Continental Speed King II Race Sport

22 nepřečtených
  • Roman11

    Chci se zeptat, zda má někdo zkušenosti s těmito plášti, zejména co se týče odolnosti a životnosti. Hledám náhradu za Schwalbe Sammy Slick 26 × 2,1. S těmi jsem spokojen – mají nízký valivý odpor, jsou odolné a kupodivu i vcelku trvanlivé. Využití je cca 70% silnice a zbytek lehčí suchý terén. Používám duše Ultralight od Schwalbe. Nejezdím závody. A nehledám žádný univerzál – do těžšího terénu mám druhá kola obutá do RoR 2,35 SS / RaR 2,25 SS. Přemýšlím, jestli koupit ty Sammy Slicky znovu a nebo zda je nahradit např. uvedenými Contíky. Očekával bych od nich ještě nižší valivý odpor a více pohodlí (v šiři 2,2"). Cena je ale doti vysoká a nevím, zda ten případný posun v rychlosti a komfortu by nebyl vykoupen neúnosně nízkou odolností. Řešit defekty na každé druhé vyjížďce by se mě opravdu nechtělo. Předem díky za odpovědi.

    0 0
    • MlokCZ  

      Speed King II RS jedou parádně

      http://www.bicyclerollingresistance.com/…cesport-2015

      Sammy slick bych nebral. Když už bych bral Schwalbe, tak raději Thunder Burt (snake skin verzi). Ten je současně jak rychlejší, tak lépe drží. Sammy slick má horší směs + raceguard, proto zas tak extra dobře nejede (na to, že v podstatě nemá vzorek na běhounu).

      Odolnost toho Speed Kingu máš v tom odkazu změřenou taky a můžeš srovnat třeba s RoR a RaR snake skin co jezdíš (ty jsou tam změřené taky).

      0 0
      • Roman11  

        Mockrát díky za odkaz. Přečetl jsem, porovnal a mám o čem přemýšlet. Škoda jen, že v tom srovnání nejsou nikde i ty Sammy Slicky. S těmi jsem měl defekt snad jen jednou (hřebík). U těch RoR SS a RaR SS co mám na druhých kolech jsem měl defektů více (vždy buď trn a nebo ostrý kámen).

        0 0
      • Roman11  

        Tak jsem se nakonec odhodlal a ty Speed King II RS objednal. Mám na nich odjetou první, čistě silniční vyjížďku a musím konstatovat, že je to „let“. Když jsem viděl grafy s valivými odpory, tak jsem od nich měl velká očekávání, která se beze zbytku naplnila. Tak teď ještě abych nebyl totálně zklamán s odolností (až je vezmu do lehčího suchého terénu) a s životností.

        0 0
        • DaW_e1  

          Můžeš mi prosím změřit přesnou šířku těch speedkingů? Chtěl bych je dát na crosové kolo na zimu jen nevím jestli se vlezou

          0 0
          • Roman11  

            Přesná šíře pláště je 55 mm (3,0 bar), nasazeno na ráfcích REMERX VIKING. Šíře ráfku je tuším 17 mm. Při nižším tlaku se mě pocitově zdálo, že na těch ráfcích trochu plavou, chtělo by to na tuto šíři pláště už zřejmě širší ráfek.

            0 0
        • Roman11  

          Ještě přidávám jednu čerstvou zkušenost z další silniční vyjížďky, do které byl vložen neplánovaně krátký úsek v terénu. Ten byl díky deštivému počasí mokrý, místy blátivý. A byla to tragédie. Čekal jsem zhruba podobné vlastnosti jako u těch Sammy Slicků ale s těmi Contíky je to mnohem horší. Jízda jak na kluzišti. Buď je to tím, že ty Contíky foukám kvůli „plavání“ na úských ráfcích na větší tlaky (2,5 / 3,0 bar) oproti SS (2,0 / 2,5 bar) nebo vzorkem. Ty Contíky mají jakési příčné lamely které více kloužou do stran, kdežto SS mají jehlánky, které alespoň trošku podrží. A nebo je to z obojího trochu.

          0 0
          • biker jura  

            ta guma je prostě určena na tvrdej suchej povrch a v tam je prostě nejrychlejší. To není chyba gumy, že v mokru v terénu nedrží…

            0 0
            • RadoXC  

              Nie len v teréne, ale aj na mokrom asfalte pri brzdení náhle „ustrelí“. Trocha pomôže za mokra znížiť tlak. Na sucho je to však perfektná guma (do zadu) a v ľahkom teréne ma prekvapila použiteľnou trakciou (nečakal som žiadnu).

              0 0
              • Roman11  

                Kolik už máš na ní najeto? Jak to vidíš s životností? A defekty?

                0 0
                • RadoXC  

                  Zatiaľ asi 500 km. Bežný defekt žiaden, len 1 zmiják, ale to by som sekol s akoukoľvek gumou. Opotrebenie zatiaľ nevidím žiadne, takže to odhadujem aspoň na 5kkm.

                  0 0
                  • Roman11  

                    Tak to by bylo fajn ten nájezd, ale to se mě zdá dost optimistické. Až budeš mít nějaké další zkušenosti a postřehy, tak je sen přihoď. Já se též podělím.

                    0 0
              • biker jura  

                aha, takj s tím mokrým asfaltem je to divný, hladší by furt měl držet líp než cokoliv se větším vzorkem. Asi teda směs není úplně do mokra… ikdyž racekingy s blackchili podle mě drží na mokrých kamenech i kořenech perfektně. možná jsi ojel takovou tu horní funkční vrstvu, což při tom nízkým vzorečku asi bude hned…

                0 0
                • RadoXC  

                  Na asfalt fúkam vzadu 2,8 – 3 atm, ale za mokra radšej trocha znížim tlak. Teraz, keď viac prší a teploty pôjdu k nule, dám pre istotu aj do zadu raceking (teraz vpredu). Ten drží a brzdí výrazne lepšie.

                  0 0
    • Roman11  

      Tak po 4 letech používání přidám pár svých zkušeností s těmito plášti. Dnes jsem sundal ten zadní, který už byl místy sjetý až na kord. Dal jsem na něm celkem 6200 km. To si myslím že je skvělá hodnota, obzvlášť s přihlédnutím k tomu, jak málo materiálu je na běhounu. Dozadu jsem nyní obul ten z předního kola a dopředu koupil nový. Defektů za tu dobu pár bylo, vždy průpich na běhounu. Rozhodně ale méně, než na Schwalbe RoR SS a RaR SS, které mám nahozené na druhých zápletech. Zboku jsem jej neřízl ani jednou, přesto že jsem s nimi jezdil i dost kamenité a štěrkové cesty. Co se týče valivého odporu, tak jsou vynikající. Asi jedny z nejrychlejších plášťů, které se dají sehnat. Na suchém povrchu drží vcelku dobře, a to i v terénu. Na mokrém asfaltu též absolutně bez problému. V mokrém terénu samozřejmě nedrží – nejhorší je bláto, tam je to katastrofa. Ale na takovézto podmínky tento plášť stavěný není, takže to neberu jako negativum. Mám otázku k tomu novému plášti, který jsem dal dopředu – je to typ Speed King Race Sport SL (Silver Line). Ten nápis je celý stříbrný. U těch starých byla vždy první písmena oranžová. Neví někdo, v čem se liší? Nedaří se mě to zjistit. Ty staré co jsem kupoval v r. 2015 byly tehdy dodány v takovém pěkném orig. balení od Continentalu, ty nové byly jen stažené páskou a nic víc. Je na nich ale MADE IN GERMANY, stejně jako na těch starých.

      0 0
      • figur  

        Bude to oem verze. Měl jsem to tak u X Kinga – bývá to o něco levnější, rozdíl jsem krom té stříbřenky žádný jiný proti oranž nenašel.

        0 0
      • karel d.  

        Měl jsem takové baleni Race King RS, ve stříbrné, stažené jen páskou. Pláště naprosto v pohodě, kvalita super. Já ted pořídil jako experiment Schwalbe G-One Speed, na misto zvazovaneho Speed Kingu. Chci to na suchý asfalt/gravel povrch a zajímá me jak je to použitelné.

        0 0
    • mlevora  

      Daji se speed kingy II pouzit jako bezdusove? V shopech to neuvadeji, tak bych usoudil ze ne. Ale treba tady se zminuji o pouziti tubeless.

      0 0
      • mlevora  

        Prosim nema nekdo zkusenost?

        0 0
        • RomSva  

          Dají a to zcela bez problémů.

          mléko jsem dal Effetto Mariposa Caffelatex (bylo prostě levné a funguje),

          zatím na nich mám asi jenom 150km – prostě nic, mám je jen týden, ale nadšení… čekal jsem, že to bude pořád prokluzovat, neustále budu řešit defekty atd.., ale nic. prostě jezdím- i když na soudy brzo.

          na suchu bez problému, v blátě sem tam prokluz, ale proti Thunder Burtům žádná tragédie.

          BTW: Thunder burt mě překvapil jak rychle jsem sjel ty kulisy uprostřed, za tři měsíce bylo po nich(netuším kolik jsem najel, nepočítám si to)

          Od speed kinga si slibuju delší životnost-jako plášť dozadu se to ZATÍM tváří ok.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.