny viz tabulka
Letosni jo a jeste kazdej druhej dle tabulky
Jojo, ofiko TR certifikaci nemel tusim zadnej plast od Conti, je to az od letoska.
Ty jo, to vypadá dobře. Jakej je to rozměr a kolik to váží? A pak poreferuj o vlastnostech nasazenýho (reálná šířka, zkušenosti), dík :-)
takze:spravil som to tak nakoniec.mal som velky problem s RK a to unik mlieka po celom obvode.ale zo vzorkou plastu a odvalovanim plastu to bolo super.rozhodol som sa takto:objednal som dva nove RK z obchodu R2 vo verzii TR PROTECTION.vcera vazene ,vaha jedneho 595 g vaha druheho 600 g .vcera nasadene s mliekom a nafukane zamerne na 3 bary.dnes prvych 30 km .15 km asfalt a 15 km sotolina.odvalovanie perfektne .je to vyrobene v nemecku s datumom 21/18 .budem potrobne referovat,tentokrat uz budem vediet presne kilometre a co sa bude diat dalej cca napriklad po 500 km.som zvedavy.
Já mám teď za sebou skoro 3500km na raceking (verze SL z kupkola), používám duše a za ty km ani jeden defekt, což u sebe považuju za zázrak.
Ted je na mojekolo.cz v akci za 599 kc.
ahojte.takze CONTI RK 2,2 TR PROTECTION vaha 595 g a 600 g odskusane po 876 km.jazdil som vsetko od asfaltu,sotolinu,hlinu,hrebene poloninskeho parku az po blato na spisskej magure.poznatky:po 876 km neprepusta ziadne mlieko,ziaden defekt som nechytil aj ked som to niekedy sekal 70 km dolu po sotoline a ostrych kamenoch.odvalovanie je velmi dobre.v blate samozrejme nedrzi,ale prejst sa opatrne dalo.
najviac ma zaujala velmi dobra prilnavost na suchych kamenoch na hrebeni polonin,krasne sli po tych kamenoch.takze zatial spokojnost a co je najhlavnejsie,neprepustaju.objednaval som ich cez R2 datum vyroby 1/2018 asi je teda dolezite odkial objednavas.
Jj, novy sou super, stary byly shit.
tak mám na nových najeto cca 1200km a pozitivní je, že se ta guma tak snadno nenařízne, takže mám ještě všechny čudly ve vzorku, ale vzhledem ke kulatějšímu profilu, to víc podkluzuje v terénu
Nový jsou naopak méně kulatý, boční figury víc vystupují z profilu kvůli gripu. Starý byly kulatý.
když jsou dost nabouchaný, tak prostě víc kloužou než ty starý, ale je jasný, že to může být jen pocit … jako není problém jít dolů s tlakem když převládá terén, pak je to ok
ani omylem… jsou mnohem uzší než stará verze, vzorek je menší a víc se i zvějká a jsou o dost lehčí, což taky není ve výsledku dobře… Vzorek je i na 28mm vnitřku ráfku vypouklej a boční figury se zapojí až když se to dost nakloí aale celkově to už nic moc neudrží. na asfaltu vybruje při záběru víc jak starej…navíc už nemají 56–57mm ale nějakých 54mm (i na tom 28mm vnitřku, 6kusů)
na druhou stranu protection verze vydržela neskutečně hodně abyla mnohem pohodlnější než stará. Po několika stech km se s roztáhl na 55,5mm, sjetější vrozek se přestal zvějkat v záběru a boční byl furt dobrej, takže se mi na té gumě supr jezdilo tak od 1500km do 4500km kdy jsme vyhazoval., kdyby zůstal stejný vzorek a šířka jako u staré verze a jen použili tu protection ochranu jako u novýho (víc gumy, míň tuhé tkaniny), tak by to byla ultimátní rychlá a objemná guma
Tak když tam dáš 3 atm, tak ti v terénu opravdu nebude fungovat nic. Jak překvapivé.
Rad bych dal na predek RK Prot. 2018 sirsi nez 2.2, ale nedelaj ho.
Co pouzit misto RK co ma sirsi verzi, jinak parmetrove -+ stejne (odolnost, RR, vzorek, funkcnost bezdusi…)?
Frajer tady na to uz dost kasle.
Nekašle, jen v poslední době testuje pořád silniční pláště, kterých už je tam opravdu hodně.
Dobre, tak kasle na MTB gumy :)
A tip?
Na předek RK nedávej. Já je dřív chválil, ale ten plášť je v předu tak nečitelnej… Blato, stěrk… Nikdy nevím, kdy ustřelí. Až ho dojedu, dopředu půjde jinej…
Uz ho tam mam, a od takovehoto plaste necekam drzici zazraky, ve vetsim naklonu jezdim opatrne. V blate a sterku ti fakt nebude drzet nic, natoz XC guma na rychlo do sucha, to snad nemuzes ani cekat.
Jaka srovnatelna XC guma by to dala? to bych rad videl.
Na předek bych si to rozmyslel, je fakt zrádný… Taky jsem to jednou zkusil a mrsklo to se mnou zcela nečekaně jen na kousku trávy…
Dobre, takze jeste jednou.
Ktery parametrove -+ stejny plast neni?
Vozím klasiku RK – CK protection (původně X King) ve 2,2. Na předku má i Cross King svoje limity, ale je celkem čitelný. Střídám na Epicu s 2 x CK 2,3 když jsou srágory.
CK je uz ale typove dost jina guma.
Můžu se Tě zeptat na šířku CK 2,2? Dle netu snad prý jen 50mm. To by bylo užší než RK. A stejný dotaz na CK 2,3. Díky.
Na mých ráfcích vně cca 27 mm má RK 2,2 šířku 55,5mm a 50 výšku, CK 2,2 55 a 47 a CK 2,3 57 a 52.
Snažil jsem se to měřit bez bočních výstupků. Pláště jsou už všechny jetý, nový můžou být užší.
Rozdíl mezi CK 2,2 a 2,3 je ve velikosti špuntů a to dost značný. 2,2 vypadá jako rychlík a 2,3 až trailově. To se chce ale podívat někde na krámě.
Ok, dekuji.
Vpředu mám předposlední verzi Racing Ralpha 29×2,35. Vím že je to vzorek určený spíš dozadu, ale RoRo, TB a G-1 Allround na 29" dělají jen v šířce 2,25 (a nové Ralph/Ray už v 2,35 zřejmě taky dělat nebudou). G-one Speed je vpředu na blátě o hubu. Nobby 2,6" je na mě už trochu moc těžký a líný.
S Ralphem jsem spokojený, ale dřív nebo později se sjede a budu muset hledat náhradu. Na zimu teď chci zkusit X-kinga 2,4".
S radostí hlásím, že Schwalbe zařadili do nabídky nové 29" Ralphy a Raye v šířce 2,35! Což je pokrok, protože v předchozí generaci byl ve 2,35" k dispozici Ralph, ale Ron nikoli.
Hned je kupovat nebudu, mám teď vzadu staršího Ralpha 2,35 a vpředu X-Kinga 2,4.
Si nestěžuju, jen kostatuju…
Navíc mi přišel i Rapid Rob čitelnější…
Já jim fandím a mám je rád, jen nevím co od nich v předu čekat.
Bláto jsem myslel, třeba blátivou kaluž… Nebo něco podobného. Ne Woodstock.
Jen podávám osobní info.
O to tu snad jde…
na tento rok jsem nahodil CK v Protection verzi, oba měli 630g (±1g) a úplně krásně šli natáhnout přes ráfek, líp než všechny RK co jsem měl před tím, taky patka pěkně zapadla po obvodu … snad budou vyhovovat víc než nová verze RK co jsem měl loni
Furt bojuješ se záběrem a vedením? Nestačil by CK jen na předek?
co vím, tak jsem si stěžoval jen na to, že nová 2018 verze RK je víc do kulata a mělo to tendenci ujíždět do strany a to i na zadku, tlakama to tak úplně nebylo, se starou verzí jsem žádný problém co se týče jízdních vlastností neměl.
Prostě to bylo něco s gripem… A ještě bych se zeptal kolik ti RK vydržely km?
zatím daly vždy celý rok, letos např. 3900 km, ale fakt nezávodní použití
Hledam sirsi alternativu k novymu RK Pro 2.2 s jinak stejnymi vlastnostmi, ale jaksi nenachazim. Alespon cose tyka val. odporu – https://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews
Napada nekho necoco neni v taulce a splnuje jinak vyse uvedene?
Dik
*Pokud se rozhodujes dle tabulky tak bezradna situace. Jinak za mě ty tabulce nevěřím. RaceKing ProTection mám a popsal bych je jako mezi nerychlejsima Universalnima XC pláštěma do sucha co hází v zatačkách na šotolině. A tu nej vlastnost co maji ze jsou nejodolnejsi.
*Na Luxe jsem dostal ted Aspeny EXO TR a dle tabulky totalni shit ale v reálu valí o poznani rychlejí, v zatáčkách nehází a odolné jsou taky. Bohužel váha o něco těžší. A na asfaltu je ten hukot slyšet jak to jede po tom prostředku a valí.
*Takže za mě Race Kingy ProTection už nechci ( i když jsem byl spokojený) ale to házení mě dost štvalo a rychlostně mi nepřijdou rychlejsi než zmiňované maxxis aspen.
To je tak hrozně subjektivní… souhlasím s tebou s tabulkou.
Já zase dlouho nemůžu na RaceKing+CrossKing dát dopustit. Zkoušel jsem Schwalbe: Ray, Ron, Thunder, Nobby. Maxxis: Ikon, Aspen, Arden, Rekon.
Každému sedne něco podle jízdního projevu. Za mě prostě zkoušet a zkoušet…
Slusna sbirka, na XC predpokladam<?
Jojo, všechno na Sparku.
Nechapu,proc ten RK delaj jen 2.2, je to dost uzky, asi jedina vada na krase
Jo taky bych bral 2.3 aspoň. Mám 30mm ráfky a přijde mi to moc na 2.2 gumu.
+1
co znamena hazi na sotoline???
Kdyz se rekne, ze plast hazi, predstavim si, ze nema po celym obvodu pravidelny tvar.
Taky bych rek, ze na sotoline bude ve stejny kategorii uchcavat vse vicemene stejne.
To jsou jen dojmy jede nejede, v testu má o dost větší odpor. Při 35 PSI má 26,2 W a RK jen 18.
A když Nino Schurter tvrdi ( a jezdí ) že jsou Aspeny nejrychlejší tak jsou to taky „jenom“ dojmy.
Co takovy Recon Race? edit, uz je vidim, maji pres 30 :)
Takhle jsem řešil taky tabulky. Na RB CRR jsem dostal WTB Nano 29×2.1 a chtel jsem něco z tabulek rychlého. Tak jsem si pořídil Thunderbuřty a byly pomalejší než WTB Nano.
Na RaceKingy ProTection jsem dlouho nedal dopustit. Ani jeden defekt za 2 sezóny. Buď neco zkusíš a poslechnes tu zkusenosti druhých a když nesednou můžeš je poslat dál.
O pláštích je tu toho spousta. Jen Mlok tu toho má napsané tolik že bys to četl týden v kuse.
A vždy skončí u Schwalbe.:d
Jezdil jsem Fastraky který jezdil Kulhavý a měl jsem taky dojem že jsou rychlý.
A můj dojem je, že jsou pomalejší proti RK zhruba o ty změřená data.
Tak ja blbec sel zase do RK kvuli vzhledu ( bernstein edice) a váze RK RaceSport 530 gr. A ta šlupka váží 590 gr. Dokonce vic než reálně Cross King. Je to vůbec normální 10–11% navrh.
A ani ta ta barva toho skinwallu neni co jsem čekal.
hmmm, to je dost na racesport verzi. Já mám protection a měl cca 610g! A ten skinwall se mi taky nelíbí, dělá jej nejhezčí Maxxis, proto já uvažuji, když teda do nich půjdu, tak jedině Ikon.
Tak jeste valivy odpor u RK je jeden z nejlepsich. Ale tohle bych nekomu omlatil o hlavu.
barva ale dobrá
Nesmíš tu váhu zapínat, pravidlo č.1. :D
Barva se mi líbí. Je jako spalding basketbalovej míč ( origo NBA).
Na kole taky super. Jednoznačně skinwall na černé kolo.
Jsou užší i na pohled. 52 mm oproti aspenum 57mm.
Ale jo, pěkný to je, ale jak člověk projede prvním bahnem…
…tak to chytne skinwall barvu samo :-)
Čau, hele vypadá to super za mě. Ale dotaz, proč širší aspen vzadu? Přijde Ti, že RK víc drží? Taky mám oba pláště skladem :-) a přemýšlel jsem nasadit je právě opačně.. Dík za info.
Jo tohle byla jen pulka práce jen abych porovnal. Ja jezdim predek-zadek stejnej.
Uz jsou RK/RK na kole.
Jinak aspen drzi stejne blbě na zadku jako RK. Spíš čekám že bude RK rychlejší pokud je věřit te tabulce valiveho odporu nahore co sdilel doubleingram.
To si piš, že je rychlej. Uvidíš sám ;) jediný negativum je že dělaj jen 2,2
Kdysi se tu řešilo, že výrobce garantuje určitou toleranci a pokud je již hmotnost mimo, můžeš reklamovat a požadovat jiný kus. Kolik má Conti teď nevím, ale na stránkách to snad někde dohledáš.
Tak jsem to našel, je to právě těch 10%
Talking about weight
Occasionally actual weights of tires can differ
from the weight information given in the
catalog or website. Why is that? Due to the
deliberate high proportion of manual labor
in our manufacturing process, slight variances
in the thickness of the treads and the
rubber coating of the fabric can occur. The
weights given in the catalog are based on
the targeted weights that we determine in
our pilot production series and are repeatedly
checked during the main production
runs. Deviations of up to 10% are possible,
depending on the design.
Kdes kupoval?
R2-bike.com
Conti byl vzdy dobrej s odchylkou ale tohle me přijde už moc. No co. Projedu je 2–3× a uvidime.
Párkrát zaflekuješ a jsi na správné hmotnosti. ;-)
Pořád nerozumím tomu, proč všichni tak strašně prahnou po tom nejlehčím kousku a zvlášť u šlupka plášťů. Extrémní kousky (nejlehčí vs nejtěžší kousky) od stejného typu pláště se reálně už slušně liší tloušťkou stěny a následně tak i odolností. Ty nejlehčí kousky u šlupka plášťů jsou za mě úplně na h…o.
Hmotnost šla obecně už až moc dolu a naopak by ty lehké XC šlupky snesly obecně pár desítek gramů přibrat a trošku zlepšit odolnost.
Situace je aktuálně dost tristní na trhu s opravdu rychlými XC plášti. Dříve tu byla aspoň stará verze RK protection, která byla opravdu odolná (v rámci XC plášťů), i když zase díky tomu mot tuhá kostra (horší pohodlí i grip). Po přepracovaní protection ochrany, kdy už není zesílený běhoun už jsou pryč všechna negativa (tedy pohodlí i grip už o hodně lepší), ale odolnost šla hodně dolů i když pořád v rámci těch rychlých XC plášťů patří k nejlepším.
Opravdu odolný XC plášť aktuálně neexistuje žádný. Trochu to kompenzují bezduše, ale ani ty nejsou všespásné.
Já naštěstím nijak neprasím a ta současná odolnost je pro mě tak tak, že to jde a defektů na bezduších pořád málo. Ale těžší a více prasící jezdci v partě už mají problémy a na výběr není nic odolnějšího.
Aktuálně vozím TB TLE 29×2,25 a líbila by se mi hmotnost tak 630–650g ve 29 verzi. Když se mi do ruky dostane extrémní kousek kolem 550g (už jsem jich měl více), tak je dávám pryč (v okolí mám pár honičů gramů, kteří si je rádi vezmou).
RK možná po přepracování protection verze zase zkusím. Jede super a odolnost o malý chlup lepší než TB. Jen kdyby ten vzorek na asfaltu nevibroval (TB nevibruje vůbec).
Nemám teda pocit, že by nový RK pro vibroval. TB má menší vzorek, logicky nebude tak hucet na asfaltu.
Nový jsem nejezdil, jen starý protection. A ten vibroval i když ne nijak moc. Jsem na to citlivý, takže někdo to nemusel už vnímat vůbec. U TB to ale nevnímám ani náznakem ani já.
Je možné, že nový RK na tom bude o chlup lépe, měkčí běhoun (bez protection ochrany) by mohl pomoct i snížit vibrace na asfaltu.
V každém případě nový RK se mi líbí a je s TB teď hodně vyrovnaný.
O hučení (zvuk) mi nejde vůbec, to mi nevadilo nikdy.
Ho zkus, celkově super. Že by byl méně odolný než starý mi teda nepřijde. Jezdil jsem víceméně jen tyhle na XC. Jen ta šířka no, škoda že nedělají 2,25 nebo 2,3.
Mám od minulého roku nový RK verzi RS, je docela poddajny, ale ty velmi jemné vibrace jsou cítit i u něj Mám najeto asi 1500km a nijak se to nelepsi. Také pořád stejně hučí, což já osobně nemusím. Jsou to vše ztracené watty navíc. Koupil jsem teď Swalbe G one Speed ve verzi 29×2,0 , to jsou opravdu slupky, 520g, ale jsem zvědav jak se budou chovat na asfaltu. Jezdím jen za sucha, zpevnene cesty takže absence vzorku není problém. Lákaly mě take ty Con. Speed King, ale v testech vyšly G-one Speed nejlepe. Míněno tedy co se valive resistence týká.
Jen pro zajímavost, stavěl jsem teď kolo, a protože RK nebyl za nižší peníz, vzal jsem schwalbe RR performance addix, 29×2.25, TL, a jeden plášť váha 685g, druhý 846g :-)
:))))
Takže v mezích tolerance :-D
Když ty dva zprůměruješ, tak to vychází + 30 g na plášti, takže v normě. Jen tak přemýšlím, kde těch 160 g bude.
Na staré 26" vozím taky Race King 2,0 v drátu s duší. Koupil jsem asi před měsícem dva nové pláště. Podle vzorku, by to měl už být nový model. Při nasazování to byl fakt boj, ale s jednou plastovou montpákou se nakonec podařilo (ráfek Remerx). Před tím vždycky šly nasadit lehce.
Napadlo mě, jestli i tyhle už nejsou bezdušové. Na stránkách Continentalo nemůžu tuhle informaci najít.