• milan.ondrka

    Kupil som cross bike a pri urcitej rychlosti som sa dostal na jeho maximalku kde som uz nemohol dat tazssi prevod a nohami som kmital.je mozne u tychto bike zvusit jeho maximalku ?

    0 0
    • tromboonen  

      tele?

      0 0
    • VladexAndroid  

      na krosu máš pravděpodobně nejtěžší převod 48×11. tak si kup výkonnostní silniční kliky. pak budeš mít těžší převody, ale přijdeš o nejlehčí. nebo si vyměň jen největší převodník za jiný s více zuby.

      0 0
    • Erknold  

      musíš mít ukrutnou sílu :)

      …a nebo vyměň fixed pohon za klasiku s volnoběžkou a z kopců se voz :)

      Blbá rada což, ale já prostě svůj pohon 48/11 prakticky nepoužiju na krosu, jelikož nad 35 km/h přestávám šlapat, páč jedu z kopce.

      0 0
      • tromboonen  

        Tak ho nechte kluci, chce bejt rychlej, asi bude lepsi oddil kdyz mu nestaci co ma, tak at se uci u mistru z oboru..

        0 0
        • milan.ondrka  

          Nepotrebujem rychlost silnicnich kol ale zase.nechcem byt ako slimak

          0 0
          • tromboonen  

            Tak jestli ti to na velke a male jede jako slimakovi, tak ses dobrej a budes muset investovat do neceho vetsiho jako na obrazku (prevodnik, ne kolo)… tak me napada, mas spravne prehozeno?

            0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Pořiď si elektropohon. Abys přestal být jako slimák, stačí přestat vypouštět sliz a šlapat rychleji. K tomu je výhodné mít a používat dvě nohy, jak z toho ven, když slimáci mají jen jednu. Ale zase ty oči na stopkách … na to musí baby letět!

            0 0
          • Erknold  

            nejčastěji šlapu na svém krosu převod 48/14 a to mi dává rychlost cca 30 km/h, s převodem 48/13 je to na rychlost nějakých cca 34 km/h, ale to musí být ideální podmínky. Na převody 11 a 12 prostě nemám sílu, ty mám skoro nejeté :)

            Jak rychle jezdíš, že ti to nestačí při normální frekvenci?

            0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Už je to tady zase. Chocholouška!

      Vážně. Musíš změnit aerodynamiku posedu a kola.

      Takže zrychlíš snížením řídítek, prodloužením představce, položením rohů dopředu, výměnou vidlice za pevnou, také zapletení silničních aeroráfků pomůže, vypustíš batůžek na zádech, plandavé oblečení, brašnu v rámu a 6" telefon na řídítkách. Nasadíš (28 mm) silniční pláště. Silniční přilbu bez kšiltu. To všechno jde snadno, ale stojí to peníze.

      Kadenci šlapání na rovinách přesuneš nad 100 ot/min. To je zadarmo, ale není to snadné.

      Matematika je neúprosná: 2,124 (obvod v metrech) x 48/11 (převod) x 100 (kadence za minutu) x 60 (minut) = 55,61 km/hod.

      Vítej mezi námi, Chrisi!

      0 0
      • milan.ondrka  

        tak priemernu rychlost dosahujem po meste 22km/h , pri max 36km/h na najtazsom prevode mam kadenciu cca 62ot/min uz mi isla zakruta musel som brzdit ale aj tak taka kadencia je dost velka zataz na nohy uz len samotna ryhlost kadenciu dost zatazuje nohy, ale zase musim uznat ze 7rokov som nesedel na bycikli

        0 0
        • tromboonen  

          Dyk to rikam, dobrej oddil, akorat na te kadenci budes muset zapracovat, ale to se podda..

          0 0
          • pepek  

            Kupil som cross bike a pri urcitej rychlosti som sa dostal na jeho maximalku – takže pomůže pouze výměna kola za nějaké s vyšší maximálkou.

            0 0
      • oddie  

        No ta matematika je přesně ten důvod, proč potřebuje těžší převod – 2,124 × 48/11 × 60 x kadence 30 za minutu je 16,7km/h a předjížděj ho i báby s nůší :)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.