• mr.antik

    Tak co vy na to?

    http://reviews.mtbr.com/…tpost-review

    Že by konečně ta správná cesta? Mám nutkání ho objednat…

    0 0
    • Frostty  

      objednej a potom dej vědět…za ty prachy si ještě raději počkám..

      0 0
      • mr.antik  

        Sakra, to jsem nechtěl slyšet :-)

        Cena – cca o tisícku víc než Reverb s pladajícím bovdenem a nejdebilnějším systém ovládání, který mohli vymyslet… Nevim který z těchto dvou :-)

        http://www.bike-components.de/…l-2012-.html

        0 0
        • RacerX  

          Kde ho chceš brát, já do něj půjdu určitě :-)

          PS.: Reverb nechci a KS mám doma…takže je to jasné.

          0 0
        • RacerX  

          sorry, nekouknul jsem do Linků.

          0 0
        • Roman11  

          Co ti na ovládání Reverbu připadá debilního?

          0 0
          • Atilla  

            Kluci od nás měli 2 reverby a oba šli po chvilce pryč. řikali něco o zavdušňování.

            0 0
            • Roman11  

              Já ho jezdím druhou sezónu a co se týče právě ovládání, tak to je dle mého názoru perfektní. Co se týče zavzdušňování – nevím co měli na mysli, ale pravda je, že mě ta sedlovka začala při zatížení (nasednutí) o cca 1 cm zajíždět. A to dřív nebylo. Takže možná že to je způsobeno zrovna nějakým zavzdušněním. Ale nevím, zatím jsem to neřešil.

              0 0
          • Kubiczech  

            Taky nevím, pro mě je to naopak to nejlepší z hlediska ovládání.

            0 0
            • Roman11  

              Já nemám vyzkoušený jiný sedlovky, jen toho mýho Reverba, takže nemůžu srovnávat. Ta hydraulika má ale oproti lanku jednu nevýhodu, a tou je náchylnost k odlomení hadičky v olivce pod sedlem. Já to už řešil, paradoxně jsem to ale neurval já, ale v servisu, kde mě odvzdušňovali brzdy.

              0 0
          • mr.antik  

            Je obrovský, je zranitelný (pří pádu), náchylný k problémům, je v hydraulice nevidim žádnou výhodu, možná to jde lehce, ale zas já mám prsty v pořádku.

            No a taky je hnusný :-)

            0 0
    • cyborg  

      jen pro info… ptal jsem se v crankbrothers zda budou delat verzi Kronologu s offsetem. A nebudou :/

      0 0
    • Labusch  

      Kam ten spěch, určitě to budou mít na pultech i v Lídlu :D

      0 0
      • khyber  

        Jezdim KS 4 roky nemam problem s nicim akorat v Lidlu jsem ji nesehnal…

        0 0
    • Atilla  

      Co je na ní tak užasného oproti jiným, krom těch ušetřených 50g?

      0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Nikde jsem se nedočetl, jaká bude dostuponost v ČR a jestli už jí vlastně někdo vozí. Na zahraničních fórech jsem četl snad jen jednu recenzi, kraťounkou, ale jinak nic.

      0 0
    • tomfree  

      Proti reverbu se mi to zdá taková kovářská práce,viz šroubení bowdenu a zámek sedlovky vypadá,že pojme pouze klasické kulaté lyžiny,takže nic pro vyšší modely sedel.

      0 0
    • Atilla  

      Stejně mi přijde nejlepší teleskop co má Tomínos. Tedy black mamba, zdvih má 18cm, jednoduchá mechanika, nerozbitnost.

      0 0
      • Tomínos  

        Jen ta origo cena je dost nesmysl.

        0 0
        • Atilla  

          To je

          0 0
        • sakamoto  

          kde si ji bral?

          Muzes mi zmerit kolik ma od mista kam jde najevic zasunout po lyziny? Ja na ni uz davno dival, je to sice tezka mrcha ale zatim asi nikdo nevymyslel nic lepsiho, krome GD kterou mam.

          Ma to 30.9?

          0 0
          • Atilla  

            koupil jí jetou od někoho z ameru, pokud se nepletu a měla by být 30,9. A zasunout jde skoro úplně, takže cca 3–4cm?

            0 0
          • Tomínos  

            Má to 30.9 od vrchní hrany sedlové objímky po lyžiny je to zhruba 5.5 cm, mám ji v rámu zasunutou skoro na doraz, vysunutá 24.5 cm.

            0 0
    • deekay  

      Bohuzel CB se opet nepoucilo a osadilo to debilni jednosroubovou hlavou… takze pokud se nestane zazrak, opet to nebude poradne drzet, stejne jak joplin, Spesl commandpost atd…

      navic nechapu co je vyhodne na stisku lizin sedla zboku a neprilis dobra podpora zespod taky nic moc…

      0 0
      • mr.antik  

        jj, ten zámek je divnej, v tom asi vede reverb.

        Ale pokud neměníš často posed, dás se tomu pomoci nějakým loctitem nebo pastou jako se dává na karbon

        0 0
        • deekay  

          No musim rict, ze Kronolog se mi taky konecne libi, ale jak sem videl zamek, tak jsem se docela namichl, ze to tim zabili :(

          Treba to nebude tak horke, ale bohuzel jsemz atim nemel v ruce sedlovku kde by takovejdle system fungoval k me spokojenosti.

          Rozhodne budu rad, kdzy to vyzkousis :D

          0 0
      • blue  

        taky tomu nerozumim… zámek na joplince je ten nejdebilnější zámek, co jsem kdy měl

        0 0
        • rexa  

          Co máte proti zámku na Joplince? Já s ním nemám nejmenší problém. Drží jak má. Naopak se mi na něm líbí, že jde jednoduše nastavovat sklon sedla.

          Co se mi nelíbí je, že po delší době, kdy je sedlo dole, třeba při dlouhém rozbitém sjezdu dochází k malému zajíždění sedlovky v roztažené pozici. Zřejmě se dostane do olejové náplně vzduch a hydraulický lock nedrží tvrdou pozici. Po chvilce to neštěstí vymizí. Přesnou příčinu neznám.

          0 0
          • mr.antik  

            to je asi jediná výhoda těch zámků, možná taky hmotnost… Já mám teda v záloze ten loctite :-)

            0 0
      • se-se  

        Joplinku mám a drží naprosto spolehlivě a to mám dokonce kvůli snížení ty motýlky vzhůru nohama, tedy způsobem na který to nebylo vůbec navrženo.

        0 0
        • Jenda  

          ted bych se te nerad dotknul ale ono tomu asi nedas zdaleka takovej kour jako jedinci stezujici si na blbej zamek. Pri beznym slapani v sedle se nehne ani hodne blbej zamek ale chleba se lame bud pri hodne intenzivnim slapani do kopce a nebo pri nepovedenejch dopadech a pod. kdy clovek proste kecne prdeli na sedlo. Ani jednu situaci si s tvym strojem nedovedu predstavit.

          0 0
          • se-se  

            Nojo ale zas vážím kolem 96 kg.

            0 0
            • Jenda  

              ver mi ze i tak tomu nedas zabrat jako 70 kg jezdec kterej jezdi trochu ostreji.

              0 0
            • kubad  

              s ohledem na to že máš na kole najeto cca 1300km kdo ví kolik s tou sedlovkou,a způsob jízdy té sedlovce moc zabrat nedá bych se osobně do nějakých soudů a závěrů nepouštěl

              0 0
    • Vegan  

      No nevim jakou bych v ni mel duveru, jednak me znejistuje odolnost vuci bordelu , kdyz vnitrni noha neni cistokrevne kulata, pak take mechanicke blokovani chodu se drive nebo pozdeji projevi na opotrebeni a posledni duvod to dalkove ovladani je podle meho opet z pohledu bordelu a odolnosti pri padu ponekud nestastne, ale treba se pletu a osvedci se to, zatim nemam duvod menit svuj KS po repasu v Bikelive

      0 0
      • mr.antik  

        No, pokud je dálkové na lanko, půjde nahradit čímkoliv. Což u Reverba je problém.

        0 0
        • deekay  

          Tak tak. Pokud bude vyhovovat chod lanka, tak idealne ovladanim z KSka co se montuje misto objimky ODI gripu.

          0 0
          • mr.antik  

            nojo, ale ta cena za takovou hovadinku… zvláště když už mam koupený CB gripy

            0 0
            • deekay  

              No a co teprv kolik bude stat ta karbonova, co davaji k LEV :))

              CB gripy uz jsi zkousel? Treba je zase vyhodis :)

              0 0
          • Atilla  

            No ale musíš si koupit kulaté gripy, páč mám odi intenze a na ně když to přiděláš, tak se to nedá ovládat, nebo bych musel vozit grip blbě otočený.

            0 0
    • mr.antik  

      Takže krátká recenze po prvních testech:

      Funkčnost jako taková je super. Zatím funguje tak jak má. Nejde tak hladce dolů jako hydrauliky, ale to asi nehraje roli. Pokud by to takhle vydrželo, bylo by to super. Očekávám že na zdrsněných místech, které slouží k fixaci sedlovky se bude časem odírat, což bude spíš estetika.

      Zámek – je to peklo co se týká nastavování, nicméně to je jednorázová akce. Nevypadá, že by se měl povolovat. Karbon nebo větší lyžiny to asi nepojme, resp. je spíš rozdrtí :-)

      Ovládání – funguje, přijde mi dost těžký. Mě moc umístění nad řidítkama nevyhovuje, to je dost individuální. Vidim potenciál k ladění nebo nahrazení – přidělat na matchmaker

      Z výroby na té vysouvací části byla napatlaná vazelína, takže se to chová trošku jako vazelínová vidle co se týká bordelu

      0 0
      • deekay  

        No kdyz to tak ctu, prijde mi to jako jednooky mezi slepymi kralem.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • kali222  

        tak tenhle popis by ve mne nevzudil touhu ji zitra objednat. no vypada to, ze budu jeste hodne dlouho vozit obycejnej „ruco“ teleskop.

        0 0
      • žajlos  

        Trošku mimo téma.. dělá nějakej výrober třípolohovej teleskop, nebo to má jenom spešl??

        0 0
      • bett  

        Ahoj, pročítám zde thready a rád bych věděl, zda máš nové poznatky?

        Jsem právě před koupí a kronolog patří mezí favority.

        Díky

        0 0
        • mr.antik  

          Předpokládám, že máš už načtené testy z pinkbiku a bikeradaru. U mě se žádná taková katastrofa nekoná, ale netestuju jí s cílem ji zničit.

          Co se týká funkce, tak je cítit, že ve vylezlé pozici se po vydřeném místě jakoby sklouzne o milimetřík dolů. Není to zatím o centimetr jako v recenzích. Druhá věc je, že je zlehka cítit předzadní vůle (ne vyloženě vakl, spíš to pruží) o trošku víc než u nové sedlovky – řek bych že došla vazelína, která tam má asi podobnou funkci jako u vazelínové vidle (vymezí vůli). U těžšších jedinců (já mám do 70) to asi bude pěkně pružit.

          Povolování zámku se u mě nekoná, i když jsem na ní pakrár hrubě dosednul :-) Špatné štelování zámku musim přiznat.

          Ještě oproti jiným systémům se pomaleji vrací nahoru.

          Systém mi přijde dost dobrej a jednoduchej ale určitý konstrukční věci dost „divný“ :-)

          0 0
          • tonik666  

            Prej bylo to ochození zoubků způsobeno příliš napnutým lankem v bowdenu, prý bylo vysvětlení CB rychlého opotřebení sedlovky.

            0 0
            • deekay  

              Jo antik uz to tady kousek vyse psal. Nicmene nemam moc duveru ani k tomu vysvetleni, ani k mechanismu. Mozna by spravne predepnuti prodlouzilo zivotnost, ale pochybuju, ze by to tenhle problem odvratilo.

              Prusvih je, ze kazda teleskopka zatim ma nejakou pro me pomerne zavaznou spatnou vlastnost/vadu :(

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • tomfree  

      „Tady“ http://www.youtube.com/watch… je video jak to funguje,podle toho jak na to ten borec tlačí,tak pro nějakou lehkou slečnu to musí být peklo a když už je to mechanický systém,který by mněl vynikat spolehlivostí,tak na co tam cpali ten vzduch,když by tam stačila tlačná pružina.Za 3t by to bylo parádní,ale za 6t?

      0 0
      • ZuzicK  

        I mých 55kg s batohem to stlačilo ;-)

        0 0
        • tomfree  

          Sestře kind shock taky fungovala a když dostala reverb,tak nechápala,jak s tím mohla jezdit.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • ZuzicK  

            Já reaguju na problém se stlačením Kronologu ;-)

            0 0
          • Atilla  

            To je divný já svůj KS dám bez problémů dolu rukou a ani nemusím nijak zabrat. Prdelí to necítím vůbec.

            0 0
    • se-se  

      Vadí mě že je vysoká. Kdyby ta brzda byla schovaná v sedlovce tak bych do toho šel. Takhle zůstanu u Joplinky.

      0 0
    • Pedro404  

      http://www.pinkbike.com/…ed-2012.html

      Test na PB, po měsíci se jim odrbaly ty zoubky na vnitřní trubce v nejčastějších polohách sedlovky a už to v nich nedrží… To nasere.

      0 0
      • mr.antik  

        je tam k tomu i vysvětlení od CB, jestli se tomu dá teda věřit…

        0 0
        • Pedro404  

          Jak tam píšou, že mohlo jít o špatnou instalaci? To si řikám, že jestli to udělaj blbě mechanici PB, tak jakou šanci udělat to dobře mam já?

          Každopádně to riziko tam očividně je, takže osobně bych do toho nešel, protože položit 6 klacků za sedlovku, co nemusí vydržet ani rok, je fakt moc. Kdyby ty zubatý plíšky byly vyměnitelný, to by byla jiná.

          0 0
        • deekay  

          Za to vysvetleni co tam vyplodil by zaslouzil kopnout do zadku…to muze sezrat jen decko

          0 0
          • mr.antik  

            V manuálu to dost důrazně píšou, asi vědí proč… No, uvidíme po pár měsících…

            0 0
            • deekay  

              tak zrovna u CB si nejsem uplne jistej ze vi proc. Protoze si nejak nemuzu vybavit jejich produkt kterej by nebyl jen designovka,ale taky nak rozumne fungoval/vydrzel :)

              0 0
              • mr.antik  

                Já spíš komentuju požadavek na tu 4mm vůli na lanku – jde o to aby byl ten mechanismus správně zacvaknutý plnou silou.

                0 0
      • Atilla  

        Tak to nasere

        0 0
      • Frostty  

        Ach jo, kua..

        0 0
      • deekay  

        presne todle jsem cekal, kdyz sem ten system videl

        bohuzel CB nezklamal a opet vydal polofunkcni vec…

        0 0
    • o.t.  

      Příští sezónu bude teleskopická sedlovka i od Foxe:

      http://www.sicklines.com/…s-seat-post/

      0 0
      • Carlos.f  

        Vidlice a tlumič mi na kole od FOXE stačí. Řešit na dálku problémy s další věcí od Foxe s jediným servisem v republice je na dlouho.

        Vzhledem že vidlice od RS mi na jednom kole bez problémů slouží už 5 let, tak jsem koupil Reverba – ještě jsem ho nezkoušel, tak uvidim.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Pedro404  

      Mimochodem, jak teď vyšel Kronolog, tak v článcích o něm furt narážim na nekonkrétní zmínky o tom, jak sou Joplinky na hovno. Předtim sem o žádnejch potížích s nima neslyšel, co je na nich za problém? Jenom ten vakl, nebo se serou všeobecně?

      0 0
      • blue  

        možná hraje roli taky to, že lidi, co se jim věci neserou, o tom nepíšou do všech možnejch diskuzí

        0 0
      • rexa  

        Já jsem s Joplinkou spokojenej. Je trochu blbý, že časem se stala citlivá na dotažení kroužku se stírákem. Když je moc utaženej tak nechce celá vyjíždět. Musí být utaženej jen trochu. Občas se povolí, tak je třeba to kontrolovat. Stírák je při utažení moc těsnej. Musím zkusit příště dát při řidší údržbě řidší vazelínu.

        Jinak jednou byla na reklamaci, ze začátku. Nedržela zdvih. Asi problém s uzavíracím ventilem. Opravili.

        0 0
    • Twisp  

      rikam to porad … CB nebrat…jejich produkty vypadaji na prvni pohled sexy, ale kvalita znacne pokulhava … ja bych si uz od nich nekoupil ani naradi…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • mr.antik  

      Tak jsem to dneska kontroloval a ta předozadní vůle se mi zdá větší… asi si po víkendu podívám dovnitř :-)

      0 0
    • pold  

      Je to šmejd nad který není. Po cca 200km zajíždí dolů – minimálně o 4cm. A to je lanko osazený přesně podel návodu i s tou pofidérní vůlí. Zgarb, vyhozený prachy. CB never more.

      0 0
    •  

      Nové poznatky nebo už je v popelnici??? Pomalu se poohlížím po teleskopu a rád bych věděl jestli mám CB vyřadit nebo ne… jak jsem tak koukal tak 2013 vypadá podobně

      http://mtbs.cz/…fotka/165245

      0 0
      • mr.antik  

        vypadá to, že nic podstatného nevylepšili, zkusil bych raději LEV nebo Reverb.

        Spolehlivost je slušná, ale opotřebení asi rychlejší než by mělo být – předozadní vůle a vydřené dráhy.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • mr.antik  

      Tak tedy pro bafoona, aby to měl pohromadě a nezapadlo. Aneb jedna sezóna za námi a proč jsem řezal do Kronologa nové drážky.

      Vzhledem k tomu, že vážim do 70, neměl jsem za jednu sezónu žádný vážnější problém, nicméně mě děsily všechny ty testy, jako např. tady:

      http://www.pinkbike.com/…ed-2012.html

      Je tam vidět, jak se drážky vyhlazují a sedlovka postupem času zajíždí. Po roce to u mě dělalo max 5mm, což není tak strašný, ale je jasný, že vyhlazování musí pokračovat výš a výš. Proto jsem vyhledal zhruba místo spodního dorazu podle „otisků“ a udělal tam tři zářezy na obou stranách. Jednoduše by se měla sedlovka „zarazit“ na tom zářezu (dělal jsem tři, protože nevím přesně místo dorazu). Zatím to funguje a nijak nezhoršuje ovládání, to uvidím dál. Podobně by se dalo řešit i opačný konec, ale ten zatím nevypadá tak hrozně.

      Po roce používání se taky objevil slušný předozadní vakl, protože gufero je vidírané jak zubatou částí sedlovky, tak bordelem. Náhradní pouzdro za 29 Kč lze vyměnit pomocí toho co je po ruce (nmě stačily kombinačky a podložky pod představec), takže to nepovažuju za velký problém. Vnitřní pouzdro vypadá stále velmi slušně

      0 0
      • deekay  

        Ja teda povazuju za rozbity, aby sedlovka v libovolny poloze nekam zajizdela a 5mm z vrchni polohy by me sralo dostatecne.

        Pouzdro v pohode, pokud je vymena rychla.

        0 0
        • tomfree  

          Mne by srala pevná sedlovka,cokoli z jakýmkoli defektem a přidruženými problémy je lepší než pevná.

          0 0
          • deekay  

            pevnou muzes zastrcit, zmetek muzes leda tak vyhodit…

            me sere ze ani LEV neni bez problemu, ale holt jednooky mezi slepymi kralem, takze bude ten

            0 0
            • logoman  

              Ten taky? Co ma za problem?

              0 0
              • deekay  

                Pevnostne neprilis silnej zamek sedlovky, kdyz na to pri nake nepodarene akci trochu vic hupsnes, zohnou se ty packy skrz ktere jdou srouby, ty tim ztrati predpeti a sedlo se vikle.

                Par lidi klasicky reportovalo problemy se samozajizdenim v zime (je naka sedlovka co to nedela? Vyjma mechanickych).

                A taky je par reportu, se vydira pistnice tesne u zamku sedla a nevi se moc proc.

                Nicmene stale doufam, ze todle jsou jen ojedinely zavady nekolika kusu (az na ten zamek, ale to zkusim dyztak nejak pokunit a treba se me na to nepovede blbe hopsnout) a ze LEV je nejelegantnejsi reseni. Nema kabel od vrsku, jde blesklurychle odpojit/vyndat, ma pro me nejlepsi packu ovladani. (treba u reverba se na to clovek blbe podiva a uleti, coz neni divu, kdyz vidim jak je ten danej kousek navrzenej a na cem to drzi).

                Ano reverb mozna chodi nejlip cerstvej z krabice, ale nesmi to clovek dat na bike, nedejboze s tim jezdit.

                0 0
                • Jenda  

                  to vydirani pistnice bude asi uplne stejnej problem jako byl u prvni generace i950 kde valecky z toho loziska co je pod pouzdrem ryly do sedlovky, ja to vyresil tak ze jsem je vydloubal, akorat to chytlo vetsi vakl, definitivni reseni by bylo normalne hladky pouzdro jako jsou futra ve vidli.

                  Zamek sedlovky – to je mrzuty, s timhle mela zase ta prvni i950 problem, tam se pro zmenu prohybaly ty drazky v kterych drzi lyziny sedla takze casem dosedl horni dil zamku na spodni a sedlo stejne nebylo poradne dotazeny, nastesti se mi to povedlo nahradit zamkem ze stary levny zoom sedlovky. U Lva to bude znacne slozitejsi ale zase zamek jako celek je vymenitelnej dil, otazka je co misto nej, resp kdo a za kolik by dokazal prizpusobit nejakej funkcnejsi zamek z jiny sedlovky.

                  Kazdopadne souhlasim ze porad maj ty sedlovky svoje mouchy ale po 4 sezonach s nima si nedovedu predstavit vracet se k pevny.

                  0 0
                • bluma  

                  Co je na tom Reverbu tak špatně? Já jen ať mám důvod ho hned vyhodit do kontíku.

                  0 0
                  • deekay  

                    vakl ve vsemoznych smerech, packa ovladani extremne nachylna na ulomeni, periodicky odchazejici tesneni jak v olejove tak vzduchove casti, to jen a se mas na co tesit pokud te vyse uvedene nepotkalo :)

                    0 0
                    • bluma  

                      Asi budu mít ten vadnej kus :-)

                      0 0
                      • deekay  

                        Asi nakej ukazkovej, kdy mistr smeny predvadel opickam, jak se to ma montovat :)

                        0 0
            • tomfree  

              Čím zastrčit,když držím rodla a pokaždé zastavovat to je ubohé,teleskop vozím 6 let a považuji to za jednu z nej věcí na kole a lev jsem zkoušel a jde stejně jako jiné ks jen to ovládání je dole,reverb když funguje jde daleko lépe.

              0 0
              • deekay  

                Tak ja radsi zatim uboze zastavuju, nez si koupit reverba a pak mu vyhradit teple mistecko v servisu, protoze tamodtud se na bike podiva zridka :D

                O vyhodach teleskopu se nepru, jen je mi proti srsti vyhodit 7k za vec o ktere vim ze je z principu smejd a ze s tim tezko neco udelam. Kdybych nechtel meizpolohy (tzn plynule stavitelne), tak snad vezmu gravity dropper…

                Neznam nikoho kdo by reverba v servise nemel minimalne jednou, spise vicekrat. Ted mi treba napises, ze tobe funguje bezproblemu,takze gratuluju :D

                0 0
                • Atilla  

                  Můžeš vyhodit jen 4k, při ceně tvého kola je to úplně zanedbatelná částka.

                  0 0
                  • deekay  

                    Za co 4k? Za i950? Taky moznost, ale musel by mi zrovna vyjit zamek sedla na zoubky, coz nemam vyzkousene.

                    A zanedbatelna castka to sice je, ale je rozdil si za 4k koupit u ceho je predpoklad funkce a neco u ceho clovek dopredu vi, ze je to naprd.

                    Jinak oproti starsim KS prave u LEVa doufam v to, ze servis bude z velke casti svepomoci a treba to zasouvani v zime by mohlo vyresit prifouknuti (coz u starsich KS pokud se nepletu doma nejde)

                    0 0
                    • Atilla  

                      Nevím jestli to není problém jen těch starších. U té mé to jde nastavit v pohodě. Ve středu jsem dával nové i950r 125mm kamarádovi a taky úplně v klidu. S tímhle přístupem si nekoupíš žádnou, protože všechny se serou.

                      0 0
                      • deekay  

                        hele jsem si toho vedom :(

                        cekam uz druhej rok, pac je vzdy ohlasene neco nove, nejdriv reverb, pak kronolog, pak LEV.

                        A vono to stejne vsechno pak stoji za ****.

                        Ted sem si rek, ze si koupim LEVa, kvuli lanku dole a moznosti dofouknuti, akorat ted resim kde, muzu z nemecka, ale pruser zaruka, katmar ho ma za absolutni nesmysl, tak uvidime jestli se zadari neco jine.

                        0 0
                    • mr.antik  

                      ber to jako spotřebák

                      0 0
                      • deekay  

                        takze kazdy rok koupit novou i950? :D (kdyz bude stesti a nevysere se behem roku)

                        0 0
                        • mr.antik  

                          Tak máš na to nějakou záruku, takže dva roky by to nemělo nic stát. Což je od určitý výbavy kola celkem zanedbatelnej náklad na úrovni lepších gum nebo servisu odpružení

                          A kdo teleskop zkusil, už nechce jinak, do českých členitých terénů skoro nezbytnost :-)

                          Ale třeba Alpy by se asi daly v pohodě bez něj.

                          0 0
                          • Atilla  

                            +1

                            0 0
                          • Atilla  

                            +1

                            0 0
                          • deekay  

                            Ja teleskop jezdil na dost testovackach, takze vim, jak je to super, akorat jsem z tech lidi co za svoje penize ocekavaji nakou elementarni kvalitu no.

                            No do alp bych ho asi i sundal, prave kvuli spolehlivosti :)

                            0 0
                        • Atilla  

                          Max se koupí nová patrona za 1500kč a to mi za to stojí. Rozhodně líp investované peníze než třeba do xtr kazety

                          0 0
                          • deekay  

                            Tak to je rozhodne bez debaty.

                            Cekal jsem ze patrona je drazsi, po tom co tu nekteri vykrikovali, ze muzou sedlovku vyhodit, kdyz je po zaruce a chcipla patrona :)

                            0 0
                            • Atilla  

                              Tak krom té patrony se nemá co ******. za ten rok co jí vozím má minimální vůle a teď teda o ten 0,5cm zajede při nasednutí, až se pojebe, tak jí nechám v katmaru vyměnit, nebo jí pošlu se zárukou do němec. Ještě uvidím co bude rychlejší.

                              0 0
                              • deekay  

                                Mala stranova vule mi nevadi, spis mi vadi predozadni, ktera se dela casto treba na reverbu a pak ta sedlovka pri silovejsim slapani ruzne cvaka.

                                0 0
                                • Atilla  

                                  Ta je tam taky minimální

                                  0 0
                                • mr.antik  

                                  na kronologu je to přesně naopak, stranová je nulová, předozadní pružení je dost znát, už těžší váhy a položenější sedlový trubky to musí trpět hrozně

                                  0 0
                                • bluma  

                                  Předozadní? Neznám :-)

                                  0 0
                                  • deekay  

                                    jasne, dycky se ozve nekdo komu to funguje :)

                                    vybavila se mi cast jednoo vtipu:

                                    „Opel Forum:

                                    Moja Corsa nema na sebe ziadnu hrdzu! SKUTOCNE! (tema bola zmazana

                                    Adminom)“

                                    0 0
                                    • bluma  

                                      Ono je to jinak: „Vždycky se najde nějakej blbec co neví, že to nefunguje“ :-)

                                      0 0
                          • logoman  

                            Omg, at si to strci nekam. To asi budu navzdy bez teleskopky.

                            0 0
                            • Frostty  

                              No já to vidím asi tak, že se stanu pokusným králíkem a půjdu do LEVa 150 a děj se vůle boží.

                              0 0
                              • deekay  

                                Resim to uplne stejne…

                                2r jim to tam budu v zaruce furt posilat a treba do ty doby udela nekdo funkcni

                                0 0
                    • Frostty  

                      Hoši vy mě strašíte, to je otřes :(.

                      0 0
                • Bafoon  

                  mám to úplně stejně :-) zkoušel jsem xlc teleskopy – kupodivu jsem měl tak na měsíc jeden. Pak hodně uvažoval o kronologu a díky tedy mr.antikovi od něj prchnul. Od listopadu uvažuju o ks lev a jako „nouzovku“ mám hnusnej GD. U ks lev radši ještě počkám na víc víc referencí (aby mi nedopadl jako kronolog) a GD je ošklivej, drahej a trochu se bojím co udělá pod mým metrákem. Takže zatím budu vozit manuál :-) a aby to nebyl takový oser s nastavováním sedla tak zkusím tuhle obludu, vem to čert :-D http://www.bikewagon.com/…-450mm-fr-dh

                  0 0
                • tomfree  

                  Nic není bez problémů,reverb fungoval bez problémů sezonu a něco,pak ztratil tlak,posláno na reklamaci,vyměněno za nový model a zatím funguje a pro případy,když nefunguje mám starý KS s ovládáním pod sedlem,který funguje bez servisu 4 roky a jak psal Atilla v ceně kola je to zanedbatelná položka,pokud pominu LEV protože 7 litrů za teleskop je dost,já jsem za reverb platil 5.

                  0 0
                  • deekay  

                    Reverb je u me na poslednim msite, kvuli hydro ovladani, protoze mam pripravu na vedeni teleskopu a jeho protazeni ramem a rozpojovat hydrovedeni se mi nechce, kdyz ho budu potrebovat vyndat.

                    Vim ze reverb je za 5k, ale kronolog treba tech 7k stoji (nebo stal co sem naposled koukal).

                    Vicemene je mi fuk, jestli dam za teleskop 5, nebo 7 (v pripade LEVu spis skoro 8, protoze chci tu 150mm verzi a ta je drazsi) za predpokladu ze bude fungovat a pripadny servis se odbyde max jednou rocne a rychle, jako vidlice/tlumic. Nejlepe pokud by sel udelat doma.

                    0 0
                    • tomfree  

                      KS je dobrý když má ovládání pod sedlem,ale na ovladani z rodel bych ho nechtěl,na reverbu se mi líbí,že když zmáčknu páčku tak to hned jde dolů,nemusím se nikam posouvat,když jsem zkoušel lev tak když to bylo hned po sobě tak to jakž takž šlo,ale po ujetí pár kilometrů to v té horní poloze nějak zatuhne a vždycky jsem se musel pohnout dopředu ke špici sedla aby to šlo dolů a když jsem byl s kamarádem v zimě na horách,kde bylo asi –10 stupňů tak reverb fungoval normálně,kdežto lev zůstával dole.

                      0 0
                      • deekay  

                        Tak tobe nahodou funguje reverb, jinejm nahodou funguje LEV, tvymu kamosovi zrovna ne :)

                        Coz jasne ukazuje na to, jaky jsou to sracky vsechno a tudiz mam celou dobu pravdu .))

                        0 0
                        • tomfree  

                          Jasně že máš pravdu,mně například fugovala dobře stará favoritka,najel jsem na ní nejvíce kilometrů za nejmíň peněz v životě a obývání jeskyní,zvláště po vynálezu rozdělávání ohně taky mnělo svůj půvab prostě každý krok dopředu jsou v podstatě dva kroky z5 :-))

                          0 0
                          • deekay  

                            jsi mimo :)

                            Zarnej priklad kam to speje jsou novy auta, tam se pridavaj uz jen samy picoviny, ktery jsou narozdil od teleskopky uz ani uzitecny a furt se to sere…

                            0 0
                            • tomfree  

                              O autech mi nemluv,každý den to opravuji a kdybych si dneska vybíral auto,tak si koupím hyundai,protože moc nestojí,splní účel A do B,dlouhá záruka,komfortní podvozek na naše tankodromy a jako bonus menší riziko ukradení než jiné.

                              0 0
                      • ZuzicK  

                        Já si teda KS Dropzone se snižováním z řidítek nemůžu vynachválit. Občas se pravda zasekne v poloze (pokud je tam delší dobu, řádově týdny), ale na to stačí chytnout grif.

                        0 0
                        • tomfree  

                          Musíš počítat taky s tím,že mám sklon sedlové trubky položenější a nevážím 40 kg jako ty,takže tlak je větší a proto to drhne,na spešlu,který má sedlovou trubku postavenou to fungovalo lépe.

                          0 0
                          • ZuzicK  

                            Proto jsem nekomentovala funkčnost, ta už je i u mě pochybná :-) Ale na to zajíždění/vyjíždění to snad nemá váha vliv ne? Ty si tam nastavuješ odpor/tlak proti zasouvání podle váhy? :-o

                            0 0
                            • Atilla  

                              ženská…

                              0 0
                            • tomfree  

                              Jsou to v podstatě dvě trubky,které zajíždí do sebe a když je zasouváš do sebe rovně,bez bočního tlaku tak jdou hladce a čím je boční tlak vyšší tím více se příčí a zajíždí hůř a boční tlak závisí na úhlu a váze,která na trubku působí.

                              0 0
                              • ZuzicK  

                                Jo já myslela, že si upravuješ tlak v patroně, to mi jaksi nebylo jasný. To že je tam větší střihový napětí chápu, ale tak zatlačíš prdelí dopředu, nevím kde je problém. A při zasouvání se též můžeš nadlehčit a nesedět jak pecka plnou vahou pokud cejtíš, že to lámeš.. no nic, to je jedno, tady to nevyřešíme :-)

                                0 0
                                • tomfree  

                                  Upřímně,nám mužům nepřináší kopulační pohyby na sedle stejné pocity jako ženám,takže se nehodlám vrtět pokaždé když chci aby to šlo dolů,ale to fakt asi nevyřešime :-)

                                  0 0
                    • Macik  

                      Taky raději preferuji obyčejný lanko, proti kapalině. Nicméně tady píšou o modelech Reverb pro rok 2014 toto:

                      „Zajímavou a bez diskuzí praktickou novinkou bude rychloupínací napojení hadice na tělo sedlovky u modelů Stealth označené jako Connectamajig. Předpokládám, že půjde o podobné řešení, jako se používá například u napojení zahradních hadic.“

                      Nicméně pokud by zas člověk měl čekat na zkušenosti jiných… :)

                      0 0
                      • deekay  

                        jj to jsem cetl, ale uz cekat nehodlam

                        0 0
                        • Janouch  

                          ty jeste porád nemas ten teleskop ?? Aby jsi neprebral :)))))

                          ja mam ted na sezonu repasovanyho reverba a zatim dobrý :) je fakt že jsem trochu pribral :) aktualne 100 tak uvidime jak dlouho vydrzi

                          0 0
                          • Stingray  

                            Kdes to nechával repasovat?

                            0 0
                            • Janouch  

                              bike live mam tu starsi verzi a dali tam vnitrek z ty novy verze stealth prej nejaky vylepseni no penez jako za kozu :)

                              0 0
                              • Stingray  

                                já mám právě stealtha, tak jsem zvědavej jak se bude chovat a mám z toho hrůzu..

                                0 0
                                • Janouch  

                                  no snad by se mel chovat slusne kdyz uz stal tolik penez :)) nevim jak verze stealth ale muj model je potreba vzdy po sezone dat na servis vzdy obe komory jak vzduchovou tak olejovou kdyz jsem to daval do bike live tak Boubin servisak vzdy udelal to co bylo porouchany but olej nebo vzduch a pak se posralo to druhy :))) je fer ze za tu druhou opravu si uctovali jen material

                                  0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
                        • bluma  

                          Upřímně, odpojit, napojit a odvzdušnit Reverba je rychlejší než měnit lanko na Joplinu.

                          0 0
                          • Carlos.f  

                            Mě to hydraulický ovládání taky vyhovuje.

                            Lanka stačí u řazení – po nějaké době zaserou se a vydřou bowdeny a pak to nechodí dobře dokud se bowdeny nevymění.

                            Když jsem měl Reverba nového, tak na jedné z prvních vyjížděk jsem u páčky urval hadičku. Tam je to blbě vyřešené. Nahradil jsem to koncovkou k nějaké brzdě se stejným závitem a to zatím drží.

                            0 0
      • Bafoon  

        :-) moc dík

        0 0
      • mr.antik  

        tak po hodinovém testu bych řekl, že zatim dobrý. Po vysunutí sedlovky a nasednutí je tam znát takové citelné zacvaknutí do jedné z těch vyříznutých drážek a žádné zajíštění nepozoruju.

        0 0
        • deekay  

          nabidni to jako zlepsovak vyrobci :)

          0 0
          • ZuzicK  

            Jakože by měli přidat do balení pilku? :-)

            0 0
            • deekay  

              presne tak, takovy kit :)))

              najdi co je spatne a oprav si sam

              0 0
              • mr.antik  

                no ale měli by přesně rozměřit a vyznačit místa řezu. uvažuju, že to poladím i v horní části (maximální zasunutí sedlovky)

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • pold  

      Tak začínám tušit kde byla u některých kronologů chyba.

      Porovnáním své (na howno), kámošové (bez problému) a ještě jedné která taky šlape jsme přišli na jediný rozdíl. Ty dvě funkční totiž při plném vysunutí šly čelistmi samosvorného mechanismu přesně na drážky na pístu sedlovky. Ta kurvící se lehce nad poslední.

      Pokud sedlovka při plném vysunutí vyjede až nad poslední drážku, pak při nasednutí (což je obvykle menší či větší ráz) dostane kotel jak dosedací plocha, tak čelist samosvoru, když se samosvor snaží chytit klesající píst „v pohybu“. Tímhle „omrdáváním“ čelistí se jednak vyjede plocha na pístu sedlovky, jednak se otupí čelisti a začne to klouzat všude.

      Je celkem logický, že na opačném konci zdviku – při zasunutí – tohle nenastává, sedlovka se zasouvá s otevřeným samosvorem, a následně se jen zacvakne silou stlačeného vzduchu… takže tam je rozhodně menší rána než nasedající 90ti-kilové prase (což asi do značné míry platí i v mezipolohách, kdy jezdec polohuje sedlovku víceméně když v tom stojí).

      Myslím že tohle asi řeší i ta pralesní úprava s většíma zubama dole která je zde popsaná.

      Decentnější alternativou by byla kontrola a rozebrání novýho (!) kronologu – a kdyby při úplným vysunutí byla nad drážkou, tak doladění podložkou (v podstatě pidi obdoba toho válečku na vymezení zdvihu) tak aby se při plném výjezdu cvakla přesně do drážek.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • mr.antik  

        je to možný, lae ta pididrážka je stejně naprd. Jednou dvákrát to dostane ránu a strhne se (záleží i na hmotnosti jezdce)

        Ve vysunuté poloze měla být pořádná drážka.

        0 0
    • Pedro404  

      Kromě toho problému s drážkama, mívá Kronolog nějaký jiný závady, že by třeba úplně přestal pracovat? A jak je to se servisovatelností doma? Co sem našel na netu, tak to vypadá, že na výměnu o-kroužků stačí pinovej klíč od parktoolu (nebo něco podobnýho).

      Koukám, že je v Německu maj za 5600 i s poštou, tak mě to láká.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • ghostik  

        tak vzhledem k tomu, že když se ty drážky vydřou tak přestane fungovat úplně, tak ty ostatní problýmy už sou jen datail

        0 0
        • Pedro404  

          Já měl za to, že se přinejhoršim vypilujou větší jako to má mr. antik a pohoda jazz?

          0 0
          • deekay  

            no nevim, bejt to za 1500 tak reknu bez do toho, ale za 5600 to uz fakt radsi novej reverb za stejnou cenu :D

            0 0
            • Pedro404  

              Reverb sem jednak našel nejmíň za 6300, druhak sou blbý ohlasy i na něj, u toho Kronologu mi příde, že aspoň vim, co od toho můžu čekat, a normální servis by se dal udělat doma. Ale jak to čtu, tak to i u Reverbu. Ale už je to moc peněz, těch 5600 by bylo limitních.

              0 0
          • ghostik  

            Nevím jak dlouho to vydrží, na to může odpovědět jen mr.antik. Já jsem zvědavý jak se mi osvědčí T-mars

            0 0
    • pold  

      Technické řešení kronologu má ještě jednu nebývalou vychytávku, která se projeví v bahnivém počasí. Ty drážky na zadní straně, postupem užívání místy vyhlazené, vždy za vyhlazenou plochou celkem logicky tvoří groty. Ty celkem logicky vydírají gufero. Čímž se dovnitř logicky dostává bordel.

      Takže:

      • lehce jetější kronolog (tedy přesněji ne úplně nový),
      • plus nějaké to bahno,

      vede k výsledku tři čtyři zasunutí = zaseklá sedlovka.

      Což je samozřejmě snadno řešitelné, pouhou kompletní rozborkou a vyčištěním.

      Crap-brothers – co výrobek to nepřekonatelný šajz.

      0 0
      • iferdai  

        jj, a není třeba ani aby už byla jetá s grótama – ono stačí aby se jezdilo v mokru a blátě a přestane se hýbat úplně…

        Já jsem to nakonec vyřešil že jsem na ní zezadu udělal takový „blatníček“ ze starý duše.

        Prostě jsem tu duši rozříznul podél a přdělal dole k rámu a nahoře pod sedlo. Funguje to na 110% ;)

        Ale jinak je to shit :( po jedný sezóně je zamykací mechanizmus naprosto v háji.

        Nejen že jsou tam vydřené plošky, ale taky ty „zamykací“ železa jsou tupější a tupější, takže už to nedrží ani na místech bez plošek :(

        0 0
    • antiviruss1  

      no já mám zase problém tam vůbec chytit sedlo, i po dotažení mi tam klinká, nevíte někdo co tím, nebo něbo dělám špatně? mám klasický sedlo

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • mr.antik  

        máš tam tu rozpěrku mezi ližiny?

        0 0
        • antiviruss1  

          mám jí tam ale prostě mi to nejde

          0 0
          • chyna.cz  

            ten samý problém. zkus ližiny obmotat elektrikářskou páskou. u mě to stačilo k pevnému dotažení.

            0 0
            • chyna.cz  

              beru zpět. páska je k hovnu. zkusil jsem narvat ztahovací pásku mezi ližiny a ten vymezovací plast. zítra vyzkouším, ale zdá se to být pevnější

              0 0
    • mr.antik  

      Není tu nějakej naštvanej uživatel Kronologa co mi věnoval za nějaký nízký peníz tuto sedlovku na pokusy nebo kdo má nějaký díly z reklamací?

      Jde mi hlavně tu hlavní trubku (klidně bez vnitřností) a případně i nějak ošoupanou zasoubací část.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.